MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 11 FirstFirst ... 34567891011 LastLast
Results 151 to 175 of 267
  1. #151
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Wat mij betreft hebben alle betrokkenen partijen vuile handen. De enigste groep waar ik sympathie voor kan opbrengen zijn de burgerslachtoffers die de ellende moeten ondergaan.
    Mee eens. Ben wel van mening dat "het westen" moeten proberen hun vuile handen te wassen. Maar dat gaat niet gebeuren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    het tij is totaal gekeerd.

    afgelopen maand meer dan 1000 dorpen bevrijd.
    Voor het eerst ooit de 2 kantons : cizire en kobane aan elkaar gelinkt. Tal Abyad is nu omsingeld en als die ook wordt overgenomen wat sowieso zal gebeuren dan heeft isis geen directe aanvoer route naar raqqa meer en is dit een nog grotere overwinning als toen in Kobane.

    Nogmaals hebben de koerden bewezen de enige op de grond te zijn die isis kunnen verslaan en nog hebben we geen wapens of iets. De lucht aanvallen zijn wel van grote waarde maar het irakeze en Syrische leger hebben zelf ook vliegtuigen maar nog maken ze geen meter terrein winst. De koerden hebben hun gebied in 4 maanden tijd zeker 2 x zo groot gemaakt in het geheel.

    Ik zeg net tegen me vrouw, hoe we toen huilend het nieuws volgden en twitter volgenden 24/7 toen kobane werd aangevallen, doe ik nu precies het zelfde maar lachend. Er is zo ongelooflijk veel terrein geboekt dat is niet normaal.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Templa...r_detailed_map voor de updates
    Home mtk-gym.nl


  3. #153
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Ze zijn net Tal Abyad al binnengevallen. Gaat ineens erg snel. FSA speelt ook een behoorlijke rol in samenwerking met YPG.

  4. #154
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Succes. Wordt tijd dat deze gestoorden aangepakt worden.

  5. #155
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Tall Abyad en Ain Issa zijn gevallen. Raqqah (zelfuitgeroepen hoofdstad van hun kalifaat) zal hoogstwaarschijnlijk de volgende stap worden.

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Tall Abyad en Ain Issa zijn gevallen. Raqqah (zelfuitgeroepen hoofdstad van hun kalifaat) zal hoogstwaarschijnlijk de volgende stap worden.
    Hier zit Erdogan flink van te balen. Hij zal trouwens nooit toestaan dat Raqqah wordt ingenomen.

  7. #157
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Maar zijn er genoeg Koerden om heel dat gebied te controleren? Of krijg je "gewone" terreur???

  8. #158
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  9. #159
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Maar zijn er genoeg Koerden om heel dat gebied te controleren? Of krijg je "gewone" terreur???
    Rojava of te wel syrisch koerdistan heeft een eigen unieke regering systeem. De stammen moeten zich zelf regeren. Kleine staten zoals in amerika heel erg kort samen gevat.
    Home mtk-gym.nl


  10. #160
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Home mtk-gym.nl


  11. #161
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Mooi plaatje van de vooruitgang die is geboekt.



  13. #163
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Treffer!

  14. #164
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post

  15. #165
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Denk dat Israel er belang bij heeft dat het aan hun grens rustig blijft. Denk niet dat zij zitten te wachten een Syrie onder de controle van ISIS. ISIS vecht sinds kort pas op grote schaal tegen Assad en Hezbollah. Voorheen waren dat enkele kleine schermutselingen. Ze vochten/vechten vooral tegen andere ''rebellen'' en de Koerden. Ze vochten zo'n beetje met alles en iedereen, terwijl zij en Assad's troepen mekaar veelal met rust lieten. Dus volgens jou heeft Israel er belang bij dat ISIS niet verslagen wordt, zodat zij tegen de door Israel gesteunde groepen kan vechten. Klinkt logisch.

    Wat bedoel je met het steunen van FSA en Al Nusra? Medische steun? Alles en iedereen die zich voor medische hulp aan de grens meldt, wordt geholpen. Meestal burgers, soms andere figuren. Bepaalde mensen zien dat als onomstotelijk bewijs dat Israel bepaalde groeperingen steunt, enz. Lijkt me eerder dat ze de kans aangrijpen om over verschillende groeperingen informatie in te winnen en mensen te ''turnen''. Plus is het een goede manier, hoe bruut het misschien ook klinkt, om de medici te trainen (zowel mentaal als qua skills) op grote aantallen zwaargewonden.
    Volgens mij kijk je teveel films. Gelukkig komen de Israelische Druzen nu in actie. Afmaken die terroristen!

    http://www.haaretz.com/news/diplomac...emium-1.662388

  16. #166
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    75
    vCash
    124446

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Volgens mij kijk je teveel films. Gelukkig komen de Israelische Druzen nu in actie. Afmaken die terroristen!

    http://www.haaretz.com/news/diplomac...emium-1.662388
    Ik ben wel een liefhebber van films, ja. Deze schijnt ook top te zijn: http://www.imdb.com/title/tt0118883/?ref_=nv_sr_1

    Maar waar staat er in dat artikel dat het terroristen waren? Lekker juichen als er 2 mensen gelyncht worden, zonder te weten wie het precies waren.
    Denk dat jij vooral teveel luistert naar de verhaaltjes van meneer Assad.

  17. #167
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Masri View Post
    Ik ben wel een liefhebber van films, ja. Deze schijnt ook top te zijn: http://www.imdb.com/title/tt0118883/?ref_=nv_sr_1

    Maar waar staat er in dat artikel dat het terroristen waren? Lekker juichen als er 2 mensen gelyncht worden, zonder te weten wie het precies waren.
    Denk dat jij vooral teveel luistert naar de verhaaltjes van meneer Assad.
    Je weet niet waar je over praat. Dat gedeelte van de grens is in handen van Al Nusra, een afdeling van Al Qaida. Hun gewonde strijders worden verpleegd door Israël. Gelukkig ging dat deze keer niet door!

    Al Nusra is verantwoordelijk voor vele slachtingen onder Druzen in Syrië. Zoals enkele weken geleden nog:

    http://www.independent.co.uk/voices/...-10318348.html

    Blijf maar lekker films kijken!

  18. #168
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

  19. #169
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wat leven we ook in een lekkere verrotte wereld.

  20. #170
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En dat soort types laat men dan ook weer gewoon lekker terugkomen. Fijn.

  21. #171
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Zo en nog een groepje wat tegen IS aan het knokken is.
    Jaysh al-Islam
    https://en.wikipedia.org/wiki/Jaysh_al-Islam
    Video van deze boys

    "edit"
    Ik heb de full video weg gehaald. Ik vond/vind hem te lijp. Als je het wil zien kan je zelf zoeken.

    Dit is het Idee



    "edit"

    Let op HEEL ERG NSFW/LUNCH/SLAAP
    Alleen kijken Als je het kunt hebben want ik weet niet hoor.


    Ondertussen mogen van mij de Koerden winnen in het noorden en lijkt Assad steeds meer op de "beste" oplossing voor de rest van de bevolking.

  22. #172
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ze hebben dikke mats gehad met zo een snelle dood.

  23. #173
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ze hebben dikke mats gehad met zo een snelle dood.
    vind ik ook.

    Ik zat al een tijdje te wachten op deze video. Ze hadden tijdje terug de trailer gereleased.
    Vond het idee gruwelijk om de rollen om te draaien. de oranje pakken zijn nu de slagers.
    Home mtk-gym.nl


  24. #174
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    vind ik ook.

    Ik zat al een tijdje te wachten op deze video. Ze hadden tijdje terug de trailer gereleased.
    Vond het idee gruwelijk om de rollen om te draaien. de oranje pakken zijn nu de slagers.
    Ik vind het hun verdiende loon, wel keur ik het filmen en verspreiden hiervan af. Ik ben tegen het executeren van krijgsgevangenen zonder proces, echter is de oorlog tegen isis een andere oorlog dan ik gewend ben.

  25. #175
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Kan iemand me updaten over de stand van zaken omtrent gebiedwinst/verlies van Isis? Hebben ze territorium erbij gewonnen/strategische posities verloren.
    Loopt de recruitment al terug? Ik weet niet, maar heb het idee dat het steeds minder 'hip' is om daarheen te gaan, of worden ze steeds sterker?
    Heeft Kurdistan al zn eigen staat geclaimd?
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •