MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 126

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default eiwitsupplementen onafhankelijk getest en het resultaat liegt er niet om

    hier de originele thread:
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f...itshop-378064/

    het is 2 keer getest door verschillende mensen en allebei de keren kwam er uit de test dat whey maar liefst 20% minder eiwit bevat dan word aangegeven.

    het is daar al een relletje ik dacht ik deel het ook hier met jullie.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een zooitje zeg
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Haha, sensationeel.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dit gaat alleen nog maar over de whey, dan zullen ze de consument met de andere supplementen ook wel beduvelen.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hier de originele thread:
    http://forum.dutchbodybuilding.com/f...itshop-378064/

    het is 2 keer getest door verschillende mensen en allebei de keren kwam er uit de test dat whey maar liefst 20% minder eiwit bevat dan word aangegeven.

    het is daar al een relletje ik dacht ik deel het ook hier met jullie.
    Nosje op het DBB forum toch? ik heb dr ook nog steeds een account alleen post ik nooit wat

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    body en fit shop heeft alles toegegeven en nu bieden ze hun excuses aan iedereen. die gaan serieus veel klanten verliezen nu hoor hun waren hier toch ook sponsoren eerst?

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    body en fit shop heeft alles toegegeven en nu bieden ze hun excuses aan iedereen. die gaan serieus veel klanten verliezen nu hoor hun waren hier toch ook sponsoren eerst?
    paar keer iets gepost en reclame gemaakt....ik weet niet of dat onder sponsoren valt. ik haal dr niks meer iig.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ja, ze zijn hier een tijdje sponsor geweest.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    reclame maken mag je alleen als je sponsor hier bent neem ik aan rofl.

    of je heet bas boon.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    reclame maken mag je alleen als je sponsor hier bent neem ik aan rofl.

    of je heet bas boon.
    hahaha dat dus!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    heb het ook mee gekregen over b&f .op de sportschool waar ik train hadden een paar grote jongens het erover het is niet goed maar ik moest wel lachen die gasten hebben puisten op hun schouders zo groot als de Himalaya van het spuiten! zitten ze te zeuren over te weinig eiwit haha maar tis wel slechte reclame voor die gasten dat weer wel
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #13
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hun gebruiken waarschijnlijk zoveel testosteron dat ze geen eens whey nodig hebben, eigenlijk is die hele whey onzin gewoon bullshit je haalt alles wat je nodig hebt uit je voeding, dat je zoveel eiwitten nodig zou hebben is juist door dit soort bedrijven verzonnen om shakes te verkopen aan de domme massa.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hun gebruiken waarschijnlijk zoveel testosteron dat ze geen eens whey nodig hebben, eigenlijk is die hele whey onzin gewoon bullshit je haalt alles wat je nodig hebt uit je voeding, dat je zoveel eiwitten nodig zou hebben is juist door dit soort bedrijven verzonnen om shakes te verkopen aan de domme massa.

    ik drink het ook weleens vind het wel lekker maar voor zo een bedrijf is het geen goede zaak gaat ze veel geld kosten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    ik drink het ook weleens vind het wel lekker maar voor zo een bedrijf is het geen goede zaak gaat ze veel geld kosten
    dat denk ik idd ook. het gaat echt overal rond.en dan nog maar te zwijgen over de andere huismerken van b&f, wie zegt dat dat wel allemaal oke is. ik ben er ook al jaren lang klant, de laatste jaren bestelde ik alleen nog maar sups. van het huismerk...maar ik heb dr totaal geen vertrouwen meer in moet ik zeggen. zo werkt het bij mij, vertrouwen weg dan houdt het meteen op.

  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hun gebruiken waarschijnlijk zoveel testosteron dat ze geen eens whey nodig hebben, eigenlijk is die hele whey onzin gewoon bullshit je haalt alles wat je nodig hebt uit je voeding, dat je zoveel eiwitten nodig zou hebben is juist door dit soort bedrijven verzonnen om shakes te verkopen aan de domme massa.
    juist tijdens kuren zijn voldoende eiwitten extra van belang beste nos. als je aan BB doet is het behoorlijk lastig alle benodigde eiwitten uit voeding te halen.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat het lekker is is een ander verhaal die shakes waren heerlijk maar dat komt ook omdat ze vol met suiker zaten lol.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat het lekker is is een ander verhaal die shakes waren heerlijk maar dat komt ook omdat ze vol met suiker zaten lol.

    ow vandaar maar goed ben toch geen jonge god meer maakt mijn dat uit dat is het voordeel van ouder worden dat het je niks meer uit maakt
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik gebruik heel weinig van die zooi, het zit niet in mijn voedingsschema (die over het algemeen simpel is: gevarieerd, gezond, genoeg groente en fruit, meerdere eetmomenten op een dag, suiker zoveel mogelijk verbannen en genoeg eten).
    Maar als ik het dan eens door de yoghurt gooi (ja in yoghurt zit suiker Nostradamus) verwacht ik wel te krijgen wat de verpakking me vertelt.
    Oplichters dus.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik gebruik heel weinig van die zooi, het zit niet in mijn voedingsschema (die over het algemeen simpel is: gevarieerd, gezond, genoeg groente en fruit, meerdere eetmomenten op een dag, suiker zoveel mogelijk verbannen en genoeg eten).
    Maar als ik het dan eens door de yoghurt gooi (ja in yoghurt zit suiker Nostradamus) verwacht ik wel te krijgen wat de verpakking me vertelt.
    Oplichters dus.
    tja oplichters ze zeggen dat ze er niks van wisten . dat ze het spul meer moeten testen zijn ze nou ook wel achter geloof ik maar goed de schade is al gebeurd ze zullen het niet zo snel recht trekken is te hopen dat het geen arbeidsplaatsen gaat kosten
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    xxl nutrition test hun eiwitten regelmatig en hun waren ook al voor de tests 100% zeker van hun zaak.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het verbaast me ook echt helemaal niks hoor. Sowieso, die sketchy verkoopteksten ook altijd die erbij staan. Niemand weet wat er in die poeders zit die ze naar binnen slurpen. Ik vond het ook niet lekker, veel te zoet en synthetisch. Vaag astronautenvoer is het.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    die extra eiwitten kun je gemakkelijk uit voeding halen je hebt niet 2x je eigen lichaam gewicht nodig dat is pure bro-science en nooit wetenschappelijk bewezen.

  24. #24
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Steek een trechter vol kwark achter in je huig.
    das ook een mogelijkheid

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die extra eiwitten kun je gemakkelijk uit voeding halen je hebt niet 2x je eigen lichaam gewicht nodig dat is pure bro-science en nooit wetenschappelijk bewezen.
    ben ik het niet mee eens. "hun gebruiken waarschijnlijk zoveel testosteron dat ze geen eens whey nodig hebben" geeft aan dat je dr niet zo heel veel van snapt

  25. #25
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die extra eiwitten kun je gemakkelijk uit voeding halen je hebt niet 2x je eigen lichaam gewicht nodig dat is pure bro-science en nooit wetenschappelijk bewezen.
    Hoeveel heb je nodig dan volgens jou?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •