MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 55 of 55
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    De doelgroep is niet compleet anders, het zijn juist de overeenkomsten tussen deze doelgroepen waarom deze deal is gesloten.
    En allemaal leuk en aardig... maar al die merken waar jij het over hebt met hun "hart voor de sport" hebben precies dezelfde instelling als Reebok, geld verdienen.
    "Zorgen maken om iets waar je van houd" laat me niet lachen , als dat zo was deden er nooit de 100en zo niet 1000en verhalen over vechters die hun geld uiteindelijk niet kregen.
    Waar was hun "hart voor de sport" toen?
    Het punt is dat er niks mis is met geld verdienen.
    Iedereen heeft het nou eenmaal nodig, en de enige manier waarop een business goed runt op lange termijn is als alle partijen er beter van worden, het gaat hier om een deal van 6 jaar.
    Iets waar jij blijkbaar geen kaas van hebt gegeten, tenzij ik het mis heb of ben je wel ondernemer? lijkt me iig sterk van niet..
    En ik weet niet of je wel of niet kan lezen, maar Adidas als product is niet Reebok.
    We weten helemaal niet wat eruit gaat komen, maar het is wel weer typisch Nederlands om iets wat nog niet van de grond te komen gelijk uit de lucht te schieten.
    Of het is misschien TheSkindo stijl, kan ook.
    Het heeft alleen geen zin om 500 UFC vechters cash te betalen voor x aantal partijen per jaar, om vervolgens een kutproduct neer te zetten.
    Je argumenten snijden geen hout.

    overeenkomst tussen Crossfit en MMA???? Crossfit is een fitnessactiviteit voor mannen en vrouwen die voornamelijk door groepsgevoel een leuke workout hebben en een goede saamhorigheid. Heeft niks te maken met MMA wat toch grotendeels door mannen wordt gedaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    De doelgroep is niet compleet anders, het zijn juist de overeenkomsten tussen deze doelgroepen waarom deze deal is gesloten.
    En allemaal leuk en aardig... maar al die merken waar jij het over hebt met hun "hart voor de sport" hebben precies dezelfde instelling als Reebok, geld verdienen.
    "Zorgen maken om iets waar je van houd" laat me niet lachen , als dat zo was deden er nooit de 100en zo niet 1000en verhalen over vechters die hun geld uiteindelijk niet kregen.
    Waar was hun "hart voor de sport" toen?
    Het punt is dat er niks mis is met geld verdienen.
    Iedereen heeft het nou eenmaal nodig, en de enige manier waarop een business goed runt op lange termijn is als alle partijen er beter van worden, het gaat hier om een deal van 6 jaar.
    Iets waar jij blijkbaar geen kaas van hebt gegeten, tenzij ik het mis heb of ben je wel ondernemer? lijkt me iig sterk van niet..
    En ik weet niet of je wel of niet kan lezen, maar Adidas als product is niet Reebok.
    We weten helemaal niet wat eruit gaat komen, maar het is wel weer typisch Nederlands om iets wat nog niet van de grond te komen gelijk uit de lucht te schieten.
    Of het is misschien TheSkindo stijl, kan ook.
    Het heeft alleen geen zin om 500 UFC vechters cash te betalen voor x aantal partijen per jaar, om vervolgens een kutproduct neer te zetten.
    Je argumenten snijden geen hout.

    Zoals Emilio aangaf, welke overeenkomsten? Ah en geld verdienen, ik lees dat je zelf ondernemer bent…en dat maakt je zo te horen beter als de rest want jij weer hoe het gaat. Als ik zo je antwoorden lees ben ik blij dat ik geen zaken doe met jou, en ik hoop ze ook nooit te willen doen. Mensen waarbij alles alleen maar gaat om de centjes…. Bah! Tuurlijk willen al die merken geld verdienen, en tuurlijk is daar niks mis mee, maar het gaat wel om de manier waarop. Anyway, ik heb geen zin om in een discussie te gaan met een misselijk ventje wat alleen maar groots kan praten over zijn zakenkennis en hoeveel meer hij wel niet weet als ons stervelingen. Ga jij maar lekker doen wat je moet doen, in de spiegel kijken en roepen hoe fantastisch je wel niet bent.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    dat gelul over merken we weten toch allemaal waar de winst vandaan komt van die meuk


    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  4. #54
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by TheSkindo View Post
    Zoals Emilio aangaf, welke overeenkomsten? Ah en geld verdienen, ik lees dat je zelf ondernemer bent…en dat maakt je zo te horen beter als de rest want jij weer hoe het gaat. Als ik zo je antwoorden lees ben ik blij dat ik geen zaken doe met jou, en ik hoop ze ook nooit te willen doen. Mensen waarbij alles alleen maar gaat om de centjes…. Bah! Tuurlijk willen al die merken geld verdienen, en tuurlijk is daar niks mis mee, maar het gaat wel om de manier waarop. Anyway, ik heb geen zin om in een discussie te gaan met een misselijk ventje wat alleen maar groots kan praten over zijn zakenkennis en hoeveel meer hij wel niet weet als ons stervelingen. Ga jij maar lekker doen wat je moet doen, in de spiegel kijken en roepen hoe fantastisch je wel niet bent.
    Kijk het filmpje. Ik ben momenteel te lui om alle overeenkomsten neer te zetten, maar ze zijn er iig genoeg.
    Of ondernemer zijn beter maakt? Mhaw, ik denk niet dat iemand beter is dan wie dan ook ongeacht geld of status.
    Wat ik wel weet is dat sommige mensen, waaronder klaarblijkelijk jij, te dom zijn en te snel oordelen over iets wat nog komen moet.
    Dus als mij dat beter maakt dan jou zijn dat jou woorden.
    Dat alles om centjes gaat zijn ook jou woorden, en dat ik een misselijk ventje ben ook.
    Allemaal negatieve benaderingen van ontwikkelingen in de vechtsportwereld waar jij klaarblijkelijk grote moeite mee hebt.
    Ik ga mezelf ff aankijken in de spiegel en roepen hoe fantastisch ik ben, ik vind dat best een goed idee namelijk.
    Das positiever dan lekker zeuren en zeiken over nieuwe grote ontwikkelingen in de sport, andere mensen en waarsch. steen en been klagen over nog 100 andere dingen waarover je niet tevreden bent in je leven.
    Goed bezig man, ga lekker zo door
    Fighting is poetry in motion

  5. #55
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Als we dat zouden doen zou er niks aan zijn hier...
    Ook waar, maar sommigen reageren alsof ze inzage hebben in de gehele boekhouding van de UFC, vechters en alles wat er bij komt kijken. Vind ik knap.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •