MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 11 FirstFirst ... 7891011
Results 251 to 267 of 267
  1. #251
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    https://www.youtube.com/watch?v=Q2X7eP6d0ME

    Koerden die over zijn gestapt naar IS
    zijn er gelukkig heel weinig. Vuile tering honden dat het zijn. Stockholm syndroom. Meeste komen uit halabja, laat dat net de stad zijn die saddam bijna totaal had weggeveegd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #252
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Men kan zeggen dat de economie bij aan het draaien is, maar de werkloosheidscijfers zijn nog steeds hoger dan pakweg tien jaar geleden. Solidariteit is leuk in theorie, maar de praktijk wijst vaak anders uit...
    Tja toen was de werkeloosheid mss wel kunstmatig laag. Ik wordt ook moe van dat rechtse gelul. Alles moet een waarde vertegenwoordigen. Wat veel belangrijker is is die vluchtelingen goed te verdelen
    over Europa en ook over dit land. En niet de (op korte termijn) goedkoopste manier. Maar wij hebben politici zonder enige visie. Allemaal bang voor wilders. Vvd wordt met de dag walgelijker. Alleen maar angst voeden. Echt europa is om je kapot te schamen. Overal lees ik walgelijke racistische commentaren. Zelf heb ik heus wel ook mijn vooroordelen maar als mens moet je altijd kritisch blijven en dus ook op jezelf.

  3. #253
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    De 3e wereldoorlog is zich langzaam aan het ontvouwen. Het is een ander soort oorlog dan ooit tevoren dus het sluimert er langzaam in maar zo is het wel. En waar gaat het stoppen?
    De vluchtenlingen stroom, financiële crisis en het zwaar opkomend fascisme zijn allemaal indicatoren van wat er gaat gebeuren en wat eraan komt, net zoals bij de 2e wereldoorlog.
    Dit vind ik wel een treffend stukje:

    http://www.joop.nl/opinies/detail/ar..._wereldoorlog/

  4. #254
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Tja toen was de werkeloosheid mss wel kunstmatig laag. Ik wordt ook moe van dat rechtse gelul. Alles moet een waarde vertegenwoordigen. Wat veel belangrijker is is die vluchtelingen goed te verdelen
    over Europa en ook over dit land. En niet de (op korte termijn) goedkoopste manier. Maar wij hebben politici zonder enige visie. Allemaal bang voor wilders. Vvd wordt met de dag walgelijker. Alleen maar angst voeden. Echt europa is om je kapot te schamen. Overal lees ik walgelijke racistische commentaren. Zelf heb ik heus wel ook mijn vooroordelen maar als mens moet je altijd kritisch blijven en dus ook op jezelf.
    Inderdaad. Er lijkt wel een soort algehele blinde paniek te heersen die door veel politici alleen maar gevoed wordt. De reacties van sommige is echt inderdaad te walgelijk voor woorden...

  5. #255
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    @Sadix, de strijd van de Koerden in Syrie is de laatste tijd een beetje uit het nieuws verdwenen en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er nu aan toe gaat. Houden ze nog steeds stand tegen het geweld van ISIS en de andere terroristische organisaties daar? En klopt het dat Turkije de Koerden in Syrie aan het bombarderen is?

  6. #256
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Inderdaad. Er lijkt wel een soort algehele blinde paniek te heersen die door veel politici alleen maar gevoed wordt. De reacties van sommige is echt inderdaad te walgelijk voor woorden...
    Gelukkig besluiten sommige vluchte..., immigranten om zelf weer de reis naar huis te ondernemen. Toch vervelend, zo'n tent in NL zonder gratis geld en gezinshereniging. Die trage WiFi ook....tsk....

  7. #257
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    @Sadix, de strijd van de Koerden in Syrie is de laatste tijd een beetje uit het nieuws verdwenen en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er nu aan toe gaat. Houden ze nog steeds stand tegen het geweld van ISIS en de andere terroristische organisaties daar? En klopt het dat Turkije de Koerden in Syrie aan het bombarderen is?
    Het begint een stalemate te worden. De oorlog kan zo nog jarenlang doorgaan en zo blijven alle moorden en slavernij doorgaan. Zelfs met Rusland erbij zullen straaljagers niet genoeg zijn.

  8. #258
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Was eigenlijk benieuwd of en hoe de Koerden stand houden omdat ze van de ene kant door ISIS worden belaagd en van de andere kant door de Turken worden gebombardeerd.

  9. #259
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    De Koerden (mbv. hevige luchtsteun) hebben kortgeleden nog een strategisch belangrijke stad veroverd op IS. Verder rukken ze op bepaalde plekken gestaag op. Krijgen sinds kort ook luchtsteun van Rusland, waarbij ze wat terreinwinst hebben geboekt.
    IS staat steeds meer onder druk door SAA en bondgenoten, waardoor de Koerden wat meer ontzien worden.
    Wat die Turkse bombardementen betreft, zal dat nu ook wel meevallen, aangezien Turkse luchtmacht zich nu niet in Syrisch luchtruim zal wagen.

  10. #260
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


    Turkse militairen naar Irak om peshmerga te trainen


    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4201981/2015/12/04/Turkse-militairen-naar-Irak-om-peshmerga-te-trainen.dhtml

    Zit Turkije verlegen om vriendjes nu Putin boos op ze is?

  11. #261
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Er lijkt maar geen einde aan die oorlog te komen. Ik weet niet wie erger is. Die khawarij van Da'ish of de rawafidh sekte Assad. Beide partijen zijn tegenstanders van de Islaam en doen dingen die hen uit de deen laten treden. Dat is één ding dat zeker is. Ik hoop dat er snel vrede komt in die regio. Dit gun je niemand.

    Ik zie veel Syrische vluchtelingen in A'dam de laatste tijd. Ik ben geen PVV-er, ben zelf een zg. allochtoon en moslim, maar die vluchtelingen worden ons wel een beetje door de strot geduwd. Ik keur die protesten en rellen niet goed, maar ergens begrijp ik die onvrede wel een beetje. Ik kan me alleen niet vinden in de manier waarop die mensen hun onvrede uiten.

    Laten we eerlijk zijn. Het gros van die vluchtelingen hebben geen competenties of skills die 'we' in het westen kunnen gebruiken. Veel van deze vluchtelingen zullen hier blijven i.t.t. wat Asscher nu zegt en zij zullen een beroep op de verzorgingsstaat doen. Dit terwijl die verzorgingsstaat wordt uitgekleed. Daarnaast zijn dit mensen die de neiging hebben om hun normen en waarden op een drammerige manier aan anderen op te leggen. Dan krijg je nog die schaamtecultuur vs. schuldcultuur tegenstelling. Niet om stemming te maken, maar vrouwen die alleen lopen of zich niet conformeren naar hun normen en waarden zullen op een bepaalde manier bejegend worden. Hoe kan ik dat zeggen, vraag je? Kijk maar wat er in landen als Zweden en Noorwegen is gebeurd, nadat zij die mensen zonder filter doorlieten. Kijk ook hier in Nederland hoe bepaalde mensen de publieke ruimte terroriseren met hun onaangepaste gedrag. Bepaalde mensen kunnen alleen gedijen onder repressie. Zij kunnen niet omgaan met de vrijheden die het westen hen biedt.

    Laat me niet eens beginnen over het tekort aan betaalbare huurwoningen in steden als A'dam. In hun eigen regio (bijv. Saudi Arabië) zegt men doodleuk, dat er geen ruimte is voor de vluchtelingen. Waarom moeten 'wij' dan al deze gasten opvangen? Wat is dit voor onzin? Al die BS wordt in Europa besloten en 'ons' door de strot geduwd.
    Ik werd aangevallen door een paar moraalridders. Waar zijn ze nu. Vervelend om nu je gelijk te halen, maar ik post niet zomaar onzin. We hebben gezien wat er in Keulen is gebeurd. Bepaalde mensen kunnen niet met de vrijheden die het westen biedt omgaan. Ik heb dit vaker op dit forum gezegd. Dan wil men nog meer van die mongolen binnenhalen. Ik begrijp die weerstand tegen die asielzoekers wel.

  12. #262
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ik werd aangevallen door een paar moraalridders. Waar zijn ze nu. Vervelend om nu je gelijk te halen, maar ik post niet zomaar onzin. We hebben gezien wat er in Keulen is gebeurd. Bepaalde mensen kunnen niet met de vrijheden die het westen biedt omgaan. Ik heb dit vaker op dit forum gezegd. Dan wil men nog meer van die mongolen binnenhalen. Ik begrijp die weerstand tegen die asielzoekers wel.
    Als ik het goed heb gelezen waren dit 3e generatie noord-afrikanen. Of heb ik het mis ?

  13. #263
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als ik het goed heb gelezen waren dit 3e generatie noord-afrikanen. Of heb ik het mis ?
    http://nos.nl/artikel/2079161-keulse...l-syriers.html

  14. #264
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Die khawarij van ISIS beginnen echt een probleem te worden. Kijk wat ze in Indonesië hebben gedaan. Walgelijk. Ik hoop dat ze allemaal uitgeroeid worden.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._Almere__.html

    Ik waarschuwde hier al lang voor. Die asielzoekers leveren alleen maar problemen op. Laat hun eigen regio die gasten opvangen. Niemand zit hier op dat gajes te wachten afgezien van een paar kkyuppen en politici.

  15. #265
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Als ik het goed heb gelezen waren dit 3e generatie noord-afrikanen. Of heb ik het mis ?
    Veruit de meesten waren pas gearriveerde asielzoekers. Waaronder veel Syrische kaakchirurgen en pianisten. Verder werden ook noord-afrikaanse zakkenroller en drugsdealertjes verdacht. En die zijn nog aan het procederen om een asielstatus te krijgen. Ook in Hamburg zitten ze nu al op bijna 300 aangiftes, zelfde daderprofielen. En dat is blijkbaar al maanden aan de gang en werd tot nog toe genegeerd.

  16. #266
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Taharrush. 't Is maar een spelletje, een arabisch spelletje..
    Keep 'em coming...

  17. #267
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Steun Jitse Akse

    De wereld op zijn kop!

    Jitse Akse is aangehouden en wordt mogelijk door justitie vervolgd. Dit omdat hij de strijd is aangegaan met globale vijand van de mensheid nummer 1: 'de laffe strijders van IS'. In zijn strijd zijn er een aantal IS strijders gesneuveld. Een aantal vijanden dus, premier Rutte zei het zelf, we zijn in oorlog!

    Teken deze petitie als je steun wilt betuigen aan Jitse Akse en u niet vind dat Jitse gestraft zou moeten worden.

    http://www.petities24.com/steun_jitse_akse

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •