MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 126
  1. #101
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Hoeveel vocht kan je op die manier toevoegen, weet je dat ongeveer? en wat zit er allemaal in, lijkt me meer dan alleen vocht.
    Vitamines, mineralen etc.. lijkt mij.
    http://www.thestar.com/life/health_w...rformance.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Kom nu thuis en ik blijf heel de nacht op om te kijken.

    Heb weer even een chat gemaakt, dat praat wat makkelijker

    http://us19.chatzy.com/74366703123668

  3. #103
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Mooi man! Alistair krijgt gewoon nog een chin!

  4. #104
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Staredowns waren goed. Overeem, hendricks, die poolse chick en dos anjos winnen.
    Goed voorspeld al zeg ik het zelf
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  5. #105
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Azad Soufi in Ali's hoek, dus komt helemaal goed. Overeem op decision.
    Mijne was beter

  6. #106
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Waarom staat die Azad in de hoek bij Alistair?

  7. #107
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Overeem vs Nelson

    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  8. #108
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Vast even in de stemming komen:
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  9. #109
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft een goede kans denk ik. Al zal JDS hem wel wat vaker raken dan Nelson. Maar ik vind vooral JDS t.o.v. een jaar geleden een ander verhaal. Die gast heeft toch behoorlijk wat stoten mogen wegkoppen. Na ieder gevecht begint hij er steeds enger uit te zien. Overeem heeft betere cardio nu en ik denk echt dat het Overeem zelf nu ook een stuk beter uitkomt dan een jaar geleden. Heeft weer wat zelfvertrouwen getankt, amper schade. En als ie verliest, keldert hij niet ineens heel veel plekken terwijl als hij wint wordt hij een behoorlijke contender.
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  10. #110
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    https://www.facebook.com/photo.php?f...53102670467512

    Beetje zielig van Roy maar de reacties (ik heb ze allemaal gelezen) liegen er niet om. Alistair vluchtte 2x naar het midden van de kooi inderdaad. Wat Roy schijnbaar vergeten is dat Alistair dat deed om vanuit daar verder te gaan met zijn dikke buik paars trappen en knieën op zijn kin te plaatsen.

  11. #111
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    Overeem heeft een goede kans denk ik. Al zal JDS hem wel wat vaker raken dan Nelson. Maar ik vind vooral JDS t.o.v. een jaar geleden een ander verhaal. Die gast heeft toch behoorlijk wat stoten mogen wegkoppen. Na ieder gevecht begint hij er steeds enger uit te zien. Overeem heeft betere cardio nu en ik denk echt dat het Overeem zelf nu ook een stuk beter uitkomt dan een jaar geleden. Heeft weer wat zelfvertrouwen getankt, amper schade. En als ie verliest, keldert hij niet ineens heel veel plekken terwijl als hij wint wordt hij een behoorlijke contender.
    Ik hoop dat je gelijk hebt, ik ben nog steeds bang dat JDS een uppercut plaatst die Alistair niet wegkopt. En JDS heeft nog steeds een hoog volume aan stoten. Maar als je die lichaamstrap en knie kan landen........

  12. #112
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Alistair kan hem echt wel hebben. Hij is tactisch nu zo veel slimmer dan vroeger, heeft weer zelfvertrouwen en JDS vecht na zijn eerste pak rammel tegen Velasquez met de partij slechter en krijgt steeds meer klappen omdat hij na elke poging tot aanvallen uitstapt met zijn handen laag.

  13. #113
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Alistair heeft ook wat aan zn glazen kin gedaan. Hij hapte twee volle stoten weg van Nelson. Hij bleef ook scherp na elke klap die die kreeg.

  14. #114
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
    Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  15. #115
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Hoop dat ze hem tegen JDS matchen.
    Zou echt een mooie kans zijn om weer een top contender te worden.
    Dos Santos staat 2e gerankd en overeem nu nog 9e maar die gaat waarschijnlijk naar 8/7.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zou een geweldige partij zijn Overeem vs JDS. 3 ronden zou in het voordeel zijn voor Overeem want bij 5 ronden is JDS toch wel de grote favoriet.

  17. #117
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Tegen jds zie ik hem helaas niet winnen. Nelson raakte hem en ging niet voor de kill, bij jds blijft het niet bij 1 stoot. Ik gun het hem echt maar tegen jds zal zijn kin nog meer getest worden. Hij zag er wel scherp uit, ben benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt.

  18. #118
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen
    Niet hij heeft nog steeds dezelfde kin , hij vocht alleen wat voorzichtiger.

  19. #119
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
    Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!
    In theorie door een sterke nek te hebben die ervoor zorgt dat je hersenstam minder door elkaar schudt na een tik op de kaak. Maar er valt daar weinig eer meer te behalen bij die stierennek van Alistair.

  20. #120
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nelson was ook erg zwak. De keren dat hij connecte met een mooie hoek op het hoofd van Overeem, gaf hij maximaal 1 of 2 stoten daarna nog, om vervolgens te gaan clinchen.. Niet echt over nagedacht

  21. #121
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Snap niet dat mensen na een win op die cholesterolbal gelijk denken dat hij een kans maakt tegen JDS.
    Niet om zijn prestatie te ondermijnen, want velen zijn wel op die rechtse van hem gelopen, maar ik denk serieus dat Alistair 10% kans heeft om van JDS te winnen.
    Het klopt dat Alistair een goed game plan had, maar dat game plan had me dochter kunnen bedenken, heek simpel, draai bij die rechtse overhand weg.
    Enige kans die Alistair heeft is een finish in de eerste ronde imo.

  22. #122
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Snap niet dat mensen na een win op die cholesterolbal gelijk denken dat hij een kans maakt tegen JDS.
    Niet om zijn prestatie te ondermijnen, want velen zijn wel op die rechtse van hem gelopen, maar ik denk serieus dat Alistair 10% kans heeft om van JDS te winnen.
    Het klopt dat Alistair een goed game plan had, maar dat game plan had me dochter kunnen bedenken, heek simpel, draai bij die rechtse overhand weg.
    Enige kans die Alistair heeft is een finish in de eerste ronde imo.
    Denk er goed aan dat Alistair zijn knietjes op het lichaam door een heleboel mensen op waarde worden geschat (behalve iedereen op mixfight). Je denkt toch niet dat JDS op zijn dooie gemakje aan de inside gaat komen om Alistair een pak op zijn lazer te geven ? Ik geef Alistair een dikke kans als hij zo voorzichtig en behoudend vecht als nu.
    Tot nu toe verloor hij zijn partijen omdat hij dacht het in heel korte tijd af te kunnen maken.

    Vorige week riep iedereen nog dat die vetklep hem helemaal weg zou tikken en nu is die vetklep ineens een prutser met een slechte dag. Ik denk dat de Alistair zoals hij er nu staat een gevaar voor iedereen in de HW is. De enige tegen wie hij nooit zal staan is Cain want die vecht maar 1x per 10 jaar dus dan is hij te oud.

  23. #123
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Vorige week riep iedereen nog dat die vetklep hem helemaal weg zou tikken en nu is die vetklep ineens een prutser met een slechte dag. Ik denk dat de Alistair zoals hij er nu staat een gevaar voor iedereen in de HW is. De enige tegen wie hij nooit zal staan is Cain want die vecht maar 1x per 10 jaar dus dan is hij te oud.
    Cain? Cain? Cain? .. Wie is dat ook alweer?

    Ik vind het wel meevallen met die glazen kin van Alistair. Het gaat meer om de momenten direct nadat hij is aangeslagen en hoe hij daar mee om weet te gaan. Hij liet in deze partij zien toch echt wel vastberaden te kunnen blijven. Deze man is echt van heel hoog van zijn voetstuk gevallen een aantal jaar geleden, ik kan alleen maar respect hebben voor wat hij nu doet. Dat het voor sommigen nog niet overtuigend genoeg is zal mij een worst wezen, even was MMA weer echt spannend om naar te kijken.

  24. #124
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.685
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    https://www.facebook.com/photo.php?f...53102670467512

    Beetje zielig van Roy maar de reacties (ik heb ze allemaal gelezen) liegen er niet om. Alistair vluchtte 2x naar het midden van de kooi inderdaad. Wat Roy schijnbaar vergeten is dat Alistair dat deed om vanuit daar verder te gaan met zijn dikke buik paars trappen en knieën op zijn kin te plaatsen.
    Die Nelson krijgt wel hele goede kritiek van zijn eigen fans en terecht. Alistair heeft slim gevochten.

  25. #125
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
    Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!
    Een spinaziediet volgen , daar zit ijzer in en krijg je en stalen kin van.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •