MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 226 to 250 of 267
  1. #226
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Als iemand het niet eens is met jullie dan gaan jullie over op beledigen, dit is een discussieforum toch? Retorische vraag voor de leeghoofden. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Hier een mooi filmpje van Khalief aboe bakr al-baghdadi 7afidahu Allah(moge Allah swt hem behouden ameen) http://youtu.be/a1LQdIA8B4cVandaag een airport bases ingenomen Allahu akbar. Al zawahiri van al qaeda heeft opgeroepen om samen te werken tegen de kruisvaarders, tegen die vieze shi"eten, nusayriya en dergelijke ondanks dat hij het niet eens is met IS maar dat belet een samenwerking niet. Assad wordt op dit moment totaal vernietigd, vandaar dat de hypocriete westerse landen meer aanvallen willen uitvoeren op de mujahideen omdat ze Assad in het zadel willen houden. Hoe komt het dat er zoveel vluchtelingen zijn? Door Assad en niet door de mujahideen!!!!
    Excuses , ik wil natuurlijk niet terroristjes en hun sletjes beledigen. Het zijn naast kinderverkrachters, plunderaars en moordenaars best toffe lui.Geloof mij maar, die lui gaan nooit ver komen, allemaal verspilde moeite. Zodra het westen er te veel dreiging in gaat zien worden de grondtroepen gestuurd, en dan wordt het verschil duidelijk tussen die straatschoffies en de echte getrainde gasten met degelijk materiaal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Misschien wordt het tijd dat jij de westerse landjes verlaat en je muisje beschikbaar gaat stellen aan de verkrachtertjes van IS bananenplukster,scheelt misschien weer een kind die verkracht wordt.

  3. #228
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Misschien wordt het tijd dat jij de westerse landjes verlaat en je muisje beschikbaar gaat stellen aan de verkrachtertjes van IS bananenplukster,scheelt misschien weer een kind die verkracht wordt.
    Tja wat een idioot zeg, wat doen die figuren hier?

  4. #229
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Tja wat een idioot zeg, wat doen die figuren hier?
    Profiteren van de luxe en voorzieningen hier, die ze eigenlijk zo verafschuwen.

  5. #230
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Haha.. Well said

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Excuses , ik wil natuurlijk niet terroristjes en hun sletjes beledigen. Het zijn naast kinderverkrachters, plunderaars en moordenaars best toffe lui.Geloof mij maar, die lui gaan nooit ver komen, allemaal verspilde moeite. Zodra het westen er te veel dreiging in gaat zien worden de grondtroepen gestuurd, en dan wordt het verschil duidelijk tussen die straatschoffies en de echte getrainde gasten met degelijk materiaal.

  6. #231
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Als iemand het niet eens is met jullie dan gaan jullie over op beledigen, dit is een discussieforum toch? Retorische vraag voor de leeghoofden. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Hier een mooi filmpje van Khalief aboe bakr al-baghdadi 7afidahu Allah(moge Allah swt hem behouden ameen) http://youtu.be/a1LQdIA8B4c
    Vandaag een airport bases ingenomen Allahu akbar. Al zawahiri van al qaeda heeft opgeroepen om samen te werken tegen de kruisvaarders, tegen die vieze shi"eten, nusayriya en dergelijke ondanks dat hij het niet eens is met IS maar dat belet een samenwerking niet. Assad wordt op dit moment totaal vernietigd, vandaar dat de hypocriete westerse landen meer aanvallen willen uitvoeren op de mujahideen omdat ze Assad in het zadel willen houden. Hoe komt het dat er zoveel vluchtelingen zijn? Door Assad en niet door de mujahideen!!!!

    Ten eerste, Assad zal nooit ondergaan zolang Rusland hem helpt.

    Ten tweede, by all means koop je ticket(betaalt met je wajong uitkering)vandaag nog, laat je lang genoeg worden verkracht als slaaf in je hemelse kalifaat die je opeens van gedachten verandert en hopelijk krijg je een verdiende pakket van een F-15E maar laat het niet meteen je waardeloze leven eindigen, hopelijk lig je in het zand zonder je benen langzaam uit te bloeden zodat je goed kunt nadenken over je keuzes voordat men van je af is.

  7. #232
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    https://en.wikipedia.org/wiki/Russia...rian_Civil_War

    Rusland komt nu ook in actie. Mischien laten ze de rest zien hoe je Isis ratten aanpakt.

  8. #233
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    https://en.wikipedia.org/wiki/Russia...rian_Civil_War

    Rusland komt nu ook in actie. Mischien laten ze de rest zien hoe je Isis ratten aanpakt.
    Dan moeten ze wel daadwerkelijk IS bestoken en niet alleen de andere rebellen.

  9. #234
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Dat doen ze wel, FSA is o.a. ook aangepakt en van mijn part moeten ze daarmee doorgaan. FSA en andere rebellen zijn niet te vertrouwen, ene moment accepteren ze training van Amerika en dan opeens verdwijnen ze omdat ze zich hebben aangesloten bij de terroristen. Rusland pakt iedereen aan die tegen Assad is.

  10. #235
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zou me toch eerst op IS richten, lijkt me strategisch en politiek gezien wat beter.

  11. #236
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

  12. #237
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Nou. Zo erg geheim zijn ze nou ook weer niet als het AD ervan af weet.

  13. #238
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou. Zo erg geheim zijn ze nou ook weer niet als het AD ervan af weet.
    Als je te geheim bent is veteranen werven weer wat moeilijker

  14. #239
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Als je te geheim bent is veteranen werven weer wat moeilijker
    Want ze hebben geen veteranenclub of zo en gaan dan maar in het AD reclame maken?

  15. #240
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Want ze hebben geen veteranenclub of zo en gaan dan maar in het AD reclame maken?
    De veteranen in dergelijke clubjes zijn niet de veteranen die ze daar zoeken

  16. #241
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ik vond het wel mooi dat ze gewoon in Homeland (tv serie) met een oplossing kwamen voor IS, maar dat daar echt niemand aan wou. :-)

  17. #242
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Ik vond het wel mooi dat ze gewoon in Homeland (tv serie) met een oplossing kwamen voor IS, maar dat daar echt niemand aan wou. :-)
    Wat was dat voor oplossing?

  18. #243
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat was dat voor oplossing?

    "Hit reset -- pound Raqqah into a parking lot."
    It's okay to be white

  19. #244
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

  20. #245
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=Q2X7eP6d0ME

    Koerden die over zijn gestapt naar IS

  21. #246
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    De Turkse premier Davutoglu heeft bevestigd dat er geen verschil is in de islamitische opvattingen tussen Turkije en IS:

    “There is a 360-degree, not 180-degree, difference between the Islam we defend and what Daesh has on its mind,” he said, using an Arabic acronym for the Islamic State."

    http://foreignpolicy.com/2015/10/15/turkish-prime-minister-there-is-a-360-degree-difference-between-turkish-islam-and-isis/


  22. #247
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Er lijkt maar geen einde aan die oorlog te komen. Ik weet niet wie erger is. Die khawarij van Da'ish of de rawafidh sekte Assad. Beide partijen zijn tegenstanders van de Islaam en doen dingen die hen uit de deen laten treden. Dat is één ding dat zeker is. Ik hoop dat er snel vrede komt in die regio. Dit gun je niemand.

    Ik zie veel Syrische vluchtelingen in A'dam de laatste tijd. Ik ben geen PVV-er, ben zelf een zg. allochtoon en moslim, maar die vluchtelingen worden ons wel een beetje door de strot geduwd. Ik keur die protesten en rellen niet goed, maar ergens begrijp ik die onvrede wel een beetje. Ik kan me alleen niet vinden in de manier waarop die mensen hun onvrede uiten.

    Laten we eerlijk zijn. Het gros van die vluchtelingen hebben geen competenties of skills die 'we' in het westen kunnen gebruiken. Veel van deze vluchtelingen zullen hier blijven i.t.t. wat Asscher nu zegt en zij zullen een beroep op de verzorgingsstaat doen. Dit terwijl die verzorgingsstaat wordt uitgekleed. Daarnaast zijn dit mensen die de neiging hebben om hun normen en waarden op een drammerige manier aan anderen op te leggen. Dan krijg je nog die schaamtecultuur vs. schuldcultuur tegenstelling. Niet om stemming te maken, maar vrouwen die alleen lopen of zich niet conformeren naar hun normen en waarden zullen op een bepaalde manier bejegend worden. Hoe kan ik dat zeggen, vraag je? Kijk maar wat er in landen als Zweden en Noorwegen is gebeurd, nadat zij die mensen zonder filter doorlieten. Kijk ook hier in Nederland hoe bepaalde mensen de publieke ruimte terroriseren met hun onaangepaste gedrag. Bepaalde mensen kunnen alleen gedijen onder repressie. Zij kunnen niet omgaan met de vrijheden die het westen hen biedt.

    Laat me niet eens beginnen over het tekort aan betaalbare huurwoningen in steden als A'dam. In hun eigen regio (bijv. Saudi Arabië) zegt men doodleuk, dat er geen ruimte is voor de vluchtelingen. Waarom moeten 'wij' dan al deze gasten opvangen? Wat is dit voor onzin? Al die BS wordt in Europa besloten en 'ons' door de strot geduwd.

  23. #248
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik snap het allemaal ook wel, maar men laat zich wel erg veel leiden door angst in deze discussie. Alsof er bendes profiteurs deze kant op komen die een soort Syrische kolonie gaan stichten en het voor de rest gaan verzieken.
    Ik denk dat een groot deel van de asielzoekers wel zal terugkeren na een bepaalde periode. Dat zal zijn omdat Nederland nou eenmaal niet het Walhalla is dat ze hadden verwacht, of doordat de oorlog in Syrië en omstreken inmiddels is geëindigd. Veel vluchtelingen zullen een verblijfsvergunning krijgen op basis van humanitaire gronden, maar deze is beperkt tot vijf jaar. Alleen wanneer je over vijf jaar nog steeds bent te kwalificeren als vluchteling, heb je goede kans op verblijf voor onbepaalde tijd. Anders is de wetgeving zodanig dat je niet langer recht hebt op verblijf. Daarnaast kan de tijdelijke verblijfsvergunning ook tussentijds worden ingetrokken op het moment dat al eerder niet meer sprake is van de situatie die aanleiding heeft gegeven voor de verblijfsvergunning. Voor de duidelijkheid, een verblijfsvergunning op basis van asiel is niet bepaald makkelijk. Wat dat betreft is het makkelijker om bijvoorbeeld via gezinshereniging het land proberen binnen te komen.
    Last edited by Facade; 19-10-2015 at 17:47.

  24. #249
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    (...) Veel vluchtelingen zullen een verblijfsvergunning krijgen op basis van humanitaire gronden, maar deze is beperkt tot vijf jaar. Alleen wanneer je over vijf jaar nog steeds bent te kwalificeren als vluchteling, heb je goede kans op verblijf voor onbepaalde tijd. Anders is de wetgeving zodanig dat je niet langer recht hebt op verblijf.
    Gewoon een kind nemen, op school zetten en dus gegarandeerde verlenging.
    It's okay to be white

  25. #250
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Men kan zeggen dat de economie bij aan het draaien is, maar de werkloosheidscijfers zijn nog steeds hoger dan pakweg tien jaar geleden. Solidariteit is leuk in theorie, maar de praktijk wijst vaak anders uit...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •