MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default Vitor Belfort zegt beter en sterker te zijn zonder TRT...

    http://www.mmanews.com/vitor-belfort-know-hard-believe-im-better-without-trt/

    When speaking with SporTV recently, UFC Middleweight title contender Vitor Belfortmade the claim that now that he is no longer on TRT, he is a better fighter.

    “It was better for me (the end of TRT) because I left a boring treatment that was bothering me, and now I’m stronger, lighter and faster,” said Belfort.
    “The Phenom” continued, “So, for me, it was wonderful. Doesn’t matter what my blood says, nor the result of the blood test. What matters is what is in my head. It was banned? There is no problem. I took 2014 to improve some techniques.”
    He concluded, “I know that is hard to believe but I’m better now. I have been improving my skills, my kicks, my boxing, my endurance, my grappling, my strength and my footwork.”



    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ben benieuwd hoe hij het doet tegen Weidman!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Kwak, kwak. Ik hoop dat weidman hem sloopt.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat hij Weidman sloopt.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik hoop dat ze elkaar slopen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Als Vitor dit echt gelooft van zichzelf wordt het alleen maar gevaarlijker voor Weidman. Ben die Amerikanen en hun kapsones echt een beetje zat. Vond het ook heerlijk dat Mendes verloor van Aldo.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Als Vitor dit echt gelooft van zichzelf wordt het alleen maar gevaarlijker voor Weidman. Ben die Amerikanen en hun kapsones echt een beetje zat. Vond het ook heerlijk dat Mendes verloor van Aldo.
    Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo heeft Weidman kapsones.
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Weidman heeft destijds na zijn winst op Silva iets vaker de trashtalk-broek aangetrokken. Maar vind het overall reuze meevallen bij hem idd.

    Ik ga in ieder geval voor Weidmann in deze. Begin Belfort irritant te vinden.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Heeft het in de persconferenties het er over dat een partij met Silva easy-money is, Belfort is een juice-head, een cheater en geen partij voor hem, verder heeft hij nog wat van dat soort uitspraken gedaan. Je kan zeggen dat het zelfverzekerdheid is maar dan beredeneer je vanuit mijn optiek toch vooral uit jezelf en niet vanuit de onkunde van anderen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Heeft het in de persconferenties het er over dat een partij met Silva easy-money is, Belfort is een juice-head, een cheater en geen partij voor hem, verder heeft hij nog wat van dat soort uitspraken gedaan. Je kan zeggen dat het zelfverzekerdheid is maar dan beredeneer je vanuit mijn optiek toch vooral uit jezelf en niet vanuit de onkunde van anderen.
    Weidman heeft geen woord gelogen.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan ook een lange lijst uispraken maken die gebaseerd zijn op de waarheid, dat betekent niet dat ik dan alsnog geen klootzak kan zijn. Weidman heeft zijn ware kleuren laten zien sinds hij de titel won. En dat verbaast me ook niets aangezien hij omgaat met een zak stront als Matt Serra(ik heb het hier over wat hij destijds zei nadat Silva zn been brak maar dat is een andere topic).

  12. #12
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik ga, mits de quoteringen een beetje redelijk zijn, dik geld zetten op Weidman. Dat kan gewoon niet misgaan ook al gun ik het hem absoluut niet.
    Belfort ook niet trouwens.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik zie Belford wel van Weidman winnen. Kijk naar zijn laatste drie overwinningen, daarmee heeft hij zich in mijn ogen bewezen als een van de gevaarlijkste vechters in UFC. Hij traint al een tijdje met Henri hooft en bij de Blackzilians zijn ze altijd goed geweest met het worstelen, maar daar zitten nu ook gasten die echt kunnen kickboksen. Tegen een hele goede striker als Anderson Silva of Lyoto Machida zie ik Belford een kleine kans hebben, maar Weidman's striking is echt niet zo goed om alle wapens van Belford te controleren. Er hoeft maar een stoot of een trap door te komen en Weidman zit flink in de problemen.

    Last edited by hankmoody; 25-11-2014 at 16:11.
    Alistair Overeem is de goat.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Zijn gelul over god kan ik niet aanhoren, maar wat een puike HL zeg! Erg jammer dat het toen
    net niet lukte om die armklem tegen bones ( 3.13 ) af te maken...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Mee eens. Dat gezeik over Jezus en God is bijzonder vermoeiend. Vechten kan hij echter wel. Met Weidman heb ik helemaal niks, dus hoop dat die KO gaat tegen Belfort.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik ga, mits de quoteringen een beetje redelijk zijn, dik geld zetten op Weidman. Dat kan gewoon niet misgaan ook al gun ik het hem absoluut niet.
    Belfort ook niet trouwens.
    Ik ook.
    Er was iemand op het forum die met mij persoonlijk wilde wedden.
    Weet even niet meer wie.
    Als je dit leest stuur me even een pm.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    War Weidman.

    Als iemand deze Lion kan temmen is hij het wel.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    War Belfort!!!!

    Mensen kunnen blijven haten wat ze willen deze man is voor mij de absolute pionier als het gaat om MMA! Hij is voor mij 1 van the last mohicans in de MMA wereld. Alle Pride sterren zijn gevallen en de oude UFC kampioenen ook en er is maar 1tje die nog overeind blijft en dat is the Old Lion...

    Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...

    Ik ben ook niet zo fan van zijn interviews en zijn rare uitspraken maar zodra hij de kooi in stapt is het gewoon een beest. Ik weet dat die man een harde werker is en dat ondanks alle TRT gelul gewoon een kans maakt tegen Weidman. Is die favoriet? Nee maar kan Weidman pakken, Ja...

    Daarnaast begin ik mij steeds meer te irriteren aan Weidman, zijn laatste opmerking over Anderson Silva schoot echt bij mij in de verkeerde keelgat en het constant bashen Belfort - misschien terecht - is ook een trucje die gaat irriteren...

  19. #19
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


    ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


    ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten
    ik dacht al dat ik de enige was, ik kijk het ook nauwelijks meer. mn interesses liggen steeds meer bij het karate en uiteraard het boksen.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


    ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten
    MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?
    ,,,,,
    (>.<)

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?

    Denk dat het meer is, dat het gewoon niet meer bij te houden is. Het is nu een overkill aan gevechten. Elk weekend is er wel ergens een gevecht en mijn interesse gaat echt alleen uit naar de echte grote partijen waar ik het waard vind om in de nacht voor op te blijven.

    Vroeger keek ik bijna alles en nu ga ik zelfs beslissing partijen uit de weg omdat het idd te veel tijd kost, daarnaast vind ik dat ze gewoon te veel vechters hebben waardoor het onmogelijk is om betrokken te raken bij zo een vechter. Nu vechten jongens soms maar 2 x per jaar en door zoveel gewichtsklassen wordt het bijna helemaal onmogelijk om alles goed te volgen...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    War Belfort!!!!

    Mensen kunnen blijven haten wat ze willen deze man is voor mij de absolute pionier als het gaat om MMA! Hij is voor mij 1 van the last mohicans in de MMA wereld. Alle Pride sterren zijn gevallen en de oude UFC kampioenen ook en er is maar 1tje die nog overeind blijft en dat is the Old Lion...
    Helemaal mee eens, ik volg Vitor al vanaf '97 toen hij op jonge leeftijd het HW toernooi won. Fantastische vechter

    War Vitor

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik hoop vitor , maar ik vrees weidman.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?
    nee niet MMA moe kijk het meestal een dag later op mijn media player de partijen terug. maar vind de partijen de laatste tijd niet om aan te zien vaak veel tegen geduw tegen het hek en veel grond gevechten het verliest mijn interesse gewoon maar er komen weer mooie partijen aan met leuke namen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •