MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 160
  1. #126
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    dus Glory make it happen...
    Of een andere promotor mag ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Voor mij is hij de beste want ik denk dat hij alle namen in dit rijtje in de vorm waar die verkeerd ook verslaat, behalve Artem Levin maar die zou ik er ook niet meer opzetten want die vecht op -84kg tenzij hij naar beneden nog kan afvallen.

    Het is een mooi lijstje en zie dus genoeg mooie partijen voor hem staan waar die tegen kan knokken dus Glory make it happen...

    Ow ja joh aussie heeft m anders wel 2x geklapt moss

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee hoor hij moest een aantal jaren geleden z'n WCA titel verdedigen toen zou die tegen een koekenbakker vechten uit verweggistan toen klaagde heel veel leden op kickbox.nl dat die tegen die koekenbakker zou vechten. De leden met namen met namen als Bourdiff en de Bonte maar dat kon zogenaamd niet. Dus ja hij durft niet.

    Sorry fanboy that's the way it is.
    Complete onzin zeker als je met kickbox.nl als bron komt waar alle Marokanen heilig waren en vechters als Holzken standaard afgekraakt wordt

    Nieky moest zijn WFCA titel verdedigen en de promotors kwamen met verschillende namen en daar zat Bourdiff niet bij.

    De Bonte vond de WFCA toen geen waardige tegenstander en toen kwamen ze met Karapet aan. Karapet heeft ook van Kyschenko en Alexander Stesurenko gewonnen.


    Verder heb ik Nieky net gesproken en hij vecht tegen iedereen maar dan moet het gage wel goed zijn

    Ik ben drie weken geleden door een promotor benaderd zijn of Nieky is september de rematch tegen Kyschenko wil vechten

    Zijn partij tegen Kyschenko heb ik op zijn website gezet

    http://www.niekyholzken.nl/videos/27...-Kyshenko.html

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #129
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Complete onzin zeker als je met kickbox.nl als bron komt waar alle Marokanen heilig waren en vechters als Holzken standaard afgekraakt wordt

    Nieky moest zijn WFCA titel verdedigen en de promotors kwamen met verschillende namen en daar zat Bourdiff niet bij.

    Even wat beter lezen wat ik schreef, leden van kickbox kwamen met namen als Bourdif en de Bonte als een waardige tegenstander. Niks schrijf ik over een promoter.

    De Bonte vond de WFCA toen geen waardige tegenstander en toen kwamen ze met Karapet aan. Karapet had op dat moment van Kyschenko en Alexander Stesurenko gewonnen.
    2012 had Karapet nooit gevochten tegen Kyshenko

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Ow ja joh aussie heeft m anders wel 2x geklapt moss
    Het mooie is dat vechters ook beter kunnen worden en als je goed leest zeg ik met nadruk in de 'huidige vorm' en denk zeker dat hij Aussie nu wel zou pakken. Zeker als Aussie in zijn laatste 7 partijen 4 keer heeft verloren is het niet zo gek wat ik zeg moss....

  6. #131
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    2012 had Karapet nooit gevochten tegen Kyshenko
    Ik had mijn post ook meteen aangepast

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #132
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Complete onzin zeker als je met kickbox.nl als bron komt waar alle Marokanen heilig waren en vechters als Holzken standaard afgekraakt wordt

    Nieky moest zijn WFCA titel verdedigen en de promotors kwamen met verschillende namen en daar zat Bourdiff niet bij.

    De Bonte vond de WFCA toen geen waardige tegenstander en toen kwamen ze met Karapet aan. Karapet heeft ook van Kyschenko en Alexander Stesurenko gewonnen.


    Verder heb ik Nieky net gesproken en hij vecht tegen iedereen maar dan moet het gage wel goed zijn

    Ik ben drie weken geleden door een promotor benaderd zijn of Nieky is september de rematch tegen Kyschenko wil vechten

    Zijn partij tegen Kyschenko heb ik op zijn website gezet

    http://www.niekyholzken.nl/videos/27...-Kyshenko.html
    Dit is anders ook veel onzin. De WFCA zat hier helemaal niet tussen. Het management team van Nieky wou absoluut niet tegen De Bonte vechten. Ook later hebben verschillende promotors deze twee heren tegen elkaar willen matchen. Team Holzken heeft dit altijd geweigerd.

    Marc heeft altijd met veel respect over Nieky gesproken. Vertel a.u.b. de waarheid of laat hem buiten deze discussie.

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by taygym View Post
    Het management team van Nieky wou absoluut niet tegen De Bonte vechten. Ook later hebben verschillende promotors deze twee heren tegen elkaar willen matchen. Team Holzken heeft dit altijd geweigerd.
    Onzin, ben dan wel benieuwd welke promotors.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #134
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post

    Zijn partij tegen Kyschenko heb ik op zijn website gezet

    http://www.niekyholzken.nl/videos/27...-Kyshenko.html
    Is alweer geblokkeerd.

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Is alweer geblokkeerd.
    Oh, waarschijnlijk leest mr FightGame mee in deze topic maar de video komt vast wel weer online, staat zelfs online

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #136
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #139
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hier nog een in met goede beeldkwaliteit http://www.muaythaiclub.com/producti...ome/player/267

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #140
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Oh, waarschijnlijk leest mr FightGame mee in deze topic
    Wie is mr. FightGame? Bas?

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wie is mr. FightGame? Bas?
    Ja

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #142
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Kinderagtig. Maar wel zn blok de hele teid poeschen.

  18. #143
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Arendonk
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Onzin, ben dan wel benieuwd welke promotors.
    Rare manier van communiceren. Je vertelt zelf wat onwaarheden en mensen die hierop reageren beschuldig je van onzin uitkramen. Karapet had in 2012 nog niet gevochten tegen Kyshenko en Stesurenko. De bonte had overwinningen staan tegenover Jiri Zak en Omar Salhi. Volgens Nieky vond zijn management team Marc nog niet goed genoeg. Nu vertel jij dat de WFCA dit heeft beslist.
    Een paar maanden na de partij tussen Nieky en Karapet versloeg Marc Karapet. Dit ging een stuk eenvoudiger dan de veel betwiste overwinning van Nieky.
    Als je graag wil weten wie de promotors zijn dan vraag je dit maar aan het management team van Holzken. Ik zal een promotor vertellen. Voor de laatste bokspartij van Nieky moest snel een vervanger worden gezocht. Hierop is Marc voorgesteld. Voor een appel en een ei.

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by taygym View Post
    Rare manier van communiceren. Je vertelt zelf wat onwaarheden en mensen die hierop reageren beschuldig je van onzin uitkramen. Karapet had in 2012 nog niet gevochten tegen Kyshenko en Stesurenko. De bonte had overwinningen staan tegenover Jiri Zak en Omar Salhi. Volgens Nieky vond zijn management team Marc nog niet goed genoeg. Nu vertel jij dat de WFCA dit heeft beslist.
    Een paar maanden na de partij tussen Nieky en Karapet versloeg Marc Karapet. Dit ging een stuk eenvoudiger dan de veel betwiste overwinning van Nieky.
    Als je graag wil weten wie de promotors zijn dan vraag je dit maar aan het management team van Holzken. Ik zal een promotor vertellen. Voor de laatste bokspartij van Nieky moest snel een vervanger worden gezocht. Hierop is Marc voorgesteld. Voor een appel en een ei.
    De discussie begon volgens mij dat er werd gezegd dat Nieky niet zou durven tegen jongens als De Bonte en Bourdiff, vervolgens zeg je nu zelf dat het management Marc de Bonte nog niet goed genoeg vond, dat wekt mij juist het idee dat het tegenovergestelde aan de hand is als iemand die zegt dat hij niet durft.

    Alleen jou manier van schrijven doet mij zeer vermoeden dat je team Bonte bent want Wheelie schrijft iets op basis van informatie die hij heeft gehoord jij zegt vervolgesn dat het niet zo gegaan is en je zegt dat er verschillende promoters die wedstrijd wilden matchen, dan is het toch niet gek als die vraagt welke dat zijn? In plaats van gewoon zijn vraag beantwoorden kom je heel kinderachtig dat hij het aan het management van Nieky moet vragen. Wellicht heeft hij dit al gedaan en wisten zij van niks... Dus ja dan begrijp ik die vraag wel..

    Nu proef ik alleen maar een hoop frustratie in je post, waar die vandaan komen weet ik niet precies maar hoe De Bonte van Karapet won heeft wat mij betreft niks te maken hoe Holzken van hem won. Ten eerste was het een toernooi en ten tweede raakte Holzken in die partij geblesseerd. Daarnaast roep je dat Marc voor een appel en een ei een wedstrijd is aangeboden, dat is volgens mij iets wat je vaker mee maakt, daar kan je altijd voor bedanken als je denkt ergens anders elders meer kan krijgen.

    Dat neemt niet weg dat ik nu alleen maar des te meer de partij Nieky Holzken vs Marc de Bonte wil zien.... Misschien Glory in Nederland dan maar

  20. #145
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Dit is mijn mening: Nieky Holzken vs Marc De Bonte is, denk ik, een te grote partij voor een thuisgala. Die partij (boksen of kickboksen), Ludo, daar vul je rustig het Indoorsportcentrum mee in Eindhoven. Ik zou die ook bewaren voor een grotere venue.

    Ik heb Sjef of Nieky hier verder niet over gesproken, dus ik weet ook de beweegredenen niet verder.

  21. #146
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Afgezien van speculaties die niemand kan bevestigen, is het zo dat nieky altijd een goede kans maakt tegen wie dan ook bonte bourdiff angst speelt denk ik absoluut geen rol. Wie er wint is nog een vraag maar holzken lijkt mij geen ontwijker, wie weet worden onze vragen beantwoord door een partij in de toekomst.

  22. #147
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Let's hope so

  23. #148
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Daarbij kan je je nog afvragen hoe relevant winst of verliespartijen van vroeger zijn, we leven vandaag.
    En vandaag wint Nieky alles, heeft Aussie meerdere keren verloren en van Bourdiff hoor ik al jaren weinig meer.
    Voordat pubers hier weer "fanboy" gaan roepen en shit, ik vind ze alle 3 mooi vechten maar kan er slecht tegen als hier "laf" word geroepen en dan vervolgens dapper anoniem blijven achter je keybord'je.
    Het maakt mij niet uit wie er wint, als er maar dikke partijen komen.
    Fighting is poetry in motion

  24. #149
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    met bourdiff's conditie zit het denk ik wel goed.

  25. #150
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zou bourdiff eerst tegen een de bonte willen zien voordat hij tegen nieky vecht. De winnaar van de die partij tegen nieky of zelfs eerst nog tegen valtelini. Nieky lijkt op dit moment in zijn prime , ook op het gewicht waar hij thuis hoort , hij lijkt onverslaanbaar op het moment.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •