MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 158
  1. #51
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Zonder meer goed werk dat je doet inderdaad. Bestaat er ook enige vorm van contact tussen jongerenwerkers en onderdelen van de politie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Het is wel zo zwart wit in de meeste gevallen. Ik zeg die jongens gewoon keihard, je moet je bek houden en gewoon gaan werken. Er is altijd werk in de bouw, tnt post, taxi chauffeur (met alle respect). Hij die wil werken kan echt wel werken, dit is fuckin nederland.

    Maar als jij met een woning overval of overval 200.000 pakt wil je niet meer werken voor 1200 euro. Maar ik verdien zelf onder de 1500 euro en slaap wel elke avond heerlijk , kijk nooit achterom en doe lekker mijn ding op sportief gebied. Ik had ook makkelijk voor dat leventje kunnen kiezen maar het is een keuze die je maakt. Ik neem genoegen met 1500, zij moeten dat ook leren doen.
    Jij HOORT meer dan 1500 te verdienen met wat je doet. Maar als ik ook eerlijk ben; Jouw totale inkomen is ook hoger dan 1500. Ik weet dat.

    Een jongen met jouw manier van denken en kwaliteiten spronkelt wel 2000 tot 2.500 bij elkaar elke maand. Legaal natuurlijk.

    Wil je weten wat ik verdien? hangt er van af hoeveel een vrouw betaalt voor zo een avond, broer.

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ambulant jongerenwerker ook, dus zoek op straat de jongeren op. Je hebt nu een groep van 18 tot 22 jaar die gewoon allemaal een vuurwapen hebben bijna. 10 jaar terug bestond dat niet hier in de buurt. Jongens deden wel dingen maar niet op deze schaal. Maakt het werken voor mij er ook niet makkelijker en leuker op.

    Dat is wel echt schrikbarend... heb je enig idee hoe dat komt? en wat moet jij in je hoedanigheid als jongerenmedewerker daar precies mee doen? Een goed gesprek lijkt me dan niet echt meer aan de orde.
    Ik geloofde dit eerst ook niet maar 4 jaar geleden zag ik een docu over de rapper Heinek'n op N.L. 2 op het einde van de docu 22:43 een mannetje van 16 jaar met een pistool op zak dat was wel even schrikken.


  4. #54
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default


  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Blikken Euroshopper bier op tafel.

  6. #56
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Jij HOORT meer dan 1500 te verdienen met wat je doet. Maar als ik ook eerlijk ben; Jouw totale inkomen is ook hoger dan 1500. Ik weet dat.

    Een jongen met jouw manier van denken en kwaliteiten spronkelt wel 2000 tot 2.500 bij elkaar elke maand. Legaal natuurlijk.

    Wil je weten wat ik verdien? hangt er van af hoeveel een vrouw betaalt voor zo een avond, broer.
    helaas valt het zwaar tegen en pak ik geen eens 1500 euro. Binnenkort hopelijk wel maar op het moment echt niet. Maar gelukkig werkt mijn vrouw ook dus kom niets te kort. En el hamdoulilah leren zeggen is ook erg belangrijk.
    Home mtk-gym.nl


  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wat een stel eigengeilers "boehoehoe, ik ben zo zielig, ik moet elke dag overleven". Een knuppel in hun nek is wat ze nodig hebben.

  8. #58
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Wat een stel eigengeilers "boehoehoe, ik ben zo zielig, ik moet elke dag overleven". Een knuppel in hun nek is wat ze nodig hebben.
    dat is de self sulfilling prophecy. Deze jongens denken dat de hele wereld tegen ze is. Dat geloven ze ook oprecht. Enige dat ze nodig hebben is een rol model die in het zelfde scheutje zat en het nu wel goed doet. Een aantal goede gesprekken met deze jongens doet wonderen echt waar.
    Home mtk-gym.nl


  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Wat een stel eigengeilers "boehoehoe, ik ben zo zielig, ik moet elke dag overleven". Een knuppel in hun nek is wat ze nodig hebben.
    Naja, d'r zit er in ieder geval eentje tussen die een HBO studie probeert te voltooien. Ik kan me verder wel voorstellen dat wanneer je letterlijk op je 15e de deur uit wordt getrapt je beeld van de samenleving en alles en iedereen erin nogal zwart is. Ook dat je simpelweg niet weet hoe je op een normale manier iets geregeld krijgt. Maar ja, er moet wel een wil zijn te veranderen en een bepaald moreel besef aanwezig zijn. Met zielig doen en anderen het leven zuur maken kom je er inderdaad niet.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Deze mensen hebben een harde regime nodig, dat is het enige waarmee je deze problemen kan oplossen. De democratische aanpak werkt niet voor dit soort mensen.

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Deze mensen hebben een harde regime nodig, dat is het enige waarmee je deze problemen kan oplossen. De democratische aanpak werkt niet voor dit soort mensen.
    Wil je ze in een strafkamp stoppen?

    Sowieso, in Amerika zitten er procentueel de meeste mensen in de gevangenis en lang ook. Werkt niet. In landen waar men een stuk strenger is in gevangenissen zie je nou ook niet per se minder criminaliteit. Nederland wordt overigens al jaren veiliger. Maar goed, dat wil natuurlijk niemand horen. De media heeft zeker geen baat bij zulke berichtgeving.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik geloof dat een goed gesprek zeker kan helpen en alles heeft een reden, maar ik denk tegelijkertijd dat we als samenleving veel te toegeeflijk zijn naar dit soort types, hun gedrag wordt vaak beloond. Mensen die na de tweede wereldoorlog uit de concentratiekampen terug kwamen hebben het met veel minder ondersteuning moeten doen en waren gewoon op zich zelf aangewezen die heb je nooit horen klagen hoor.

  13. #63
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wil je ze in een strafkamp stoppen?

    Sowieso, in Amerika zitten er procentueel de meeste mensen in de gevangenis en lang ook. Werkt niet. In landen waar men een stuk strenger is in gevangenissen zie je nou ook niet per se minder criminaliteit. Nederland wordt overigens al jaren veiliger. Maar goed, dat wil natuurlijk niemand horen. De media heeft zeker geen baat bij zulke berichtgeving.
    Je kunt Amerika niet 1:1 met Nederland vergelijken, totaal andere cultuur en geschiedenis.

    Nederland is Inderdaad veiliger dan in de jaren 90... maar de dalende lijn is er onderhand wel weer uit hoor.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Je kunt Amerika niet 1:1 met Nederland vergelijken, totaal andere cultuur en geschiedenis.

    Nederland is Inderdaad veiliger dan in de jaren 90... maar de dalende lijn is er onderhand wel weer uit hoor.
    1:1 niet nee. Ik gaf het meer als voorbeeld. Wel is er zat onderzoek gedaan waaruit blijkt dat een hardere aanpak simpelweg niet werkt in de zin van dat het recidive verminderd. Het is natuurlijk wel fijn voor slachtoffers wanneer daders stevig aangepakt worden. Een straf moet wel bestraffend werken, maar ook moet het zinvol zijn, en te betalen.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik geloof dat een goed gesprek zeker kan helpen en alles heeft een reden, maar ik denk tegelijkertijd dat we als samenleving veel te toegeeflijk zijn naar dit soort types, hun gedrag wordt vaak beloond. Mensen die na de tweede wereldoorlog uit de concentratiekampen terug kwamen hebben het met veel minder ondersteuning moeten doen en waren gewoon op zich zelf aangewezen die heb je nooit horen klagen hoor.
    Over vergelijken gesproken, 'dit soort types' en 'mensen die terug komen uit concentratiekampen', die kun je al helemaal niet vergelijken denk ik of wel?

  16. #66
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wil je ze in een strafkamp stoppen?
    En waarom niet?

    Sowieso, in Amerika zitten er procentueel de meeste mensen in de gevangenis en lang ook. Werkt niet. In landen waar men een stuk strenger is in gevangenissen zie je nou ook niet per se minder criminaliteit. Nederland wordt overigens al jaren veiliger. Maar goed, dat wil natuurlijk niemand horen. De media heeft zeker geen baat bij zulke berichtgeving.
    Volgens dezelfde media waar jij een zin later alweer op afgeeft.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Volgens dezelfde media waar jij een zin later alweer op afgeeft.
    Daar had ik me niet op gebaseerd.

    Wat dat strafkamp betreft, laten we het omdraaien, ik ben erg nieuwsgierig, dus waarom wel?

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Daar had ik me niet op gebaseerd.
    Dat mag dan wel zo wezen. Maar niemand gaat de cijfers bekijken op de sites van justitie of wie deze dan samenstelt als het niet bv. eerst op RTL staat.

    Wat dat strafkamp betreft, laten we het omdraaien, ik ben erg nieuwsgierig, dus waarom wel?
    Laten we dan eerst even vaststellen wat jij onder een strafkamp verstaat.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat mag dan wel zo wezen. Maar niemand gaat de cijfers bekijken op de sites van justitie of wie deze dan samenstelt als het niet bv. eerst op RTL staat.


    Laten we dan eerst even vaststellen wat jij onder een strafkamp verstaat.
    Nee, kijk vooral naar RTL.

    Wat doet het ertoe wat ik onder een strafkamp versta? Iemand oppert dat democratische middelen niet werken. Wat werkt dan wel? Ik snap überhaupt niet wat de relevantie van een bestuursvorm hier is.

  20. #70
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik stel voor dat ze hun vetes maar ergens uit gaan vechten in de grote zandbak van Noord-Afrika.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Het is wel zo zwart wit in de meeste gevallen. Ik zeg die jongens gewoon keihard, je moet je bek houden en gewoon gaan werken. Er is altijd werk in de bouw, tnt post, taxi chauffeur (met alle respect). Hij die wil werken kan echt wel werken, dit is fuckin nederland.

    Maar als jij met een woning overval of overval 200.000 pakt wil je niet meer werken voor 1200 euro. Maar ik verdien zelf onder de 1500 euro en slaap wel elke avond heerlijk , kijk nooit achterom en doe lekker mijn ding op sportief gebied. Ik had ook makkelijk voor dat leventje kunnen kiezen maar het is een keuze die je maakt. Ik neem genoegen met 1500, zij moeten dat ook leren doen.
    Was het maar zo simpel werken en alles komt wel goed.
    Ik zal je een voorbeeld geven van mijn broertje.
    Redelijk turbulente jeugd gehad, menig rijkshotel van binnen gezien tussen zijn 14e en 21e.
    Rond zijn 21e had hij het licht gezien en wilde het rechte pad op gaan.
    Een huis via de woningbouw krijg je niet zomaar. Duurt jaren voor je wat krijgt.
    Hij had een baantje waar hij bijna 1500 euro mee verdiende.
    Maar omdat hij particulier moest huren betaald hij de jackpot. Iets van 1100 euro kaal en hij krijgt geen huursubsidie.
    zit je dan met alle goede bedoelingen, met je vrouw en je kindje . Na alle rekeningen betaald te hebben hield hij precies 12 euro over.
    Word van geen kant geholpen.
    Hij at elke dag bij mij of me ouders.
    Heeft 2 jaar lang geprobeert bij de woningbouw een huis te krijgen, maar krijgt geen urgentie.
    al die tijd heeft hij zich afzijdig gehoudenvan criminaliteit, ondanks een aantal foute jongens in zijn omgeving die hem steeds bij dingen wilde betrekken.
    Geef die jongen een huurhuis van 6 mijer in de maand en hij blijft op het rechte pad omdat hij van die 1500 rond kan komen, maar dat doen ze niet.
    Maar de reclassering en al die shit die doen geen moer voor je.
    2 jaar lang heeft het aan hem geknaagd dat hij nooit iets voor ze vriendin of kindjr iets kon kopen. Altijd je hand ophouden bij je broer of ouders wil je op die leeftijd ook nirt meer.
    Is nu weer terug bij af. Gedetineerd in p.i nieuwegein.

  22. #72
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Waarom huurt ie dan zo'n duur pand particulier? Je kunt ze echt wel goedkoper krijgen en er ook nog met je vrouw en kind in passen. En waarom werkt z'n vrouw niet ook?

  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Waarom huurt ie dan zo'n duur pand particulier? Je kunt ze echt wel goedkoper krijgen en er ook nog met je vrouw en kind in passen. En waarom werkt z'n vrouw niet ook?
    De situatie die hij hier schrijft is echt wel reëel.
    Tegenwoordig betaal je voor een klein appartement al 800 particulier.
    Tenzij je ergens in een gehucht in Drenthe wil wonen natuurlijk.
    In dat soort situaties zou ik ook zeggen fuck jou met je eerlijke pad, ik moet voor mn familie zorgen.
    Is de manier hoe de overheid met je omgaat wel eerlijk in zon geval?
    Eerlijk, recht en gerechtigheid zijn allemaal verschillende dingen.
    Wet en wetgeving zijn er niet altijd om eerlijk te hanteren maar ook om (grijze) situaties kaderbaar te maken.
    Fighting is poetry in motion

  24. #74
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    De situatie die hij hier schrijft is echt wel reëel.
    Tegenwoordig betaal je voor een klein appartement al 800 particulier.
    Tenzij je ergens in een gehucht in Drenthe wil wonen natuurlijk.
    In dat soort situaties zou ik ook zeggen fuck jou met je eerlijke pad, ik moet voor mn familie zorgen.
    Is de manier hoe de overheid met je omgaat wel eerlijk in zon geval?
    Eerlijk, recht en gerechtigheid zijn allemaal verschillende dingen.
    Wet en wetgeving zijn er niet altijd om eerlijk te hanteren maar ook om (grijze) situaties kaderbaar te maken.
    Natuurlijk zijn particuliere woningen erg duur, dat is inderdaad zo. Maar er wordt tegenwoordig ook niet meer vanuit gegaan dat alleen de man kostwinnaar is. Als je beide werkt is het te betalen, je krijgt ook nog huursubsidie, zorgtoeslag en shit. Het hoeft niet zo zuur te zijn zoals hij omschrijft. Tenzij z'n vrouw een beperking heeft waardoor ze niet kan werken.

    Ik geloof wel dat instanties als de reclassering compleet shit zijn. Ook begrijp ik wel dat criminaliteit aanlokkelijk is wanneer je continu op een houtje moet bijten. Echter, het blijft een keuze.

  25. #75
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Gevalletje verkeerde keuzes. Criminaliteit ingaan, kind nemen terwijl je het niet in je eentje kan betalen en dan maar hopen dat de maatschappij je komt redden en je een goedkoop huis geeft. Man, je bent geen asielzoeker.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •