MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 126
  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    de ironie inderdaad ik vind echt serieus dat ze vervolgd zouden moeten worden maar dat gaat helaas niet gebeuren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ze geven geen antwoord meer op dbb maar ze zijn nog zeker actief ze verkopen nu zelfs eiwit water is een nieuw product.
    nee ook niet op mn mail wanneer ik mn geld terug krijg.......vieze flikkers mag hopen dat heel dat bedrijf kapot gaat.
    ondertussen begonnen aan mn 2e sample pack van xxl....zitten heel erg lekkere smaken tussen (oa pistache,capuccino,aarbei/banaan en bosvruchten) maar ook erg ranzige (appeltaart en spekulaas)

  3. #78
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    echte cocksuckers weet je hoeveel mensen daar supps kopen hun hebben echt iedereen genaaid.

  4. #79
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ze waren hier toch ook heel even boardsponsor.

  5. #80
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    echte cocksuckers weet je hoeveel mensen daar supps kopen hun hebben echt iedereen genaaid.
    op Fb reageren helpt ook niet want men verwijderd doodleuk alle negatieve reacties

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hun hadden echt een hele vloot aan negatieve reacties zijn allemaal verwijderd de laatste paar dagen.
    ik snap trouwens niet hoe dat kan dat hun de macht hebben om facebook reacties te verwijderen er zijn ook anti bf pagina's aangemaakt op facebook die zijn ook allemaal verwijderd.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een zielige figuren daar bij bodyenshit verschrikkelijk kinderachtig zeg, dan ook nog eens de negatieve reacties verwijderen, dan laat je je pas echt kennen en geef je mijns inziens toe dat je weet dat je zelf fout zit/zat.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #83
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hun hebben ook negatieve reacties op hun producten verwijderd en nu zijn ze bezig om alles te ontkennen van die 3 afhankelijke tests, dus eerst worden hun betrapt en doen ze aan damage control.
    nu gaa ze weer alles ontkennen en proberen ze zoveel mogelijk negatieve reacties te verwijderen zodat het dood bloed.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lekker betrouwbaar zie je wel, positieve reacties laten staan en de negatieve weghalen lekkere vorm van censuur..

    Tja het enige waar je ze echt mee hebt is gewoon massaal niets meer bestellen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #85
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    de ironie inderdaad ik vind echt serieus dat ze vervolgd zouden moeten worden maar dat gaat helaas niet gebeuren.
    Weet je ook of mensen van dbb contact gezocht hebben met de NVWA?

  11. #86
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee niet dat ik weet, ik weet wel bijvoorbeeld dat verschillende mails hebben gestuurd naar bijvoorbeeld radar en andere programma's het zou echt goed zijn als hier bijvoorbeeld een docu of programma over komt net zoals toen met dat paardenvlees spike incident.

  12. #87
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    en natuurlijk mond op mond reclame, hetzij negatief...bij ons zijn er ondertussen al aardig wat sporters die er vanaf weten van de oplichtpraktijken van Botje en flutshop

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Vind het wel een beetje raar dat voor de tests iedereen erg tevreden was over de body en fit eiwit shakes, iedereen vond het goed spul, zichtbaar resultaat etc. En vervolgens kwamen de onafhankelijke testresultaten waaruit bleek dat er minder inzat dan stond aangegevenen toen vond iedereen het kutspul en voelde iedereen zich genaaid. Of er meer of minder in zit dan dat ze zeggen, jammer dan.Ik ben er tevreden mee, aangezien ik minder spierpijn en verzuring van spieren heb na het sporten als ik hun aminozuren en eiwitten pak.
    Last edited by MB667; 22-01-2015 at 12:44.


    op de vot dermit

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja net alsof je gaat merken dat whey protein "werkt."

  15. #90
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    LoL, en dat allemaal over een paar -micro?- grammetjes eh eiwitpoeder

    (gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen.. en conspiracy's)

  16. #91
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik was voorheen ook tevreden, alleen als iemand de boel belazerd dan ben ik er meteen klaar mee. als ik bij de bakker betaal voor een heel brood en ik krijg elke keer 20% minder van hem dan bedonderd ie de boel toch. en zeker als die bakker,als je hier iets van zegt, dit dan afdoet als laster/smaad tegen hem en doet alsof ie van niks weet. maar zo denk ik erover.

  17. #92
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik was voorheen ook tevreden, alleen als iemand de boel belazerd dan ben ik er meteen klaar mee. als ik bij de bakker betaal voor een heel brood en ik krijg elke keer 20% minder van hem dan bedonderd ie de boel toch. en zeker als die bakker,als je hier iets van zegt, dit dan afdoet als laster/smaad tegen hem en doet alsof ie van niks weet. maar zo denk ik erover.
    net zoals ieder normaal denkend mens zou doen.

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    net zoals ieder normaal denkend mens zou doen.
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #94
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ja net alsof je gaat merken dat whey protein "werkt."
    ja....Whey werkt. voor iemand die whey dikke vette onzin vind ben je er wel heel erg druk mee bezig kereltje. ik heb zo'n vermoeden dat jij de massa een beetje na lult en niet echt een idee hebt waar je over praat.

  20. #95
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    ja....Whey werkt. voor iemand die whey dikke vette onzin vind ben je er wel heel erg druk mee bezig kereltje. ik heb zo'n vermoeden dat jij de massa een beetje na lult en niet echt een idee hebt waar je over praat.

  21. #96
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    das dan 20% te weinig

  22. #97
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die capuccino van hun is de lekkerste whey die ik ooit heb gehad dat weet ik alleen.
    die heb ik ondertussen (met veel moeite) op gadver wat goor........heb ondertussen al het een en ander besteld daar bij XXL. van de whey is pistache echt absoluut de lekkerste smaak die ik ooit op heb gevolgd door de bosvruchten en daarna perzik/mango

  23. #98
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    goor serieus lust je geen capuccino dan?

  24. #99
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    die heb ik ondertussen (met veel moeite) op gadver wat goor........heb ondertussen al het een en ander besteld daar bij XXL. van de whey is pistache echt absoluut de lekkerste smaak die ik ooit op heb gevolgd door de bosvruchten en daarna perzik/mango
    herkenbaar! ik kreeg het ook heel lastig weg. voor nood maar dextrose bij door heen gedaan en ook toen nog niet erg makkelijk weg te krijgen

  25. #100
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    goor serieus lust je geen capuccino dan?
    juist wel...ik ben een echte koffie leut, maar dit was niet te drinken. gelukkig hebben ze smaken zat daar

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •