MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 138
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    broeder, je moet een ding begrijpen...tvalt me op dat veel mensen die reageren met teksten als " ze brengen ons in een kwaad daglicht"zelf nooit een partijtje hebben gevochten in watvoor vechtsport discipline dan ook dus maak je niet druk....typisch mixfight.nl bezoekers, ze willen ONS hun normen en waarden opleggen.
    alles komt goed uiteindelijk en nee met alle respect voor deze man maar what goes around comes around
    Nogmaals, lees even reactie Roy die het in mijn optiek goed verwoorde. Het heeft meer te maken met algemeen fatsoen, dan dit soort kreten laten vallen 24 uur na zo'n liquidatie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    RIP. Ben er toch van geschrokken. Ik kende hem niet persoonlijk maar zag hem al jaren in de bekende uitgaansgelegenheden, op gala's of in sportscholen. Veel sterkte voor nabestaanden. Vreselijk...

    You must spread some Reputation around before giving it to Justinian again.
    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    ik walg hier echt van reacties van sommige mensen hier we hebben het hier over een vader,man, trainer, vriend van veel mensen. iemand die dag en nacht bezig was met zijn familie en leerlingen . en dan hebben sommige flapdrollen (internet helden) die volgens mij nog nooit een stap in de ring hebben gedaan zo veel te zeggen over "onze sport" terwijl het eenigste wat je ooit heb gedaan in "onze sport" is een galatje bezoeken en achteraf comentaar geven hier op het forum .
    ik zeg niet dat je het met iemand zijn levenstyl of achtergrond het eens moet zijn maar toon een beetje respect

    maar ja nogmaals dat is het mooie er zitten hier zoveel pannekoeken op die nog nooit wat in de sport gedaan hebben en dan hier achter een schuilnaampje mensen hier zwart maken en beledigen en telkens maar weer over "onze sport" praten

    ik kende Hans persoonlijk en hoe ik hem kende was het een top gozer die door veel mensen gemist zal worden

    RIP Hans
    Grappig dat je dit zegt want ik had 's middags bijna hetzelfde getypt. Ik heb dit al eerder gezegd, maar de laatste jaren zijn er veel leden bijgekomen die geen affiniteit hebben met de vechtsport, weinig kennis hebben, niet beroepsmatig betrokken zijn, niemand kennen in dit wereldje en hier slechts komen om anoniem te roddelen en haten. Bepaalde vechters hebben geen eens zin om al die onzin te lezen, laat staan te posten en wie kan hen dat kwalijk nemen?
    Ik post ook onder een pseudonym (duh), maar ik ken mijn plaats en weet dat ik 'slechts' een liefhebber/ recreant ben. Ik heb inhoudelijk nooit veel te melden gehad op deze site. Ik was jarenlang een lurker voordat ik een account nam en ben dat eigenlijk altijd gebleven...

    Mensen zeiken inderdaad over "onze sport" en het imago, maar deze man heeft veel meer voor deze sport betekend dan al die haters bij elkaar. Die gasten bezoeken volgens mij geen eens gala's. Ze beleven die vechtsporten vanuit hun laptop. Je kunt deze weggooiers missen als kiespijn.

  3. #78
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik was van plan niet meer te reageren maar jullie gaan ook gewoon door. Deze man was behalve huisvader , vriend en coach ook iemand die ervoor zorgde dat mensen jarenlang doodsbang over hun schouder moesten kijken omdat ze anders in elkaar geslagen zouden worden (of erger). Je kunt mensen toch niet kwalijk nemen dat ze daar geen respect voor hebben ?

    Dat heeft niks te maken met wel of niet in de ring gestaan hebben.

    Gedrag brengt consequenties met zich mee en hij heeft de ultieme prijs betaald voor zijn gedrag. Ik ben niet degene die respect moet hebben voor het feit dat hij vrouw en kinderen had. Dat had hij zelf moeten doen. Ik heb wel echt medelijden met zijn vrouw en kinderen. Voor hun is het een enorm drama.

    Ik zal verder mijn mond houden. Discusseer lekker verder.

  4. #79
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik was van plan niet meer te reageren maar jullie gaan ook gewoon door. Deze man was behalve huisvader , vriend en coach ook iemand die ervoor zorgde dat mensen jarenlang doodsbang over hun schouder moesten kijken omdat ze anders in elkaar geslagen zouden worden (of erger). Je kunt mensen toch niet kwalijk nemen dat ze daar geen respect voor hebben ?

    Dat heeft niks te maken met wel of niet in de ring gestaan hebben.

    Gedrag brengt consequenties met zich mee en hij heeft de ultieme prijs betaald voor zijn gedrag. Ik ben niet degene die respect moet hebben voor het feit dat hij vrouw en kinderen had. Dat had hij zelf moeten doen. Ik heb wel echt medelijden met zijn vrouw en kinderen. Voor hun is het een enorm drama.

    Ik zal verder mijn mond houden. Discusseer lekker verder.
    Precies

  5. #80
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Toen gwenette Martha was geliquideerd reageerde op Willem033( en iemand die met Martha opgegroeid was )na onderhand iedereen hetzelfde als bromios nu , en toen werd er door niemand commentaar geleverd ( behalve door Willem).

    Veel mensen hier kennen Nijman persoonlijk en dan komt zoiets hard aan, maar ik vind de " eigen schuld, dikke bult" reacties niet onbegrijpelijk. Het blijft ten slotte een discussie op een forum waar veel mensen verschillende meningen hebben.
    Last edited by mario the count; 08-11-2014 at 10:18.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik was van plan niet meer te reageren maar jullie gaan ook gewoon door. Deze man was behalve huisvader , vriend en coach ook iemand die ervoor zorgde dat mensen jarenlang doodsbang over hun schouder moesten kijken omdat ze anders in elkaar geslagen zouden worden (of erger). Je kunt mensen toch niet kwalijk nemen dat ze daar geen respect voor hebben ?

    Dat heeft niks te maken met wel of niet in de ring gestaan hebben.

    Gedrag brengt consequenties met zich mee en hij heeft de ultieme prijs betaald voor zijn gedrag. Ik ben niet degene die respect moet hebben voor het feit dat hij vrouw en kinderen had. Dat had hij zelf moeten doen. Ik heb wel echt medelijden met zijn vrouw en kinderen. Voor hun is het een enorm drama.

    Ik zal verder mijn mond houden. Discusseer lekker verder.
    En zo is het maar net, mooi gesproken.

  7. #82
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik was van plan niet meer te reageren maar jullie gaan ook gewoon door. Deze man was behalve huisvader , vriend en coach ook iemand die ervoor zorgde dat mensen jarenlang doodsbang over hun schouder moesten kijken omdat ze anders in elkaar geslagen zouden worden (of erger). Je kunt mensen toch niet kwalijk nemen dat ze daar geen respect voor hebben ?

    Dat heeft niks te maken met wel of niet in de ring gestaan hebben.

    Gedrag brengt consequenties met zich mee en hij heeft de ultieme prijs betaald voor zijn gedrag. Ik ben niet degene die respect moet hebben voor het feit dat hij vrouw en kinderen had. Dat had hij zelf moeten doen. Ik heb wel echt medelijden met zijn vrouw en kinderen. Voor hun is het een enorm drama.

    Ik zal verder mijn mond houden. Discusseer lekker verder.
    Sluit ik me bij aan.
    Vraag me af of sommigen hier net zo 'positief' over hem zouden praten als het hun eigen vader, broer of andere naasten waren die werden bedreigd of afgeperst. Maar goed dat boeit niks he?! Zolang die jou maar niks heeft aangedaan en een aardige gozer tegen jou is geweest kunnen de slachtoffers de tering krijgen, toch?!

    Sterkte voor zijn nabestaanden.

  8. #83
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    IK vind dat mensen makkelijk reageren hier.
    Ik verdedig en beschuldig niemand, maar in hoeverre is het bevestigd dat Nijman mensen afperste?
    Dit moet wel zeker zijn. Dat hij criminelen kende is een feit, maar is dat een reden om afgeschoten te worden?
    In sommige gevallen is iemand vermoord en was dit om andere redenen:

    http://www.tvuitzendinggemist.nl/ned...ber-2014-51453

    In ieder geval laf en ik vond dat Aerts en (vooral) Harrinck goed praatte.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Vooral thom vond ik idd sterk in het gesprek.

    ik ben vooral benieuwd naar de reden van de liquidatie. Het is niet voor de rechter bewezen dat Nijman zich bezighield met zware criminele activiteiten, maar zo geliquideerd worden overkomt de normale man niet. Het was in ieder geval wel duidelijk dat ze niet de verkeerde te pakken hadden als je kijkt naar de setting waarin hij geliquideerd is.

    Niet onverstandig van Vrij om zichzelf vrijwillig op te laten sluiten.

  10. #85
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    het kan ook zijn dat is hij is vermoord als waarschuwing voor dick vrij want anders zou nijman zelf toch ook wel zijn ondergedoken.

  11. #86
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ze hadden het bij afpersen moeten houden en niet die coke ingaan.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ze hadden het bij afpersen moeten houden en niet die coke ingaan.
    Omdat afpersen wel ok is ofzo? Ze hadden ook genoegen kunnen nemen met een crimineel loos leven. Waarschijnlijk minder lucratief, maar wel beter voor je gezondheid.


  13. #88
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Hoezo mogen vechtsport liefhebbers niet praten over "onze sport"?
    Als men het met veel plezier beoefent en kijkt. Dan mag je best over onze sport spreken wanneer er weer iets negatiefs gebeurt in het wereldje.

    Ik merk letterlijk als ik een leek vertel over vechtsport, dat ze refereren naar al het negatieve nieuws (Badr en liquidaties).
    Dit vind ik erg jammer.

  14. #89
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    ik walg hier echt van reacties van sommige mensen hier we hebben het hier over een vader,man, trainer, vriend van veel mensen. iemand die dag en nacht bezig was met zijn familie en leerlingen . en dan hebben sommige flapdrollen (internet helden) die volgens mij nog nooit een stap in de ring hebben gedaan zo veel te zeggen over "onze sport" terwijl het eenigste wat je ooit heb gedaan in "onze sport" is een galatje bezoeken en achteraf comentaar geven hier op het forum .
    ik zeg niet dat je het met iemand zijn levenstyl of achtergrond het eens moet zijn maar toon een beetje respect

    maar ja nogmaals dat is het mooie er zitten hier zoveel pannekoeken op die nog nooit wat in de sport gedaan hebben en dan hier achter een schuilnaampje mensen hier zwart maken en beledigen en telkens maar weer over "onze sport" praten

    ik kende Hans persoonlijk en hoe ik hem kende was het een top gozer die door veel mensen gemist zal worden

    RIP Hans
    Tenenkrommende reactie zet je hier neer nu, is niet geheel onverwachts dat mensen meningen gaan vormen als de beste man zich al in niet al te lekkere kringen begaf,zou trouwens ook wat zijn als je pas een mening mag hebben als je in de ring hebt gestaan,is dat een voorwaarde voor het hebben van een mening over vechtsport?

  15. #90
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Ik merk letterlijk als ik een leek vertel over vechtsport, dat ze refereren naar al het negatieve nieuws (Badr en liquidaties).
    Dit vind ik erg jammer.
    Jup. Zo is dat.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    ik walg hier echt van reacties van sommige mensen hier we hebben het hier over een vader,man, trainer, vriend van veel mensen. iemand die dag en nacht bezig was met zijn familie en leerlingen . en dan hebben sommige flapdrollen (internet helden) die volgens mij nog nooit een stap in de ring hebben gedaan zo veel te zeggen over "onze sport" terwijl het eenigste wat je ooit heb gedaan in "onze sport" is een galatje bezoeken en achteraf comentaar geven hier op het forum .
    ik zeg niet dat je het met iemand zijn levenstyl of achtergrond het eens moet zijn maar toon een beetje respect

    maar ja nogmaals dat is het mooie er zitten hier zoveel pannekoeken op die nog nooit wat in de sport gedaan hebben en dan hier achter een schuilnaampje mensen hier zwart maken en beledigen en telkens maar weer over "onze sport" praten

    ik kende Hans persoonlijk en hoe ik hem kende was het een top gozer die door veel mensen gemist zal worden

    RIP Hans
    RESPECT dus voor de zware criminelen!!! Net zoals hier ook bijv. bij een Badr Hari gebeurd!

  17. #92
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    ik walg hier echt van reacties van sommige mensen hier we hebben het hier over een vader,man, trainer, vriend van veel mensen. iemand die dag en nacht bezig was met zijn familie en leerlingen . en dan hebben sommige flapdrollen (internet helden) die volgens mij nog nooit een stap in de ring hebben gedaan zo veel te zeggen over "onze sport" terwijl het eenigste wat je ooit heb gedaan in "onze sport" is een galatje bezoeken en achteraf comentaar geven hier op het forum .
    ik zeg niet dat je het met iemand zijn levenstyl of achtergrond het eens moet zijn maar toon een beetje respect

    maar ja nogmaals dat is het mooie er zitten hier zoveel pannekoeken op die nog nooit wat in de sport gedaan hebben en dan hier achter een schuilnaampje mensen hier zwart maken en beledigen en telkens maar weer over "onze sport" praten

    ik kende Hans persoonlijk en hoe ik hem kende was het een top gozer die door veel mensen gemist zal worden

    RIP Hans
    Nou dan ben ik liever een 'neppe' fan aka pannekoek die wel met een kritische blik naar de sport en de mensen daarin kan kijken dan een 'echte' fan. Alleen moeten die 'echte' fans niet raar gaan kijken wanneer de sport waar ze zoveel van houden over 5 jaar nog steeds door veel mensen als een barbaarse sport wordt gezien waar criminelen zich graag mee verbinden.

  18. #93
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me nog herinneren dat ik op een gala zat in de Vechtsebanen en de ringspeaker het publiek vroeg te applaudisseren voor de Hells Angels omdat die vaste bezoekers waren en tafels hadden...ik kon niet geloven wat ik hoorde

    Vechtsport en criminaliteit gaan in Nederland blijkbaar gewoon samen

    nb:

    Als beoefenaar, fan mag je wel degelijk spreken van onze sport en kritiek hebben, het moet niet gekker worden

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Ik kan me nog herinneren dat ik op een gala zat in de Vechtsebanen en de ringspeaker het publiek vroeg te applaudisseren voor de Hells Angels omdat die vaste bezoekers waren en tafels hadden...ik kon niet geloven wat ik hoorde

    Vechtsport en criminaliteit gaan in Nederland blijkbaar gewoon samen

    nb:

    Als beoefenaar, fan mag je wel degelijk spreken van onze sport en kritiek hebben, het moet niet gekker worden
    Welke ringspeaker was dat
    Fighting is poetry in motion

  20. #95
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Welke ringspeaker was dat
    Hey, hey, hey.......

    OT :
    We hebben dit onderwerp toch al vaker besproken hier. Maak een topic aan ter condoleance, en een om een discussie te voeren. Hoeft niemand te lezen waar ze geen zin in hebben.

    Met deze topic titel moet je niet gaan zeuren als mensen het over de toedracht van de liquidatie en het verleden van het slachtoffer/doelwit gaan hebben. Natuurlijk kan je dat ongepast vinden, maar het lijkt me niet meer dan logisch.
    Om die mensen dan meteen te gaan afschilderen als pannekoeken en key board warriors is wat overdreven.

    Ik heb in een ring/kooi gestaan en ken velen van de mensen waar het hier de laatste maanden over gaat van vaag tot goed. Geen van deze lijdende voorwerpen heeft me iets aangedaan en ze waren (bijna) altijd vriendelijk. Dat neemt niet weg dat je medeleven kan betonen, en tegelijkertijd een kritische noot kan plaatsen. Het gaat hier duidelijk niet om koorknaapjes en dat heeft zijn weerslag op de personen in kwestie, en het imago van de sport. Of je dat nu leuk vindt of niet.

    Als je alleen condoleances wil zien dan een aparte topic aanmaken.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Welke ringspeaker was dat
    European Champion of the world!

  22. #97
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    European Champion of the woooooooooooooooooooooooooooooorld!
    Die ja..

  23. #98
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Was het niet....


    European Champion of the wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurld!
    Max. 400 x 125

  24. #99
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    302
    vCash
    126000

    Default

    Gecondoleerd aan naasten, triest dat een krachtig en gerespecteerd vechtsporter op zo'n manier, veel te vroeg
    zijn rust heeft gevonden. R.i.p. Hopelijk is justitie doortastend genoeg om de daders achter de tralies te zetten.
    Op gala's was deze grootheid vaak aanwezig en om zijn atleten van jong tot oud in de wedstrijd scherp te houden.
    En dat was hij, pracht gebaar naar de sport.

    Tja ik kijk wel eens rond in de zaal naar mijn gewicht klasse en dan zag ik hem als coach. Dan weet je meteen dat het een serieuze sport is.

    Voor de daders, laf en triest. Je zal jezelf nog wel tegen komen in or outside.

  25. #100
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Rust in vrede Hans en sterkte voor de nabestaanden.

    Osu !

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •