MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default Thaise vechter herkend albert Kraus niet.. Domme fout.

    https://www.facebook.com/video.php?v=761209703966682

    (Oud filmpie. Indien het een repost is,sorry! )
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Haha top!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik kon 'm ook nog niet, lache he! Zou nou niemand gedacht hebben "Hey, die ken ik ergens van"

  4. #4
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Netjes van Kraus om het zo te doen en hem niet zwaar bewusteloos te slaan oid

  6. #6
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet of het nog zo grappig is als je de achtergronden van die Thaise barvechters kent. Velen leven in bittere armoede en
    moeten overdag gewoon hard werken om af en toe s'avonds wat bij te sappelen door in een barretje te vechten. Ze ontvangen daarvoor bedragen waar ze net een paar maaltijden voor kunnen kopen. Dit zijn geen profs maar of oud vechters die hun nadagen nog wat oprekken zolang het ze wat extra's oplevert of vechters die niet goed genoeg zijn geweest voor de stadions. Meestal trainen ze niet eens meer.
    Dat zo'n thai dan Albert Kraus die voor de lol eens in de ring stapt,niet herkent is niet zo gek..want zij staan heel ver af van het wedstrijdgebeuren in Thailand zelf, laat staan van wat er destijds in Japan gebeurde (K1 Max).

    Zou het ook grappig zijn als Kraus in ons land opeens een C partij pakt,of een veterarenpartij?
    Last edited by Coldcrust; 28-12-2014 at 01:01.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Pussy!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Netjes van Kraus om het zo te doen en hem niet zwaar bewusteloos te slaan oid
    Zwakke bedoeling, die thai staat daar zijn geld te verdienen en heeft misschien wel een gescheurde lever voor maanden. Geen ziektekosten verzekering in Thailand en de thai die niet kan vechten kan geen geld sturen naar zijn family, dus die zitten allemaal in de rats omdat Albert zijn ego moet strelen. Nog steeds netjes van Kraus?

  9. #9
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    gaat eigenlijk nergens over beetje leed vermaak kijk mij goed zijn tegen een nobody
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Kan me nog herinneren dat Albert Kraus een aantal jaren terug een leraar bedreigde op de basisschool van zijn zoontje of neefje.

    Riep hij op het schoolplein: Weet je niet wie ik ben? Ik ben Albert Kraus! En die leraar wist ook echt niet wie hij was. Haha!

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    kansloze gozer die kraus. Heb het altijd een onsportieve vechter gevonden. hij kan kickboksen, maar wat hij daar in Thailand laat zien zegt meer over hem als mens.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    ik weet niet of het nog zo grappig is als je de achtergronden van die Thaise barvechters kent. Velen leven in bittere armoede en
    moeten overdag gewoon hard werken om af en toe s'avonds wat bij te sappelen door in een barretje te vechten. Ze ontvangen daarvoor bedragen waar ze net een paar maaltijden voor kunnen kopen. Dit zijn geen profs maar of oud vechters die hun nadagen nog wat oprekken zolang het ze wat extra's oplevert of vechters die niet goed genoeg zijn geweest voor de stadions. Meestal trainen ze niet eens meer.
    Dat zo'n thai dan Albert Kraus die voor de lol eens in de ring stapt,niet herkent is niet zo gek..want zij staan heel ver af van het wedstrijdgebeuren in Thailand zelf, laat staan van wat er destijds in Japan gebeurde (K1 Max).

    Zou het ook grappig zijn als Kraus in ons land opeens een C partij pakt,of een veterarenpartij?
    Ik zie Albert echt niet een pot tegen een C-klasse pakken, los van het feit dat dit niet eens kan !
    Een veteranenpartij ? Izzie net effe nog niet klaar voor. Kijk naar zijn laatste partij bij Kunlun. Een paar keer ontmoet bij een gala als trainer/begeleider en is een maximaal bescheiden gozer. Mag hem echt. Maaaaaaaaaar wat de vuk hij daar deed ? Pipo de clown gala of zo. Is imo onder zijn klasse.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ik zie Albert echt niet een pot tegen een C-klasse pakken, los van het feit dat dit niet eens kan !
    Een veteranenpartij ? Izzie net effe nog niet klaar voor. Kijk naar zijn laatste partij bij Kunlun. Een paar keer ontmoet bij een gala als trainer/begeleider en is een maximaal bescheiden gozer. Mag hem echt. Maaaaaaaaaar wat de vuk hij daar deed ? Pipo de clown gala of zo. Is imo onder zijn klasse.
    Lees de reactie van Jim nog even goed door Stipo. Dit is niet eens een "gala", maar gewoon een bar in Pattaya, waar je elke avond zulke "shows" hebt. Genoeg plekken in Pattaya om dames op te halen, biertje te drinken en naar dit soort vermaak te kijken. Lokale (lees reactie Jim) vechters meppen met grote handschoenen tegen elkaars lichaam en voor de leek (lees toerist) een hele happening. Na hun partij komen ze vaak bedelen om een paar baht. Nu kun je als toerist ook de ring in om een echte partij te draaien. Dat Kraus na tig seconden dit Thaise baasje op het lichaam eruit haalt is gewoon zielig te noemen voor deze lokal. Ook al vroegen ze Albert, hij had het beter kunnen weigeren. Het ziet er misschien leuk uit, maar het gaat (als je de achtergrond een beetje kent) eigenlijk nergens over!
    Last edited by Richelieu; 28-12-2014 at 17:33.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Mooi man!

  15. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Zwakke bedoeling, die thai staat daar zijn geld te verdienen en heeft misschien wel een gescheurde lever voor maanden. Geen ziektekosten verzekering in Thailand en de thai die niet kan vechten kan geen geld sturen naar zijn family, dus die zitten allemaal in de rats omdat Albert zijn ego moet strelen. Nog steeds netjes van Kraus?
    Gescheurde lever voor maanden? Overdrijf je niet een beetje? Ga ff lekker hypocriet doen. Weet je onder welke omstandigheden de mensen werken die jouw computer in elkaar hebben gezet zodat jij tijdens het schijten dit soort onzin op internet kan zetten. Lul toch niet zo slap.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik ken Krauss doorgaans ook als een bescheiden en vriendelijke gast , had dit ook liever niet van hem gezien. Ik ga ervan uit dat hij even niet goed nadacht over zijn actie want dit was geen nette actie van hem.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wel typisch van Kwalbert.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Tjongejonge, wat een reacties zeg.
    Een leverstoot doet pijn en geeft een deuk op je ego, je staat weer op, loopt het er uit en gaat weer verder, no probs.
    Wie heeft er niet eens een goede op zijn lever gehad tijdens trainen? Kut, maar maanden uit de running? Kom op jongens.....

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Normaal gesproken verdient onze Thaise vriend geld door willekeurig dronken gasten uit te dagen en op hun plek te zetten in de ring en dan de held uit te hangen... Dit keer de verkeerde als tegenstander gehad... prima dus...

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Dus je denkt dat kwalbert het deed om iets 'recht te zetten' en niet zijn eigen ego te strelen.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Almere
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    jongens jongens jongens toch je kan zeggen dat dit zielig is voor die thai maar ik ben vaker in thailand geweest en je moet is zien wat dit soort thaien met dronken toeristen doen als die thaien ze uitdagen dus zielig vind ik het totaal niet en hij haalt em netjes op het levertje eruit
    ik bedoel dit gebeurt iedere avond op de sportschool bij ons als een nieuweling of c tegen een van de A jongens spart

    ik vind het wel mooi hahah

  22. #22
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Het zou me ook niks verbazen als ze hem aan het uitdagen waren en zeggen dat hij bang was, dan nog kan hij weigeren maar soms is het dan heel verleidelijk iemand dan op zijn plek te zeten.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    jongens jongens jongens toch je kan zeggen dat dit zielig is voor die thai maar ik ben vaker in thailand geweest en je moet is zien wat dit soort thaien met dronken toeristen doen als die thaien ze uitdagen
    x2

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    ik bedoel dit gebeurt iedere avond op de sportschool bij ons als een nieuweling of c tegen een van de A jongens spart
    Lekkere tent daar. Effe afreageren op een groentje. Geen wonder dat je dit goedkeurt.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Lekkere tent daar. Effe afreageren op een groentje. Geen wonder dat je dit goedkeurt.
    Klinkt idd als een lekkere tent daar

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •