MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Gratis gesigneerd boek - Biografie : Rayen "Tru Bala" Simson

    Wij mogen gratis een door Rayen Simson gesigneerd boek weg geven.

    Biografie : Rayen "Tru Bala" Simson


    Dit is de biografie van kickbokser Rayen Simson: een van de beste Muay Thai vechters die Nederland ooit gekend heeft. In pakkende bewoordingen vertelt Eddy del Prado zijn verhaal, dat begint aan het einde van de jaren tachtig, wanneer de Nederlanders de Muay Thai wereld domineren. Zelfs tot in Bangkok wisten de middengewicht toppers als Ramon Dekkers, Ivan Hippolyte en Rayen Simson de Thai met hun eigen wapens te verslaan.

    Je leest hoe de jonge Simson met behulp van zijn trainer Ome Jan de alomtegenwoordige criminaliteit in de bokswereld weet te weerstaan. Met nimmer aflatende steun van zijn ware liefde, Monique, groeit hij uit tot een wereldkampioen. Dan komt na 130 wedstrijden zijn carriere tot een dramatisch einde. Was het zijn aflatende gezondheid, of de grimmige strijd tegen Joeri Mes? Lees het in dit pakkende verhaal.



    Wil jij in aanmerking komen voor dit boek dan hoef je hieronder alleen maar aan te geven waarom je dit boek graag wilt hebben.

    Kun je niet wachten dan kun je het boek hier bestellen: http://www.simsongym.nl/koop-het-boe...ru-bala-simson
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het boek graag willen hebben omdat dit een boek is over een echte kampioen, die de sport altijd goed gerepresenteerd heeft en waar nooit negatieve verhalen over de ronde doen.
    Ook het verhaal van iemand die een van de toppers was in de tijd dat de -76 kg als de koningsklasse gezien werd, en eigenlijk te vroeg geboren was voor de K1 Max maar daar in zijn nadagen nog een goede gooi naar deed al werd hem dat niet gegund vanuit Japan.
    Kortom, een topper die helaas ondergewaardeerd wordt en meer erkenning verdient. Ben wel nieuwsgierig naar zijn verhaal.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil heel graag dit boek lezen omdat simson altijd een topper is geweest in toendertijd de koningsklasse: 76 kg! Ook zijn verhalen uit thailand lijken mij enorm boeiend. Ben ook benieuwd hoe hij tegen zijn laatste partij in de arena tegen kaas aan kijkt. Ik was daar bij en vond het zonde dat zijn afscheidspartij zo liep.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil t boek graag hebben omdat Rayen gewoon een (old school) topper is, en ik het boek vergeten ben te kopen in Almere :-)
    Ush,
    Marco.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Is hier ook een ebook van?

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Is hier ook een ebook van?
    Yes..

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Hoop dat t op bol.com te kopen zal zijn.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Enige boeken die ik lees, biografieën van vechtsporters. Wist niet van dit boek dus ja zou 'm zeker graag willen lezen.



  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'k Zou het boek graag willen winnen, omdat ik me elke keer als ik zo'n thread lees over de helden van de jaren '80/'90, mezelf voor m'n kop sla dat ik me zo laat in m'n leven ben gaan interesseren voor kickboksen en thaiboksen…
    'k Heb nog heel wat in te halen als ik de verhalen hier soms lees over die succesvolle periode.
    It's okay to be white

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon omdat het een vette vechter was, een groot kampioen.
    Ben benieuwd naar zijn boek, verhaal.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    Ik wil heel graag dit boek lezen omdat simson altijd een topper is geweest in toendertijd de koningsklasse: 76 kg! Ook zijn verhalen uit thailand lijken mij enorm boeiend. Ben ook benieuwd hoe hij tegen zijn laatste partij in de arena tegen kaas aan kijkt. Ik was daar bij en vond het zonde dat zijn afscheidspartij zo liep.
    Ben ook benieuwd of hij nog iets heeft geschreven over zijn legendarische partij tegen Ramon. Ik weet dat die twee het ook goed moet elkaar konden vinden. Ramon zal er zelfs nog een seminar gaan geven


  12. #12
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou dit boek heel graag willen hebben: omdat ik normaal een hekel aan lezen heb, maar er maar 2 mensen mij kunnen laten lezen dat zijn Ramon dekker, en Ryan simson welke mij enkel interesseren betreft hun vecht carrière: rip Ramon

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Ik zou het boek graag willen hebben omdat dit een boek is over een echte kampioen, die de sport altijd goed gerepresenteerd heeft en waar nooit negatieve verhalen over de ronde doen.
    Ook het verhaal van iemand die een van de toppers was in de tijd dat de -76 kg als de koningsklasse gezien werd, en eigenlijk te vroeg geboren was voor de K1 Max maar daar in zijn nadagen nog een goede gooi naar deed al werd hem dat niet gegund vanuit Japan.
    Kortom, een topper die helaas ondergewaardeerd wordt en meer erkenning verdient. Ben wel nieuwsgierig naar zijn verhaal.
    Gefeliciteerd je hebt het boek gewonnen

    PM mij even je gegevens en dan sturen wij het gesigneerde boek zsm toe

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Jammer...gefeliciteerd coldcrust

  15. #15
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    Jammer...gefeliciteerd coldcrust
    Bedankt!

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Proficiat Coldrust!
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Highline, stuur je adres even. Dan krijg je mijn (gesigneerde) exemplaar. Is maar één keer gelezen.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Highline, stuur je adres even. Dan krijg je mijn (gesigneerde) exemplaar. Is maar één keer gelezen.
    Dit is erg tof van je Glen! Reps! En Highline veel leesplezier!
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Dat is echt super gaaf! Wil je hem zelf niet graag houden glen? Toch uniek he

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    Dat is echt super gaaf! Wil je hem zelf niet graag houden glen? Toch uniek he
    Ik kom wel weer aan een nieuw exemplaar..

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wat een topper is die Glen toch

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga hem ook bestellen hou van deze verhalen.
    Wil ook nog die van enson inoue bestellen.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Wat een topper is die Glen toch
    Dat zeer zeker!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •