MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 72 of 72
  1. #51
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Kzie hem volgende keer graag weer tegen een topper.
    Samedove!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik snap het negatieve commentaar hier niet.. Badr heeft toch mooi gekickbokst. Mooi zijn eigen afstand gepakt, een paar combinaties geland en het gevecht beeindigt met een loeiharde bodyshot. Kzie hem volgende keer graag weer tegen een topper.
    beslist!! het was echt hoogstaand ging beiden gelijk op en een snoeiharde partij die Badr in zijn voordeel besliste....gast meen je dat nou?

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Effe snel cashen,
    Hij weet dat deze bussinnes geen enkele garantie voor de toekomst geeft. Wel jammer voor de fans.
    Enige pluspunt wat me is opgevallen is dat hij weer gecontroleerd vecht, staat. Ik zie dat maaiwerk niet meer.

    Zie de heavyweight division langzaam doodbloeden

  4. #54
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kan hem geen ongelijk geven hoor.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Effe snel cashen,
    Hij weet dat deze bussinnes geen enkele garantie voor de toekomst geeft. Wel jammer voor de fans.
    Enige pluspunt wat me is opgevallen is dat hij weer gecontroleerd vecht, staat. Ik zie dat maaiwerk niet meer.

    Zie de heavyweight division langzaam doodbloeden
    Gecontroleerd vecht? hij hield zich zwaar in, hij had hem binnen 10 seconden kunnen vermoorden.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Effe snel cashen,
    Hij weet dat deze bussinnes geen enkele garantie voor de toekomst geeft. Wel jammer voor de fans.
    Enige pluspunt wat me is opgevallen is dat hij weer gecontroleerd vecht, staat. Ik zie dat maaiwerk niet meer.

    Zie de heavyweight division langzaam doodbloeden
    Als je geen tegenstand krijgt kan je gecontroleerd vechten ja. Badr zijn gemaai komt meestal voort uit frustratie. Het enige dat hem kon frustreren in deze partij is dat zijn tegenstander niet stil stond.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Professioneel verslag.... "je plexus???????dat zoek ik thuis even op.."

    hou toch op
    x2 je hoort ook echt duidelijk dat Fred zich irriteerde aan die dude , alles wat die dude zegt is achterlijk lol

  8. #58
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Badr vocht tegen een über pannenkoek , die gast komt van 3 verlies partijen lol .
    en dan Patrice scotten terwijl het onacceptabele van badr z'n kamp kwam lol , maar badr heeft gewoon gezegd geef me 1 pannenkoek zodat ik strax gewoon schadevrij in Marokko kan vechten , anders cancel ik .
    toen hebben ze een excuus gezocht om dan Patrice te cancelen . Heel krom , maar logisch maar zeker viessss

  9. #59
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Gast schrijf normaal nederlands dit begrijpt niemand.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    als je dat al niet begrijpt dan kun je je zelf beter weggooien.

  11. #61
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    x2 je hoort ook echt duidelijk dat Fred zich irriteerde aan die dude , alles wat die dude zegt is achterlijk lol
    Klopt, alleen was het Fred niet maar Edwin

  12. #62
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    beslist!! het was echt hoogstaand ging beiden gelijk op en een snoeiharde partij die Badr in zijn voordeel besliste....gast meen je dat nou?
    2xMaar hij zal het nooit begrijpen met zijn oogkleppen

  13. #63
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Aan de reacties te zien zijn er hier veel leden die de man echt haten, ze hebben t zelfs over zijn moedervlek, haar etc. ,

    toch wil ik even mijn objectieve mening geven over de partij.

    Badr speelt met een A-klasser alsof 't een nieuweling is.

    Toch blijven ze hier schreeuwen over t feit dat hij niet tegen toppers vecht, hij heeft bijna alle toppers van de laatste tijd 'ko' geslagen.

    Ik zou Badr graag tegen Verhoeven zien waar hij naar mijn mening makkelijk van wint!

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    Toch blijven ze hier schreeuwen over t feit dat hij niet tegen toppers vecht, hij heeft bijna alle toppers van de laatste tijd 'ko' geslagen.

    Ik weet niet over welke toppers jij het hebt maar de enige echte topper die hij de afgelopen vier jaar verslagen heeft was Gokhan Saki.

    De Badr Hari die door iedereen gevreesd werd heb ik voor het laatst in 2009 gezien al moet ik zeggen dat hij Gokhan Saki ook zwaar overklaste

    Eerlijk gezegd denk ik dat Badr jet nog moeilijk kan krijgen met Ismael Lazaar
    View Raw Image" width="1007" height="596">

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Jeetje, ik wist niet dat het al zo erg was. Behalve Saki heeft hij dus al bijna zes jaar lang geen echt interessante partij meer gedraaid.

  16. #66
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    2jaar

  17. #67
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post

    Badr speelt met een A-klasser alsof 't een nieuweling is.
    Wat ie naar Nederlandse maatstaven waarschijnlijk ook is.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    hhahah nu ben ik toch echt benieuwd wie nu de toppers zijn?

  19. #69
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    hhahah nu ben ik toch echt benieuwd wie nu de toppers zijn?
    Iedereen die tegen Badr Hari gaat geldt tegenwoordig al als topper bij sommigen. Same Dove, deze Litouwer en de volgende knuppel die ze voor hem uitzoeken.

  20. #70
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    nu weet ik nog steeds niet wie de toppers zijn???

  21. #71
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Jeetje, ik wist niet dat het al zo erg was. Behalve Saki heeft hij dus al bijna zes jaar lang geen echt interessante partij meer gedraaid.
    Dus wat je probeert te zeggen is dat Badr eigenlijk niet zo heel indrukwekkend is? Langzaam maar zeker glijdt iedereen af naar het punt waar hun persoonlijke meningen en emoties compleet het feit overschaduwen dat Badr vrij indrukwekkende prestaties heeft neergezet. Ja, dat is misschien lang geleden en hij vecht nu inderdaad niet tegen vechters van zijn niveau. Het blijft moeilijk voor mensen om meningen van feiten te onderscheiden als het gaat om Badr.

  22. #72
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Bosnier91 View Post
    Dus wat je probeert te zeggen is dat Badr eigenlijk niet zo heel indrukwekkend is? Langzaam maar zeker glijdt iedereen af naar het punt waar hun persoonlijke meningen en emoties compleet het feit overschaduwen dat Badr vrij indrukwekkende prestaties heeft neergezet. Ja, dat is misschien lang geleden en hij vecht nu inderdaad niet tegen vechters van zijn niveau. Het blijft moeilijk voor mensen om meningen van feiten te onderscheiden als het gaat om Badr.
    Of iets indrukwekkend is of niet lijkt me vrij subjectief eerlijk gezegd en niet feitelijk. Nu jij weer.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •