MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast
Results 201 to 225 of 267
  1. #201
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Vietnam
    Posts
    27
    vCash
    126161

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Koerdische milities executeren ook op grote schaal gevangengenomen en gewonde IS-strijders. Ik heb daar trouwens geen problemen mee.
    Denk dat executeren onvermijdelijk is! zijn geen gewone soldaten die na de strijd naar huis gaan, zijn gestoorden die moet je of levenslang opsluiten(niet te doen) of opruimen. denk overigens dat zij zelf niks ander verwachten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlsberg View Post
    Denk dat executeren onvermijdelijk is! zijn geen gewone soldaten die na de strijd naar huis gaan, zijn gestoorden die moet je of levenslang opsluiten(niet te doen) of opruimen. denk overigens dat zij zelf niks ander verwachten.
    Helemaal met je eens.

  3. #203
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Idioten beginnen wel grote grappen te worden door dit soort 'ongelukken'. Dat met die 40+ ratten die aan voedsel vergiftiging doodgingen was ook heerlijk.

    Ze weten alleen hoe ze zichzelf kunnen opblazen. Andersom kunnen ze het niet vermijden zoals die val van Hezbollah op daesh vorig jaar. (warning: een van de beste video's ooit)
    Super was dit. Deze is van januari 2015:



    https://www.youtube.com/watch?v=Tm4O...jxmB2vhbSVdtNg

  4. #204
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

  5. #205
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat is Turkije aan het doen.... even de zaken nog ingewikkelder maken.

  6. #206
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Toch nog ff wat heugelijk nieuws in deze komkommertijd. BAM!!! Jonguh!
    'Nederlandse jihadist gedood in Syrië'


    Een beruchte Nederlandse jihadist van terreurorganisatie Jabhat al-Nusra zou om het leven zijn gekomen bij gevechten in de Syrische stad Aleppo. Het gaat vermoedelijk om Abdelkarim el Atrach uit Arnhem.

    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/nederlandse-jihadist-gedood-syrie-1

  7. #207
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Nice.

  8. #208
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

  9. #209
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk gaat ie er snel aan.

  10. #210
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Turkije gaat momenteel trouwens behoorlijk los op de Koerden.

    http://www.nytimes.com/2015/08/31/op...urds.html?_r=0

    Lijkt wel of de Turken balen van het feit dat de Koerden het ISIS behoorlijk lastig maken in Syrië.

  11. #211
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    De Koerden maken het tegenwoordig de Turken ook weer knap lastig. Dus Erdogan denkt weer twee vliegen in één klap te slaan.

  12. #212
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Dat hij nog vele shia milities zal vermoorden die die vervloekte Assad helpen. Het zijn verzetstrijders, de media brengt een eenzijdig beeld naar buiten.......waarom wordt assad niet aangepakt door de vs en kornruiten?belangen!!!!! Mooi dat ze de sawafid en rawaafid daar in syrië/irak hard aanpakken, oog om oog tand om tand. Iedereen die tegen de mujahideen vechten zullen het onderspit delven(mark my words). Nu nog wat Nederlandse soldaten ontvoeren en martelen.
    Islamitische staat overheerst met behulp van Allah swt en nu doorstoten, binnenkort is Europa aan de beurt en mogen jullie lachen om vliegende mensen etc. Hier op het forum wordt alleen maar 1 mening uitgedragen en dit is een tegengeluid. Duizenden koerden die in de rangen van IS vechten, ik kom hier later op terug. Islamic state zal overwinnen!!!!!!

  13. #213
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    euh wat?
    .
    Nomaal zou ik op de post hier boven zeggen "troll much??"

    Maar ik zie ook 1200+ posts dus dat kan bijna niet dat het een hoax account is.

    vraagje bananenplukster: Welk beeld brengt IS dan naar buiten? Dat van de "ware" Islam? Met verbrandingen? Sexslaven? massa executies? Culturele vernietiging?

  14. #214
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Onze eerste IS aanhanger op mixfight.nl. Ik hoop dat de AIVD meeleest!

  15. #215
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat hij nog vele shia milities zal vermoorden die die vervloekte Assad helpen. Het zijn verzetstrijders, de media brengt een eenzijdig beeld naar buiten.......waarom wordt assad niet aangepakt door de vs en kornruiten?belangen!!!!! Mooi dat ze de sawafid en rawaafid daar in syrië/irak hard aanpakken, oog om oog tand om tand. Iedereen die tegen de mujahideen vechten zullen het onderspit delven(mark my words). Nu nog wat Nederlandse soldaten ontvoeren en martelen.
    Islamitische staat overheerst met behulp van Allah swt en nu doorstoten, binnenkort is Europa aan de beurt en mogen jullie lachen om vliegende mensen etc. Hier op het forum wordt alleen maar 1 mening uitgedragen en dit is een tegengeluid. Duizenden koerden die in de rangen van IS vechten, ik kom hier later op terug. Islamic state zal overwinnen!!!!!!
    ben je een vrouw die bananen plukt of ben je een man die heel erg goed is in bananen plukken en in de bananenplukscene een ster is?


    op de vot dermit

  16. #216
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat hij nog vele shia milities zal vermoorden die die vervloekte Assad helpen. Het zijn verzetstrijders, de media brengt een eenzijdig beeld naar buiten.......waarom wordt assad niet aangepakt door de vs en kornruiten?belangen!!!!! Mooi dat ze de sawafid en rawaafid daar in syrië/irak hard aanpakken, oog om oog tand om tand. Iedereen die tegen de mujahideen vechten zullen het onderspit delven(mark my words). Nu nog wat Nederlandse soldaten ontvoeren en martelen.Islamitische staat overheerst met behulp van Allah swt en nu doorstoten, binnenkort is Europa aan de beurt en mogen jullie lachen om vliegende mensen etc. Hier op het forum wordt alleen maar 1 mening uitgedragen en dit is een tegengeluid. Duizenden koerden die in de rangen van IS vechten, ik kom hier later op terug. Islamic state zal overwinnen!!!!!!
    Met behulp van Allah verkrachten ze ook Yezidi's.... @MB667, ik denk dat hij bananen kan plukken met z'n anus. Best knap eigenlijk, maar niet mijn kopje thee.

  17. #217
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat hij nog vele shia milities zal vermoorden die die vervloekte Assad helpen. Het zijn verzetstrijders, de media brengt een eenzijdig beeld naar buiten.......waarom wordt assad niet aangepakt door de vs en kornruiten?belangen!!!!! Mooi dat ze de sawafid en rawaafid daar in syrië/irak hard aanpakken, oog om oog tand om tand. Iedereen die tegen de mujahideen vechten zullen het onderspit delven(mark my words). Nu nog wat Nederlandse soldaten ontvoeren en martelen.
    Islamitische staat overheerst met behulp van Allah swt en nu doorstoten, binnenkort is Europa aan de beurt en mogen jullie lachen om vliegende mensen etc. Hier op het forum wordt alleen maar 1 mening uitgedragen en dit is een tegengeluid. Duizenden koerden die in de rangen van IS vechten, ik kom hier later op terug. Islamic state zal overwinnen!!!!!!
    Hahaha ja bij IS zijn ze ook enorm dol op tegengeluid. Ga der zelf anders ook lekker naartoe, ik denk niet dat we je zullen missen hier

  18. #218
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    ik denk dat hij bananen kan plukken met z'n anus. Best knap eigenlijk, maar niet mijn kopje thee.

    ja dat kan ook nog ja.


    op de vot dermit

  19. #219
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    euh wat?
    .
    Nomaal zou ik op de post hier boven zeggen "troll much??"

    Maar ik zie ook 1200+ posts dus dat kan bijna niet dat het een hoax account is. ?
    Tweede account van basboon joh.

  20. #220
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat hij nog vele shia milities zal vermoorden die die vervloekte Assad helpen. Het zijn verzetstrijders, de media brengt een eenzijdig beeld naar buiten.......waarom wordt assad niet aangepakt door de vs en kornruiten?belangen!!!!! Mooi dat ze de sawafid en rawaafid daar in syrië/irak hard aanpakken, oog om oog tand om tand. Iedereen die tegen de mujahideen vechten zullen het onderspit delven(mark my words). Nu nog wat Nederlandse soldaten ontvoeren en martelen.
    Islamitische staat overheerst met behulp van Allah swt en nu doorstoten, binnenkort is Europa aan de beurt en mogen jullie lachen om vliegende mensen etc. Hier op het forum wordt alleen maar 1 mening uitgedragen en dit is een tegengeluid. Duizenden koerden die in de rangen van IS vechten, ik kom hier later op terug. Islamic state zal overwinnen!!!!!!
    Weet je wat overwint, mijn vuist in jouw puisterige bibs. Achterlijke IS boerin.

  21. #221
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Weet je wat overwint, mijn vuist in jouw puisterige bibs. Achterlijke IS boerin.
    Denk niet dat ze onder indruk is van een vuist als ze al bananen doet plukken met haar anus.....


    op de vot dermit

  22. #222
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Denk niet dat ze onder indruk is van een vuist als ze al bananen doet plukken met haar anus.....

  23. #223
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Als iemand het niet eens is met jullie dan gaan jullie over op beledigen, dit is een discussieforum toch? Retorische vraag voor de leeghoofden. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Hier een mooi filmpje van Khalief aboe bakr al-baghdadi 7afidahu Allah(moge Allah swt hem behouden ameen) http://youtu.be/a1LQdIA8B4c
    Vandaag een airport bases ingenomen Allahu akbar. Al zawahiri van al qaeda heeft opgeroepen om samen te werken tegen de kruisvaarders, tegen die vieze shi"eten, nusayriya en dergelijke ondanks dat hij het niet eens is met IS maar dat belet een samenwerking niet. Assad wordt op dit moment totaal vernietigd, vandaar dat de hypocriete westerse landen meer aanvallen willen uitvoeren op de mujahideen omdat ze Assad in het zadel willen houden. Hoe komt het dat er zoveel vluchtelingen zijn? Door Assad en niet door de mujahideen!!!!
    Last edited by bananenplukster; 11-09-2015 at 21:20.

  24. #224
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    De mujahideen van jabhat al nusra vieren het veroveren van de bases in Abu dhor: http://www.youtube.com/watch?v=10awZJ3WBco&sns=em

  25. #225
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Wordt tijd dat je afreist naar je zogenaamde kalifaat, en neem wat bananen mee voor je lieve mujahideen. Stop je dan wel aub met posten op dit mooie forum?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •