MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 129
  1. #76
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde
    Ja. Kan me die partij Hari- Bonjasky herinneren. Je mocht zeggen wat je wou over over die laffe zwarte. Die achterbakse aap. etc...maar zeggen dat Badr met zijn aso actie het zelf verneukt heeft was racistisch en je werd gelijk gebanned.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari kast broer!

  3. #78
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja. Kan me die partij Hari- Bonjasky herinneren. Je mocht zeggen wat je wou over over die laffe zwarte. Die achterbakse aap. etc...maar zeggen dat Badr met zijn aso actie het zelf verneukt heeft was racistisch en je werd gelijk gebanned.
    Niet alleen Badr, maar met name de ontstane cultus rondom Younes was erg lachwekkend.

  4. #79
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    kindertjes

  5. #80
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Badder zoekt elke keer zelf de aandacht op; dan krijg je ook te horen wat mensen van je vinden. Maar nee dat mag je niet doen want dan ben je een racist.

    Deze gast heeft echt rotstreken geflikt bij onschuldige mensen, voor hem kan ik geen sympathie opbrengen.


    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

    Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.

    Goedzo ga nou maar lekker huilen slachtoffertje, je zou je maar beledigd voelen als mensen Badr op zijn daden beoordelen.

    Na de Liquidatie van Hans Nijman waren sommige reacties ook niet erg medelevend te noemen, en Rozenblad? echt ? die gast wordt door iedereen uitgekotst, en terecht.

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kast.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

    Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.
    Heb zelf bijvoorbeeld vechters als John Wayne Parr, Jean Charles Skarbowsky, Samranchai 96Penang en Marco Pique hoog in het vaandel staan. Die naam van Brilleman gaan we over een jaar of 50 nog horen. Denk dat 99% van de kickboksers op 'lands sportscholen niet eens weet wie dat überhaupt is/was. Over het algemeen zijn de meeste posters van Mixight.nl streng doch rechtvaardig genoeg. Voor de namen die je eerder noemde is hier geen bandwagen opgetuigd, sterker nog; op genoemde personen is meer dan genoeg kritiek geuit. Met name op Melvin Rozenblad!

    Mijn posting omtrent Kickbox.nl betrof meer de heiligverklaring aldaar van o.a. Younes en Najim. Met name Younes werd op handen gedragen. Ook al zegde hij enorm veel partijen in de laatste fase van zijn vechtersloopbaan af, het lag altijd aan iemand anders. Nooit aan Younes zelf en je mocht jezelf behoeden als je daar kritiek op had. Heb in het digitale kickboksland zelden zoveel fanboys gezien. Zie bijvoorbeeld de aanloop naar de geplande partij van Younes tegen Saiyok op het Starmuay IV evenement in 2009.
    Last edited by Richelieu; 20-12-2014 at 14:17.

  8. #83
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat van Youness kan ik me nog herinneren er was altijd wat aan de hand de gewicht klasse klopte of hij kon het gewicht niet halen dan was er weer iets prive aan de hand. Op een gegeven moment moest die perse vechten tegen Levin Artem en verder tegen niemand.

  9. #84
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Moordenaars als Brilleman

    ???

    Nooit veroordeeld of verdacht geweest van moord.
    Andre,een vriend en training maat van mij, was een goede vechter die verkeerde keuzes heeft gemaakt en daar heeft hij de hoogste prijs voor betaald.
    Mag hij rusten in vrede.
    [IMG
    Last edited by Rudy Flinkevleugel; 20-12-2014 at 16:33.

  10. #85
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Heb zelf bijvoorbeeld vechters als John Wayne Parr, Jean Charles Skarbowsky, Samranchai 96Penang en Marco Pique hoog in het vaandel staan. Die naam van Brilleman gaan we over een jaar of 50 nog horen. Denk dat 99% van de kickboksers op 'lands sportscholen niet eens weet wie dat überhaupt is/was. Over het algemeen zijn de meeste posters van Mixight.nl streng doch rechtvaardig genoeg. Voor de namen die je eerder noemde is hier geen bandwagen opgetuigd, sterker nog; op genoemde personen is meer dan genoeg kritiek geuit. Met name op Melvin Rozenblad!

    Mijn posting omtrent Kickbox.nl betrof meer de heiligverklaring aldaar van o.a. Younes en Najim. Met name Younes werd op handen gedragen. Ook al zegde hij enorm veel partijen in de laatste fase van zijn vechtersloopbaan af, het lag altijd aan iemand anders. Nooit aan Younes zelf en je mocht jezelf behoeden als je daar kritiek op had. Heb in het digitale kickboksland zelden zoveel fanboys gezien. Zie bijvoorbeeld de aanloop naar de geplande partij van Younes tegen Saiyok op het Starmuay IV evenement in 2009.

    omdat ie zwart is.
    It's okay to be white

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
    Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.
    Als je zijn partijen uit die tijd vergelijkt met de partijen die hij nu vecht lijkt het wel alsof hij alles wat hij ooit geleerd heeft vergeten is.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #87
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    omdat ie zwart is.
    Nee, omdat je ongeacht kleur een psychopaat bent als je een bejaard echtpaar op de manier afslacht zoals Melvin Rozenblad en Miquel Kerdijk hebben gedaan.

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ik hoor je man. Maar niet vlgs tammeBADGUY en largo...laat ze nou in die waan joh.
    It's okay to be white

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    e-type je kunt je naam beter gaan veranderen in white-type want je racistische comments slaan werkelijk nergens op.


    grapje


  15. #90
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Nee, omdat je ongeacht kleur een psychopaat bent als je een bejaard echtpaar op de manier afslacht zoals Melvin Rozenblad en Miquel Kerdijk hebben gedaan.
    Wat ie in zijn vrije tijd doet enzo...

  16. #91
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dat moet hij zelf weten alleen omdat hij een paar mensen heeft vermoord wil niet perse zeggen dat hij een slecht persoon is misschien zit er meer achter het verhaal dan je weet je kunt niet zomaar over mensen gaan oordelen.



  17. #92
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Bovendien, Brilleman enzo...he?

  18. #93
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    dat moet hij zelf weten alleen omdat hij een paar mensen heeft vermoord wil niet perse zeggen dat hij een slecht persoon is misschien zit er meer achter het verhaal dan je weet je kunt niet zomaar over mensen gaan oordelen.


  19. #94
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Voor het seminar met Badr Hari op 10 januari bieden wij ook groepstickets aan. Kom jij met je sportschool of een groep vrienden kan dit een leuk voordeel opleveren. 5 personen voor de prijs van 4 (200 euro) en 10 personen voor de prijs van 8 (400 euro). Koop je tickets online via www.rhjc-promotions.nl als dit complicaties opleverd is het mogelijk om te mailen naar [email protected] om je plek te reserveren voor 10 januari.

    Fijne feestdagen en tot 10 januari!

  20. #95
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Als hij het last minute afblaast, moet je dan zelf bij Badr je geld terug halen?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #96
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.
    It's okay to be white

  22. #97
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.
    badr heeft een paar tikken uitgedeeld naar een paar mensen die in zijn ogen disrespectfull waren Of hij mocht ze niet ... Maar niemand is vermoord , geen Druggs dingen enzo . Gewoon ruzies waarvan vechten is gekomen . Misschien heeft hij een agressie probleem dat nooit behandelt is of gewoon een kortlontje .
    Hier in Nederland heb je een paar honderd erkende vormen van beperkingen waar "je niets aan kunt doen".
    nou misschien heeft badr er 1 van of 2 of niet lol
    maar FF SERIEUS MAN ...
    hoeveel mensen hem de grond in willen praten ,alsof hij de slechtste man in nl is. Kdenk dat er hier genoeg mensen zitten die vaker op straat hebben gevochten dan badr. Maar nogmaals blijf redelijk man overdrijf niet zo man . Of je bent een hardcore mierenneuker of een rascist of gewoon iets tegen Marokkanen . Mag gewoon , maar zeg dat gewoon Straight ipv lullen om bullshit

  23. #98
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    get off his nuts already.

  24. #99
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.
    gehehehe

  25. #100
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    badr heeft een paar tikken uitgedeeld naar een paar mensen die in zijn ogen disrespectfull waren Of hij mocht ze niet ... Maar niemand is vermoord , geen Druggs dingen enzo . Gewoon ruzies waarvan vechten is gekomen.
    Dat weet je zeker? Ik hoor wel eens wat anders.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •