MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 160
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #77
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default



    Deze brabander gaat gewoon weer slopen!!

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #81
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooie foto zeg!
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Vette foto!

  8. #83
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Gaaf, 2 grootheden!

  9. #84
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Hier al wat beelden van de eerste training bij de Blackzilians.

    https://www.youtube.com/watch?v=k8GzqLv6NL8

  10. #85
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by L.Holzken View Post
    Hier al wat beelden van de eerste training bij de Blackzilians.

    https://www.youtube.com/watch?v=k8GzqLv6NL8
    Top.

  11. #86
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Nieuwtje volgens Ariel Helwani(beetje off topic): Stefan Struve joins the Blackzilians, per @arielhelwani. That's interesting.



  12. #87
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zeker interessant. Ben heel benieuwd wat dat met hem gaat doen.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Appielwt View Post
    Nieuwtje volgens Ariel Helwani(beetje off topic): Stefan Struve joins the Blackzilians, per @arielhelwani. That's interesting.


    Goede stap lijkt mij, indien waar

  14. #89
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Quote Originally Posted by L.Holzken View Post
    Hier al wat beelden van de eerste training bij de Blackzilians.

    https://www.youtube.com/watch?v=k8GzqLv6NL8
    Thanks, heel tof om te zien!

  15. #90
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Goede stap lijkt mij, indien waar
    Dat is precies wat hij moet doen om eindelijk eens de volgende stap te zetten. Ik hoop van harte dat het waar is!

  16. #91
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by L.Holzken View Post
    Hier al wat beelden van de eerste training bij de Blackzilians.

    https://www.youtube.com/watch?v=k8GzqLv6NL8
    Nice! Benieuwd naar het volgende deel!

  17. #92
    Join Date
    May 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Wel leuk en aardig, niet om te stoken maar glory is net als ufc, vechters zo plaatsen dat ze winnen, grappige is dat glory niks meer met een vechter als Aussie heeft gedaan, terwijl hij al 2 keer van Holzken heeft gewonnen, en Holzken maar tegen "mindere" vechters te laten vechten (heb wel respect voor de andere vechters, maar staan in mijn opinie niet zo hoog op de ladder als Holzken enzo.)

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nosc View Post
    Wel leuk en aardig, niet om te stoken maar glory is net als ufc, vechters zo plaatsen dat ze winnen, grappige is dat glory niks meer met een vechter als Aussie heeft gedaan, terwijl hij al 2 keer van Holzken heeft gewonnen, en Holzken maar tegen "mindere" vechters te laten vechten (heb wel respect voor de andere vechters, maar staan in mijn opinie niet zo hoog op de ladder als Holzken enzo.)
    Nou ik moet eerlijk zeggen dat UFC juist heel consequent is met hun matchmaking. Zie weinig mismatches of vreemde partijen waar belangen bij zijn. Daar is Glory heel anders in. Hun contender toernooi is op zich leuk bedacht maar als je dan kijkt wie ze er in stoppen begrijp je er niks van.

    In april mag de middleweight toernooi winnaar voor de belt??!! Beetje vreemd als de nummer 2 en 3 niet eens mee doen. Schilling en Verlinden zouden dan toch ook aan dat toernooi mee moeten doen. Daarnaast is het ook erg vreemd dat een title contender Marc de Bonte (die naar mijn mening onterecht verloor) uit de ranking is gehaald.

    Zelf zie ik Nieky nog graag vechten tegen De Bonte, Aussie en Kyshenko maar daarnaast lijkt het wel dat Nieky op eenzame hoogte verkeerd.

  19. #94
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Heel dik

  20. #95
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Dat is precies wat hij moet doen om eindelijk eens de volgende stap te zetten. Ik hoop van harte dat het waar is!
    Hoop dat Mousasi volgt (naar de US that is)....

  21. #96
    Join Date
    May 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Nou ik moet eerlijk zeggen dat UFC juist heel consequent is met hun matchmaking. Zie weinig mismatches of vreemde partijen waar belangen bij zijn. Daar is Glory heel anders in. Hun contender toernooi is op zich leuk bedacht maar als je dan kijkt wie ze er in stoppen begrijp je er niks van.

    In april mag de middleweight toernooi winnaar voor de belt??!! Beetje vreemd als de nummer 2 en 3 niet eens mee doen. Schilling en Verlinden zouden dan toch ook aan dat toernooi mee moeten doen. Daarnaast is het ook erg vreemd dat een title contender Marc de Bonte (die naar mijn mening onterecht verloor) uit de ranking is gehaald.

    Zelf zie ik Nieky nog graag vechten tegen De Bonte, Aussie en Kyshenko maar daarnaast lijkt het wel dat Nieky op eenzame hoogte verkeerd.
    Ja precies, waar is de Bonte en Aussie en Kyshenko, je krijgt haast het idee dat ze een pretty white boy op de top willen, en Nieky gaat denken ik ben de shit, terwijl er genoeg mooie partijen voor hem zijn, die glory weer niet waar maakt of wilt maken.

  22. #97
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by nosc View Post
    Ja precies, waar is de Bonte en Aussie en Kyshenko, je krijgt haast het idee dat ze een pretty white boy op de top willen, en Nieky gaat denken ik ben de shit, terwijl er genoeg mooie partijen voor hem zijn, die glory weer niet waar maakt of wilt maken.
    aussie heeft al jaren niet gevochten. Zie op dit moment liever hicham el gaoui. Ook in jaren niet verloren hij .
    Home mtk-gym.nl


  23. #98
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    aussie heeft al jaren niet gevochten. Zie op dit moment liever hicham el gaoui. Ook in jaren niet verloren hij .
    Mooie vechter die al gaoui, die man gooit tieps knieeen van de raarste posities.

  24. #99
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by nosc View Post
    Ja precies, waar is de Bonte en Aussie en Kyshenko, je krijgt haast het idee dat ze een pretty white boy op de top willen, en Nieky gaat denken ik ben de shit, terwijl er genoeg mooie partijen voor hem zijn, die glory weer niet waar maakt of wilt maken.
    Jij hebt het niet helemaal gevolgd volgens mij.
    Nicky heeft al tegen de huidige kampioen Valtellini gewonnen in 2013, je zou zeggen dat hij toen sowieso al wel een shot had verdient, maar toch moest hij eerst een aantal partijen en daarna het contender toernooi vechten.

  25. #100
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    El Gaoui zou een goeie zijn inderdaad.

    Ik zie ook dat hij een x verloren heeft van Kyschenko in 2011 op het gala United glory world series. Een rematch zou op z'n plaats zijn.

    Er zijn trouwens geen beelden van die partij??

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •