MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 87
  1. #26
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Tja, hij heeft vaak genoeg het tegenovergestelde geprobeert, maar dan noemen mensen dat fake. Ik waardeer dit soort reacties juist meer, en Cormier en Gus waren juist degene die begonnen met alle trash talk. Lekker voor ze, mischien kunnen Alex en Daniel samen uithuilen LOL.
    Mensen noemden hem fake omdat hij zich juist telkens anders voordeed (zie dat interview met cormier, van engel naar duivel in een minuut tijd) en niet omdat hij het tegenovergestelde was.

    En naar mijn mening is trashtalk voor een gevecht wat anders dan iemand natrappen wanneer die al een flinke klap te verduren heeft gehad maar goed, dat is puur mijn mening. To each his own.
    Ik vond het juist erg netjes van Cormier dat hij wel respectvol bleef toen zijn mening werd gevraagd omtrent Jones' coke schandaal, terwijl Cormier toen juist genoeg redenen had om na te trappen.

    Maar nogmaals, dat is puur mijn mening. Daarom noem ik Jon Jones ook de Floyd Mayweather van mma in de zin van dat hij ook geweldig is binnen de ring en triest daarbuiten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Mensen noemden hem fake omdat hij zich juist telkens anders voordeed (zie dat interview met cormier, van engel naar duivel in een minuut tijd) en niet omdat hij het tegenovergestelde was.
    Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

    En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

    En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.
    Nou ik wilde met een reactie komen maar toen las ik dat het een 'feit' is dus dan houdt het helaas op....



  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Nou ik wilde met een reactie komen maar toen las ik dat het een 'feit' is dus dan houdt het helaas op....


    Ok, Jones tweets "I hope you come back strong from this defeat, Gus"
    Uw reactie?

    lijkt me duidelijk waarom ik het voorspelbaar vindt.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ok, Jones tweets "I hope you come back strong from this defeat, Gus"
    Uw reactie?

    lijkt me duidelijk waarom ik het voorspelbaar vindt.
    mijn reactie: niks. Ik zou bij mezelf denken hhmm niet verwacht, toch netjes van hem. Misschien is het niet zo'n klootzak als ik dacht.

    maar dat kan mijn reactie niet zijn toch?! Want jij kwam al met een 'feit' dat ik een 'hater' ben (jwzzzz hater) en hoe dan ook zou klagen. Dus ja, hoe moet ik op een 'feit' reageren?

  6. #31
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik mag Jones ook niet maar deze reactie is gewoon goed naar Gus. Die gast loopt nog steeds te janker om zijn verlies en vindt zichzelf nog steeds beter dan Jones.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    mijn reactie: niks. Ik zou bij mezelf denken hhmm niet verwacht, toch netjes van hem. Misschien is het niet zo'n klootzak als ik dacht.

    maar dat kan mijn reactie niet zijn toch?! Want jij kwam al met een 'feit' dat ik een 'hater' ben (jwzzzz hater) en hoe dan ook zou klagen. Dus ja, hoe moet ik op een 'feit' reageren?
    Ja hoor, heel overtuigend. Er is geen enkel letter, laat staan een woord die Jones kan uitspreken zonder dat haters als jij niet gaan afzeiken. Jones kan in zijn zakdoek niezen en nog zul je doen alsof hij je kat heeft gevingerd.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ja hoor, heel overtuigend. Er is geen enkel letter, laat staan een woord die Jones kan uitspreken zonder dat haters als jij niet gaan afzeiken. Jones kan in zijn zakdoek niezen en nog zul je doen alsof hij je kat heeft gevingerd.
    Is dit weer een feit? Of is dit een mening?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Jammer dat we het over Twitter hebben in plaats van de gevechten. Zaten een paar geweldige upsets bij. Wat vonden jullie van Henderson bijvoorbeeld. Was hij in shape? Heeft hij nog betekenis voor de toekomst?

  10. #35
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Jammer dat we het over Twitter hebben in plaats van de gevechten. Zaten een paar geweldige upsets bij. Wat vonden jullie van Henderson bijvoorbeeld. Was hij in shape? Heeft hij nog betekenis voor de toekomst?
    Persoonlijk denk ik dat het gedaan is met Hendo. Het is een legende en heeft een prima loopbaan gehad in mma maar het is tijd om te stoppen. Hij is al boven de 40, loopt als een oude man en beweegt ook steeds meer als een oude man binnen de ring. Zijn kin is volgens mij ook niet meer wat het geweest is. Ik denk eerlijk gezegd dat het gebruik van trt toen het nog legaal was hem heeft geholpen om een paar jaar extra door te vechten maar nu begint er toch echt een eind aan te komen.

  11. #36
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    103
    vCash
    145000

    Default

    Lekker event weer hoor!
    Eerst Mousasi die een goede win pakt en daarna Rumble die Gus verslaat.
    Mooi om te horen dat er wat Nederlanders bij Rumble betrokken zijn geweest en dat ze het zelfs een soort Nederlandse stijl noemen.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van Gus, mooi van Gegard. Alleen jammer dat Joe en Hendo de win nog probeerden onderuit te halen, Mousasi heeft geweldige G&P en het zou niet best zijn afgelopen met Hendo. Maar je kunt het ook nooit goed doen he, sowieso moet decision Dan zijn mond houden, vooral na de Fedor stoppage.
    Trouwens niet te geloven dat AJ eerst op WW vocht.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Die 50K is lekker voor Gegard, maar denk dat Sicilia het nog iets meer had verdiend.
    Denk als hij die stoot erna niet had gegeven hij hem ook gehad had.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #39
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Jammer van Gus, mooi van Gegard. Alleen jammer dat Joe en Hendo de win nog probeerden onderuit te halen, Mousasi heeft geweldige G&P en het zou niet best zijn afgelopen met Hendo. Maar je kunt het ook nooit goed doen he, sowieso moet decision Dan zijn mond houden, vooral na de Fedor stoppage.
    Trouwens niet te geloven dat AJ eerst op WW vocht.
    Helemaal mee eens!
    Henderson ligt ook nog even face down op de grond voor hij weer bijkomt. Vond het zelf best vergelijkbaar met Henderson tegen Fedor.. Gewoon een terechte stoppage.

    Rogan was ook al irritant bezig na de partij van Amirkhani tegen Ogle! Hij gaf die jongen niet eens de kans om even te genieten van zn overwinning..

  15. #40
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Henderson mag blij zijn dat Gegard hem dit bespaarde.
    Last edited by hankmoody; 25-01-2015 at 18:26.
    Alistair Overeem is de goat.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Henderson mag blij zijn dat Gegard hem dit bespaarde.
    http://i1.minus.com/ibeZ7GMSpttkjj.jpg
    Mogen we nu jouw highlight knock outs een keer zien?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Mousasi zag er goed uit! Had ik niet zo snel verwacht.

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Mogen we nu jouw highlight knock outs een keer zien?
    Jaaa ben ik ook benieuwd naar!
    Fighting is poetry in motion

  18. #43
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik hoop dat ze Mousasi tegen Hank Moody zetten op de kaart in Berlijn. Volle zalen zeker weten!
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  19. #44
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Wat is AJ sterk zeg, Jones kan de power van Johnson nooit aan.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Stoppage van Dan was naar mijn mening twee seconden te vroeg voor een professionele partij, maar eerlijk is eerlijk: hij was echt aangeslagen en ik denk niet dat hij op tijd had kunnen herstellen.
    Last edited by ijsbier; 25-01-2015 at 18:56.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Wat is AJ sterk zeg, Jones kan de power van Johnson nooit aan.
    Cormier zei dat jones super sterk was en nou is cormier zelf ook al niet de slapste. Ik denk dat jones echt wel met de power van johnson om kan gaan. Hij moet wel oppassen voor de zware stoten van johnson, maar dat hij kan ontvangen is ook wel gebleken. Ik denk dat jones dit gewoon weer gaat winnen.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

    En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.
    Jones kan ook gewoon geen tweet er op zetten. Hij hoeft niet te reageren maar hij doet het toch. Kleuter. Als je de GOAT wilt zijn zul je je er naar moeten gedragen.

    Ik vind het ook jammer want ik had liever Jones-Gus II gezien dan die kabouter met die grote bek tegen die eyepoker met zijn grote bek.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ik vind Johnson eigenlijk best wel oke. Hij heeft wat gezegd over Overeem en had dat niet moeten doen maar hij is in ieder geval nederig na winst of verlies. Dan kan je van 99 van de 100 andere vechters niet zeggen helaas.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vind hem ook oké en een van de interessantere vechters in die gewichtsklasse. Ben heel benieuwd naar zijn pot tegen Jones.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik had het eerst niet zo met Rumble maar zoals hij nu handeld vind hem toch wel sympathiek. maaruh wie is de kabouter? Rumble is bijna net zo groot als Alex. En Jones gaat het zwaar krijgen. Wat zet die kerel een druk zeg...die Alex is ook een beest wat een klappen at hij en nog niet out cold...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •