MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 20 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 493
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Bloedbad in Parijs: zeker elf doden na aanslag op redactie

    Smerige barbaren!

    AD.nl:

    Door een schietpartij op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zouden vandaag volgens Franse media zeker elf mensen zijn omgekomen. Een dode is bevestigd door de politie. De aanslag zou gepleegd zijn door twee gemaskerde mannen. Er zouden ook vijf mensen gewond zijn geraakt. De aanslagplegers zouden hebben geroepen 'We komen de profeet wreken'.


    Tien doden zouden in het gebouw liggen, een persoon is buiten doodgeschoten. Politiechef Luc Poignant bevestigt dat een journalist dood is en dat er meerdere mensen, waaronder drie officieren van de politie, gewond zijn. ,,Het is een bloedbad," aldus Poignant.

    Bij het verlaten van de redactie schoten de aanvallers wild om zich heen. Een politieauto is daarbij herhaaldelijk geraakt en ook winkelruiten van nabijgelegen panden vertonen kogelgaten.

    Het aantal doden is nog niet bevestigd door de autoriteiten. iTele voert een getuige op die het incident zag vanuit een nabij gelegen gebouw.

    'Ongeveer een half uur geleden gingen twee gemaskerde mannen naar binnen met Kalashnikovs," aldus Benoit Bringer. ,,Een paar minuten later hoorden we schoten en zagen we mensen naar buiten vluchten." Een aantal medewerkers is naar het dak gevlucht, aldus Le Parisien.

    Aanslag in 2011
    Eerder in 2011 werd met een Molotovcocktail ook een aanslag op Charlie Hebdo. Dit zou destijds verband hebben gehouden met de eenmalige uitgave van een editie genaamd 'Charia Hebdo', waarvan de profeet Mohammed zogenaamd gastredacteur zou zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Pas op: schokkende beelden van hoe een politieman koelbloedig geliquideerd wordt.

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...s_schiete.html
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    sjonge jonge heftige beelden.....echt triest dit dit

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Behoorlijk triest inderdaad.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik kan die haatzaaiers nog maar moeilijk verdragen... laat staan dit soort vuile moordenaars.

    Echt heel erg wat er nu gebeurt, en ik vraag me serieus af wat dit voor gevolgen zal hebben.
    (vrees toch echt een grote culture clash in de nabije toekomst)

    Je weet straks niet meer wie er onder die bivakmuts zit ....

  6. #6
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het komt steeds dichterbij, best eng eigenlijk.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #7
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Het komt steeds dichterbij, best eng eigenlijk.
    Dat vind ik niet. Als je kijkt naar hoeveel aanslagen er gepleegd zijn in en rond NL de afgelopen vijftien jaar bijvoorbeeld, dan is dat vrij weinig te noemen. Het is denk ik vooral belangrijk om de zaken in perspectief te blijven plaatsen wanneer dit soort dingen gebeuren. Iemand als Wilders wrijft momenteel bijvoorbeeld in z'n handjes. Nu is er weer wat olie op het vuur gekomen om bepaalde groepen mensen te gaan haten. De angst zit er weer even in. Ik voel me nu niet minder veilig wanneer ik bijvoorbeeld een volle trein naar Amsterdam pak.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    komt steeds dichterbij die shit bah
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik las van de week dat IS in eigen land steeds meer onder druk staat omdat de gewone burger het niet meer pikt. Strijders worden 's nachts vermoord, jihadstrijders lopen weg of worden door eigen troepen vermoord omdat ze weg willen.

    Als IS omflikkert dan ontstaan er pas problemen ben ik bang.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ziek, al verbaast het me niets. Ik ben bang dat dit nog maar het begin gaat zijn.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Mafkezen. Jammer genoeg zijn de westerse regeringen er alleen voor de bedrijven. Zij helpen indirect deze mongolen met het vrijheid/democratie mantra.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap ook niets van de moslimcommunity... Waarom is het voor hen zo lastig om tegen dit soort lui kritiek te uiten??

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6633...ood.html<br />

    Smerige honden!

    Agent wordt geexecuteerd.. pas op, niet vrolijk om te zien mensen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat vind ik niet. Als je kijkt naar hoeveel aanslagen er gepleegd zijn in en rond NL de afgelopen vijftien jaar bijvoorbeeld, dan is dat vrij weinig te noemen. Het is denk ik vooral belangrijk om de zaken in perspectief te blijven plaatsen wanneer dit soort dingen gebeuren. Iemand als Wilders wrijft momenteel bijvoorbeeld in z'n handjes. Nu is er weer wat olie op het vuur gekomen om bepaalde groepen mensen te gaan haten. De angst zit er weer even in. Ik voel me nu niet minder veilig wanneer ik bijvoorbeeld een volle trein naar Amsterdam pak.
    Misschien was het Wilders zelf wel.......
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Dat vind ik niet. Als je kijkt naar hoeveel aanslagen er gepleegd zijn in en rond NL de afgelopen vijftien jaar bijvoorbeeld, dan is dat vrij weinig te noemen. Het is denk ik vooral belangrijk om de zaken in perspectief te blijven plaatsen wanneer dit soort dingen gebeuren. Iemand als Wilders wrijft momenteel bijvoorbeeld in z'n handjes. Nu is er weer wat olie op het vuur gekomen om bepaalde groepen mensen te gaan haten. De angst zit er weer even in. Ik voel me nu niet minder veilig wanneer ik bijvoorbeeld een volle trein naar Amsterdam pak.
    Laten we vooral Wilders de schuld hiervan geven.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Je kan prima kritiek op fundamentalisten leveren zonder hele groepen over 1 kam te scheren.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Laten we vooral Wilders de schuld hiervan geven.
    Als je beter leest dan zie je dat ik dat helemaal niet doe.

    Het gaat om angst en of die wel of niet gegrond is. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat zich afgespeeld heeft in Frankrijk, maar de kans dat je van je fiets gereden wordt in het verkeer is nog altijd talloze maten groter dan dat je slachtoffer wordt van een terroristische aanslag.

    En hoe moeilijk is het te begrijpen dat iemand die niet zo positief tegenover moslims in het algemeen staat gretig gebruik zal maken van nieuw gevormde onderbuikgevoelens en angsten onder het volk. Dat heeft niks met schuld te maken, maar met (populistische) politiek.
    Last edited by Turboknecht; 07-01-2015 at 17:15.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Als je beter leest dan zie je dat ik dat helemaal niet doe.
    Sorry. Verkeerd verwoord.
    Laten we vooral Wilders hierbij betrekken.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Sorry. Verkeerd verwoord.
    Laten we vooral Wilders hierbij betrekken.
    Prima. Is inderdaad niet nodig. Laten we het dan gewoon bij satire houden :


  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Vermoord omdat je een cartoon van de profeet hebt gemaakt... Ben benieuwd of dit vrijdag luid en duidelijk in de Nederlandse moskeeën zal worden veroordeeld.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Prima. Is inderdaad niet nodig. Laten we het dan gewoon bij satire houden :

    http://www.maroc.nl/photopost/data/5...dersposter.gif
    Waarom betrek je Wilders hierbij, wat heeft hij hiermee te maken?

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Voor en cartoon idd. Dan heb je erg weinig vertrouwen in je opperwezen...

  23. #23
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ben benieuwd of dit vrijdag luid en duidelijk in de Nederlandse moskeeën zal worden veroordeeld.
    Ben meer benieuwd naar wat er in de huiskamers en aan de eettafels gezegd zal worden.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Ben meer benieuwd naar wat er in de huiskamers en aan de eettafels gezegd zal worden.
    Ben wel benieuwd hoe ze er in Parijse banlieues over denken...

    (en ik vind Wilders persoonlijk helemaal geen extremist, maar hij wordt zo gemaakt)

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Dit is helemaal kansloos, trieste kutlui;

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...se_moslim.html

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •