MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Inmiddels binnen via de boekhandel. Wel een leuk boek maar erg slecht geschreven. Slappe kaft, goedkoop gedrukt.
    Het is geschreven als een monoloog. Peter heeft een lijst op schoot gehad met al zijn gevechten en is begonnen met praten. Die gesprekken zijn letterlijk uitgetikt (althans zo lijkt het). Heel vaak komen dingen 2 of 3 keer terug. Ook is er geen duidelijke indeling waardoor je soms even kwijt bent in welk jaar je ook al weer zit.

    Het had Peter meer recht gedaan als het fatsoenlijk geschreven was en er ook stukjes in hadden gestaan van mensen die hem kennen, tegenstanders etc.

    Er stonden een hoop dingen in die ik niet wist en dus leuk om te zien maar het is echt tenenkrommend slecht geschreven. (in mijn optiek dan). Het is niet te vergelijken met het boek over Hoost en dat is jammer.
    Maar als tijdsdocument wilde ik hem toch hebben dus ik heb er geen spijt van.
    precies zoals jij het zegt idd....hoorde wel in m'n boekenkast te staan en leuk even weer terug langs memory lane, was toch iedere keer spannend op zo'n zondagmorgen tijdens de finals. maar het boek viel me tegen...je gaat echt van partij naar partij als n soort opsomming, weinig achtergrond info. Zoals je al zegt idd lijkt het net alsof ze een paar keer op de koffie zijn geweest met een recorder en dat ze deze letterlijk overgetikt hebben....jammer! had er veel meer van verwacht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Schiet me ineens te binnen, het gaat de hele tijd ovrr loopkicks in het boek. Ik dacht dat dat lowkicks heette. Of noemt peter dat altijd loopkicks ?

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Schiet me ineens te binnen, het gaat de hele tijd ovrr loopkicks in het boek. Ik dacht dat dat lowkicks heette. Of noemt peter dat altijd loopkicks ?
    O wow het zal toch niet. Ik moest altijd zo lachen als mensen dat zeiden 'loopkicks'. Dat het nog bestaat.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •