MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 87 of 87
  1. #76
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ah fuck inderdaad een snoeiharde kopstoot... Ik hoop dat ze gaan klagen, want voelde mij ook echt naar na deze partij.
    Het leek idd al ongelukkig na die break en snelle hervatting, maja dat hoort erbij... Deze kopstoot daarentegen niet!

    Ik kan me voorstellen dat Gus denkt dat het gewoon een keihard vuistslag is ipv een kopstoot. Zeker als je eerst een vuist ziet aankomen en daarvoor je ogen sluit...

    Een No contest lijkt mij op z'n plaats hier en een rematch... Of Gus meteen als next contender tegen winnaar Jones vs AJ...


    (filmpje nog een keer bekeken en die stoot lijkt zelfs helemaal niet te landen...)
    Last edited by Overhand Right; 27-01-2015 at 19:18.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Wat is dit voor onzin, een no contest? klinkt als een fanboy die een verlies niet kan accepteren.

    Wat voor effect het ook had, het was alleen een knockdown. Als jullie het nog weten, gus stond weer op en kon een tijdje stoten ontwijken voordat Johnson hem op de grond in controle had en zo'n 2 minuten lang zn hoofd als bokszak gebruikte.

    Gus heeft gewoon terecht verloren en moet zijn kans gewoon weer verdienen, hij komt er vast wel weer. In tussentijd kunnen zn fans meer tubes zalf kopen.

  3. #78
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Inderdaad zeg, no contest? Gaat het even? Dan mogen er bij Jon Jones ook nog wel wat op no contest door dat finger poken.

  4. #79
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Accepteer het nou maar gewoon. Gus heeft verloren.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    "Alleen" een knockdown... Oh dan is er natuurlijk niks aan de hand. Schei uit kneusje.

    Ik ben geen fanboy als hoe jij suggereert, maar ik heb sympathie voor deze man en zie hem niet graag (op deze manier) verliezen.

    Misschien had ie even goed verloren zonder kopstoot, misschien ook niet. We zullen het niet weten, daarom zou ik graag een rematch zien.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    "Alleen" een knockdown... Oh dan is er natuurlijk niks aan de hand. Schei uit kneusje.

    Ik ben geen fanboy als hoe jij suggereert, maar ik heb sympathie voor deze man en zie hem niet graag (op deze manier) verliezen.

    Misschien had ie even goed verloren zonder kopstoot, misschien ook niet. We zullen het niet weten, daarom zou ik graag een rematch zien.
    Je zou haast denken dat jij degene bent die een kopstoot heeft geincasseerd, zo idioot klink je iig wel.

    Van "een no contest is op zn plaats!" naar "ik zou graag een rematch willen zien"

    Wat mooi dat ik een beetje logica in de kop van een complete fanboy kon proppen.

  7. #82
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Met terugwerkende kracht:

    (wel leuk om te zien, ook vette up-close montage van de partij tegen Bones Jones!)


  8. #83
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Je doet alsof ik opeens iets totaal anders zeg. Ik vind en zou willen dat deze partij opnieuw gevochten wordt, punt. Dat is mijn mening.
    En niet dat het je wat aangaat of ik een fanboy ben of niet, maar als je eerdere uitspraken van me opzoekt wat betreft Gus en Jones, zul je zien dat ik niet door een Gus-bril kijk.

    En die denigrerende houding op een forum maakt je niet zo stoer als je zou willen zijn, dus doe maar gewoon normaal.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Dus als Gus na die eyepoke AJ KO had geslagen dan had het ook een no contest moeten zijn ?

    Gus ging tenslotte een minuut later pas echt neer op de stoten van Johnson en niet door deze kopstoot.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Je raakt niet zo aangeslagen van een eyepoke als van een kopstoot waardoor je zelfs even down gaat... Bij een eyepoke krijg je hersteltijd. Als hij na het poken, zonder hersteltijd, een serie stoten landde en daardoor de partij wint, vind ik dat ook niet eerlijk nee.

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Je raakt niet zo aangeslagen van een eyepoke als van een kopstoot waardoor je zelfs even down gaat... Bij een eyepoke krijg je hersteltijd. Als hij na het poken, zonder hersteltijd, een serie stoten landde en daardoor de partij wint, vind ik dat ook niet eerlijk nee.
    Ben het wel met je eens, maar we zullen nooit echt weten hoe hard die kopstoot aankwam en bovendien was het niet met opzet; lijkt me sowieso dat Gus dit beter achter zich kan laten en zorgen dat hij nog beter terug komt.

  12. #87
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •