MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 26 FirstFirst 1234567814 ... LastLast
Results 76 to 100 of 638
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    gezellig topic
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #78
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Dat is natuurlijk niet waar. Zodra Piet een andere kleur krijgt is er:
    - geen honger meer
    - houdt IS op te bestaan
    - is Ebola te genezen
    - en mag Sadix dochter toch met Nederlanders trouwen...


    Schijnt het overigens ook minder te gaan regenen in dit mooie landje
    😄 haha, ik bedoel naast deze kleine verbetering natuurlijk

  4. #79
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Pardon? Dat maakt mij dus echt helemaal niets uit, dus leg eens uit waarom je dat dan liever hebt???
    mijn excuses. Taal en cultuur barrières. dat is de rede waarom ik het liever zou willen.
    Home mtk-gym.nl


  5. #80
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik vind het jammer dat er zo veel onzin argumenten worden gebruikt. Bepaalde mensen, ongeacht etniciteit, denken een monopolie hebben om zich beledigd te voelen. Ik voel me ook wel eens beledigd, who the fuck cares? We schieten totaal het doel voorbij, ik ben opgegroeid met veel andere etniciteiten en kinderen heb ik er nog nooit iets over horen zeggen. Het is een volksfeest voor KIDS. Wat ontzettend jammer dat volwassenen, en ik zeg het nogmaals ongeacht etniciteit, dit voor IEDEREEN aan het verkloten zijn.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  6. #81
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik ken veel Koerden en Turken. Zo ongeveer het ergste wat zij vinden, is dat hun dochter iets met een neger krijgt. Ik vind het daarom nogal hypocriet van je om Nederlanders die voor Zwarte Piet opkomen als racisten weg te zetten.
    Dat vind ik vreemd want ik vind nederlanders die opkomen voor zwarte piet totaal niet racistisch. Ik weet zeker dat bijna 100% van alle nederlanders helemaal niets racistisch ziet of denkt over zwarte piet. Daar gaat voor mij ook niet over.
    Home mtk-gym.nl


  7. #82
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    mensen hebben teveel tijd, zijn belangrijkere dingen dan zwarte piet. fack iedereen die er last van heeft
    With great Powers comes hot Bitches

  8. #83
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Welk standpunt je ook voor staat, je zult het met me eens zijn dat dit er niet uitziet:



    Dan maar beter gewoon helemaal afschaffen als het niet meer gewoon kan.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    niveau is laag van de mensen die erover zeuren. het is voor de kinderen en de volwassenen verpesten het
    With great Powers comes hot Bitches

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Welk standpunt je ook voor staat, je zult het met me eens zijn dat dit er niet uitziet:

    http://static0.ad.nl/static/photo/20...ll_1956781.jpg

    Dan maar beter gewoon helemaal afschaffen als het niet meer gewoon kan.
    Ik vraag me af of er een kleur bestaat die zorgt dat die gast er wel uit gaat zien.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik vind het jammer dat er zo veel onzin argumenten worden gebruikt. Bepaalde mensen, ongeacht etniciteit, denken een monopolie hebben om zich beledigd te voelen. Ik voel me ook wel eens beledigd, who the fuck cares? We schieten totaal het doel voorbij, ik ben opgegroeid met veel andere etniciteiten en kinderen heb ik er nog nooit iets over horen zeggen. Het is een volksfeest voor KIDS. Wat ontzettend jammer dat volwassenen, en ik zeg het nogmaals ongeacht etniciteit, dit voor IEDEREEN aan het verkloten zijn.
    Gaat wel meer dan alleen over zwarte piet. Het is meer dat Nederland achterloopt op de rest van de westerse wereld. Je kunt op tv een zwarte presentator beledigen met "niet alleen donker maar ook nog dom" zonder probleem, sterker nog de meeste mensen gaan je dan nog verdedigen omdat ze hier zo "nuchter" en "humorvol" zijn.

  12. #87
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gaat wel meer dan alleen over zwarte piet. Het is meer dat Nederland achterloopt op de rest van de westerse wereld. Je kunt op tv een zwarte presentator beledigen met "niet alleen donker maar ook nog dom" zonder probleem, sterker nog de meeste mensen gaan je dan nog verdedigen omdat ze hier zo "nuchter" en "humorvol" zijn.
    altijd nog beter dan een land waar een donkere cabaretier die grappen maakt over donkere mensen grappig is, maar zodra een blanke cabaretier die dat doet rasistische is en vice versa.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mijn excuses. Taal en cultuur barrières. dat is de rede waarom ik het liever zou willen.
    Ik respecteer je mening en iedereen mag zijn kinderen opvoeden hoe hij/zij wil.

    Ik ben echter ook van mening dat door een dergelijke opstelling met betrekking tot cultuur en taal van de toekomstige partner van je kind, je juist ook wel de kern van het probleem in deze discussie onderstreept.

    Bij veel Nederlanders en allochtonen heerst een gevoel van een niet functionerende multiculturele samenleving en een slechte integratie.

  14. #89
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    altijd nog beter dan een land waar een donkere cabaretier die grappen maakt over donkere mensen grappig is, maar zodra een blanke cabaretier die dat doet rasistische is en vice versa.
    En dat vind je irritant? Kijk maar eens naar je geschiedenis. Een beetje white guilt hebben Hollanders wel nodig.

  15. #90
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En dat vind je irritant? Kijk maar eens naar je geschiedenis. Een beetje white guilt hebben Hollanders wel nodig.
    Nou sorry dat ik blank ben.... wat een compleet achterlijke uitspraak!
    Last edited by ijsbier; 16-10-2014 at 19:27.

  16. #91
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Nou sorry dat ik blank ben.... wat een compleet achterlijke uitspraak!
    Excuses aanvaard.

  17. #92
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En dat vind je irritant? Kijk maar eens naar je geschiedenis. Een beetje white guilt hebben Hollanders wel nodig.
    Ben je gek? Moet ik mijn eigen rottig of schuldig voelen voor iets wat anderen gedaan hebben?
    Moeten alle moslims zich schuldig voelen omdat andere moslims yezidi's of koerden slachten?
    Moeten alle joden zich schuldig voelen voor de onschuldige kinderen die gedood zijn door israel?

    Wat een onzin, ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen daden en niet voor de daden van lui tig jaar terug. Ik voel me 0,0 % verantwoordelijk voor de slavernij.

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Zo dan, dat is een goeie !!
    Last edited by Hammerkick; 16-10-2014 at 19:41.

  19. #94
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Gaat wel meer dan alleen over zwarte piet. Het is meer dat Nederland achterloopt op de rest van de westerse wereld. Je kunt op tv een zwarte presentator beledigen met "niet alleen donker maar ook nog dom" zonder probleem, sterker nog de meeste mensen gaan je dan nog verdedigen omdat ze hier zo "nuchter" en "humorvol" zijn.
    jij kijkt alleen SBS6 zeker. Want Jack Spijkerman is zeer zeker aangepakt op de diverse media. En white guilt?? Doe ff normaal man. 1863 is het afgeschaft er is geen persoon meer in nl die überhaupt schuldig kan zijn. Het besef wat er gebeurd is, is het belangrijkst samen met de lessen die geleerd zijn. White guilt pffff, ik ben slechts 50% wit dus hiero: sorry Calimero

  20. #95
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    jij kijkt alleen SBS6 zeker. Want Jack Spijkerman is zeer zeker aangepakt op de diverse media. En white guilt?? Doe ff normaal man. 1863 is het afgeschaft er is geen persoon meer in nl die überhaupt schuldig kan zijn. Het besef wat er gebeurd is, is het belangrijkst samen met de lessen die geleerd zijn. White guilt pffff, ik ben slechts 50% wit dus hiero: sorry Calimero
    lol aangepakt. In een politiek correcte land als de VS had hij zn baan verloren en vervolgens blackballed. Dat is dan weer de tegenovergestelde extremisme, punt is dat Nederland net zo belachelijk is als het om vrijheid van meningsuiting gaat. Dat hele gedrag van 'hier kunnen we alles zeggen en doen' is zoals ik zei achterlopend op de rest van de moderne beschaving van de rest van de Westerse wereld. Zwarte Piet=zo traditioneel als mijn ruft. Weg met die onzin en mischien kan Nederland beginnen met wat verandering.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    lol aangepakt. In een politiek correcte land als de VS had hij zn baan verloren en vervolgens blackballed. Dat is dan weer de tegenovergestelde extremisme, punt is dat Nederland net zo belachelijk is als het om vrijheid van meningsuiting gaat. Dat hele gedrag van 'hier kunnen we alles zeggen en doen' is zoals ik zei achterlopend op de rest van de moderne beschaving van de rest van de Westerse wereld. Zwarte Piet=zo traditioneel als mijn ruft. Weg met die onzin en mischien kan Nederland beginnen met wat verandering.
    Misschien zit het gros van de bevolking niet op verandering te wachten.

    Ps: Persoonlijk boeit het mij geen reet of piet nu zwart wit of paars is.

  22. #97
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    En dat vind je irritant? Kijk maar eens naar je geschiedenis. Een beetje white guilt hebben Hollanders wel nodig.

    aap uit de mouw…ze zijn zo fokking voorspelbaar...
    It's okay to be white

  23. #98
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Lol, hij was gast, hoe ga je gasten ontslaan???nederland loopt echt niet achter. Amerikanen zijn veel debieler dan Europeanen. In vs is er eigenlijk nog een soort segregatie. Het is daar nog kort geleden. Martin Luther king bv. Dat zwarte piet gaat veranderen staat voor mij wel vast. Jammer maar helaas, mss nog niet dit jaar maar zeker in de komende 5 jaar. Maar je moet echt niet zulke rare dingen roep over white guilt.

  24. #99
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Lol, hij was gast, hoe ga je gasten ontslaan???nederland loopt echt niet achter. Amerikanen zijn veel debieler dan Europeanen. In vs is er eigenlijk nog een soort segregatie. Het is daar nog kort geleden. Martin Luther king bv. Dat zwarte piet gaat veranderen staat voor mij wel vast. Jammer maar helaas, mss nog niet dit jaar maar zeker in de komende 5 jaar. Maar je moet echt niet zulke rare dingen roep over white guilt.
    Doe ik lekker wel.

  25. #100
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Doe ik lekker wel.
    Boefje!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •