MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 22 of 26 FirstFirst ... 12181920212223242526 LastLast
Results 526 to 550 of 638
  1. #526
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Jij bent de weg kwijt jongen!
    Hij stelde een vraag en ik gaf antwoord. Als dat jouw conclusie is, prima
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #527
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Hij stelde een vraag en ik gaf antwoord. Als dat jouw conclusie is, prima
    Of je bent ons allemaal aan het trollen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo kortzichtig kan zijn.

  3. #528
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Als er een demonstratie verbod is opgelegd , krijg je echt wel die boete....kan hij wel leuk zeggen van niet.
    En ben je nu ineens extreme rechts als je voor zwarte piet bent, ook it gaat me weer veelte ver
    Marchant, ben er niet in thuis maar nu ook wel benieuwd of ze echt moeten lappen. Voor zover ik weet, zou het meteen medegedeeld moeten worden als je een boete krijgt of niet. Als ze niet hoeven te lappen, kun je het op z'n minst merkwaardig noemen dat het wel zo wordt gebracht, vind ik.

    @RedDawn...dramaqueen..

    De berichten in de media en de berichten die ik voorbij zag komen op fb strookten niet en dat heb ik gepost...meer niet man...chill

  4. #529
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Marchant, ben er niet in thuis maar nu ook wel benieuwd of ze echt moeten lappen. Voor zover ik weet, zou het meteen medegedeeld moeten worden als je een boete krijgt of niet. Als ze niet hoeven te lappen, kun je het op z'n minst merkwaardig noemen dat het wel zo wordt gebracht, vind ik.

    @RedDawn...dramaqueen..

    De berichten in de media en de berichten die ik voorbij zag komen op fb strookten niet en dat heb ik gepost...meer niet man...chill
    Ik heb iig niets gehoord over een demonstratie verbod, maar volgens mij kan alleen dan je een boete krijgen..
    of ze gooien het verstoren van openbare orde
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #530
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    De rol vd media in deze vind ik wel erg interessant...ben benieuwd hoe het in A'dam verloopt

  6. #531
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik ben nog steeds benieuwd naar jouw onderbouwing van je beweringen dat de meerderheid tegen het homohuwlijk was,hetzelfde geldt voor vrouwenstemrecht....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #532

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #533
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    De rol vd media in deze vind ik wel erg interessant...ben benieuwd hoe het in A'dam verloopt
    In 1954 ging het blijkbaar zo Illest .................................................. ..........



    IK HOU VAN HOLLAND!

  9. #534
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ik ben nog steeds benieuwd naar jouw onderbouwing van je beweringen dat de meerderheid tegen het homohuwlijk was,hetzelfde geldt voor vrouwenstemrecht....
    ik zit hier niet om jou te overtuigen met allerlei onderbouwingen. Als het onzin is, daag ik jou bij deze uit dat te bewijzen...

    succes goos

  10. #535
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Je hebt bij deze je laatste beetje geloofwaardigheid verspeeld,jij mag en kan blijkbaar alles zeggen en beweren zonder je aan de waarheid te houden...je bent een clown geworden in deze discussie en je doet meer kwaad dan goed voor je eigen standpunt!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #536
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Je hebt bij deze je laatste beetje geloofwaardigheid verspeeld,jij mag en kan blijkbaar alles zeggen en beweren zonder je aan de waarheid te houden...je bent een clown geworden in deze discussie en je doet meer kwaad dan goed voor je eigen standpunt!
    Het is de moeite niet waard om jou te overtuigen...dat vind ik jou niet waard en staat los van de juistheid van wat ik beweerd heb. Je wilt alleen maar discussieren om het discussieren, meer niet.

    Ik ga daar niet in mee goos. Doe mij dan maar een rode neus en een pruik

  12. #537
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Of je bent ons allemaal aan het trollen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo kortzichtig kan zijn.

    Iemand op een vechtsportforum en de enige thread waarin ie actief is is een zwartepieten thread....je denkt toch niet dat ie echt is he?

    @cornelis: toffe beelden. 'Toen was geluk nog heel normaal'
    Last edited by e-type; 16-11-2014 at 16:47.
    It's okay to be white

  13. #538
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ik ben nog steeds benieuwd naar jouw onderbouwing van je beweringen dat de meerderheid tegen het homohuwlijk was,hetzelfde geldt voor vrouwenstemrecht....
    Je kan aannemen dat lange tijd meer mensen daar tegen dan voor zijn geweest. Anders zou het wel eerder ingevoerd zijn zou je denken.

  14. #539
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Met alle respect waarel...daar gaat het niet om,het gaat om het moment van invoering...lees anders maar even terug
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  15. #540
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Met alle respect waarel...daar gaat het niet om,het gaat om het moment van invoering...lees anders maar even terug
    Het maakt voor de discussie niet zo veel uit volgens mij. Als je alleen dingen invoert die minimaal door 51% van de bevolking worden gesteund dan waren er een heleboel dingen niet gebeurd, en zouden we ook veel weer moeten afschaffen.

    Ik denk trouwens dat als je een enquete houdt met de vraag :
    "Zouden jullie er bezwaar tegen hebben het Sinterklaas feest aan te passen, door Pieten eem ander uiterlijk te geve, ivm het feit dat een groep binnen onze bevolking zich gekwetst voelt nav de stereotype manier waarop Piet nu wordt afgebeeld?", je nog wel eens verrast zou kunnen worden met de uitkomst.

    Belangrijk onderdeel van democratie is ook dat je probeert, binnen redelijkheid, een gemeenschap te creeren waarin minderheden zich prettig voelen.
    Dit heeft natuurlijk grenzen en cultuur en identiteit veranderen slechts langzaam, maar in deze discussie blijft de vraag of je de eventuele verandering (niet afschaffing) van het feest, een te grote inbreuk vindt op de locale cultuur en tradities.

    Ik vind de bezwaren van een minderheid, met daarbij horende geschiedenis, en m.i. beperkte negatieve effect voor de doelgroep (de kinderen....), zwaar genoeg wegen om als overheaid te beslissen het feest aan te passen.
    Wat iedereen thuis doet moeten ze lekker zelf weten.

  16. #541
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Wat iedereen thuis doet moeten ze lekker zelf weten.
    Inderdaad. Dan vieren ze thuis maar zonder Zwarte Piet.

  17. #542
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Het maakt voor de discussie niet zo veel uit volgens mij. Als je alleen dingen invoert die minimaal door 51% van de bevolking worden gesteund dan waren er een heleboel dingen niet gebeurd, en zouden we ook veel weer moeten afschaffen.

    Ik denk trouwens dat als je een enquete houdt met de vraag :
    "Zouden jullie er bezwaar tegen hebben het Sinterklaas feest aan te passen, door Pieten eem ander uiterlijk te geve, ivm het feit dat een groep binnen onze bevolking zich gekwetst voelt nav de stereotype manier waarop Piet nu wordt afgebeeld?", je nog wel eens verrast zou kunnen worden met de uitkomst.

    Belangrijk onderdeel van democratie is ook dat je probeert, binnen redelijkheid, een gemeenschap te creeren waarin minderheden zich prettig voelen.
    Dit heeft natuurlijk grenzen en cultuur en identiteit veranderen slechts langzaam, maar in deze discussie blijft de vraag of je de eventuele verandering (niet afschaffing) van het feest, een te grote inbreuk vindt op de locale cultuur en tradities.

    Ik vind de bezwaren van een minderheid, met daarbij horende geschiedenis, en m.i. beperkte negatieve effect voor de doelgroep (de kinderen....), zwaar genoeg wegen om als overheaid te beslissen het feest aan te passen.
    Wat iedereen thuis doet moeten ze lekker zelf weten.
    x2!

  18. #543
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik zou er eigenlijk helemaal niet op in moeten gaan en sommigen hier maar gewoon in hun eigen sprookjes laten blijven geloven maar ik kan er blijkbaar niet zo goed tegen dat mensen wel voor democratie zijn als het hun uitkomt maar als ze het niet eens zijn met de meerderheid dan is democratie ineens onzin...

    Er zijn de laatste tijd tal van enquete's gehouden met oa de vraag of zwarte piet aangepast zou moeten/mogen worden zoals jullie ook donders goed weten...google maar even...

    Zomaar wat voorbeelden..

    http://www.leefbaarrotterdam.nl/inde..._zoals_hij_is/
    http://www.altenadigitaal.nl/uitslag...e-zwarte-piet/
    http://www.eenvandaag.nl/binnenland/...sie_op_cura_ao
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #544
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Die zijn allemaal niet betrouwbaar. Je kunt beter een enquete hierover houden in een land wat geen Sint & Piet traditie kent. Dat is heel wat veelzeggender.

  20. #545
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Die zijn allemaal niet betrouwbaar. Je kunt beter een enquete hierover houden in een land wat geen Sint & Piet traditie kent. Dat is heel wat veelzeggender.
    tuurlijk is dat niet veelzeggender. Daar weten ze toch niet dat sinterklaas geen orders uitdeelt etc.. Hij stelt enkel dingen voor en werkt met ze samen.

  21. #546
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Man mishandelt jong Zwart Pietje

    ALMELO - Een 31-jarige man heeft de Sinterklaasintocht in Almelo verpest omdat de laffe Zwarte Piet-hater het nodig vond een meisje van 15 te mishandelen dat als Zwarte Piet verkleed was.






    De mishandeling vond zaterdag plaats op de Rosa Luxemburgstraat, meldde de politie maandag.
    Tegenover het meisje liet de man zich op straat uit over de naar zijn mening racistische aspecten rond Sinterklaas en Zwarte Piet. Daarna sloeg hij het Zwarte Pietje.
    Het meisje, dat deel uitmaakte van de organisatie rond de intocht van Sinterklaas, liep een pijnlijk oog op. Ze vertelde aanwezige politieagenten wat er gebeurd was, waarna de man kon worden aangehouden en naar het politiebureau is gebracht. Het slachtoffer heeft aangifte gedaan tegen de agressieveling. Na verhoor is de Almeloër in de loop van zondagmorgen weer vrijgelaten. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt en hij is 26 november gedagvaard voor de snelrechtzitting bij de Politierechter.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._pietje__.html

  22. #547
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jende View Post
    tuurlijk is dat niet veelzeggender. Daar weten ze toch niet dat sinterklaas geen orders uitdeelt etc.. Hij stelt enkel dingen voor en werkt met ze samen.

  23. #548
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Wat vinden jullie eigenlijk van de racistische reacties op de selfie van Leroy Fer? ZP is niet racistisch maar leent zich er blijkbaar uitstekend voor om mensen met een kleur voor uit te maken. En voordat je reageert met ‘ach, dat zijn een paar mongolen die dat gedaan hebben’, kan ik je vertellen dat dergelijke reacties representatief voor wat veel mensen met een kleur ervaren rond de sinterklaasperiode. Het is dat dit nu onze internationals betreft en het daarom groot nieuws is, maar rond de sinterklaas periode zijn dit soort uitspraken eerder regel dan uitzondering. Men denkt echt dat ik (of anderen die het kwetsend vinden) erop zijn een mooie traditie of leuk kinderfeestje te verpesten, terwijl dit echt is wat het feest doet…zonder dat dat de intentie is van de mensen die het vieren.

  24. #549
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Op basis waarvan trek jij de conclusie dat dit representatief is?

    Wat betreft de foto heb ik overigens geen goed woord over voor dit soort mensen. Gewoon treurig dat dit steeds meer terugkomt.
    Last edited by Facade; 17-11-2014 at 16:39.

  25. #550
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Het Sinterklaasfeest is natuurlijk niet de directe aanleiding voor die domme,in sommige gevallen,racistische opmerkingen van een paar eencelligen...racisten zijn eencelligen,maar niet iedere eencellige is een racist...deze zelfde figuren hadden diezelfde jongens de hemel in geprezen wanneer ze de afgelopen 5 wedstrijden gewoon gewonnen hadden,sterker nog...misschien stonden ze gisteravond nog voor hen op de bank...niets of niemand zo oppurtonistisch als een voetbalsupporter. En zoiets is ook van alle tijden...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •