MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 138
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Top Team Beverwijk
    Niet te bevatten...

    Met grote verslagenheid en veel verdriet hebben wij kennis genomen van het overlijden van HANS. Wij kennen HANS als een zeer gewaardeerd en gerespecteerd werkgever, collega, coach en Sensei met enorme passie voor de (vecht)sport.

    Een grote lege plek blijft achter...

    Onze gedachten gaan uit naar zijn gezin en familie, wij wensen hun veel kracht en sterkte toe bij het dragen van dit verlies.

    Medewerkers & atleten TopTeam
    Team Fitnesscentrum De Meer
    Team Cardio Fitness Beverwijk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    sterkte voor familie, vrienden en leerlingen.
    RIP.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    RIV

    Maar hoe kom je in zo'n situatie? Dat je moet vrezen voor je leven. Dan ben je tuig of ga je met tuig om. Zo'n precieze liquidatie, zoals meerdere keren is gebeurd in Amsterdam de afgelopen jaren, dan is er iets goed mis. Ik kende Hans niet en vind het erg, maar vechtsport en criminaliteit moet eens van elkaar gescheiden worden.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Heftig nieuws! Jammer dat het weer ten koste gaat van de sport.


  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Gecondoleerd aan alle betrokkenen.
    Ben wel wat er nu gebeurt met TopTeam Beverwijk, wie runt die toko vanaf nu?
    Dick Vrij zit ook achter de tralies (en zal vast met geknepen billen in z'n cel zitten na dit nieuws).
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    gerald joling neemt het over hoorde ik net.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Altijd treurig voor de nabestaanden, maar risico van het vak?

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Altijd treurig voor de nabestaanden, maar risico van het vak?
    Inderdaad. Vroeger waarschijnlijk de grote man uitgehangen en genoeg slachtoffers gemaakt en nu die vrienden allemaal vast zitten komen mensen de rekening vereffenen. Of zijn vrienden zijn bang voor een 2e ros

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Een verlies voor vechtsport minnend Nederland.
    Sterkte aan zijn nabestaanden !
    Osu.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #35
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Goolings View Post
    De foto op de voorpagina vind erg confronterend, vooral voor de nabestaanden en leerlingen van hem.
    Mee eens. Onnodig confronterend voor zijn naasten. Ook al wordt hij nu, door sommigen, één dimensionaal neergezet als boef.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Een verlies voor vechtsport minnend Nederland.
    Sterkte aan zijn nabestaanden !
    Osu.
    Kan ik alleen beamen Ashi. Mijn kleine kon het niet geloven.
    Sterkte voor de familie, vrienden, leden van de sportschool en zij die Hans kenden.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Eigenschuld geen medelijden,dit weet je ,als je jemet de onderwereld in laat.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  14. #39
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    De simpele ziel

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik kende Hans niet goed, maar kwam hem uiteraard weleens tegen op gala's en dan was hij altijd erg vriendelijk. Een van de eerste keren dat ik hem zag was tijdens het eerste EK BJJ in 1996, waar hij volgens mij de tweede plaats behaalde achter Dennis Raven. Als trainer boekte hij goede resultaten en als vechter is hij erg succesvol geweest. Rust in vrede Hans, je was naar mijn mening een van de pioniers in het freefight.

    Volgens mij is hij het 15e slachtoffer van liquidatie dit jaar. Ik hoop dat de liquidatiegolf een keer ten einde komt, maar heb sterk de indruk dat hij niet het laatste liquidatieslachtoffer zal zijn.

    Opmerkingen als 'eigen schuld dikke bult' en 'what comes around goes around' vind ik in dit stadium absoluut ongepast. Ja, natuurlijk mag je je mening hebben over wat Hans verder allemaal deed, maar om die mening nu nog geen 24 uur na zijn overlijden in het openbaar te ventileren? Kan niet zeggen dat ik dit fatsoenlijk vind. Het gaat hier om een mens die een gezin achterlaat. Dit zal me uiteraard weer komen te staan op opmerkingen als 'je steekt je kop in het zand', maar dat interesseert me weinig. Het is niet wegkijken, maar een kwestie van fatsoen om opmerkingen zoals ik hiervoor noemde op een gepast moment te maken en niet binnen 24 uur na het incident.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ^^ 100% mee eens.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    ^^ Same here!!

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Waarom? Denk dat niemand hem de dood gunt, maar uiteindelijk komt het er wel op neer (eigen schuld). De sport wordt wel weer besmeurd met verhalen over criminelen. Dan is het weer iemand die twee mensen vermoord, dan wel weer prostitutie, mensenhandel of drugspraktijken. Dan weer iemand die tijdens het afwassen een ander een dubbele beenbreuk toebrengt. Ik vind juist eerder dat degene die uithangbord van de sport kunnen zijn/waren, zich net zo goed aan de wet moeten houden. Dat het geen zuivere koffie is, weet je al voordat je erin stapt. Je kan zo een waslijst posten met boksers, kickboksers en MMA'ers die iets op hun kerfstok hebben. Nu is het helaas de verkeerde kant van de medaille. Desalniettemin is het vooral erg voor familie en kennissen

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Mee eens. Onnodig confronterend voor zijn naasten. Ook al wordt hij nu, door sommigen, één dimensionaal neergezet als boef.
    Je wordt niet geliquideerd omdat je zo een lieve jongen bent. Wie weet hoeveel mensen hij onrecht heeft aangedaan. Ik zeg niet dat hij dit verdiende want het is bizar om zo aan je einde te komen en voor familie / vrienden is het ook vreselijk, maar er kleven nu eenmaal risico's aan een leven in de onderwereld en helaas is het risico voor hem een feit geworden.


    Sterkte aan de nabestaanden.

  21. #46
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ^^ 100% mee eens.
    jij bent echt een kontkusser. Met je Gerard Joling opmerking…kom eens uit voor je eigen mening i.p.v. simpele onzinnige oneliners te posten.
    Hans was gewoon een crimineel, een goede free fighter en vast een toffe kerel. Maar speel niet met vuur zonder je vingers te branden. Hij brandde z'n vingers.
    Last edited by e-type; 06-11-2014 at 22:56.
    It's okay to be white

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wie zijn kont kus ik dan bezem?

    dit is mijn mening hij is net overleden en zijn lijk is nog warm en hij krijgt hier een lading poep over zich heen van de members hier.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    live by the sword die by the sword

    R.i.P

  24. #49
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    In mijn optiek heeft hij in 1 moment meer voor de vechtsport verziekt dan hij in de laatste 20 jaar heeft kunnen opbouwen. Als ze hem ten grave dragen is gelijk het kickboxen en mma begraven. Je krijgt geen gala meer van de grond hier. Njjman en Vrij zijn het voorbeeld van mensen die de vechtsport hebben misbruikt voor zelfverrijking. Dat wat iedereen die vechtsport beoefend elke keer weer te horen krijgt als hij de mat opstapt is dat je het geleerde nooit op straat mag gebruiken.

    Vind het voor zijn naaste familie verschrikkelijk maar er zullen even goed veel mensen zijn voor wie jarelange bedreigingen nu eindelijk voorbij zijn. Die hangen de vlag uit.

    Ik begrijp heel goed dat mensen die hem kennen verdrietig zijn maar maak daar dan een condeolance topic voor aan. Die discussie hebben we al eerder gevoerd.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •