MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Glory 19: Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman + weltergewicht toernooi

    Glory 19: Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman



    Glory World Series heeft vandaag officieel Glory 19 aangekondigd. De show vindt plaats op vrijdag 19 december een locatie is nog niet bekend. Zoals altijd zal Glory 19 live worden uitgezonden op Spike TV.

    Main event van de show is een partij tussen Glory World Heavyweight kampioen Rico Verhoeven en Errol Zimmerman. Ze hebben al twee keer eerder tegen elkaar in de ring gestaan, in 2012 sloeg Zimmerman KO en een jaar later won Verhoeven op beslissing

    Verhoeven is sinds zijn verlies tegen Semmy Schilt tijdens Glory 4 niet meer verloren, hij won o.a. van Zimmerman, Saki, Ghita en Aerts. In zijn laatste gevecht won hij tijdens Glory Last Man Standing van Daniel Ghita om zo de Glory Heavyweight kampioen te worden.

    Zimmerman is een veteraan in de sport die in 2007 zijn debuut bij de K-1 maakte. Hij heeft een keiharde KO in huis en heeft zowel ups als downs in zijn carrière meegemaakt. Tijdens Glory 16 won hij het zwaargewicht contender toernooi waar hij voortijdig van zowel Ben Edwards als Anderson Silva wist te winnen.

    Ook werd er een weltergewicht contender toernooi aangekondigd. In de halve finales zien we Nieky Holzken vs Artur Kyshenko en Raymond Daniels vs. Jonatan Oliveira.
    Holzken keert na een afwezigheid van een jaar weer terug in de ring, in zijn laatste gevecht sloeg hij de huidige Glory weltergewicht kampioen Joseph Valtellini KO. Kyshenko verloor zijn laatste gevecht bij Glory maar wist in 2011 wel te winnen van Holzken.


    http://mixfight.com/2014/11/Glory-19...rrol-Zimmerman
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    May 2014
    Posts
    536
    vCash
    111758

    Default

    Vet, Holzken weer in actie - even los van de boks partijen die hij wel heeft gedraaid natuurlijk.

    Hopelijk wordt de partij van verhoeven deze keer wel wat, die tegen Ghita was echt niet te doen zo tergend saai.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dit is weer een leuke card!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik de enige die het erg opmerkelijk vind?

    Zimmerman mag voor de titel vechten?? Dit is qua logica dan op z'n zachts gezegd apart zeker als je het elke keer heb over rankings en hoe belangrijk die zijn. Nu weet ik ook wel wat is het alternatief dan? Helaas kan ik daar geen antwoord opgeven als het inderdaad klopt dat Saki en Spong niet meer voor Glory vechten. Dan is het helaas toch slecht gesteld met heavyweight divisie, als ik eerlijk moet zijn....

    Daarnaast is het helemaal opmerkelijk dat Nieky een contender toernooi moet vechten om voor de titel te vechten? Sorry maar dat gaat er bij mij moeilijk in. Deze jongen hoort eigenlijk de titel om zijn middel te hebben maar door blessure heeft hij verstek moeten laten gaan en is Valtellini kampioen. Dezelfde Valtellini die Holzken al eerder had verslagen. Hoezo moet Nieky dan een contender toernooi vechten en dan ook meteen tegen de gevaarlijkste man van het viertal Kyshenko...

    Daniels en Oliveira horen helemaal niet eens te mogen vechten voor een titel mogelijkheid als je het mij vraagt. Waar is bijvoorbeeld Marc de Bonte in dit verhaal en Karapet? Nu gaan dus nummers 7 en 8 tegen elkaar in de eerste ronde en de nummers 1 en 4... Dat slaat toch helemaal nergens op? Waarschijnlijk zal het antwoord liggen dat zij de Amerikaan Daniels in de finale willen hebben maar dan moet je ook stoppen met dat hele ranking verhaal te promoten op je site want qua geloofwaardigheid wordt het wel heel moeilijk dit te verkopen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ben ik de enige die het erg opmerkelijk vind?

    Zimmerman mag voor de titel vechten?? Dit is qua logica dan op z'n zachts gezegd apart zeker als je het elke keer heb over rankings en hoe belangrijk die zijn. Nu weet ik ook wel wat is het alternatief dan? Helaas kan ik daar geen antwoord opgeven als het inderdaad klopt dat Saki en Spong niet meer voor Glory vechten. Dan is het helaas toch slecht gesteld met heavyweight divisie, als ik eerlijk moet zijn....
    Dat zijn de regels bij GLORY dat de winnaar van het contender toernooi tegen de kampioen mag vechten, Zimmerman heeft dat contender toernooi gewonnen en wie weet slaat hij Verhoeven weer KO en is hij gewoon de GLORY HW kampioen

    Wat Nieky betreft vind ik dat je helemaal gelijk hebt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dat zijn de regels bij GLORY dat de winnaar van het contender toernooi tegen de kampioen mag vechten, Zimmerman heeft dat contender toernooi gewonnen en wie weet slaat hij Verhoeven weer KO en is hij gewoon de GLORY HW kampioen

    Wat Nieky betreft vind ik dat je helemaal gelijk hebt
    Je heb gelijk Kev, ik was helemaal vergeten dat Zimmerman het contender toernooi had gewonnen en zich daardoor heeft geplaatst. Dus het Zimmerman verhaal van mij kan de prullenbak in....
    Misschien moet ik aan het idee wennen om Zimmerman als mogelijke kampioen te zien. Ik hoop dat die man nu echt serieus werk gaat verzetten want ik heb Zimmerman altijd een mooie vechter gevonden alleen zijn wispelturigheid maakte van hem nooit een serieuze jongen om rekening mee te houden...

    Nieky gaat ondanks de belachelijke loting en contender toernooi format toch wel winnen en ook Valtellini gaat ze krijgen daarna. Niemand kan deze gozer stoppen. Hij is op de top van zijn kunnen en één van de smaakmakers van Glory...

  7. #7
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Vattelinie is een onterechte kampioen...de Bonte moest de belt winnen.

    Holzken vs Bonte

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman? Is die niet te zwaar voor heavyweight? Die weegt nu toch 180 kilo ofzo?
    Train hard, fight easy.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Saki en Spong niet meer bij Glory? Zou leuk zijn als ze bij GFC zouden tekenen. Krijgen we echte partijen en misschien wel weer ouderwets leuke toernooien. En kunnen zijn nog een beetje cashen in de laatste jaren van hun carriere.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Leuke partijen hoor... maar dat hele titelkandidaat systeem slaat helemaal nergens op.
    Holzken moet een contendertoernooi vechten om z'n titel te reclaimen?
    Wat een poppenkast.
    Fighting is poetry in motion

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Zou leuk zijn als ze bij GFC zouden tekenen. Krijgen we echte partijen.
    Misschien zelfs tegen de BlitzKo!! Of die Litouwer waar Hari laatst maar nipt van heeft gewonnen.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Misschien Daniel Ghita bij GFC, op hun fb pagina zijn ze hem zowat aan het promoten. Staat er niet bij of hij bij GFC een contract heeft. https://www.facebook.com/GFCevent?fref=ts

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien zelfs tegen de BlitzKo!! Of die Litouwer waar Hari laatst maar nipt van heeft gewonnen.
    Eigenlijk moet ik de troll niet voeden, maar jij vindt 1e ronde KO nipt winnen

    Tijd voor wat comic relief.

    Max. 400 x 125

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Eigenlijk moet ik de troll niet voeden, maar jij vindt 1e ronde KO nipt winnen

    Tijd voor wat comic relief.
    Als je het begrip "sarcasme" in deze niet inziet zit je echt veeeeel te diep bij badr in de poepert.
    Fighting is poetry in motion

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Als je het begrip "sarcasme" in deze niet inziet zit je echt veeeeel te diep bij badr in de poepert.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    zwarte adder viel van de ladder.
    Last edited by Nosferatu187; 12-11-2014 at 02:29.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Leuke partijen hoor... maar dat hele titelkandidaat systeem slaat helemaal nergens op.
    Holzken moet een contendertoernooi vechten om z'n titel te reclaimen?
    Wat een poppenkast.
    Ook in Japan stond niet de top 4 van Glory.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

  21. #21
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Schattig tasje, Errol
    It's okay to be white

  22. #22
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Schattig tasje, Errol
    mooie hoge hakken erbij en dan is hij compleet.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Wat lippenstift

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Oh nevermind. Ik had de video met Errol eerst gekeken.
    Last edited by blackadder; 30-01-2015 at 01:38.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wat een slechte interviews , niet best dit hoor.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •