MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default [SPOILER] shogun vs St preux

    http://www.mma-core.com/videos/Mauri...5257?from=main




























    ....nu toch echt over en out voor shogun.
    Wederom jammer
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    7 van zijn laatste 11 verloren. Wordt ook voor deze legende tijd om te stoppen. Pijnlijk om veel van je favoriete vechters, zoals Shogun, te moeten zien stoppen maar dat lijkt me nu echt verstandig.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    hmm dubbel... hij glijd weg, valt zittend op de grond en krijgt beuken in zijn gezicht. Mijn inziens dikke pech, kan iedereen overkomen.


  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    hmm dubbel... hij glijd weg, valt zittend op de grond en krijgt beuken in zijn gezicht. Mijn inziens dikke pech, kan iedereen overkomen.
    Hij glijdt niet weg, hij wordt geraakt door een linkse. Kijk de replays maar, daarop is het duidelijk te zien.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Kijk maar:


  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    lol, niet goed gezien inderdaad... In de video leek het net alsof hij weggleed.

    Thanx 4 the gif.


  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    lol, niet goed gezien inderdaad... In de video leek het net alsof hij weggleed.

    Thanx 4 the gif.
    No problem. Dacht ik zelf in eerste instantie ook.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Hoop echt dat hij nu stopt, wie wil deze legende nou keer op keer zo willen zien verliezen?

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hij is mijn favoriete MMA vechter aller tijden. Hij is na zijn knieblessures nooit meer de oude geweest. Het is heel knap dat hij hij nog de belt heeft kunnen winnen in de UFC.

    Hij was in Pride samen met Crocop de meest angstaanjagende vechter.

    Max. 400 x 125

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hij is mijn favoriete MMA vechter aller tijden. Hij is na zijn knieblessures nooit meer de oude geweest. Het is heel knap dat hij hij nog de belt heeft kunnen winnen in de UFC.

    Hij was in Pride samen met Crocop de meest angstaanjagende vechter.

    Wow!!!!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Teeering wat een highlight. Super video. Voel me nu al wat beter na zn verlies gisteren.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    shogun heeft het type vechtstijl waar iedereen graag naar kijkt, wild en bruut, altijd gaan voor de kill. pijnlijk om hem zo te zien verliezen.. had echt gehoopt op een harde KO voor shogun
    en mooie highlight!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  13. #13
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Volgens Jack Slack vecht hij gewoon dom vergeleken met voorheen. Hij maakt wel een punt: http://fightland.vice.com/blog/jack-...-up-his-gloves

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Dat is wel een kansloze verhaal. Hij kijkt niet naar alle factoren. Shogun's prestatie tegen Lidell en Machida is lang geleden, hij heeft inmiddels meer blessures en brute gevechten moeten verduren. Hij kan nu eenmaal niet meer bewegen zoals hij dat deed tegen Lidell dus hij moet zich aanpassen door zijn lichamelijke beperking. Niet dat hij geen cruciale fouten heeft gemaakt tegen OSP maar er zit wel meer in dan alleen technische verklaringen.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    ....nu toch echt over en out voor shogun.
    Wederom jammer
    Sorry maar dit had iedereen kunnen gebeuren, gewoon een hele mooie counter en goed afgelezen. Deze partij zegt helemaal niks over de staat van Shogun op dit moment. Gewoon fucked up, dikke pech voor Shogun.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Net als tegen Hendo vorige partij zeker?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Sorry maar dit had iedereen kunnen gebeuren, gewoon een hele mooie counter en goed afgelezen. Deze partij zegt helemaal niks over de staat van Shogun op dit moment. Gewoon fucked up, dikke pech voor Shogun.
    4 van de 11 partijen zegt wel iets

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    vette HL!! en dat gifje haha omg
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Dat is wel een kansloze verhaal. Hij kijkt niet naar alle factoren. Shogun's prestatie tegen Lidell en Machida is lang geleden, hij heeft inmiddels meer blessures en brute gevechten moeten verduren. Hij kan nu eenmaal niet meer bewegen zoals hij dat deed tegen Lidell dus hij moet zich aanpassen door zijn lichamelijke beperking. Niet dat hij geen cruciale fouten heeft gemaakt tegen OSP maar er zit wel meer in dan alleen technische verklaringen.
    Ik vind het anders wel verdomd goed onderbouwd voor een kansloos verhaal. Hij heeft idd een hoop kilometers gemaakt en dat speelt ook mee. Maar die knieën zorgen er iig niet voor dat ie face first, zonder set up/angle zwaaiend een counter induikt .

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat klopt ook. Dit is wel de eerste keer dat hij er op zo'n manier voor moet boeten(die stoot tegen Hendo was een ander soort situatie) en dat nog tegen een can. Als dit geen wake up call is weet ik het ook niet meer, Ik denk dat hij dit echt niet meer zo'n fout zal maken en daarom wil ik nog niet zoals de rest hopen dat hij nu gaat stoppen met vechten.

    Dit is trouwens wel een soortgelijke verhaal met Henderson vorig jaar, weet je nog hoe hij Vitor ging aanvallen? En dat was ook binnen een minuut klaar.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hij is mijn favoriete MMA vechter aller tijden. Hij is na zijn knieblessures nooit meer de oude geweest. Het is heel knap dat hij hij nog de belt heeft kunnen winnen in de UFC.

    Hij was in Pride samen met Crocop de meest angstaanjagende vechter.

    Shogun in Pride was gewoon epic! Daar keek ik altijd echt weken naar uit! Mooie tijd man!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik mocht hem juist meer in de UFC. Zn voet gestomp en voetbal trappen genoot hij een beetje teveel van vind ik(mischien dat Wanderlei en zijn eigen lot een beetje karma zijn).

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •