MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 160
  1. #101
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Toen kreeg die een flink pak slaag.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

  3. #103
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Op dit moment is zijn enige logische tegenstander Valtellini, daarna zou de Bonte misschien nog interessant zijn. Aussi en Kyshenko zijn op dit moment niet echt opties.

    Feit is wel dat Holzken sinds hij serieus op 76kilo bezig is gewoon de vloer aanveegt met bijna iedereen, hij blijft al een paar jaar als een trein doorstomen en doet het prima. Op dit moment vind ik hem de dominante vechter in zijn gewichtsklasse en als hij pancakes voor zich krijgt komt dat voornamelijk door Glory.

  4. #104
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Hoop dat Mousasi volgt (naar de US that is)....
    Die hoop heb ik een beetje laten varen. Mousasi geeft elke keer als hij verliest als reden dat hij op 1 of andere manier niet gemotiveerd was. Als dat het niveau van je analyse is dan gaat het nooit verbeteren. Gewoon genieten van zijn partijen en niet te hof=ge verwachtingen meer van hebben.

  5. #105
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Feit is wel dat Holzken sinds hij serieus op 76kilo bezig is gewoon de vloer aanveegt met bijna iedereen,.
    Holzken heeft 3 keer verloren sinds hij op 76 kilo vecht. 2 keer van Aussie en 1 keer van Kyshenko.

    (Ik zou Nieky graag tegen Khalid Bourdif willen zien trouwens)
    Last edited by Mattie73; 16-02-2015 at 14:43.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat gaat toch niet gebeuren iedereen is bang voor Bourdiff behalve Yod the Boss.

  7. #107
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

  8. #108
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Dat gaat toch niet gebeuren iedereen is bang voor Bourdiff behalve Yod the Boss.
    holzken staat tegen alles en iedereen maar zou bang zijn voor bourdiff.

  9. #109
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee hoor hij moest een aantal jaren geleden z'n WCA titel verdedigen toen zou die tegen een koekenbakker vechten uit verweggistan toen klaagde heel veel leden op kickbox.nl dat die tegen die koekenbakker zou vechten. De leden met namen met namen als Bourdiff en de Bonte maar dat kon zogenaamd niet. Dus ja hij durft niet.

    Sorry fanboy that's the way it is.

  10. #110
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Is spong op vakantie ofzo ik had graag beelden gezien van tyrone en holzken.

  11. #111
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Wat een mooie filmpjes van zijn trainingen. 👍. Kijk uit naar het volgende deel.

  12. #112
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    geloof niet dat holzken bang is voor iemand. Maar bourdif zou wel geweldig zijn als tegenstander.

    Vind bourdif sowieso 1 van de beste vechters die rondloopt.
    Home mtk-gym.nl


  13. #113
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    geloof niet dat holzken bang is voor iemand. Maar bourdif zou wel geweldig zijn als tegenstander.

    Vind bourdif sowieso 1 van de beste vechters die rondloopt.
    Dat sowieso, die man had een cardio daar zeg je u tegen. Weet niet of hij nog steeds zo in vorm is?

  14. #114
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Bourdif is een beest een probleem voor zijn tegenstanders in de ring, er zijn veel talenten waar je helaas op grote podiums niks van hoort 1 ervan ramzi tamaditi waarom geen glory of enfusion.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee hoor hij moest een aantal jaren geleden z'n WCA titel verdedigen toen zou die tegen een koekenbakker vechten uit verweggistan toen klaagde heel veel leden op kickbox.nl dat die tegen die koekenbakker zou vechten. De leden met namen met namen als Bourdiff en de Bonte maar dat kon zogenaamd niet. Dus ja hij durft niet.

    Sorry fanboy that's the way it is.
    Oja? Heb je m zelf gesproken?
    Stel jezelf even voor met naam dan trek ik t even na, kijken of hij zich jou herinnert.
    Ook al is dat een paar jaar geleden.
    Fighting is poetry in motion

  16. #116
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee fanboy nee niemand heeft hem gesproken het was op kickbox.nl zoals je had kunnen lezen maar jij kan dus niet lezen. Leden van het forum vonden de tegenstander[een nobody uit verwegistan] niet waardig voor het kaliber Holzken om tegen te vechten voor een wereld titel die Holzken moest verdedigen. Toen zeiden de leden, ik herhaal waarom vecht die niet tegen Bourdif of de Bonte dat tegenstanders waardig om je wereld titel tegen te verdedigen. Die werden het niet maar Karapet nam de plaats in van de nobody.

  17. #117
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    IK geloof niet dat Holzken vechters ontloopt. Zowel bij de K1 max als op 76kg.
    Hij gaf in het verleden ook opkomende vechters de kans tegen hem te vechten.
    Bourdif zou wel een geweldige vechter zijn tegen Holzken.

  18. #118
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee fanboy nee niemand heeft hem gesproken het was op kickbox.nl zoals je had kunnen lezen maar jij kan dus niet lezen. Leden van het forum vonden de tegenstander[een nobody uit verwegistan] niet waardig voor het kaliber Holzken om tegen te vechten voor een wereld titel die Holzken moest verdedigen. Toen zeiden de leden, ik herhaal waarom vecht die niet tegen Bourdif of de Bonte dat tegenstanders waardig om je wereld titel tegen te verdedigen. Die werden het niet maar Karapet nam de plaats in van de nobody.
    De Holzken moest weten wat er op kickbox.nl gezegd werd?

  19. #119
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee fanboy nee niemand heeft hem gesproken het was op kickbox.nl zoals je had kunnen lezen maar jij kan dus niet lezen. Leden van het forum vonden de tegenstander[een nobody uit verwegistan] niet waardig voor het kaliber Holzken om tegen te vechten voor een wereld titel die Holzken moest verdedigen. Toen zeiden de leden, ik herhaal waarom vecht die niet tegen Bourdif of de Bonte dat tegenstanders waardig om je wereld titel tegen te verdedigen. Die werden het niet maar Karapet nam de plaats in van de nobody.
    Ik vind het heel dapper dat je dit allemaal als een echte keybordwarrior concludeerd van een post of kickbox.nl stel jezelf even voor dan, mag ook via pm.
    Er spelen meer belangen mee achter een wedstrijd.
    Als prof heeft het weinig te maken met 'wel of niet durven', maar meer met andere onderhandelingen.
    Fighting is poetry in motion

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Nee hoor hij moest een aantal jaren geleden z'n WCA titel verdedigen toen zou die tegen een koekenbakker vechten uit verweggistan toen klaagde heel veel leden op kickbox.nl dat die tegen die koekenbakker zou vechten. De leden met namen met namen als Bourdiff en de Bonte maar dat kon zogenaamd niet. Dus ja hij durft niet.

    Sorry fanboy that's the way it is.
    Als er iemand is die geen tegenstander uit de weg gaat is het wel Nieky Holzken; ik weet niet of je zijn lijstje heb gezien maar hij heeft tegen de absolute top gestaan in zowel -70kg als -76kg

    - Buakaw
    - Murthel Groenhart
    - Cosmo Alexandre
    - Karapet
    - Arthur Kyshenko
    - Aussie
    - Souwer
    - Direcki
    - Karim Ghajji
    - Davit Kiria
    - Faldir Chahbari
    - Marco Pique
    - Chahid
    - Alivar Lima

    en die lijst gaat eindeloos door; dat hij toevallig niet tegen Bourdif en de Bonte heeft gevochten is meer geluk dan wijsheid. Het zijn promoters die vaak met belangen zitten en gages. Denk je nou echt dat Nieky Holzken ook nog eens kan bepalen tegen wie die vecht? Nieky is een vechter pursang en heeft laten zien dat hij door vallen en opstaan wijzer is geworden. Mede door zijn ervaring en zijn constante groei is hij nu terecht de beste -76kg ter wereld. Hij heeft al meerdere malen aangegeven graag tegen de Bonte te willen vechten zelfs in zijn laatste interview voor Glory bracht hij zijn naam weer op. Dus hij weet als geen ander dat als hij de beste wilt zijn hij iedereen moet verslaan. Dat de Bonte een issue heeft met Glory en de manier hoe hij behandeld is door hun staat helemaal los van elkaar.

    Dus een opmerking als hij 'dus ja hij durft' niet schiet dan bij mij in het verkeerde keelgat alleen al om de lijst die ik net noem.

  21. #121
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het was zijn eigen gala dus hij kon zelf bepalen tegen wie die vocht.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Het was zijn eigen gala dus hij kon zelf bepalen tegen wie die vocht.
    Ik dacht dat je zei dat hij uiteindelijk tegen Karapet vocht en dat was naar mijn mening in Eindhoven en niet zijn eigen gala. Maar ook al was het wel zijn eigen gala dan begrijp ik de keuze helemaal om iemand uit verwegistan te halen want die is vaak goedkoper dan een topper maar ik neem aan dat je dit wel begrijpt. Zeker als het zijn eigen gala zou zijn dan rechtvaardigd die keuze des te meer.

    Er is een verschil tussen verstandige keuzes maken of niet durven. Ik hoor zo vaak dat mensen roepen "hij durft niet". Waarom zou hij niet durven? Wat heeft hij te verliezen? Waar traint hij voor elke dag dan? Om niet de ring in te durven?? Kom op zeg! Die gasten zijn profs en beetje verstand in het kiezen van de juiste tegenstanders op de juiste moment is eerder slim. Kijk naar Struve bijvoorbeeld; hij vecht tegen Alistair Overeem in zijn debuut na lange tijd. Hij laat wel zien dat hij 'durft' zoals jij dat zegt maar als ik zijn manager was geweest had ik iemand anders gevraagd na zo een lange layoff, hij had gewoon niet veel te winnen in die partij als je het mij vraagt.... Had Struve gewonnen dan pakte het goed uit en dan was ik verkeerd maar een juiste risicio analyse is nooit weg dan domweg elke tegenstander aan te nemen omdat je niet wilt horen dat je 'niet durft'.. zou wat zijn zeg

  23. #123
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Maar ook al was het wel zijn eigen gala dan begrijp ik de keuze helemaal om iemand uit verwegistan te halen want die is vaak goedkoper dan een topper maar ik neem aan dat je dit wel begrijpt. Zeker als het zijn eigen gala zou zijn dan rechtvaardigd die keuze des te meer
    Als het niet om een wereld titel zou gaan gaf ik hem groot gelijk maar het was om z'n titel te verdedigen. Het leek meer dat ze een makkelijk partij zochten om de wereld titel te verdedigen + nog makkelijke k.o. voor het publiek.

  24. #124
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Holzken is zeer zeker een goede vechter en heeft ook een mooie vechtstijl, maar of hij de beste is op 76 kilo?

    -Artem Levin
    -Kyshenko
    -Aussie
    -Hicham el Gaoui
    -Marc de Bonte
    -Bourdiff
    -Halim Issaoui (Als hij besluit om nog een paar jaartjes te vechten)

    and the list goes on and on...

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by faysal View Post
    Holzken is zeer zeker een goede vechter en heeft ook een mooie vechtstijl, maar of hij de beste is op 76 kilo?

    -Artem Levin
    -Kyshenko
    -Aussie
    -Hicham el Gaoui
    -Marc de Bonte
    -Bourdiff
    -Halim Issaoui (Als hij besluit om nog een paar jaartjes te vechten)

    and the list goes on and on...
    Voor mij is hij de beste want ik denk dat hij alle namen in dit rijtje in de vorm waar die verkeerd ook verslaat, behalve Artem Levin maar die zou ik er ook niet meer opzetten want die vecht op -84kg tenzij hij naar beneden nog kan afvallen.

    Het is een mooi lijstje en zie dus genoeg mooie partijen voor hem staan waar die tegen kan knokken dus Glory make it happen...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •