MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 15 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 357
  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    en ik heb nog wel die docu voor jullie geupload.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Manny vecht tegen iedereen die ze voor hem zetten op welk moment dan ook, bij Floyd staat de business en het imago voorop, dan pas de sport; hij pikt altijd de tegenstanders uit die hij denkt te kunnen verslaan.

    Ik zeg niet dat Floyd niet van Manny zou kunnen winnen, maar het is wel duidelijk dat hij geen risico's neemt.
    Ik wil Manny wel tegen maidana , of Canelo zien hoor of tegen cotto op 154lbs , met andere woorden als Floyd tegen, chris algieri, brandon rios , of bradley had gestaan had de hele wereld gezegt dat hij zijn tegenstanders had uitgekozen en een mismatch zou zijn.
    Dus beetje larie koek he.

  3. #28
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    en ik heb nog wel die docu voor jullie geupload.

    hahaha leuke docu ,Manny zijn skills zijn wel vooruit gegaan

  4. #29
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik wil Manny wel tegen maidana , of Canelo zien hoor of tegen cotto op 154lbs , met andere woorden als Floyd tegen, chris algieri, brandon rios , of bradley had gestaan had de hele wereld gezegt dat hij zijn tegenstanders had uitgekozen en een mismatch zou zijn.
    Dus beetje larie koek he.
    Manny is nog nooit een gevecht uit de weg gegaan en dat weet iedereen binnen dat bokswereldje. Het grote verschil tussen die 2 is, Manny wilt tegen Floyd maar omdat dat niet gaat vecht hij tegen anderen. Bij Floyd is dat precies andersom.

    Laten we trouwens niet doen alsof Floyd niet van tegenstanders uitkiezen houdt hoor. Hij had een poll geplaatst waarbij fans konden stemmen op zijn volgende tegenstander, Amir Khan had deze poll ruim gewonnen van Maidana... tegen wie vocht Floyd? Juist.

    Ps: Nosferatu, als Manny 'Pacvrouw' is, dan moet het gevecht toch juist plaatsvinden?! Floyd die houdt er toch juist van om vrouwen te slaan?!

  5. #30
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Nogmaals weer larie koek ,

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Nogmaals weer larie koek ,
    Sterk argument!

  7. #32
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    hahaha leuke docu ,Manny zijn skills zijn wel vooruit gegaan
    yup

  8. #33
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Sterk argument!
    Op zo'n reactie wil je niet eens reageren , zit totaal geen kern van waarheid in.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Op zo'n reactie wil je niet eens reageren , zit totaal geen kern van waarheid in.
    Maar zou jij (als kenner), mij (als leek) even op de hoogte willen stellen van de waarheid svp?! Zou het op prijs stellen. En graag met echte bronnen en niet omdat Floyd het zegt.

  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Manny Pacquiao conqueror Juan Manuel Marquez believes that Floyd Mayweather Jr would be too good for the soon to be 36-year-old Pacquiao if the two fighters wind up facing each other in 2015.

    Marquez, who has faced both of them, believes that Mayweather has too much for Pacquiao to deal with if that fight gets made. However, Marquez doesn’t think that Mayweather would be able to score a knockout over Pacquiao the way that he did, because he doesn’t see Mayweather as that type of fighter.

    “Floyd would win, but no knockout,” Marquez said via estoenlinia.com. “We know that defensively Mayweather is the best in the world.”

    It probably doesn’t matter what Marquez feels about a potential Mayweather-Pacquiao fight, because it’s highly unlikely the fight will ever get made. Mayweather would probably take the fight if the circumstances were right, but obviously things aren’t ideal for him.

    Pacquiao recently signed a 2-year extension with Top Rank, and it would probably prove to be impossible for Mayweather to setup a fight against Pacquiao. There would likely be too many things that would get in the way of the fight ever taking place.

    We’ve already seen before just how difficult it is for the two fighters to try and negotiate a fight, and I don’t see that changing now, even though Pacquiao has been beaten in the last two years. Based off those defeats, Pacquiao would be lucky if he could get a 70/30 split with Mayweather. But obviously, Pacquiao and his promoter Bob Arum would be looking for a split a lot closer to 50/50 with Mayweather.

    That would ultimately keep the fight from taking place, because Mayweather isn’t going to give Pacquiao a 50-50 deal based off his nothing wins over Tim Bradley, Brandon Rios and Chris Algieri.

    Mayweather’s wins in the last two years have been much more significant with victories over Miguel Cotto, Robert Guerrero, Saul “Canelo” Alvarez and Marcos Maidana. Additionally, Mayweather has been bringing in bigger pay-per-view numbers than Pacquiao recently, and that in turn would strengthen his resolve to insist on getting a much bigger split of the revenue.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Getript van zijn eigen urine die Mexicaan.

    Pahlavan, zeg het ze. ze weten niets

  12. #37
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Manny is nog nooit een gevecht uit de weg gegaan en dat weet iedereen binnen dat bokswereldje. Het grote verschil tussen die 2 is, Manny wilt tegen Floyd maar omdat dat niet gaat vecht hij tegen anderen. Bij Floyd is dat precies andersom.

    Laten we trouwens niet doen alsof Floyd niet van tegenstanders uitkiezen houdt hoor. Hij had een poll geplaatst waarbij fans konden stemmen op zijn volgende tegenstander, Amir Khan had deze poll ruim gewonnen van Maidana... tegen wie vocht Floyd? Juist.

    Ps: Nosferatu, als Manny 'Pacvrouw' is, dan moet het gevecht toch juist plaatsvinden?! Floyd die houdt er toch juist van om vrouwen te slaan?!
    Iedereen kiest tegenstanders uit, ook Manny. Ik vind wel dat Floyd tegen Manny moet gaan.
    Wel moet Manny niet spelen met catchweights. Want dat is ook niet eerlijk naar zijn tegenstanders toe.

  13. #38
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Getript van zijn eigen urine die Mexicaan.

    Pahlavan, zeg het ze. ze weten niets
    Vraag maar aan Manny wat er gebeurt als je zo denkt over deze Mexicaan, die echt tegen iedereen staat.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Iedereen kiest tegenstanders uit, ook Manny. Ik vind wel dat Floyd tegen Manny moet gaan.
    Wel moet Manny niet spelen met catchweights. Want dat is ook niet eerlijk naar zijn tegenstanders toe.
    2x Amen

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Vraag maar aan Manny wat er gebeurt als je zo denkt over deze Mexicaan, die echt tegen iedereen staat.
    retteketet naar beter bed.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.

  17. #42
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

    - laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.

    - welk leuk dat je een interview van JMM post Nosferatu maar ik kan ook interviews van Mosley en De La Hoya posten waarin ze zeggen dat tegen Manny vechten juist moeilijker was. Dus wederom een valse conclusie. Bovendien staat er op youtube een compliatie van verschillende vechters, journalisten en ex vechters (waaronder tyson) die van mening zijn dat Floyd hem aan het ducken is. Moet je maar eens opzoeken, leuk filmpje.

    - het feit dat Manny na 3 beukpartijen waarin beide heren flink moesten incasseren bereid was om een 4e keer tegen JMM te vechten toont aan wat voor vechter hij is en waarom hij zo geliefd is. Na Floyd's lastige partij tegen Oscar vroeg Oscar ook op een rematch maar nooit gekregen. Jammer. (Ps, marquez heeft een 5e gevecht tegen Manny geweigerd, dat je het weet).

    Maar goed, jullie Floyd fans overtuigen dat hij duckt is net zo moeilijk als Floyd overtuigen dat hij vrouwen niet als bokszak moet gebruiken. Ik wens jullie verder een fijne dag heren. Kleed je warm, het is behoorlijk koud.
    Last edited by Pahlavan; 02-12-2014 at 07:21.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Manuel marquez knows!

  19. #44
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Manny are you ok? Are you ok Manny?
    Max. 400 x 125

  20. #45
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:


    - laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.

    Floyd vocht tegen Coto (154) en De la Hoya (154) op het door hun gevraagde gewicht en kwam omhoog. En Manny liet hen op een catchweight vechten (147) en bij Cotto op 145(!!), zo ook bij Margarito (150).


    Marquez vocht tegen Floyd op 142 en Floyd was 4 pond te zwaar, dit klopt. Pacman vocht de 3e keer met Marquez op 144........De 4e keer op 147.......Dat is nog zwaarder dan Marquez toen vocht.....


    Ik hoop dat jij wel iets eerlijker wordt. Floyd kwam omhoog tegen meerdere vechters. Pacman liet Marquez ook omhoog komen twee keer, en liet Coto en de La Hoya weight-drained vechten.
    Waarom wil Pacman geen rematch op 154 met Coto?

    - welk leuk dat je een interview van JMM post Nosferatu maar ik kan ook interviews van Mosley en De La Hoya posten waarin ze zeggen dat tegen Manny vechten juist moeilijker was. Dus wederom een valse conclusie. Bovendien staat er op youtube een compliatie van verschillende vechters, journalisten en ex vechters (waaronder tyson) die van mening zijn dat Floyd hem aan het ducken is. Moet je maar eens opzoeken, leuk filmpje.

    Ik vind het raar dat Floyd niet tegen Manny gaat. Want dit moet nu gebeuren. Dat de la Hoya Manny moeilijker vond is logisch, hij was een lijk in de ring. Tegen Floyd was hij in zijn comfort zone op zijn eigen gewicht.....

    - het feit dat Manny na 3 beukpartijen waarin beide heren flink moesten incasseren bereid was om een 4e keer tegen JMM te vechten toont aan wat voor vechter hij is en waarom hij zo geliefd is. Na Floyd's lastige partij tegen Oscar vroeg Oscar ook op een rematch maar nooit gekregen. Jammer. (Ps, marquez heeft een 5e gevecht tegen Manny geweigerd, dat je het weet).

    Manny weigerde Marquez ook een aantal jaren een rematch. Daarnaast weigerde hij Coto een rematch op 154.......
    Dit doen alle vechters beste Pavlan.

    Maar goed, jullie Floyd fans overtuigen dat hij duckt is net zo moeilijk als Floyd overtuigen dat hij vrouwen niet als bokszak moet gebruiken. Ik wens jullie verder een fijne dag heren. Kleed je warm, het is behoorlijk koud.

    Ik weet niet of hij ducked, dat lijkt mij sterk aangezien hij tegen iedereen durfde te vechten. Mosley en de La Hoya weigerden Floyd ook lange tijd een partij.

    Ik vind dit slecht voor het boksen, want ik wil de beste tegen de beste zien. Maar het gebeurd wel en ook kampioenen doen dit. Voorbeelden zijn teveel om op te noemen.


    Als we qua resultaten kijken is Mayweather de veel betere boxer.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

    Oscar zijn woorden

    https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    op het einde van de dag maakt het allemaal niet uit wat anderen vinden. We kunnen er alleen achter komen als ze allebei in de ring stappen.

    Mayweather heeft nog maar twee gevechten op zn contract over, dus 2015 is waarschijnlijk zijn laatste jaar. Nog twee kansen over voor deze gevecht anders gaat de sport eindelijk verder zonder hun.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

    Oscar zijn woorden

    https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk
    Waarom komt die partij dan niet als het zo'n makkie zou zijn? Ik zeg niet dat ik zeker zou weten wie wint, maar makkelijk wordt het sowieso niet.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    De la hoya wordt geciteerd, maar zegt nergens letterlijk dat Mayweather Pacquiao sloopt. Dit is overigens net na een gevecht en laten we niet vergeten dat De la hoya een promotor is die de laatste jaren veel met Mayweathers company samenwerkt om gevechten neer te zetten. Win win voor beiden, ongeacht of het waar zou zijn of niet.

    Even een vraag, waarom hebben mensen een hekel aan Manny? Hij duckt niet, hij vecht tegen iedereen, iedereen vecht wel eens op catchweight en hoe grotere bokser je bent hoe meer eisen je kan stellen (dus dat dwingen FMJ en Pac alleei af), en Pacquiao zegt nooit lelijke dingen, slaat geen vrouwen en steunt zijn vaderland wat keer op keer geteisterd wordt door rampen en armoede. Waarom haat naar Pacquiao? Iemand van de Mayweather nuthuggers een verklaring?

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Floyd vocht tegen Coto (154) en De la Hoya (154) op het door hun gevraagde gewicht en kwam omhoog. En Manny liet hen op een catchweight vechten (147) en bij Cotto op 145(!!), zo ook bij Margarito (150).


    Marquez vocht tegen Floyd op 142 en Floyd was 4 pond te zwaar, dit klopt. Pacman vocht de 3e keer met Marquez op 144........De 4e keer op 147.......Dat is nog zwaarder dan Marquez toen vocht.....


    Ik hoop dat jij wel iets eerlijker wordt. Floyd kwam omhoog tegen meerdere vechters. Pacman liet Marquez ook omhoog komen twee keer, en liet Coto en de La Hoya weight-drained vechten.
    Waarom wil Pacman geen rematch op 154 met Coto?




    Ik vind het raar dat Floyd niet tegen Manny gaat. Want dit moet nu gebeuren. Dat de la Hoya Manny moeilijker vond is logisch, hij was een lijk in de ring. Tegen Floyd was hij in zijn comfort zone op zijn eigen gewicht.....




    Manny weigerde Marquez ook een aantal jaren een rematch. Daarnaast weigerde hij Coto een rematch op 154.......
    Dit doen alle vechters beste Pavlan.




    Ik weet niet of hij ducked, dat lijkt mij sterk aangezien hij tegen iedereen durfde te vechten. Mosley en de La Hoya weigerden Floyd ook lange tijd een partij.

    Ik vind dit slecht voor het boksen, want ik wil de beste tegen de beste zien. Maar het gebeurd wel en ook kampioenen doen dit. Voorbeelden zijn teveel om op te noemen.


    Als we qua resultaten kijken is Mayweather de veel betere boxer.
    1: ik begrijp niet zo goed waarom je met een lijst van catchweight gevechten komt aangezien ik nergens heb gezegd dat Manny niet op catch weights vecht, ik zei dat Floyd dat ook doet en dat het daarom geen valide argument is.

    2: met alle respect maar ik heb nog nooit een vechter horen claimen dat Manny gevechten duckt maar jij denkt van wel? Je weet nog wat Manny met Cotto deed toch?! Niet bepaald hetzelfde als wat Floyd met Oscar deed. En voordat je gaat beginnen over op welke gewichten ze vochten, luister als iemand een gevecht accepteert moet men daarna ook niet gaan zeiken. Wel heel makkelijk anders: win je dan heb je het goed gedaan, verlies je dan lag het aan het gewicht.

    3: Als mensen nog steeds na jaren niet willen toegeven dat Floyd duckt dan heb ik verder ook weinig te zeggen. Kan iemand mij anders één legitieme reden geven waarom het gevecht niet heefts plaatsgevonden? Er is geen gevecht wat Floyd meer zal opleveren (hij houdt van money toch?!), en Manny ging akkoord met alle eisen die Floyd stelde.

    ps: Floyd heeft sowieso een geschiedenis van vechters ducken. Sergio Martinez (in zijn prime, niet die met de knieën van een 70 jarige man van nu) was bereid op een gewicht van 150 met een purse split van 80/20 tegen Floyd te vechten. Maar goed, houdt Floyd niet van he.
    Last edited by Pahlavan; 03-12-2014 at 07:33.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •