MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default UFC on FOX 15 Paige VanZant vs Felice Herrig


    Paige VanZant heeft slechts één partij in de UFC gevochten en ze staat in haar volgende partij al op de “main card”. De 20-jarige vechter wordt in haar volgende partij tijdens UFC on FOX 15 met Felice Herrig geconfronteerd.

    VanZant versloeg tijdens haar debuut Kailin Curran op TKO waarvoor ze met de “Fight of the Night” bonus beloond werd. VanZant vindt het een eer om tegen een veteraan als Felice te vechten. Felice Herrig is al een professionele MMA vechter sinds Paige VanZant 14 jaar oud was, Herrig heeft al 15 partijen gevochten en ook een behoorlijk record in het kickboksen.

    VanZant had al wel verwacht dat ze uiteindelijk tegen elkaar gematched zouden worden. Waarom? Vanwege hun uiterlijk. Ze sprak erover tijdens een uitzending van de MMA Hour:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Geen straf om naar te kijken


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Allebei Lekker.

    Joe Silva is het zo te zien met me eens

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wat een lieve dames
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ja allemaal leuk en aardig maar mooie vrouwen kijken doe ik wel ergens anders, ik vind dat strawweight echt helemaal geen fuck aan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •