MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 129
  1. #51
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Heb ik je naam genoemd dan López ?
    Nee hoor, maar als jij mixfight.nl als whitefight.nl aanschrijft, en ik daar forumbezoeker ben voel ik me in deze context aangesproken.
    Is ook niet geheel onlogisch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #52
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Kijk zelf maar naar de reacties aan de hand daarvan trek ik deze conclusie . Het ging over een seminar toch . En verder denk ik het zelfde erover !

    Wat badr buiten de ring doet boeit me niet eveneens wat het me boeit wat Ronaldo of Messi buiten het veld doen . Mensen hebben altijd wat te zeiken man blehhh . Heethoofden in sport zijn juist interessant grote bek geven , lat Hoogleggen en hype opbouwen dat zijn de leuke rand dingen van het vechten zie : John Jones , Nick diaz , Mike Tyson , Connor , Mohamed Ali , enz enz hier op mixfight zou je denken dat badr mensen heeft vermoord ofzo pffff hij heeft een paar mensen een paar tikken gegeven wauw

  3. #53
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik snap je wel.
    Het zijn altijd dezelfde die hun gal komen spuwen in de Badr topics.
    Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
    Als "excuus" halen ze aan dat Badr nooit een k1 WGP heeft gewonnen.
    Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.
    Laat ze lekker haten.
    Maar die rasicme kaart word veel te snel getrokken, en Scheer je alle blanke over 1 kam. Dus je bent net zo bezig als je "tegenpartij "

  4. #54
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Jij bent gewoon een crazy ass crimineel Willem.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hij is geen crimineel is hij een soldier.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Noem deze site beter whitefight.nl

    Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
    Die mensen levens op hun naam hebben die tig mensen heben afgeperst bedreigt en in elkaar hebben geslagen . En toch wordt badr hier neer gezet alsof hij de slechtste persoon in de vechtsport wereld is . Als badr een hollander was werd hij hooguit half zo veel gehaat als nu . En dat zie je ook aan de reacties die heel vaak een racistische ondertoon hebben . En DAT stoort mij .
    Ik hoop dat badr lekker blijf vechten zodat er ooit nog een spong vs hari kan komen . En nogmaals als zijn fouten zijn. Erkende en volgens mij ook bestrafde fouten . Dus waarom mensen nog bitchen snap ik niet . Ja ok ik snap het wel het is en blijft een Marokkaan maar dan een Marokkaan met miljoenen en dat doet pijn Heh als jij met je skere reet thuis zit .

    Ps ik haat racisten in van elke afkomst
    Of jankbal.nl

  7. #57
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Badr hari is verleden tijd wanneer gaan mensen dat een keer inzien, de ouwe badr is gone in 60 seconds.
    Waar ik het met teambadguy mee eens ben is dat op mf zeer zeker intolerante leden zijn die elke keer kopje boven komen als het gaat om badr of marokkanen of islam en ik hoop dat ik het mis heb maar bij een aantal heb ik een hele sterke vermoeden dat ze echt een blinde haat hebben voor marokkanen of andere allochtonen of geloof.

    Je kan een mening hebben over marokkanen of wat dan ook en voor een deel vindt ik die mening onderbouwt maar ik zie steeds maar niet de keerzijde van de munt terug bijvoorbeeld positieve over marokkanener zijn jongens die wel normaal doen die zijn er genoeg in de sport of over geloof een meer genuanceerde mening, zoiets noem ik wijsheid in iemands spraak praten is namelijk ook een vorm van kunst en niet zomaar alles ongefilterd eruit balken.

    Nogmaals mischien zit ik er naast maar ik begrijp zeker waar badguy vandaan komt.
    Last edited by tarantula; 19-12-2014 at 00:39.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Denk wel dat ik ff ga kijken, is me wel €20 waard.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik snap je wel.
    Het zijn altijd dezelfde die hun gal komen spuwen in de Badr topics.
    Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
    Als "excuus" halen ze aan dat Badr nooit een k1 WGP heeft gewonnen.
    Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.
    Laat ze lekker haten.
    Maar die rasicme kaart word veel te snel getrokken, en Scheer je alle blanke over 1 kam. Dus je bent net zo bezig als je "tegenpartij "
    Een wedstrijd winnen, maakt je geen kampioen. Op de belangrijke momenten was hij gewoon niet goed genoeg. Tis een spectaculaire vechter en had kampioen kunnen zijn. Maar dat heeft ie zelf verkloot.

  10. #60
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Of jankbal.nl
    of kickbox.nl

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hij is geen crimineel is hij een soldier.
    Gelul, echte soldaten treden elke dag op tijd aan

  12. #62
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Gelul, echte soldaten treden elke dag op tijd aan
    Hoho 5 minuten voor tijd hee, militaire tijd!!!

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    of kickbox.nl
    Haha idd. Wat is er met kickbox.nl gebeurd eigenlijk?

  14. #64
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hij is geen crimineel is hij een soldier.
    Toonbeeld van discipline en loyaliteit idd

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Haha idd. Wat is er met kickbox.nl gebeurd eigenlijk?
    Alweer een jaartje "under construction".

  16. #66
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Alweer een jaartje "under construction".
    Wel jammer eigenlijk.
    Was jaren geleden een top Side waar je uitgebreide info van onbekende vechters en kleine gala's kreeg.

    Ps: badr is bezig met een sterrenleven en dat moet gefinancierd worden . Heeft Veel fans die niks van vechtsport af weten.
    10 jaar geleden volgde ik letterlijk elke beweging van hem. Toen was heg nog een toptalent die keihard trainde(shakuriki).

  17. #67
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Harde scherpe partij, erg indrukwekkend.


    En anders Remy Bonjasky wel... 4x K1-Champ toch??
    Remy hier ook geweldig, vond het jammer dat hij later zo defensief ging vechten
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op zich wel slim van dit vrij nieuwe bedrijf RHJC een seminar met Badr te willen organiseren. Alleen al gezien de reacties in deze topic weet je gewoon dat het nog wel eens druk kan gaan worden
    ruim 2500 views in 2 dagen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #69
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Alweer een jaartje "under construction".
    Dan zal het wel een topper worden als ze er al zo lang mee bezig zijn

  20. #70
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Remy hier ook geweldig, vond het jammer dat hij later zo defensief ging vechten
    Ja inderdaad, heel behoudend werd 't en minder attractief.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Noem deze site beter whitefight.nl

    Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
    Die mensen levens op hun naam hebben die tig mensen heben afgeperst bedreigt en in elkaar hebben geslagen . En toch wordt badr hier neer gezet alsof hij de slechtste persoon in de vechtsport wereld is . Als badr een hollander was werd hij hooguit half zo veel gehaat als nu . En dat zie je ook aan de reacties die heel vaak een racistische ondertoon hebben . En DAT stoort mij .
    Ik hoop dat badr lekker blijf vechten zodat er ooit nog een spong vs hari kan komen . En nogmaals als zijn fouten zijn. Erkende en volgens mij ook bestrafde fouten . Dus waarom mensen nog bitchen snap ik niet . Ja ok ik snap het wel het is en blijft een Marokkaan maar dan een Marokkaan met miljoenen en dat doet pijn Heh als jij met je skere reet thuis zit .

    Ps ik haat racisten in van elke afkomst
    Je moet wel begrijpen dat Badr degene is die de meeste invloed heeft van alle vechtsporters in Nederland. Door zijn verleden is hij veel in het nieuws geweest en DAT is dan ook de reden dat RTL 7 hem uitzendt. Zijn manier van vechten zal het niet zijn, want dan kan ik er meer dan 10 opnoemen waarvoor ze het ook zouden moeten uitzenden. Van de ene kant is het natuurlijk positief dat er eindelijk aandacht gaat naar het kickboksen, maar het is triest dat dit op deze manier moet. Badr heeft er met zijn reputatie en charisma goed meegewerkt aan de slechte naam van het kickboksen in Nederland.

    En welke nationaliteit hij heeft zal mij persoonlijk niet zoveel uitmaken. Ik ben fan van zowel Nederlandse vechters als buitenlandse vechters. Het is voor mij dan ook niet bij voorbaat dat ik altijd voor de Nederlandse vechter ben.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #72
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Wel jammer eigenlijk.
    Was jaren geleden een top Side waar je uitgebreide info van onbekende vechters en kleine gala's kreeg.
    Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde

  23. #73
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde
    Ja dan ging het altijd goed los haha, dan moest diegene die commentaar had naar het huis komen van de die hard fan en dan zou hij daar een pak slaag krijgen

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde
    En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

    Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.
    Last edited by Mattie73; 19-12-2014 at 17:54.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

    Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.
    Mattie73 heeft een punt!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •