MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default Niet normaal meer.

    Ik heb 2 weken niet gegeten of gedronken. Eerst begon ik uit te drogen en alles werd wazig. Ik begon gevoel in mijn spieren en gewrichten kwijt te raken. Zelfs in mijn hart. Je zag mij niet meer huilen onder een screening van een romantische film. En uiteindelijk ging ik ff dood. Dit was het einde ..maar wat blijkt? mijn lichaam maakt enorm veel TRT aan. Dus als ik zou worden getest dan zou ik de test altijd falen ..zelfs wanneer ik niks zou gebruiken.
    Ik heb een TRT level van een Vitor Belfort die 6x zo veel TRT gebruikt als normaal. Of 2x zo veel als een T-rex (dinosaurus). Mijn lichaam herstelt zich in alle gevallen. Zelfs de dood. Ik kan slapend mijn erectie behouden. Dit heeft mijn seks leven altijd naar een andere dimensie gebracht.

    Ik wil niet opscheppen, want mensen die opscheppen willen altijd iets compenseren. Maar ik ben een beest. Ik ben een beest sinds mijn 1e jaar. Toen ik 6 maanden was, kon ik 8 keer opdrukken. 10 zou ook lukken maar ik deed het rustig aan.

    Nu is alles duidelijk. Al die jaren ....fysieke voorsprong op de rest van Nederland ..op de rest van de wereld. En ik wil niet gay klinken, want mensen die gay zijn willen vaak iets compenseren ..maar wanneer ik in de spiegel kijk, dan is het moeilijk om hetero te blijven. De TRT rondingen ..de perfect gebouwde pecs ..biceps en triceps ..zelfs mijn gluteus maximus (de achterkant) heeft een J.Lo vorm. Voor een man is dit ongehoord.

    Ik zal Vitor Belfort een mail sturen. hopelijk inspireer ik hem voor zijn partij tegen Chris Weidman ...en hopelijk inspireer ik jullie natuurlijk ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Weet je hoe ons kunt inspireren? Als je de volgende keer niet meer wakker wordt na je slaap. Success.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Wat een vaginale post van een vaginale persoon. Ik vind jou nu wel heel zielig. Door EEN post waar ik duidelijk GELIJK had, zit je volgepropt met haat. Ben jij onzeker in het echte leven? heb jij dit soort posts nodig om je weer beter te voelen over je zelf? wie zal het weten?

    Ik wens jou een fijne leven toe. Een mooie vrouw en gezonde kinderen. Here, take that motha-fukka.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Goh, dat was een snelle sprong van 'trollen over hoe gaaf ik ben' naar 'Hoe DURF je?'

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan je nog niet serieus nemen. Je bent mentaal zwak en onzeker. Zo breekbaar als porselein. En ik? ik = steen.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik kan je nog niet serieus nemen. Je bent mentaal zwak en onzeker. Zo breekbaar als porselein. En ik? ik = steen.
    Is dat waarom je mij huilend een PM stuurt en mij uitdaagt voor een gevecht door woorden op het internet?(wil je dat ik ze hier post, man van steen?) en nadat je alles zelf begint. LOL.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    (wil je dat ik ze hier post, man van steen?)
    Ja

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Rock = GOAT

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Rock > Chuck Norris
    Fighting is poetry in motion

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Rock = GOAT
    meh

  12. #12
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    In het verleden waten het nog wel eens professionele vechters die mensen uit daagden voor een potje knokken, maar nu wordt dat al gedaan door semi professionele key board warriors. Waar gaat het heen met deze wereld.....

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ja
    +1

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    In het verleden waten het nog wel eens professionele vechters die mensen uit daagden voor een potje knokken, maar nu wordt dat al gedaan door semi professionele key board warriors. Waar gaat het heen met deze wereld.....
    sorry bro maar the rock is allang al geen semi proff maar een veteraan inmiddels.

    the rock > chuck norris indeed
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    of het nou professioneel of keyboard warriors zijn het is allebei net zo zielig hoor.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Raar verhaal, no more drugs for that man!

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Duidelijk dat T15 mij niet kent. Hij moet zijn adresgegevens nog verzenden en dan ga ik naar hem toe. T15 denk je nou echt dat ik wil vechten? wat heb ik te bewijzen? mijn doel was om jou een week lang te trollen in PM. Maar dat hoeft niet meer want je komt er zelf mee naar buiten. IK HEB EEN TIJGER VERWURGD BINNEN 6 sec.....60minuten. Speel niet met mij.

    Je begon mij serieus te nemen en terug te trekken. Ik ben het wel eens met de boys hier ..Chuck heeft t ooit geprobeerd maar gefaald

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Duidelijk dat T15 mij niet kent.
    Was jij laatst niet de grijpgrage Sinterklaas bij de C1000?


    mijn doel was om jou een week lang te trollen in PM.

    Nou dat ging echt volgens plan

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Duidelijk dat T15 mij niet kent. Hij moet zijn adresgegevens nog verzenden en dan ga ik naar hem toe. T15 denk je nou echt dat ik wil vechten? wat heb ik te bewijzen? mijn doel was om jou een week lang te trollen in PM. Maar dat hoeft niet meer want je komt er zelf mee naar buiten. IK HEB EEN TIJGER VERWURGD BINNEN 6 sec.....60minuten. Speel niet met mij.

    Je begon mij serieus te nemen en terug te trekken. Ik ben het wel eens met de boys hier ..Chuck heeft t ooit geprobeerd maar gefaald
    ik was daar bij.
    Home mtk-gym.nl


  21. #21
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik was daar bij.
    Was zeker in Turkije gedurende de Ottomaanse dynastie... Chuck heeft daar toen zijn snor nog laten harsen door een kanon te knuffelen.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default


  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Was zeker in Turkije gedurende de Ottomaanse dynastie... Chuck heeft daar toen zijn snor nog laten harsen door een kanon te knuffelen.
    zat je van een afstand mee te kijken?
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •