MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Jones vs Cormier: Wie wint

Voters
69. You may not vote on this poll
  • Jon Jones

    26 37,68%
  • Daniel Cormier

    43 62,32%
Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast
Results 201 to 225 of 273
  1. #201
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hij was wel beter. En heeft inderdaad verdiend gewonnen. Ik heb de partij zojuist nuchter terug gekeken en was wellicht iets te partijdig haha. Overigens vond ik Jones niet overtuigend en heel veel beter, maar beter was hij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Sorry hoor maar iedereen die zegt dat de partij een andere uitkomst had dan deze moet echt nog even de partij opnieuw kijken. Ik heb een hekel aan Jones, maar hij was gewoon echt heel veel beter.
    Inderdaad!

    Ben zelf blij dat Jones gewonnen heeft. Vele completere vechter die ook deze partij weer onorthodoxe technieken heeft laten zien. Vechters als Jones naar b.v. ook Machida, Pettis en McGregor laten zien dat er nog genoeg vooruitgang in de sport mogelijk is. Iemand als Cormier(ook Velasquez) mag dan niet veel zwakke plekken hebben, op hier en daar een slammetje laat hij niks leuks zien. Daar juig ik niet voor.

  3. #203
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Nou ik vind het jammer hoor dat DC verloren heeft. Het zou leuk zijn voor een keertje. Ik vond de eerste 3 ronden echt rete spannend en supervet. Stukje persconferentie gekeken net, zoals hij (Cormier) daar zit... kan niet anders dan sympathie blijven voelen voor deze man. En Jon Jones is, is.. is gewoon echt een hele grote.

  4. #204
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #205
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Vond niet dat cormier gedomineerd werd. Jones heeft afgezien de 4e ronde alleen achteruit gelopen. Voornamelijk polsen van cormier controleren. Naja jammer had leukere partij kunnen zijn.

  6. #206
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Wat heb ik toch een schijthekel aan Jon Jones maar dat het een geweldige vechter is valt niet te ontkennen. Zeker verdiend gewonnen maar het was geen beat down ofzo.

  7. #207
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor Comier, Jones was gewoon ietsjes beter.

  8. #208
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat als het een 3 ronde partij was cormier gewonnen had, hij gaf het weg in ronde 4/5 omdat hij helemaal op was.
    Wat ik verrassend vond was dat dc jones staand controleerde door meer zuivere stoten te forceren voornamelijk eind ronde 1 ronde 2 en 3, ik zeg niet dat jones werdt gedomineerd maar vind zeker dat dc meer klappen uitdeelde ronde 1,2,3 en eigelijk de eerste na gus dan jones enigszins neutraliseerde staand.

    als je dat gaat vergelijken wat jones met shogun rampage rashad machida belfort deed hele tijd op afstand houden en rustig afbreken dat is totaal niet gelukt bij cormier hij moest in zijn achteruit als het op striken aankwam.

    Wat ik de man wel moet geven was zijn worstelen en kracht, ik ben verbaasd dat hij sterker oogde dan dc op het gebied van worstelen hij had hem hele tijd tegen de hek wat impliceert dat hij de sterkere was en 2 takedowns en dc had totaal geen grip op hem.

  9. #209
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    DC heeft terecht verloren, maar hij is zeker niet gedomineerd ofzo. Was een spannend gevecht, in ieder geval tot de derde ronde. Beide zijn ze een klasse apart, maar Jones was nu gewoon te sterk/skilled. Ondanks zijn leeftijd hoop ik dat DC nog een paar keer kan domineren en opnieuw en nog meer gefocused het nog een keer mag proberen, het liefst een re-match tegen Jones, maar tegen Gus of Rumble zou ook leuk zijn . Hoop in ieder geval dat hij de titel binnen haalt.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  10. #210
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Op ronde 4 na was het vrij close, had niet verwacht dat Jones DC zou takedownen en hij was ook stuk sterker in de clinch.
    Maar ik vind de stand-up van Jones toch niet geweldig, denk dat daar genoeg kansen liggen voor Gus/Johnson. Maar met zijn reach en kin, zie ik hem op LHW eigenlijk niet snel verliezen.

  11. #211
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Ahead of UFC 182, UFC President Dana White expected the event, which featured a grudge match between Jon Jones and Daniel Cormier, to do well over 750,000 PPV buys.
    Following the event last night, at the post-fight press conference, Dana White spoke about the numbers, but wouldn’t go into detail as far as what the actual number was.
    “The pay-per-view was through the roof. It’s blowing what I said out of the water,”
    When asked how high the buy-rate was, White said the numbers were ‘more than 750′.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #212
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik denk dat als het een 3 ronde partij was cormier gewonnen had, hij gaf het weg in ronde 4/5 omdat hij helemaal op was.
    Wat ik verrassend vond was dat dc jones staand controleerde door meer zuivere stoten te forceren voornamelijk eind ronde 1 ronde 2 en 3, ik zeg niet dat jones werdt gedomineerd maar vind zeker dat dc meer klappen uitdeelde ronde 1,2,3 en eigelijk de eerste na gus dan jones enigszins neutraliseerde staand.

    als je dat gaat vergelijken wat jones met shogun rampage rashad machida belfort deed hele tijd op afstand houden en rustig afbreken dat is totaal niet gelukt bij cormier hij moest in zijn achteruit als het op striken aankwam.

    Wat ik de man wel moet geven was zijn worstelen en kracht, ik ben verbaasd dat hij sterker oogde dan dc op het gebied van worstelen hij had hem hele tijd tegen de hek wat impliceert dat hij de sterkere was en 2 takedowns en dc had totaal geen grip op hem.
    Dat "als het 3 rondes was" argument is altijd complete bullshit. Als de gevecht 3 rondes was zou Jones anders hebben gevochten en zou het ook anders gaan.

  13. #213
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het een zeer matige standup fight, was wel spannend tho.

    Kickboksend gezien scoren ze een onvoldoende.

  14. #214
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Verliezer Gus-Rumble tegen Cormier voor de volgendw title shot!

  15. #215
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Cormier had nooit een gewichtsklasse lager moeten vechten, naar mijn idee heeft die teveel kracht verloren hierdoor, iets wat toch belangrijk voor hem was(gezien zijn vechtstijl).

  16. #216
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    En dan voor altijd de NR 2 blijven in de heavyweight division en nooit voor de belt kunnen vechten ?.

    Want tegen Cain vecht die niet dat is zn team maatje.
    Cormier moet de draad weer snel oppakken en knokken voor een nieuwe Titleshot , hij weet nu wat en waaraan met Jones.

  17. #217
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    En dan voor altijd de NR 2 blijven in de heavyweight division en nooit voor de belt kunnen vechten ?.

    Want tegen Cain vecht die niet dat is zn team maatje.
    Cormier moet de draad weer snel oppakken en knokken voor een nieuwe Titleshot , hij weet nu wat en waaraan met Jones.
    Dat was dus de dilemma voor hem, hij had toen de afweging gemaakt om voor lichtere klasse te gaan. Misschien een andere sportschool zoeken en alsnog tegen zijn trainingsmaatje vechten, business, er is niets persoonlijks.

  18. #218
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default



    Wie had gedacht dat DC zo weinig indruk zou maken met zijn worstelen?

  19. #219
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    http://i.imgur.com/0sEgmBN.gif

    Wie had gedacht dat DC zo weinig indruk zou maken met zijn worstelen?
    Dat is nou precies wat ik bedoel, teveel kracht kwijt in vergelijking met de zwaardere Cormier. Vond het sinds het begin niets dat hij naar een lichtere klasse ging.

  20. #220
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Dat is nou precies wat ik bedoel, teveel kracht kwijt in vergelijking met de zwaardere Cormier. Vond het sinds het begin niets dat hij naar een lichtere klasse ging.
    Hoe verklaar je dit dan?



    Nah je hebt het mis vriend. Hij leek zwakker omdat Jones zo sterk is.

  21. #221
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hij pakte Barnett op en smeet hem neer alsof het niets was. En Barnett was echt een stukje zwaarder dan Jones. Bij Jones had hij er echt moeite mee.




  22. #222
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Denk dat die body-shots van Jones in de eerste ronde hem veel kracht hebben gekost.

  23. #223
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jongens het gaat niet alleen maar om gewichten heffen of brute kracht. Iedereen die daar een beetje traint en 100kg weegt kan 120 kg optillen. DC had tegen Jones al 200 klappen gehad en dus niet al te fris meer, en daarvoor heeft Jones hem geen kans gegeven

  24. #224
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Jones was het in de 5de ronde nadat hij al moe was en veel op zn lichaam had moeten incasseren, en ten tweede verdedigt Jones gewoon heel goed tegen die slam in vergelijking met Barnett. Tuurijk had hij er meer moeite mee.
    Last edited by T15Boxing; 04-01-2015 at 21:35.

  25. #225
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik was voor Cormier, maar hij is echt overklast deze partij...
    Jones vocht echt sterk en controleerde imo de hele partij....Cormier leek al in de 3de ronde leeg te zijn continue naar de klok als of hij ergens anders moest wezen...
    en die thakdown sloeg nergens op in de 5de ronde....poe poe je heb hem op de grond gegooid maar verlies de partij
    Was niet het gevecht waarop ik gehoopt had, vond de partij tegen gustafsson beter en mooier..
    zit ook eerder op deze rematch te wachten dan op jones- cormier 2
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •