MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast
Results 176 to 200 of 267
  1. #176
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik vind het hun verdiende loon, wel keur ik het filmen en verspreiden hiervan af. Ik ben tegen het executeren van krijgsgevangenen zonder proces, echter is de oorlog tegen isis een andere oorlog dan ik gewend ben.
    In Nederland weten we sowiezo al niet meer wat oorlogvoeren is. We spreken liever van conflicten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    In Nederland weten we sowiezo al niet meer wat oorlogvoeren is. We spreken liever van conflicten.
    Jep, maar gelukkig is dat op politiek niveau. In de uitvoering zijn we wel goed.

  3. #178
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Jep, maar gelukkig is dat op politiek niveau. In de uitvoering zijn we wel goed.
    Echte gevechtskracht missen we echter. Hopelijk zijn de ogen nu geopend en zal dit jaar een begin worden gemaakt met de reparatie van onze krijgsmacht, om het weer een zwaardmacht te maken met zware wapens.

  4. #179
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Kan iemand me updaten over de stand van zaken omtrent gebiedwinst/verlies van Isis? Hebben ze territorium erbij gewonnen/strategische posities verloren.
    Loopt de recruitment al terug? Ik weet niet, maar heb het idee dat het steeds minder 'hip' is om daarheen te gaan, of worden ze steeds sterker?
    Heeft Kurdistan al zn eigen staat geclaimd?
    ISIS heeft in syrie en irak weer wat terrein winst. In het noorden van Syrie hebben de Koerden nu dubbel zo veel terrein als een jaar terug. ISIS heeft daar grote verliezen geleden.

    Geen idee hoe het zit met de recruitment maar heb wel het idee dat het minder is van uit europa. een vriendin van me is nu in antalya en de turkse politie hefet een inval gedaan in de kamer naast haar. Was een marokkaanse jongen die in het zelfde vliegtuig zat als zij. Hij zou zich gaan aansluiten bij isis.

    EN nee we hebben geen onafhankelijkheid geclaimd. Erdogan heeft heeft gezegd dat als wij dat doen hij ons land binnen valt. Tegen ISIS en hun khalifaat heeft hij niks gezegd, dat vind hij wel ok. Maar een koerdische staat mag niet. Zoals in zijn eigen woorden, ook als koerden een eigenland zouden krijgen in argentinie zou hij dat binnen vallen.
    Home mtk-gym.nl


  5. #180
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Echte gevechtskracht missen we echter. Hopelijk zijn de ogen nu geopend en zal dit jaar een begin worden gemaakt met de reparatie van onze krijgsmacht, om het weer een zwaardmacht te maken met zware wapens.
    Dacht dat we daar al mee begonnen waren met de aanschaf van die fantastische F-35......

  6. #181
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Echte gevechtskracht missen we echter. Hopelijk zijn de ogen nu geopend en zal dit jaar een begin worden gemaakt met de reparatie van onze krijgsmacht, om het weer een zwaardmacht te maken met zware wapens.
    De leopard hoeft wat mij betreft niet terug te komen. Er zijn meerdere missies geweest waar we ze goed hadden kunnen gebruiken, maar niet werden ingezet omdat ze te agressief overkwamen. Ik had zelfs vernomen dat krauss maffei het een en ander wilden financieren.

  7. #182
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dacht dat we daar al mee begonnen waren met de aanschaf van die fantastische F-35......
    Is ook erg fantastisch, maar er is meer dan alleen de aanschaf/vervaning F-16. Dit draadje loopt al jaren.

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    De leopard hoeft wat mij betreft niet terug te komen. Er zijn meerdere missies geweest waar we ze goed hadden kunnen gebruiken, maar niet werden ingezet omdat ze te agressief overkwamen. Ik had zelfs vernomen dat krauss maffei het een en ander wilden financieren.
    Misschien wel, maar de situatie verandert continu en daar moet men het materiaal en middelen op aanpassen. In Afghanistan voldeed bijv de Bushmaster prima.

  8. #183
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Bushmaster was idd ideaal, heeft veel levens gered. De patria daarentegen...
    leopard hadden we goed in de overwatch kunnen gebruiken maar zoals eerder gezegd durven ze hem niet in te zetten, dan liever meer bushmasters bijvoorbeeld.

  9. #184
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ISIS heeft in syrie en irak weer wat terrein winst. In het noorden van Syrie hebben de Koerden nu dubbel zo veel terrein als een jaar terug. ISIS heeft daar grote verliezen geleden.

    Geen idee hoe het zit met de recruitment maar heb wel het idee dat het minder is van uit europa. een vriendin van me is nu in antalya en de turkse politie hefet een inval gedaan in de kamer naast haar. Was een marokkaanse jongen die in het zelfde vliegtuig zat als zij. Hij zou zich gaan aansluiten bij isis.

    EN nee we hebben geen onafhankelijkheid geclaimd. Erdogan heeft heeft gezegd dat als wij dat doen hij ons land binnen valt. Tegen ISIS en hun khalifaat heeft hij niks gezegd, dat vind hij wel ok. Maar een koerdische staat mag niet. Zoals in zijn eigen woorden, ook als koerden een eigenland zouden krijgen in argentinie zou hij dat binnen vallen.
    Veel terrein in Syrie en Irak is wild/onbewoonbaar gebied.
    Is ISIS vanuit dat perspectief dan sterker of zwakker geworden, ondanks winst in oppervlakte?
    Hebben zij belangrijke strategische punten bezet of zijn ze er juist een hoop verloren, want ik dacht dat dankzij de Koerden ze daarop juist ingeleverd hebben.
    Fighting is poetry in motion

  10. #185
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    45 IS-strijders omgekomen na eten vergiftigd maal

    In de Iraakse stad Mosul zijn 45 strijders van Islamitische Staat om het leven gekomen na het eten van een vergiftigde maaltijd. Dat melden Iraakse media. Volgens de woordvoerder van de Koerdische democratische partij is het nog onduidelijk of het gaat om opzettelijke vergiftiging of om voedselvergiftiging.
    http://www.metronieuws.nl/buitenland...ergiftigd-maal

  11. #186
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Misschien geluk bij een ongeluk,of een briljante actie.

  12. #187
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha wat een grap.

  13. #188
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Misschien ligt het aan mij, maar ik kijk regelmatig op internet en zie alleen de Koerden als gekken vechten tegen IS. Turkije vind het wel best geloof ik. Lijkt er op dat Turkije de Koerden de hete kastanjes uit het vuur laat halen. Blijft ook een best wel een ingewikkeld politiek spel.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  14. #189
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad zijn de Koerden geweldig bezig maar het is ook triest hoeveel ze aan het lijden zijn vooral hun Yazidi's. Echte vechters, zelfs de vrouwen. Als ze ooit een eigen land krijgen is dit hun grootste kans, ik gun het ze zo erg maar het lijkt onmogelijk door alle 'superpowers' die dat niet zien zitten.

  15. #190
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Aljazeera over het afslachten van alle Alevieten.... Ziek!


    Aljazeera Arabic: Should We Kill All Alawites?

    Whose idea was it to give Qatar the world cup? where their prime time tv hosts openly call for the genocide of men, women and children? imagine if the BBC put out tv polls that asked the question "should all muslims be slaughtered?", if Americans think Bill O'Reilly is bad, then listen to these terrorist supporting wahhabi goats, be sure that when the Alawites are gone that they will then be asking the same questions about the kurds, the christians and the druze, this video gives a good insight into the savage wahabbi arab mindset

    Video:

    Last edited by RedDawn; 22-07-2015 at 09:38.

  16. #191
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Islam is liefde man, begrijp dat nu toch eens....

    het treurige is het letterlijk nemen van de teksten. Er staan meer dan genoeg vreselijke dingen in de "heilige" boeken helaas.


    Maar even over Erdogan , ben benieuwd of hij nu koerden gaat beschermen na die slachtpartij van laatst.

  17. #192
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Wat een misselijke discussie......

    Dat er serieus op live tv een discussie is over de stelling of de alawieten massaal uitgemoord moet worden.

  18. #193
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha Erdogan, hou maar op. Die man heeft alleen maar praatjes en brengt Turkije terug naar het conservatisme met al zijn regels en veranderingen. Hij geeft geen fuck om de Koerden. Ook al zou je denken dat na het verlies van Erdogan met de verkiezingen en de winst van de Koerdische partij, er meer aandacht zou komen voor deze kwestie.

    Ik heb echt liefde gekregen voor de Koerden. Kijk veel Liveleak, docu´s, vice, etc. Ook die van IS. Het grote verschil tussen alle betrokken partijen (Irakees leger, Syrisch leger en de Koerden) dat ik zet allemaal als varkens behandeld zie worden wanneer ze door IS gevangen zijn genomen. Andersom ook. Irakees leger die ruggen open snijdt en er vervolgens zand of zout in gooit. Of hoe het Irakees en Syrisch leger gevangengenomen IS strijders executeert. Wat me erg op viel bij de Koerden was, dat zij bij gevangenneming van IS strijders het meest menselijk van iedereen met de vijand omgaan. Zag een video van een gevangengenomen IS strijder die zelfs water kreeg en verzorgd werd. Echt petje af voor de Koerden!

  19. #194
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wel grappig dat ze het over de afslachting van alawieten hebben. Laat ze maar ouwehoeren met Turkije. Turkije maakt wat dat betreft geen grappen

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Hahaha Erdogan, hou maar op. Die man heeft alleen maar praatjes en brengt Turkije terug naar het conservatisme met al zijn regels en veranderingen. Hij geeft geen fuck om de Koerden. Ook al zou je denken dat na het verlies van Erdogan met de verkiezingen en de winst van de Koerdische partij, er meer aandacht zou komen voor deze kwestie.

    Ik heb echt liefde gekregen voor de Koerden. Kijk veel Liveleak, docu´s, vice, etc. Ook die van IS. Het grote verschil tussen alle betrokken partijen (Irakees leger, Syrisch leger en de Koerden) dat ik zet allemaal als varkens behandeld zie worden wanneer ze door IS gevangen zijn genomen. Andersom ook. Irakees leger die ruggen open snijdt en er vervolgens zand of zout in gooit. Of hoe het Irakees en Syrisch leger gevangengenomen IS strijders executeert. Wat me erg op viel bij de Koerden was, dat zij bij gevangenneming van IS strijders het meest menselijk van iedereen met de vijand omgaan. Zag een video van een gevangengenomen IS strijder die zelfs water kreeg en verzorgd werd. Echt petje af voor de Koerden!
    Koerdische milities executeren ook op grote schaal gevangengenomen en gewonde IS-strijders. Ik heb daar trouwens geen problemen mee.

  21. #196
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Koerdische milities executeren ook op grote schaal gevangengenomen en gewonde IS-strijders. Ik heb daar trouwens geen problemen mee.
    Dit ligt aan de individu denk ik. De ene Koerdse soldaat heeft familie leden verloren door de daden van Daesh ratten dus dan is het volkomen begrijplijk dat zo'n man wraak neemt. De ander is er enkel om zijn broeders te helpen in oorlog en heeft zijn familie veillig in Kurdistan dus die kan dan geneigd zijn om zo'n rat genade te tonen. Ik vind zelf dat een oog om een oog toepasselijk is, er is niets minder dan een ISIS sub-mens.

  22. #197
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hlemaal met T15 eens, maar ik denk ook dat slechts een deel van de Koerden zo is. En zo niet, dan geef ik ze geen ongelijk.

    Trouwens heftig stuk over de alawieten. Hoop echt dat die laffe Erdogan zich er eens mee gaat bemoeien. Maar die zou zijn moeder nog verkopen aan IS als slaaf, als hij maar niet toegeeft aan de Koerden

  23. #198
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Report: Muay Thai champ executed by ISIS for trying to quit

    Longtime German Muay Thai fighter Valdet Gashi was reportedly executed for attempting to escape the IS stronghold.
    http://www.bloodyelbow.com/2015/7/21...scape-executed

  24. #199
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    IS-leiders gedood door eigen bermbom

    Een stukje leedvermaak uit de woestijn. In de buurt van de Iraakse stad Kharbandan zijn twee leiders van IS omgekomen door een bermbom. Het ironische aan de situatie is dat de bom ook door IS-strijders is neergelegd.
    http://www.spitsnieuws.nl/buitenland...-eigen-bermbom

  25. #200
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Idioten beginnen wel grote grappen te worden door dit soort 'ongelukken'. Dat met die 40+ ratten die aan voedsel vergiftiging doodgingen was ook heerlijk.

    Ze weten alleen hoe ze zichzelf kunnen opblazen. Andersom kunnen ze het niet vermijden zoals die val van Hezbollah op daesh vorig jaar. (warning: een van de beste video's ooit)


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •