MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 87
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Mousasi zag er goed uit! Had ik niet zo snel verwacht.



    Jaaa ben ik ook benieuwd naar!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het schijnt dat niet Anthony Johnson het opneemt tegen Jones, maar dat Hank Moody op mag draven.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ik ben wel heel benieuwd naar Gus vs Cormier. De winnaar daarvan tegen de winnaar van Jones vs AJ?
    Of zou Gus bij winst op Cormier nog één keer langs de verliezer moeten van Jones vs AJ?

    Ik denk eerlijk gezegd dat AJ het gevaarlijkste is van de drie voor Jones... Maar ik blijf er bij dat niemand van Jones kan winnen op LHW.

  4. #54
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Maar ik blijf er bij dat niemand van Jones kan winnen op LHW.
    Gustafsson heeft toch al aangetoond dat hij het kan?

  5. #55
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ja? Wanneer kreeg hij de belt dan?

  6. #56
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    S.B. wint alleen maar in dit topic.

    You must spread some rep blablabla
    Fighting is poetry in motion

  7. #57
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    we un mongol.......(shadow) boxing met open hand

  8. #58
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ja? Wanneer kreeg hij de belt dan?
    Hij zegt dat niemand het kan op LHW. Gustafsson heeft laten zien dat hij het kan, aangezien hij Jones flink pak slaag had gegeven. Dat hij (mede door de klasse van Jones) niet de decision kreeg, betekent niet dat hij het niet kan.

  9. #59
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Tot het tegendeel bewezen is, is gebleken dat hij het niet kan. Gus had een goede avond en verloor alsnog unaniem want verloor gewoon 3 rondes. Hij bood tegenstand, thats it.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Rumble tegen Jones dus. Ben bang dat het een herhaling van Rampage tegen Jones gaat worden. Hopelijk heb ik het mis.


  11. #61
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vond Dan er wel out uitzien. Toen hij een beetje bijwas pakte hij gelijk het been van Gegard; hij is inmiddels een zeer ervaren rasvechter. Op t moment dat t gestopt werd was het terecht vind ik. Achteraf toen je hem het been zag pakken redeneer je logischerwijs anders.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Tja als Gegard die stoten had geland toen Dan's hoofd tegen de kooi stuiderde had Dan echt niet t vermogen gehad om Gegard's been te pakken. En hij ten tweede kon hij de been pakken omdat de scheids ertussen kwam en Gegard van hem af sprong.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Perfecte beslissing van de scheids, hij weet dat Mousasi een uitmuntende G&P heeft en dat Henderson 44 jaar is, dan wil je toch niet zien dat hij nog een paar knallen op zijn hoofd krijgt !?

  14. #64
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    S.B. wint alleen maar in dit topic.

    You must spread some rep blablabla
    Hahaha, ja inderdaad.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #65

    Default

    New Angle Shows Johnson Landed Unintentional Headbutt Before Finishing Gus

    In this new replay angle above, we can see that Anthony Johnson landed an unintentional headbutt to Alexander Gustafsson at almost the exact same time he landed a right hand. Do you think this played a factor, or not?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Gustafson heeft zelf gezegd dat hij geen last heeft gehad van een headbutt, en die rechter zat er gewoon op.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Gustafson heeft zelf gezegd dat hij geen last heeft gehad van een headbutt, en die rechter zat er gewoon op.
    Hij heeft gezegd dat hij er niets van herinnerd... dat is niet zo vreemd als je een harde dreun krijgt.

    Ik was eerst ook vrij sceptisch, maar nu ik dat filmpje heb gezien lijkt het toch echt te kloppen: het gaat te snel op de normale beelden maar je ziet duidelijk dat de kopstoot eerst komt en dan pas de stoot (camera van gus' rechter zij). van de linker kant kun je op de slomo zien dat zijn hoofd naar links klapt terwijl die stoot ergens op zijn schouder nek of nek komt. Het gaat heel snel en daarom heeft niemand het goed gezien in het begin.

    Ik denk dat we hier nog niet het slaatste over gehoord hebben.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar het is niet intentioneel geweest lijkt me. Het is toch meer een situatie van 'kan gebeuren'. Dan kan er verder niet veel meer mee gedaan worden?

  19. #69
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar het is niet intentioneel geweest lijkt me. Het is toch meer een situatie van 'kan gebeuren'. Dan kan er verder niet veel meer mee gedaan worden?
    Nee daar is Johnson inderdaad niet het type voor, top kerel. ALs het vanuit meer hoeken en met betere beeldkwaliteit onderzocht is mag er wel een rematch komen vind ik.

  20. #70
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Had het tijdens het gala niet eens gezien, maar het lijkt in dit filmpje idd alsof hij neergaat door die kopstoot
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #71
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Hij heeft gezegd dat hij er niets van herinnerd... dat is niet zo vreemd als je een harde dreun krijgt.
    My guess. Vond ook dat Gustafsson gewoon dikke pech had op de één of andere manier. Daarnaast werd hij al vrij snel uit zijn ritme gehaald omdat Johnson eerst nog even bij de ref ging klagen over iets. Een eyepoke of zo.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Heb het nog een paar keer bekeken, moet toch zeggen dat ik het nog niet helemaal goed kan zien, eigenlijk heb je daarvoor beelden met meer fps nodig... het gaat allemaal te snel.

    @cornelus die stoppage was wel terecht hoor, was gewoon een eyepoke. Gus, of eigenlijk zijn hoek, maakte inderdaad daarna een fout door te schreeuwen om een frontkick, AJ hoorde het en maakte er ook direct gebruik van. Ik vind Gus een geweldige vechter en potentieel hebben om ooit de titel te pakken, maar hij staat afentoe wel compleet open voor dit soort beuken, zag je tegen Jones ook, die slaat alleen niet zo hard.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij nog wel verbaasde van Gustafson was toen AJ achter hem aan ging jagen hij nog steeds cleane shots gaf, geloof een goede uppercut en nog een goede jab. Had best anders kunnen aflopen. Maar AJ maakte gewoon goed gebruik van die ene harde stoot.

  24. #74
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt er goed op te zitten die kopstoot. Maar wie herinnerd zich van der sar in 98 nog tegen Argentinië nog? We zullen het nooit weten tenzij AJ het aangeeft.

  25. #75
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    http://instagram.com/mmavlaardingen
    Staan wat backstage foto's van Gegard

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •