MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default MMA vechter Dave Herman getazed door de coppers




    Murrica op zijn best.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Haha normaal gesproken ben ik tegen politiegeweld (door of tegen) maar bij Dave Herman kan ik het dan wel weer waarderen.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ik vraag me toch echt af wat voor mafketels er soms rondlopen en daar zijn Dave Herman en zijn vrouw weer het levende bewijs van. Als een politieagent je vraagt of je netjes wil gedragen. Als een agent je vraagt of je je wilt omdraaien doe je dat. Wat hier vooraf aan is gegaan staat er dus niet op. Als Dave "weedsmoker" Herman zich niet zo dom gedroeg en na herhadelijk vragen zich nog niet weet te gedragen dan vraag je er zelf om. Als je er niet mee eens bent die vecht je het op de normale manier uit, via de rechtzaal. Dikke doei Herman .
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Sorry maar als hij eerst om een ID vraagt dat is zo gek nog niet toch?

    Die agenten gedragen zich gewoon als moederneukende klootzakken....

  5. #5
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik vraag me toch echt af wat voor mafketels er soms rondlopen en daar zijn Dave Herman en zijn vrouw weer het levende bewijs van. Als een politieagent je vraagt of je netjes wil gedragen. Als een agent je vraagt of je je wilt omdraaien doe je dat.
    Je hebt op zich gelijk, maar d'r is geen enkele dreiging vanuit Herman. Verder is hij wel wat bijdehand, maar als je daar niet tegen kan, dan moet je een ander beroep kiezen, want respect dwing je hier niet mee af.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Je hebt op zich gelijk, maar d'r is geen enkele dreiging vanuit Herman. Verder is hij wel wat bijdehand, maar als je daar niet tegen kan, dan moet je een ander beroep kiezen, want respect dwing je hier niet mee af.
    Klopt ben het totaal met je eens. Met in het achterhoofd dat Herman een MMA-achtergrond heeft denk ik inziens dat er redelijk gehandeld is. Al konden de agenten dit niet weten. Wij zijn natuurlijk een vertekend beeld. Vanuit een kant belicht, maar zoals elke vechtsporter dient te weten respect is het meest belangrijk voor wie dan ook.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Je hebt op zich gelijk, maar d'r is geen enkele dreiging vanuit Herman. Verder is hij wel wat bijdehand, maar als je daar niet tegen kan, dan moet je een ander beroep kiezen, want respect dwing je hier niet mee af.
    Ze hebben over het algemeen een stressvol bestaan tijdens hun diensten, als er dan geen sprake is van echte levensgevaarlijke dreiging is slaan ze wellicht door... Kan me voorstellen dat ze zo handelen, maar volgens mij zijn veel van die nerveuze coppers wel gewoon wandelende tijdbommetjes. Heb het zelf toevallig ook een keer meegemaakt.

    (nou ja niet getazerd, maar wel in de boeien... verkeerde moment, verkeerde plaats)

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Tja, hij heeft ook wel een waarschuwing of 3 gehad... het had anders opgelost kunnen worden, maar beter had hij gewoon z'n mond gehouden en geluisterd.

    Jullie moeten ook niet vergeten dat elke halve gare daar een gun bij zich kan hebben... ik zou ook wel aardig op scherp staan als agent.

  9. #9
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er van overtuigd dat je als je iemand oplettend en kalm benaderd en relaxed op een kalme toon vraagt om id of wat dan ook de persoon een stuk rustiger terug reageert, anders kan je bij elke aanhouding je wapen trekken en paranoia zijn over elke persoon die je aanhoud, hij stond gewoon met handen omhoog en rug naar hun toe te praten totaal geen dreiging.


    Wellicht hadden ze geen kwade bedoelingen maar ze gedroegen zich echt te nerveus en onervaren.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Herman rijd met zijn gevarenlichten aan...merkt pas 7 a 8 minuten later dat de politie hem wil laten stoppen en rijd dan nog 5km om dat hij het niet vertrouwd? Beetje bullshit, daar is het volgens mij ook gebruikelijk dat je in je auto blijft zitten als je bent aangehouden en niet op de agenten afgaat.....

    Natuurlijk reageren de 2 agenteneen beetje para maar er zijn ook net een paar cops voor niets neer geschoten....begrijpelijk dus dat ze een beetje zenuwachtig zijn .
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik ben er van overtuigd dat je als je iemand oplettend en kalm benaderd en relaxed op een kalme toon vraagt om id of wat dan ook de persoon een stuk rustiger terug reageert, anders kan je bij elke aanhouding je wapen trekken en paranoia zijn over elke persoon die je aanhoud, hij stond gewoon met handen omhoog en rug naar hun toe te praten totaal geen dreiging.




    Wellicht hadden ze geen kwade bedoelingen maar ze gedroegen zich echt te nerveus en onervaren.
    Het feit dat hij uitstapte en naar hun toe liep is al dreigend, hij kan ook de aandacht afleiden en op moment dat hij de aandacht van de agenten heeft kan er wel van uit de auto geschoten worden.... de 2 agenten hebben geen idee wie of wat er in de auto zit of afspeelt.
    Enkel dat deze wagen al meer dan 5km een stop signaal negeert
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Herman rijd met zijn gevarenlichten aan...merkt pas 7 a 8 minuten later dat de politie hem wil laten stoppen en rijd dan nog 5km om dat hij het niet vertrouwd? Beetje bullshit, daar is het volgens mij ook gebruikelijk dat je in je auto blijft zitten als je bent aangehouden en niet op de agenten afgaat.....

    Natuurlijk reageren de 2 agenteneen beetje para maar er zijn ook net een paar cops voor niets neer geschoten....begrijpelijk dus dat ze een beetje zenuwachtig zijn .
    Het werk van een agent in de States is idd heel wat stressvoller dan veel mensen denken. Je moet je als burger beter in leven in de situatie van de agent om problemen als deze te voorkomen. Het zou misschien wel een idee zijn als de overheid wat meer gaat doen om zijn burgers voor te lichten.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Stopteken negeren, vervolgens de agenten benaderen, onnodig de situatie frustreren door om legitimatie te vragen terwijl hij heel goed snapt dat het politie is, geen instructies opvolgen die je heel duidelijk gegeven worden... tja... dan kun je uiteraard de verongelijkte uit gaan hangen. Je kunt je ook afvragen wat je zelf had kunnen doen om die situatie te voorkomen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik vind het klote dat die deur open blijft waardoor je zon klote piepje krijgt steeds, verder was het wel ok.
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Het werk van een agent in de States is idd heel wat stressvoller dan veel mensen denken. Je moet je als burger beter in leven in de situatie van de agent om problemen als deze te voorkomen. Het zou misschien wel een idee zijn als de overheid wat meer gaat doen om zijn burgers voor te lichten.
    Met al de doden tijdens aanhoudingen die ze ondertussen op hun geweten zou je overigens wel kunnen zeggen dat de balans een beetje in het nadeel van de coppers is doorgeslagen. Dave is misschien een beetje een flauwe gast, maar dat neemt niet weg dat het reactiepatroon van die dooie dienders op zijn zachtst gezegd nogal onvriendelijk is.

    Last edited by cornelus; 24-01-2015 at 10:12.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •