MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 20 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 201 to 225 of 493
  1. #201
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik chargeerde. Punt is, jij mag inderdaad zeggen dat jij hen een stel leernichten vindt. En zij mogen dan tegen jou zeggen "look who is talking" . We hebben rechten en daar moet je je aan houden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ja ik chargeerde. Punt is, jij mag inderdaad zeggen dat jij hen een stel leernichten vindt. En zij mogen dan tegen jou zeggen "look who is talking" . We hebben rechten en daar moet je je aan houden.
    Precies!
    Maar het punt is waarom zou ik dit zeggen,puur omdat het mag?
    Waarom hun niet in hun waarde laten en ze gewoon lekker laten rijden op de motor in hun leren jas?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #203
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Maar wanneer is het voor het laatst dat ik naam van de hells' angel God 2000 mensen in Nigeria zijn omgelegd?

    Volstrekt onschuldige mensen btw

  4. #204
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Even een aanvulling. Nu lijkt het mss dat ik anti islam ben ofzo. Totaal niet. Ben net zo tegen die rare acties van de VS en de EU onze "leiders" zijn een stel geldlustige honden zonder visie. Kijk naar de problemen zoals klimaatverdrag. , overbevolking, energie voorziening. Doen ze niks aan. VN is een aanfluiting met vetorecht voor volstrekt arbitraire landen.

  5. #205
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Maar wanneer is het voor het laatst dat ik naam van de hells' angel God 2000 mensen in Nigeria zijn omgelegd?

    Volstrekt onschuldige mensen btw
    Geen idee wat je nu allemaal aan het verkondigen bent
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #206
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dat is het probleem. Die motorbendes zijn gewone criminelen. Onder de naam islam gebeuren nog wel eens wat dingen.

  7. #207
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Zoals Hans Teeuwen het mooi zei bij de meiden van Hallal. De grens ligt in mijn mening ALTIJD bij geweld. Het staat de moslims vrij om eigen spotprenten te maken ( wat ze ook doen ). Maar persoonlijk trek ik de grens bij geweld en dat lijken de meeste te vergeten. Tuurlijk hoef je iemand niet te kwetsen, tuurlijk hoef je sommige zaken niet te zeggen maar als het in naam van het geloof wordt gezegd, bv hoe er over homo's wordt gedacht dan mag dat wel ?? Verschil is.. ik zie geen homo's een killing spree beginnen in een moskee, maar dit is nu al het zoveelste voorbeeld van waar moslims zich niet kunnen inhouden. Het feit dat er nog steeds mensen zijn die dit verdedigen of " begrijpen" is beyond me... Waarom corrigeert de moslim gemeenschap zichzelf niet als er extremisten opstaan ? Pakistan komt ineens in actie omdat nu de school geraakt is terwijl Bin Laden jaren lang z'n gang kon gaan. Waarom komen de gematigde moslims niet in actie als er een IS demonstratie is in de schilderswijk ?

  8. #208

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Maar wanneer is het voor het laatst dat ik naam van de hells' angel God 2000 mensen in Nigeria zijn omgelegd?

    Volstrekt onschuldige mensen btw

    Om even in eigen land te blijven, hoeveel mensen zijn er in nederland uit naam van Islam vermoord.

    Hoeveel mensen zijn er in Nederland uit naam van een motorbende vermoord?

    Maakt niet uit of iemand schuldig is of niet, men hoort niet te doden toch/ Of zijn hier verschillende maten van toepassing?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #209
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Alleen Theo van Gogh.
    Per jaar zijn er iets van 60 a 100 moorden in nl.

    Alleen een moord is geen terreurdaad. Een terreurdaad moet een maatschappelijk component hebben. Kijk naar jongeren welke hoofden in andere landen afsnijden. Verheerlijking daarvan. Het is niet vergelijkbaar.

  10. #210
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Mensen verwarren vrijheid van meningsuiting met vrijheid om te beledigen.

    Geeft nog steeds niemand het recht om een ander te doden. Maar kom op man waar gaan we naar toe in deze maatschappij als iedereen elkaar maar te onpas kan beledigen.
    Dus de volgende imam die, citerend uit heilige schriften, verkondigd dat men homo's van daken moet gooien moet wat ..een nekschot krijgen? Is niet goed maar wel begrijpelijk?

  11. #211
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dus de volgende imam die, citerend uit heilige schriften, verkondigd dat men homo's van daken moet gooien moet wat ..een nekschot krijgen? Is niet goed maar wel begrijpelijk?
    Nee, want we moeten volgens cholitzu alleen respect voor de islam hebben.

  12. #212
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Geen idee wat je nu allemaal aan het verkondigen bent
    Volg je het nieuws niet?

    http://www.nu.nl/buitenland/3970037/...rdaad-toe.html

  13. #213
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Zoals Hans Teeuwen het mooi zei bij de meiden van Hallal. De grens ligt in mijn mening ALTIJD bij geweld. Het staat de moslims vrij om eigen spotprenten te maken ( wat ze ook doen ). Maar persoonlijk trek ik de grens bij geweld en dat lijken de meeste te vergeten. Tuurlijk hoef je iemand niet te kwetsen, tuurlijk hoef je sommige zaken niet te zeggen maar als het in naam van het geloof wordt gezegd, bv hoe er over homo's wordt gedacht dan mag dat wel ?? Verschil is.. ik zie geen homo's een killing spree beginnen in een moskee, maar dit is nu al het zoveelste voorbeeld van waar moslims zich niet kunnen inhouden. Het feit dat er nog steeds mensen zijn die dit verdedigen of " begrijpen" is beyond me... Waarom corrigeert de moslim gemeenschap zichzelf niet als er extremisten opstaan ? Pakistan komt ineens in actie omdat nu de school geraakt is terwijl Bin Laden jaren lang z'n gang kon gaan. Waarom komen de gematigde moslims niet in actie als er een IS demonstratie is in de schilderswijk ?
    wat je nu zegt is het zelfde als wanneer extreem rechtse hollanders iets doen dat ik van jou zou verwachten dat je hiertegen in actie zou moeten komen. Wij moslims voelen niks met isis, associëren ons zelf ook niet met ze.
    Home mtk-gym.nl


  14. #214
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ja wel vind dit alleen niet meer onder meningsuiting vallen dus legde de link hier niet naar.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #215
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat je nu zegt is het zelfde als wanneer extreem rechtse hollanders iets doen dat ik van jou zou verwachten dat je hiertegen in actie zou moeten komen. Wij moslims voelen niks met isis, associëren ons zelf ook niet met ze.
    Maar zij zijn de gene die het " verzieken" toch ? Als het zo zou zijn dat extreem rechts echt op zou rukken en deze mate van geweld in Nederland zou tentoonstellen zou ik WEL wat doen. Zoals Wilders. Hij gebruikt nu woorden, ik doe er iets aan om tegen hem te stemmen en vocaal maken dat ik er niet van gediend ben. Tuurlijk zal jij nu met voorbeelden komen maar ik zie weinig tot niets van de gematigde moslims. Ik weet volgens mij dat dit iets wat jou persoonlijk raakt maar kijk naar Turkije... Die laat liever Koerden afslachten door IS dan te zeggen, " ok de koerden zijn niet onze vrienden maar ze vermoorden uit de naam van de Islam vinden wij een echte belediging van de islam en DAAR gaan wij iets aan doen. Nee dat doen ze niet, maar als iemand een spotprent plaats zij ze de eerste die op hun achterste benen gaan staan. " Ze kiezen gewoon waar ze aanstoot aan nemen. Als ik in een god zou geloven, zou ik persoonlijk meer over de zeik gaan van iemand die uit de naam van mij god mensen vermoord dan iemand die een spotprentje tekent. Maar de Taliban, IS, etc moet bevochten worden door de westerse wereld... waarom niet in grote mate door de gematigde moslims ???? die hebben er toch de meeste last van als ik iedereen moet geloven ? En dit is een serieuze vraag.. ik snap het gewoon niet.

  16. #216
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat je nu zegt is het zelfde als wanneer extreem rechtse hollanders iets doen dat ik van jou zou verwachten dat je hiertegen in actie zou moeten komen. Wij moslims voelen niks met isis, associëren ons zelf ook niet met ze.
    Noem maar eens een demonstratie van extreemrechts waar de AFA, of een soort gelijke club niet bij aanwezig was.

  17. #217
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Als moslim hoef je natuurlijk helemaal niets. Maar het is best verstandig om er wel iets van te zeggen. Zoals die ene knaap "niet in naam van mijn Islam" geloof ik dat die fb pagina heet. Wat is daar nu mis mee?

    Ik weet zeker dat zo een signaal verbroederd.Netzoals wanneer autochtonen aangifte doen tegen wilders ivm het verwerpelijke minder Marokkanen
    Last edited by Brainthief; 12-01-2015 at 17:14.

  18. #218
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Noem maar eens een demonstratie van extreemrechts waar de AFA, of een soort gelijke club niet bij aanwezig was.

    Dit.
    en ik vind het altijd maar vaag dat moslims IS niet associeert met de islam, terwijl IS de islam toch 'misbruikt' voor hun doeleinden, maar als een satirisch blad de profeet 'misbruikt' voor een fokking cartoon, dan roept ie geweld over zich af. Da's dan heel normaal.
    raar volk hoor....
    It's okay to be white

  19. #219
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vind dit zelf een beetje slap gelul. Als AFA 'of een soortgelijke club' kennelijk een afdoende middel is om als Nederlandse samenleving kenbaar te maken dat 'we' niet gediend zijn van extreemrechtse demonstraties, waarom zijn al die moskeeën die over elkaar heen vallen om als eerste een aanslag te veroordelen dan niet afdoende? In welke vorm zie je dit liever?

    Ook vraag ik me af waar je het standpunt op baseert, e-type, dat moslims kennelijk met z'n allen vinden dat het normaal is zo te reageren bij een cartoon?

    Ik vind het heel dubbel: aan de ene kant doen we alsof we open staan voor al die publieke uitingen van afschuw maar ondertussen nemen we liever de informatie tot ons die in ons straatje past.

  20. #220
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik vind dit zelf een beetje slap gelul. Als AFA 'of een soortgelijke club' kennelijk een afdoende middel is om als Nederlandse samenleving kenbaar te maken dat 'we' niet gediend zijn van extreemrechtse demonstraties, waarom zijn al die moskeeën die over elkaar heen vallen om als eerste een aanslag te veroordelen dan niet afdoende? In welke vorm zie je dit liever?

    Ook vraag ik me af waar je het standpunt op baseert, e-type, dat moslims kennelijk met z'n allen vinden dat het normaal is zo te reageren bij een cartoon?

    Ik vind het heel dubbel: aan de ene kant doen we alsof we open staan voor al die publieke uitingen van afschuw maar ondertussen nemen we liever de informatie tot ons die in ons straatje past.
    Het hele "veroordelen van" is ook maar net hoe het uitkomt. Vond dat Rob Hoogland dit gegeven in zijn column mooie verwoorde.

  21. #221
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat je nu zegt is het zelfde als wanneer extreem rechtse hollanders iets doen dat ik van jou zou verwachten dat je hiertegen in actie zou moeten komen. Wij moslims voelen niks met isis, associëren ons zelf ook niet met ze.
    Sinds wanneer slachten extreemrechtse Nederlanders moslims af?

  22. #222
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Noem maar eens een demonstratie van extreemrechts waar de AFA, of een soort gelijke club niet bij aanwezig was.
    Hoezo glijdende schaal? Stellen we nu Wilders met zijn uitspraak "minder minder" gelijk aan een slachtpartij onder Franse cartonisten?! Het moet niet gekker worden!

  23. #223
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Om even in eigen land te blijven, hoeveel mensen zijn er in nederland uit naam van Islam vermoord.

    Hoeveel mensen zijn er in Nederland uit naam van een motorbende vermoord?

    Maakt niet uit of iemand schuldig is of niet, men hoort niet te doden toch/ Of zijn hier verschillende maten van toepassing?

    Zelfs Hezbollah en Hamas hebben de slachtpartij ondubbelzinnig veroordeeld, maar jij komt weer met je "ja, maar". Dat stelt te denken.

  24. #224

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Mensen verwarren vrijheid van meningsuiting met vrijheid om te beledigen.

    Geeft nog steeds niemand het recht om een ander te doden. Maar kom op man waar gaan we naar toe in deze maatschappij als iedereen elkaar maar te onpas kan beledigen.


    Wordt met de dag triester hier.

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dus de volgende imam die, citerend uit heilige schriften, verkondigd dat men homo's van daken moet gooien moet wat ..een nekschot krijgen? Is niet goed maar wel begrijpelijk?

    Snap echt niet hoe jij deze onzin uit mijn post kan halen ? Waar schrijf ik dat ik het gebeuren in Parijs begrijpelijk vind?
    Het is niet begrijpelijk dat men iemand vermoord om wat voor tekst dan ook. Die imam moet gewoon volgens ons recht veroordeeld worden. Net als die malloot wilders en alle andere debielen die mensen beledigen of bedreigen. Ik sta dan ook niet achter de uitspraken van deze Imam. Maar volgens jou behoort hij dit dus gewoon te kunnen zeggen want dat is vrijheid van meningsuiting toch? Tevreden, of moet ik me nu van elke uitspraak waar jij het niet mee eens bent distantieren?

    Bij deze distantieer ik me van elk persoon ongeacht religie of afkomst die om wat voor reden dan ook iemand vermoord, bedreigd.

    Nou ophouden met zeiken en ga voorop lopen bij een demonstratie tegen extreem rechts.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  25. #225

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Nee, want we moeten volgens cholitzu alleen respect voor de islam hebben.
    Vooroordelen en aannamens. Waar maak jij dat uit op? ik heb respect voor iedereen die dat verdiend ongeacht religie of nationaliteit of geaardheid. Kan jij dat ook zeggen of lieg je dan.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •