MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43

Thread: Ismael Lazaar

  1. #26
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post
    je kan ook overdrijven meteen tegen verhoeven
    tja ik zag /vs. Badr, vs. Zimmerman staan enz enz. , die schat ik persoonlijk toch echt hoger in dan een Verhoeven.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    tja ik zag /vs. Badr, vs. Zimmerman staan enz enz. , die schat ik persoonlijk toch echt hoger in dan een Verhoeven.
    Volgens mij heeft verhoeven zimmerman nu 2x achter elkaar verslagen en heeft badr in zijn laatste partijen verloren van een subtopper die eigenlijk niet op heavyweight thuis hoort, gewonnen van ignashof die ze twee flessen vodka hadden beloofd als hij niks terug zou doen, daarna gewonnen van twee opgewarmde lijken waarvan een vaker in slaap valt van een KO dan van op bed liggen, en gewonnen van een 1.96m lange onvoorbereide gast die zo mager was dat ethiopiers naar hem wijzen als hij langs loopt en die daarnaast ook nog eens was vergeten dat je ook mag slaan en schoppen in het kickboksen.

    Waar baseer je in godsnaam op dat hun beter zijn dan verhoeven, die van saki en ghita wint?

  3. #28
    Join Date
    May 2013
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Niet normaal Ismael Lazaar die blijft mensen knock out slaan

  4. #29
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Lazaar vecht op 21 december op de christmas edition van Enfusion in Oss tegen Geatan Sautron.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wie?

  6. #31
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Badr zal nooit tegen Lazaar durven vechten joh.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Lazaar vecht op 21 december op de christmas edition van Enfusion in Oss tegen Geatan Sautron.
    We zijn er weer bij

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.
    Die klasse heb ik denk ik gemist :P

  10. #35
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    We zijn er weer bij

    Staat helemaal niet vast.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Heb die gast ff bekeken.. D-klasse tegenstander, zet hem nou tegen een fatsoenlijke tegenstander.
    Dat doet me denken in 2012 op kickbox.nl toen Holzken z'n WFCA wereld titel moest verdedigen en er een tegenstander werd gezocht. WFCA kwam toen met een koekenbakker uit verweggistan aanzetten. Er werd toen zz geklaagd door forum leden op kickbox.nl dat Holzken z'n team maar zelf gingen zoeken naar een tegenstander werd toen uiteindelijk Karapet.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Vind Lazaar een leuke gast (althans in de ring). Een kop van schokbeton en leuk om te zien vechten, zeker voor een zo jonge gozer. Kan het imo ver schoppen.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  13. #38
    Join Date
    May 2013
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Vind Lazaar een leuke gast (althans in de ring). Een kop van schokbeton en leuk om te zien vechten, zeker voor een zo jonge gozer. Kan het imo ver schoppen.
    Ismael Lazaar is goed bezig, niemand kan hem stoppen. Hij blijft doorgaan, super.

  14. #39
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij wel opvalt bij de partijen van lazaar is dat hij zijn tegenstanders voordurend tegen de touwen dwingt en daar op tempo bezig blijft waardoor er vaak rake harde opstoten of achter de dekking klappen doorheen komen.

    Mischien dat het een soort van zwakte kan zijn van hem, ik vraag me af wat als hij een slimme vechter tegen komt die goed weet van de touwen te blijven en puntjes kan maken of iemand die de centrum van de ring goed beheerst en niet eens de touwen bereikt en zijn reach goed gebruikt.

    Ik zeg niet dat het werkelijk zo is mischien zijn veel partijen van hem toevallig zo geknokt en weet hij ook met zulke vechters om te gaan, maar het is gewoon iets wat mij opviel.

    Wat mij ook opvalt is zijn tempo voor zo een postuur hele tijd 100% 80% dan 100% en zo blijft hij hele tijd zijn tegenstanders drukke met zware stoten.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Ismael (Lazaar) wel graag een keer tegen Ismael (Londt) zien knokken. Dat lijkt me echt een mooie pot.

    Of tegen Hesdy Gerges zou ook mooi zijn.

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Londt zou wel leuk zijn, Gerges is denk ik te snel.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    beste anderson ben je vergeten wat londt met gerges gedaan heeft ?? leek wel of gerges door een auto was aangereden zo zag hij eruit na de pot tegen londt

  18. #43
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •