MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 106
  1. #1
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default Next voor Overeem?

    Na de overwinning op Struve hoop ik dat hij de weg naar boven weer gaat vinden.
    Wat vinden jullie? wie is next?
    Ik zelf hoop op een rematch tegen Bigfoot of een partij tegen Miocic.
    Top 15 van nu (14-12-14) :

    CHAMPION : CAIN VELASQUEZ

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Tegen Miocic zou mooi zijn. Zou een goede graadmeter zijn en dan kunnen we gelijk zien waar hij staat t.o.v. JDS.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik zou Barnett graag tegen Miocic willen zien.
    Alistair rematch met bigfoot.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Miocic of arlovski lijkt me wel tof. Arlovski zie ik hem wat makkelijker van winnen dan van Miocic.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Bigfoot staat al tegen Mir in februari.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Mitrione is een mogelijkheid gezien eerdere resultaten van Overeem. Ik zie Arlovski en Barnett niet gebeuren, te weinig ppv waarde bij de eerste en volgens mij is Barnett met pensioen. Laat maar knokken tegen Hunt of rematch Browne.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Denk Mittrione, Roy Nelson of Arlovski. Of misschien komt Brovk Lesnar nog terug?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Grappig dat Mark Hunt en Werdum voor de titel vochten, terwijl Alistair ze in het verleden allebei verslagen heeft.

    Technisch gezien verdient Alistair het op dit punt niet om voor een top 10 vechter te staan en zou hij Mitrione moet vechten. Maar aangezien UFC geld boven sport kiest. En meestal iemand die een titelshot gefaald heeft een soort charity fight geeft zoals Lyoto vs Dollaway denk ik dat ze Alistair tegenover Hunt gaan zetten.
    Alistair Overeem is de goat.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde Overeem tijdens de persco zeggen dat hij zich eerst een tijdje ging bezinnen over zijn toekomst, ik kan me zomaar voorstellen dat hij het wel mooi vindt geweest.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik hoorde Overeem tijdens de persco zeggen dat hij zich eerst een tijdje ging bezinnen over zijn toekomst, ik kan me zomaar voorstellen dat hij het wel mooi vindt geweest.
    Ik hoop het niet, ik kijk toch altijd uit naar zijn partijen. Misschien dit als een goede afsluiting in de UFC beschouwen en bij Bellator verder, zou gelijk een dikke middelvinger naar Dana zijn.

  11. #11
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ik hoorde Overeem tijdens de persco zeggen dat hij zich eerst een tijdje ging bezinnen over zijn toekomst, ik kan me zomaar voorstellen dat hij het wel mooi vindt geweest.
    Vlak voor het gevecht gaf hij juist aan nog een paar jaar op topniveau te moeten kunnen acteren. Dus hij vecht nog wel even door denk ik.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem tegen Roy Nelson of Mitrione laten knokken. Het meest logische voor Overeem en waar hij het meeste baat bij heeft is knokken tegen Roy Nelson. Winnen van Roy Nelson is toch weer wat hoger op de ladder terrecht komen dat een win op Mitrione. Laat Overeem maar eerst effe rustig de boel opbouwen voordat hij gemacht wordt tegen een Miocic of een JDS.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Ik hoop persoonlijk op Arlovski want meest kans op een W. Ik denk echter dat het Mitrione of Barnett gaat worden en dat zijn lastige mannen. Mitrione vind ik al jaren een zeer positieve verassing in de HW divisie, hij komt altijd om te knokken en is zeer licht en snel op de voeten en slaat ze bij bosjes KO.

    Overeem zijn UFC run is tot nu toe met pieken end dalen maar dit was weer een erg dominante win.
    Train for perfection but aim for more

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Hij traint met Arlovski bij Jackson's.
    Ik hoop Barnett of Hunt.
    Fighting is poetry in motion

  15. #15
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Gaat Barnett nog wel vechten of is hij geblesseerd/met pensioen? Heeft toch al een jaar niet meer gevochten.
    Ik zou Overeem graag zien tegen Silva nog een keer en bij een win dan een top 4 vechter. Ik denk ook dat Alistair Bigfoot nu helemaal verrot zou slaan en dat zou ik graag zien.
    Arlovski wordt het inderdaad niet maar dat zou wel een mooie match up zijn geweest.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Rothwell!!!

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik denk Mitrione... zou een logische keus zijn? Alleen als Dana White gaat trollen weet je het niet.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat hij zeker nog een keer maar misschien wel twee keer moet winnen voordat hij aan Miocic of JDS mag gaan denken.

    Miocic heeft de partij misschien wel verloren, ik heb toch het gevoel dat hij met deze prestatie meer een contender is geworden.

    Mittrione, Duffee, misschien Hunt en als ze aardig voor hem willen zijn Roy Nelson.

    Ik denk dat Mittrione, Duffee en Hunt alledrie levensgevaarlijke tegenstanders voor hem zijn waar hij binnen 2 minuten overtuigend van kan winnen maar die hem ook zomaar KO kunnen slaan.

    Roy Nelson zou een gunstige matchup zijn, hij zou die right overhand toch wel moeten kunnen vermijden en hem KOen.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    http://www.sherdog.com/news/rankings...Rankings-78789

    Sherdog zet Overeem niet alleen niet in de top 10 maar noemen hem geen eens. Heel bizar als je ziet dat ze het zelfs over Kharitonov hebben...

  20. #20
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop tegen Duffee
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default


    Bigfoot silva word het denk ik....kan mooi gehyped worden
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Vandaan View Post
    http://www.sherdog.com/news/rankings...Rankings-78789

    Sherdog zet Overeem niet alleen niet in de top 10 maar noemen hem geen eens. Heel bizar als je ziet dat ze het zelfs over Kharitonov hebben...
    Heel vreemd inderdaad. En Werdum is nu interim champ, dus waarom die niet boven Dos Santos staat is me ook een raadsel. Barnett staat ook vrij hoog voor iemand die niet vecht.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post

    Bigfoot silva word het denk ik....kan mooi gehyped worden
    Fuck kan helemaal niet die vecht al tegen mir idd....Nelson hoop ik niet, denk dat dat wel een lastige tegenstander voor hem is. Heeft een sterke kin, en een hele goede groundgame.....mitrione misschien
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    In wake of UFC on Fox 13 “Dos Santos vs. Miocic,” here are six matchups that ought to be considered:

    Junior dos Santos vs. Alistair Overeem: Dos Santos survived and prevailed despite grotesque damage to his face, but real questions have surfaced regarding where he stands in the heavyweight division. He has won 12 of his past 14 fights, but in his two losses to reigning champion Cain Velasquez -- the first at UFC 155 in December 2012, the second at UFC 166 in October 2013 -- the Brazilian absorbed 484 total strikes across nearly 50 minutes of grueling combat. Against Miocic, he seemed a step slower and far less elusive, raising legitimate concerns about his health and viability moving forward. Overeem, meanwhile, pointed himself back in the right direction with his first-round stoppage on Stefan Struve, as he rebounded from a Sept. 5 defeat to Ben Rothwell.

    Rafael dos Anjos vs. Edson Barboza: Wins in eight of his past nine bouts have put dos Anjos in a most advantageous position. The 30-year-old Brazilian carved up Nate Diaz with leg kicks and multi-punch combinations and consolidated occasional takedowns with ground-and-pound, as he cruised to a woefully one-sided unanimous decision in the co-main event. With No. 1 contender Khabib Nurmagomedov’s return date from reconstructive knee surgery still undetermined, dos Anjos could conceivably leapfrog the 22-0 juggernaut -- a man to whom he has already lost -- for a shot at lightweight champion Anthony Pettis. If Nurmagomedov recovers in time to challenge “Showtime,” perhaps UFC matchmakers could draw dos Anjos’ attention to Barboza, a former Ring of Combat titleholder on a two-fight winning streak.

    Stipe Miocic vs. Travis Browne: Miocic raised his profile and improved his stock in going five hard rounds with dos Santos. While the loss brought an end to his run of three straight wins, it did nothing to diminish his presence in a thin heavyweight division. Miocic showed off a sturdy chin and connected on 102 strikes, 89 of them significant, in dropping a unanimous decision to the heavy-handed and heavily favored dos Santos. Browne, another heavyweight on the rise, has recorded four victories in five appearances, including a first-round technical knockout on Brendan Schaub at UFC 181.

    Nate Diaz vs. Bobby Green: Diaz endured a week of largely self-inflicted misery, as he missed weight, incurred the wrath of his boss, blew off media interviews and then suffered through three tortuous rounds with the aforementioned dos Anjos. One leg kick after another slammed into his lead leg, rendering him incapable of mounting any meaningful offense. Diaz has now lost three of his last four fights and has not posted back-to-back wins in more than two years. In short, he has given rise to many questions about his process and commitment. Green, a former two-division King of the Cage champion, wound up on the wrong side of a three-round decision to Barboza at a UFC Fight Night event on Nov. 22.

    Matt Mitrione vs. Andrei Arlovski: When Mitrione entered the UFC as an admitted novice in 2009, few gave him a chance of sticking around in any long-term capacity. Twelve fights later, his detractors are running out of ammunition. Mitrione wiped out former title contender Gabriel Gonzaga with a short left hook in the first round of their heavyweight showcase, as he improved to 9-3 inside the Octagon and put himself in position to hunt bigger, more lucrative game. The resurgent Arlovski has returned to prominence on the strength of a four-fight winning streak, a stunning knockout of the monstrous Antonio Silva on Sept. 13 his latest conquest.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Miocic tegen Browne voel ik wel. Dat lijkt me een prima partij om te kijken wie de volgende contender wordt.

    JDS zal toch gewoon tegen Werdum willen voor de belt? Zie niet in hoe Overeem voor hem sense maakt op dit moment. Juist omdat hij toch flink wat klappen krijgt de laatste tijd.

    En dan de winnaar van Miocic vs Browne tegen de winnaar van JDS vs Werdum.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •