MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 158
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik vond Amsterdam toch al niet zo gezellig, veels te onpersoonlijk en hard hard. Dit soort brute nietsontziende geweld bevestigt gewoon mijn eigen ervaringen. Niet als crimineel, maar als voorheen tijdelijk bewoner van de gemeente 020, ooit. De Telegraaf (wat een kudkrant is het ook) kopte vandaag (zag ik toevallig dan ) met 'Mocro Maffia niet te stuiten'. Sla je voorpagina om zie we een Badder Harrie in een gouden badkuip zonder gouden snikkel maar wel met een gouwe kalashnikov. Sjeezus... Om het over al die oorlogszuchtig getikte anti-Rusland stukjes maar niet te hebben. Kan die krant niet gewoon dood? Ik bedoel met dit soort koppen ga je die jongens precies de sensationele aandacht geven die hun daden bevestigt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik woon er niet, maar kom bijna iedere dag in Amsterdam. Heerlijke stad. Ik merk niets van dat harde.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ik woon er niet, maar kom bijna iedere dag in Amsterdam. Heerlijke stad. Ik merk niets van dat harde.
    Zo had ik de stad ook leren kennen, voordat ik er ooit kwam te wonen. Ach 't zal ook wel wat mijn eigen projectie zijn geweest...
    (was zeg maar een soort eh mindere periode)

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Zo had ik de stad ook leren kennen, voordat ik er ooit kwam te wonen. Ach 't zal ook wel wat mijn eigen projectie zijn geweest...
    (was zeg maar een soort eh mindere periode)
    Zou kunnen. Aan de andere kant, Amsterdam kent ook wel een aantal kutwijken. Het is maar net waar je komt of woont natuurlijk.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zou kunnen. Aan de andere kant, Amsterdam kent ook wel een aantal kutwijken. Het is maar net waar je komt of woont natuurlijk.
    Van 2000 tot 2008 in Bos en Lommer gewoon. Ken de meeste van deze jongens van gezicht (niet de allerlaatste lichting), maar (bijna) nooit problemen gehad of me onveilig gvoeld in de wijk.

    Het gaat nu wel steeds een stap verder, alhoewel dit vrouwtje niet alleen in haar (witwas)winkeltje stond volgens mij.....

    Amsterdam blijft voor mij een van de mooiste steden van de wereld om in te wonen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Ben benieuwd naar zijn partijen, heeft iemand die? Kan er geen vinden op,youtube. Ik heb hem wel eens volgens mij zien vechten.


    op de vot dermit

  7. #32
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Ben benieuwd naar zijn partijen, heeft iemand die? Kan er geen vinden op,youtube. Ik heb hem wel eens volgens mij zien vechten.
    Ik heb m wel eens tegen Kleine Mo zien vechten.
    Weet niet meer wie die partij won, maar was wel een goeie vechter in z'n tijd.
    Fighting is poetry in motion

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Van 2000 tot 2008 in Bos en Lommer gewoon. Ken de meeste van deze jongens van gezicht (niet de allerlaatste lichting), maar (bijna) nooit problemen gehad of me onveilig gvoeld in de wijk.

    Het gaat nu wel steeds een stap verder, alhoewel dit vrouwtje niet alleen in haar (witwas)winkeltje stond volgens mij.....

    Amsterdam blijft voor mij een van de mooiste steden van de wereld om in te wonen.
    Inderdaad, een van de mooiste steden vd wereld. Woon er al 20 jr en heb mij nooit onveilig gevoeld. Miss wat minder persoonlijk in vergelijking met een dorp maar dat vind ik juist prettig

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    amsterdam is voor mij ook echt "thuis" zelfs in me geboortedorp voel ik me niet zo thuis. Maar jongeren worden steeds jonger en hardere criminelen. Ik ben ambulant jongerenwerker ook, dus zoek op straat de jongeren op. Je hebt nu een groep van 18 tot 22 jaar die gewoon allemaal een vuurwapen hebben bijna. 10 jaar terug bestond dat niet hier in de buurt. Jongens deden wel dingen maar niet op deze schaal. Maakt het werken voor mij er ook niet makkelijker en leuker op.
    Home mtk-gym.nl


  10. #35
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    amsterdam is voor mij ook echt "thuis" zelfs in me geboortedorp voel ik me niet zo thuis. Maar jongeren worden steeds jonger en hardere criminelen. Ik ben ambulant jongerenwerker ook, dus zoek op straat de jongeren op. Je hebt nu een groep van 18 tot 22 jaar die gewoon allemaal een vuurwapen hebben bijna. 10 jaar terug bestond dat niet hier in de buurt. Jongens deden wel dingen maar niet op deze schaal. Maakt het werken voor mij er ook niet makkelijker en leuker op.
    Whut, meen je dat serieus?
    Fighting is poetry in motion

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja zeker
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zou kunnen. Aan de andere kant, Amsterdam kent ook wel een aantal kutwijken. Het is maar net waar je komt of woont natuurlijk.
    Ik werkte toen in het centrum, maar woonde praktisch gezien in Slotervaart e.o. Niet echt gezellig!

    Wat Sadix zegt, geloof ik direct. Ik had de indruk dat die hele jonge mocro's daar allemaal veel extremer waren dan in de rest van het land. Ik kwam ook wel in de buurten daar waar later die onlusten allemaal waren. Daar ging ik fitnessen. Ook ging ik wel eens naar Uchikomi op de Bilderdijkkade. Ik vond de kinkerstraat e.o. dan weer wel gezellig.

  13. #38
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben ambulant jongerenwerker ook, dus zoek op straat de jongeren op. Je hebt nu een groep van 18 tot 22 jaar die gewoon allemaal een vuurwapen hebben bijna. 10 jaar terug bestond dat niet hier in de buurt. Jongens deden wel dingen maar niet op deze schaal. Maakt het werken voor mij er ook niet makkelijker en leuker op.
    Dat is wel echt schrikbarend... heb je enig idee hoe dat komt? en wat moet jij in je hoedanigheid als jongerenmedewerker daar precies mee doen? Een goed gesprek lijkt me dan niet echt meer aan de orde.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dat is wel echt schrikbarend... heb je enig idee hoe dat komt? en wat moet jij in je hoedanigheid als jongerenmedewerker daar precies mee doen? Een goed gesprek lijkt me dan niet echt meer aan de orde.
    x2 hoe deal je met dit soort gastjes.
    Fighting is poetry in motion

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dat is wel echt schrikbarend... heb je enig idee hoe dat komt? en wat moet jij in je hoedanigheid als jongerenmedewerker daar precies mee doen? Een goed gesprek lijkt me dan niet echt meer aan de orde.
    Ik kijk eerlijk gezegd wie er te redden valt uit zo een groep. Probeer dan aan zijn nummer te komen of op straat wanneer hij alleen is tegen te komen. En dan afspreken in de jongerencentrum en kijken wat ik voor hem kan betekenen. Kickboksen is dan vaak mijn lok middel om ze zo ver te krijgen om in ieder geval dan een keer te komen kijken. Van uit die positie kan ik dan verder werken. Maar eerlijk gezegd, deze groep is te ver heen om voor mij als jongerenwerker nog iets te kunnen betekenen.

    Mijn voornaamste doel is dan ook om de jongeren die er om heen hangen te scheiden van de groep. Dat is eigenlijk voornamelijk wat ik doe, de 2 groepen gescheiden houden. En ook dat is lastig omdat er soms broers in de ene groep zitten. Wordt moeilijk om tegen eenbroertje te zeggen, niet met je broer gaan hangen. Maar ik rpobeer die groep te activeren in dee jongeren centrum door activiteiten echt gericht op hun te organiseren en hun een beetje de touwtjes te geven en zeggen, organiseer zelf wat, ik help jullie wel bij het opzetten. Eigenlijk van allles doen om ze daar weg te halen.

    maar het blijft erg lastig.

    Maar jullie zullen echt verbaast zijn met het aantal leerlingen dat ik heb op die beperkte vierkante meters.

    Edit: voor dat de azijnzeikers komen en zeggen. gaat onze belasting geld naar dat soort jongens. ONs jaar budget voor jongeren van 15-23 jaar is 800 euro. Daar doen we alles mee. Mijn budget voor kickboksen is 0 euro, betaal ik allemaal zelf. Hoef alleen geen huur te betalen. Ik geef kickboksen in de zelfde jongerencentrum als waar ik werk.
    Last edited by Sadix; 11-12-2014 at 16:24.
    Home mtk-gym.nl


  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Goed bezig Sadix!

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Waarom willen die gasten zo "gangster" zijn? Zo jammer...lange weg te gaan met z'n allen. Ben benieuwd wat sociologen zeggen over deze tendens. Laatst op nieuws uur was er ook 1 ijzersterk M.b.t de zp discussie.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Deze recente liquidaties moeten een 18 jarige met een pistool op zak toch ook wel aan het denken zetten? Je wilt zo toch niet aan je einde komen?

    Kan dat gewoon echt niet begrijpen waarom je niet gewoon een normale baan zoekt.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Baan zoeken? Jij komt duidelijk niet van de straat ofniey.

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Deze recente liquidaties moeten een 18 jarige met een pistool op zak toch ook wel aan het denken zetten? Je wilt zo toch niet aan je einde komen?

    Kan dat gewoon echt niet begrijpen waarom je niet gewoon een normale baan zoekt.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Deze recente liquidaties moeten een 18 jarige met een pistool op zak toch ook wel aan het denken zetten? Je wilt zo toch niet aan je einde komen?

    Kan dat gewoon echt niet begrijpen waarom je niet gewoon een normale baan zoekt.
    die gasten denken juist niet na, dat is het hele probleem. Hiervoor waren er natuurlijk ook liquidaties, maar toen werden deze meer ingezet als 'noodmiddel'.

    Uiteindelijk is dit hele gebeuren ook slecht voor hun handel dmv de extra politie druk. Het lijkt echter wel of zelfs de opdrachtgevers dat niet (willen) inzien en er zijn genoeg kansloze jongeren om die opdrachten uit te voeren...helaas...

  21. #46
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Niet dat ik het er mee eens ben, maar ik kan het wel begrijpen.
    Dit zijn gastjes die (in hun beleving iig) uitgekotst worden door de maatschappij, en toch meer willen.
    De kansen op de arbeidsmarkten zijn al gering, geld voor scholing hebben ze vaak niet, en het wordt er allemaal niet beter op.
    Een "normale baan" zoeken is leuk als je veilig op school hebt gezeten, betaald door je ouders of je lening maar niet als je van de straat komt.
    Als je dan toch succes en erkenning wil zit er maar weinig anders op, en dan gaat het van kwaad tot erger.

    Des te meer respect voor gasten als Sadik die proberen om zulke gasten een andere weg te laten belopen, al is het er misschien maar eentje.
    Als ik dan hoor dat zijn jaarbudget maar 800e is, en ik wel ns voor een overheidsholding opdrachten doe waar er miljoenen per dag doorheen gejast worden zonder iets op te leveren vraag je je toch echt af waar het naartoe gaat met dit land.
    Fighting is poetry in motion

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Baan zoeken? Jij komt duidelijk niet van de straat ofniey.
    rofl sommige mensen echt die denken dat het zo zwart/wit is.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Niet dat ik het er mee eens ben, maar ik kan het wel begrijpen.
    Dit zijn gastjes die (in hun beleving iig) uitgekotst worden door de maatschappij, en toch meer willen.
    De kansen op de arbeidsmarkten zijn al gering, geld voor scholing hebben ze vaak niet, en het wordt er allemaal niet beter op.
    Een "normale baan" zoeken is leuk als je veilig op school hebt gezeten, betaald door je ouders of je lening maar niet als je van de straat komt.
    Als je dan toch succes en erkenning wil zit er maar weinig anders op, en dan gaat het van kwaad tot erger.

    Des te meer respect voor gasten als Sadik die proberen om zulke gasten een andere weg te laten belopen, al is het er misschien maar eentje.
    Als ik dan hoor dat zijn jaarbudget maar 800e is, en ik wel ns voor een overheidsholding opdrachten doe waar er miljoenen per dag doorheen gejast worden zonder iets op te leveren vraag je je toch echt af waar het naartoe gaat met dit land.
    200% mee eens

  24. #49
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mensen vergis je niet, de gene in deze liquidatie gebeuren zijn niet de zelfde jongens als waar ik het over heb. Dat zijn door gewinterde criminelen. Allemaal hebben ze al veel overvallen etc gepleegd. En door dat de hash routes nu coke routes zijn, zijn kleine jongens opeens grote spelers geworden. En geen kleine jongens meer, ook al zijn ze bijna allemaal onder de 30.
    Home mtk-gym.nl


  25. #50
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    rofl sommige mensen echt die denken dat het zo zwart/wit is.
    Het is wel zo zwart wit in de meeste gevallen. Ik zeg die jongens gewoon keihard, je moet je bek houden en gewoon gaan werken. Er is altijd werk in de bouw, tnt post, taxi chauffeur (met alle respect). Hij die wil werken kan echt wel werken, dit is fuckin nederland.

    Maar als jij met een woning overval of overval 200.000 pakt wil je niet meer werken voor 1200 euro. Maar ik verdien zelf onder de 1500 euro en slaap wel elke avond heerlijk , kijk nooit achterom en doe lekker mijn ding op sportief gebied. Ik had ook makkelijk voor dat leventje kunnen kiezen maar het is een keuze die je maakt. Ik neem genoegen met 1500, zij moeten dat ook leren doen.
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •