MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Het grootste probleem voor Struve is niet een Overeem of wat voor tegenstander dan ook maar Struve zelf. Struve moet zichzelf terug in die kooi krijgen zoals ie zich voelde voor z'n Hunt partij en voor z'n hartaandoening. Doe het hem maar na. Niet zomaar weer opbouwen tegen paar cans in de UFC, nee onmiddellijk moet je er weer staan. Je kan nog zo goed zijn voorbereid, je weet pas in die ring of kooi of je daar op dat moment ook daadwerkelijk wil zijn. Het is al moeilijk voor de meeste mensen om terug de juiste instelling te vinden na een verliespartij of Ko. Kijk eens wat die gast door moet de laatste jaren en stel jezelf even in z'n plaats. Je kan 100 keer zeggen voor een partij dat je gaat knallen, je weet het pas echt wanneer je in die ring of kooi staat en dat het knallen moet beginnen. Ik wens Struve het allerbeste toe en hoop dat ie het allemaal op een rijtje krijgt tussen de oren en terug verder kan op de weg dat ie voor ogen heeft. Makkelijker gezegd dan gedaan.

    Wat Overeem betreft weer een Post-fight interview met als hoogtepunt de wil om weer op vakantie te gaan. De vraag moet dan toch gesteld worden of je bezeten genoeg bent om die belt te pakken. Teer op de positieve vibe en ga nog meer als een bezetene aan het werk. Het niveau van mensen die aan die top staan is wel degelijk meer dan wat hier soms wordt beweerd. Een JDS en Cain, Werdum, Hunt, dat zijn speciale mensen die uit hun talent het uiterste halen en bezeten zijn om het iedere dag beter te doen. Tuurlijk verdien je vakantie, maar wil je voorbij die top die er nu is zal je toch dat beetje meer moeten geven dan de rest. Positief vind ik dan weer dat Overeem wat er ook gebeurt toch weinig last heeft van verliespartijen of kritiek. Blijft zijn ding doen. Ik hoop nog steeds dat ie die shot krijgt en voor die titel kan gaan knokken. Liefst tegen Cain, alles of niks partij, winnen en dan zeer terecht op een welverdiende vakantie!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zuur voor Struve. Ik hoop dat hij een antwoord weet te vinden op waarom hij het niet voor elkaar krijgt ondanks een ogenschijnlijk goede voorbereiding. Het is jammer.
    Gewoon omdat die ander op dat moment net effe beter was! It's all in the game...

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Wat was dat voor takedown ook... Gewoon vies hard aan zn middel sleuren en Struve valt. Slecht gevoel voor evenwicht heeft Struve.
    ,,,,,
    (>.<)

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Hardstikke jammer Stefan! Je hebt een zware periode achter de rug en toch stond je er weer, nu gewoon doorgaan en je komt er wel! Ik blijf erbij dat je het in huis hebt om Overeem te verslaan!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Er was op die post fight press conference weinig tot geen aandacht voor Alistair.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Alistair is ook totaal niet belangrijk. Die is de afgelopen gevechten zo in waarde en hype gedaald

  7. #32
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Alistair is ook totaal niet belangrijk. Die is de afgelopen gevechten zo in waarde en hype gedaald
    Alistair heeft jou iets misdaan, iets ergs ook denk ik. Kan bijna niet meer anders of je valt van nature telkens in herhaling, kan ook.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Haha ja, het is af en toe wel lachwekkend op dit forum. Maar ach zo gaat dat toch in Nederland als iemand ook maar een beetje succes heeft gehad branden we hem of haar net zo hard weer af als het wat minder gaat.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Alistair heeft jou iets misdaan, iets ergs ook denk ik. Kan bijna niet meer anders of je valt van nature telkens in herhaling, kan ook.
    Mij niet, maar wel een bekende, maar dat staat er los van dat overeem niet meer zoveel waard is, als voor zijn drie KO losses in de UFC. Of ben je dat niet met me eens?

  10. #35
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Misschien is ie wel wat minder waard Minotauto, maar als je zegt dat hij "totaal onbelangrijk" is dan is dat gewoon jouw persoonlijke mening(neigt een beetje naar trollen), en absoluut niet de waarheid. In de HW divisie verliest iedereen wel eens, hij blijft toch een populaire vechter(dat meet ik even aan internationale nieuwsberichten, en b.v. topics op sherdog), en los daarvan staat hij straks weer in de top-10 van de UFC zelf.
    Last edited by YoMarK; 15-12-2014 at 15:24.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Misschien is ie wel wat minder waard Minotauto, maar als je zegt dat hij "totaal onbelangrijk" is dan is dat gewoon jouw persoonlijke mening(neigt een beetje naar trollen), en absoluut niet de waarheid. In de HW divisie verliest iedereen wel eens, hij blijft toch een populaire vechter(dat meet ik even aan internationale nieuwsberichten, en b.v. topics op sherdog), en los daarvan staat hij straks weer in de top-10 van de UFC zelf.
    Van Dos Santos kan je verliezen, van Browne kan je verliezen en iedereen (incl. Overeem dacht dat hij er wel over heen zou lopen), van Rothwell mag hij niet verliezen met zijn naam, status, carriere. Kom op, we kunnen hem wel altijd blijven verdedigen, met zijn 50 gevechten, K1 titel en hoe hij domineerde toen hij aan het paardenvlees zat, maar was Overeem geen Nederlander (en hadden mensen hem hier niet ook pers. gekend) dan was hij veel minder belangrijk. Ga nou niet zeggen dat Overeem prioriteit is voor Dana, hij kan hem net zo goed missen als rijk zijn. Zelfs in p4p top 20 zou Overeem niet meer voorkomen. Van de mensen die boven hem staan, zie ik hem misschien van 1 of 2 kunnen winnen, de rest niet. Maar dat is mijn mening

  12. #37
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-...ent=1418645919

    hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Misschien moet ik Overeem wat meer credits geven dan dat ik nu doe. Zijn win op Brock Lesnar wordt nog altijd gezien als een grote prestatie. Nooit echt meegenomen in mijn mening naar Overeem, maar misschien komt dat ook omdat ik Lesnar een douchebag vind. Ben overigens wel benieuwd wat er nu gaat komen

  14. #39
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Misschien moet ik Overeem wat meer credits geven dan dat ik nu doe. Zijn win op Brock Lesnar wordt nog altijd gezien als een grote prestatie. Nooit echt meegenomen in mijn mening naar Overeem, maar misschien komt dat ook omdat ik Lesnar een douchebag vind. Ben overigens wel benieuwd wat er nu gaat komen
    Van mij hoeft dat niet, ik vind de laatste reacties van je meer dan prima en iedereen heeft zijn mening. Het is ook maar goed dat we van die zeikerds zijn zelfs als het goed gaat, Nederlandse sporters presteren als je het afzet tegen de totale bevolking gewoon goed.
    2 Heavyweights tegen elkaar in de UFC is een veel grotere prestatie dan wij ons eigenlijk beseffen. In het grootstedelijk gebied van New York en LA bij elkaar wonen al meer mensen dan in Nederland.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-...ent=1418645919

    hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.
    altijd goed even bij iemand anders in de keuken kijken!

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    altijd goed even bij iemand anders in de keuken kijken!
    Overeem is er zoveel beter op geworden. Zoals we konden zien zit zijn TD defense potdicht.
    Last edited by blackadder; 15-12-2014 at 22:14.

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-...ent=1418645919

    hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.
    Het zou geweldig voor Struve zijn als dat bij Jacksons gebeurt. Hij heeft dezelfde reach als Bones Jones.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •