MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 129
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Persbericht: 'Badr Hari geeft exclusieve kickboksclinic in Voorhout!'

    'Badr Hari geeft exclusieve kickboksclinic in Voorhout!'


    Op zaterdag 10 januari organiseert RHJC promotions een unieke kickboksclinic onder leiding van Badr Hari in Voorhout. Deze clinic is eenmalig en uniek in Nederland. Een absolute must voor elke vechtsportliefhebber. Badr Hari zal een twee uur durende training verzorgen met aansluitend de mogelijkheid om met deze legende een foto te scoren.


    De kosten voor de deelname aan de clinic bedragen 50 euro. Voor deze exclusieve kickboksclinic kunt u zich aanmelden via: . Dit is tevens de enige mogelijkheid om u te verzekeren van een plekje. Op zaterdag 10 januari kan er op de locatie niet meer worden ingeschreven. Toeschouwers kunnen op de dag zelf voor 20 euro het evenement bijwonen.


    De clinic wordt gehouden in Voorhout in Sporthal 'de Tulp'. Sporthal 'de Tulp' in Voorhout is op zaterdag 10 januari vanaf 12.30 uur geopend en er is op de locatie ruim voldoende parkeermogelijkheid en kleedruimte. Voor de toeschouwers is er een ruime zittribune aan de rand van de sporthal beschikbaar.


    Verzeker je snel van een plaats op deze unieke kickboksclinic in Nederland. Mocht u nog meer informatie willen of heeft u naar aanleiding van dit bericht vragen kunt u contact opnemen met Rick van der Hulst (06 50 97 62 25).


    Wil jij gratis naar deze kickboksclinic ? Laat dan in deze topic weten waarom jij hier bij wilt zijn


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik wil hier graag bij zijn omdat ik graag wil leren hoe ik glazen afdroog.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  3. #3
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zou het mogelijk zijn dat ik mijn pas aangekochte vaatwasser door Badr laat afstellen?

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil graag Engelse bijles van hem hebben.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    signeerd hij die middag ook theedoeken?

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil meedoen omdat ik beter wil worden in trampolinespringen op onderbenen.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat een geld trouwens he... 50 piek om mee te doen en 20 om te kijken naar een bijna recreatieve kickbokser die les geeft.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Is het tenue met of zonder skippybal?

    Idd erg prijzig, maar aan de andere kant, het volk dat badr aantrekt heeft genoeg zwartgeld liggen gok ik.
    Last edited by mario the count; 17-12-2014 at 21:26.

  9. #9
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Badr is en blijft een top vechter,die tegenwoordig wel op een makkelijke manier zijn centjes verdiend.Ik kan hem geen ongelijk geven geen K1 meer en glory is ook een lachertje dus dan maar Dubai.Veel forum bezoekers zijn stiekum toch best jaloers op hem.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Badr is en blijft een top vechter,die tegenwoordig wel op een makkelijke manier zijn centjes verdiend.Ik kan hem geen ongelijk geven geen K1 meer en glory is ook een lachertje dus dan maar Dubai.Veel forum bezoekers zijn stiekum toch best jaloers op hem.
    superjaloers , wie wilt er nou niet een kutkarakter hebben , een kort lontje en vrije tijd in de bak spenderen.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Hoezo gefrustreerd.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Hoezo gefrustreerd.
    Ik zou niet graag met Badr ruilen. Er loopt iedere keer weer iets gruwelijk mis bij hem en hij heeft er duidelijk geen vat op. Fijn dat hij veel centen verdiend heeft, maar er is toch meer in het leven dan dat.

  13. #13
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

    Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Kom op mensen ok, hij heeft een heleboel dingen verkeerd gedaan in de sport en ook buiten de sport. Maar hij is niet zomaar zo bekend geworden. Hij heeft ons jaren laten genieten van top kickboksen. Ik durf te wedden dat een heleboel huidige A-klassers door hem zijn begonnen. ik zeg niet dat iedereen nu Badr Hari fan moet worden, maar give him a brake, hij probeert zich met de clinic temimste positief in te zetten voor de sport. Mijn respect heeft hij in ieder geval!
    Ondervinding is de beste leermeester!!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by mootje46 View Post
    Kom op mensen ok, hij heeft een heleboel dingen verkeerd gedaan in de sport en ook buiten de sport. Maar hij is niet zomaar zo bekend geworden. Hij heeft ons jaren laten genieten van top kickboksen. Ik durf te wedden dat een heleboel huidige A-klassers door hem zijn begonnen. ik zeg niet dat iedereen nu Badr Hari fan moet worden, maar give him a brake, hij probeert zich met de clinic temimste positief in te zetten voor de sport. Mijn respect heeft hij in ieder geval!
    Ik zie het meer als een poging tot zijn portemonnee te vullen... 50 euro? Voor iemand die beschreven wordt slechte trainingsdiscipline te hebben gehad, meerdere malen is gediskwalificeerd, mishandelingen, zo kan ik nog even doorgaan. Leuk voor de mensen die hier interesse in hebben, maar mij niet gezien.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

    Hahahaha, Wat?!?


    @Mootje, Het spijt me om te zeggen, maar die Badr is gewoon een doping gebruikend misbaksel, voor die Koen Everink heeft hij nog veel viezere dingen geflikt. En nee ik ben niet jaloers op hem, er is meer in het leven dan geld. En wat heeft die man nou ooit bereikt? welke titels heeft hij gewonnnen?

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    it's showtime titel???

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    it's showtime titel???
    K-1 HW titel

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  19. #19
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Hahahaha, Wat?!?


    @Mootje, Het spijt me om te zeggen, maar die Badr is gewoon een doping gebruikend misbaksel, voor die Koen Everink heeft hij nog veel viezere dingen geflikt. En nee ik ben niet jaloers op hem, er is meer in het leven dan geld. En wat heeft die man nou ooit bereikt? welke titels heeft hij gewonnnen?
    Tuurlijk ik ontken ook niet dat hij geen vieze dingen heeft geflikt, in tegendeel dat weet onderhand heel Nederland. Maar goed het geen wat hij heeft bereikt is niet zomaar aankomen waaien en dan kun je mij veel vertellen maar door alleen het gebruik van doping kom je niet zover. Wat betreft die titels daar hecht ik niet zoveel waarde aan. In diverse landen lopen vechters met meerdere titels, maar of ze echt wat kunnen is de vraag? Tuurlijk Aerts, Hoost en Bonjasky hebben meer bereikt qua titels , maar zijn ze dan meteen betere vechters? Het zijn ieder geval wel veel betere ambassadeurs voor de sport daar is geen twijfel over. Kickboksen draait puur op wie verkoopt mag blijven. Kijk naar Sem Schilt, goede vechter wint van iedereen maar het spectakel wat een Badr Hari brengt dat mist hij. Het feit dat Jeroen Pauw 4 kampioenen uitnodigd voor zijn show maar hem vergeet is gewoon omdat hij het minst bekend is, wat natuurlijk belachelijk is!
    Ondervinding is de beste leermeester!!

  20. #20
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

    Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.
    de gene die badr kende toen hij echt echt een straatschoffie was , zullen nooit zo denigrerend over hem praten . Deze man vernederde iedereen echt belachelijk was dat . Hij en spong waren toen verreweg de grootste talenten uit Amsterdam . Ik heb een keer meegemaakt waar badr een keer tijdens een wedstrijd riep naar de VIP "southside let op" en vervolgens minimaal 3x oprij LOSSE knieën sprong naar zijn tegenstanders hoofd . Een heleboel wat hij allemaal in zijn Mikes gym tijd heeft gedaan is minder inderdaad . Maar mensen vergeten ; het is een jonge van de straat die is gaan kickboksen en niet andersom . We komen niet allemaal uit Wassenaar en eten niet allemaal om 18:00 . Nederlandse supporters zijn zowiezo de kitste supporters om te hebben . Zelfs bij voetbal als je scoort en een overwinningsdansje doet , wordt er al een landelijke enquete gehouden "of dat wel of niet moet kunnen .
    je kan badr goed of slecht vinden maar er is een reden waarom RTL7 gala's uitzend en aankondigen als BADR VS .......

    Het is verreweg de meest interessantste vechter van NL
    (niet de beste)

    ps ik ben geen badr fan en geen marokaan


    voor mij is SPONG de beste
    maar ik heb geen rascistische achterliggende gedachten en kan dingen gewoon objectief bekijken .

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik denk wel dat het volle bak wordt daaro
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ah. Daar is de racisme term weer. Goed bezig man.

    Maar er zullen ongetwijfeld 150 man opééngepakt in een gymzaaltje proberen om een low kick uit te voeren. Dit Badr evenement laat ik maar even aan me voorbij gaan.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    "Een absolute must voor elke vechtsportliefhebber."

  24. #24
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ik wil wel gaan maar ik ben te bang om te gaan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    de dresscode is white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •