MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default Eindbazen Podcast #5: Stefan Struve - UFC (MMA) Vechter Eindbazen Eindbazen

    deel 5 alweer

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Ook bekend geworden dat Stefan overstapt naar de Blackzillians, Stefan blijft gewoon in Nederland wonen maar traint tot aan zijn volgende gevecht in Florida. Alhoewel zijn volgende gevecht nog niet vast staat kunnen we waarschijnlijk rekenen op Struve vs Big Nog. Ik hoop dat Struve weer in top 10 komt onder begeleiding van Schrijber en Hooft.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  3. #3
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Heb je zijn partij tegen Overeem zeker niet gezien ,hou aub op met deze onzin.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Heb je zijn partij tegen Overeem zeker niet gezien ,hou aub op met deze onzin.
    Zeg gravenbeek, heb je je begrijpend lezen toets nog niet gehaald? Ten eerste hoop ik het, ten tweede ga ik er ook vanuit. Stefan heeft nog steeds potentieel. Ik ga er vanuit dat jij de podcast niet gezien hebt, want een domme reactie zoals bovenstaand geeft wel weer dat het moeilijk is voor je om inhoudelijk te reageren.

    Twee wins en dat is zeker realistisch gezien het potentieel van Stefan en hij staat weer in de top 10. Mocht je INHOUDELIJK willen reageren met fatsoenlijke argumenten dan hoor ik het natuurlijk graag.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  5. #5
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Hopen doe ik op de wc.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Leuke aflevering wederom. Een aantal even gedownload en tussen de bedrijven door beluisterd, maar de heren zijn lekker bezig.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Hopen doe ik op de wc.
    Ik moest lachen. En nu weer terug ontopic haha.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik had de eerste 75 minuten al gekeken. De rest moet nog. Is echt een lange zit, maar zo fucking interessant dit.
    Echt, als je eenmaal aan het kijken bent dan wordt je gewoon meegezogen in de anekdotes, ervaringen en verhalen van Steef.

    Complimenten aan Mickey en Wiggert. Goed bezig jullie.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Vind het echt een toffe podcast! Ga zo even verder luisterkijken met deel 1, Martijn de Jong.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wel leuk zon podcast
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Fantastische luistervoer dit ga zo door
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    In het deel met martijn de jong zegt hij tegen het eind aan iets interessant, een neuropsycholoog die hij kent die testen heeft uitgevoerd waaruit gebleken is dat bepaalde sporters heel hoog scoren op bepaalde gebieden qua intelligentie tyson zou ook getest zijn en hele hoge score hebben hetzij een grote werkgeheugen creativiteit en heel snel informatie verwerken, zo een vermoeden heb ik altijd al gehad bij topsporters dat zij een vorm van intelligentie hebben boven gemiddeld het kan ook haast niet anders omdat ze dingen veel sneller zien stappen vooruit lopen creatiever zijn dan gemiddeld dat is ook de reden waarom je achter de feiten aan loopt als je zou sparren bijvoorbeeld tegen zo een kaliber vechter en dan heb ik het niet eens over kracht maar over capaciteit, zelfde geldt ook voor andere sporters zoals zidane van basten noem maar op.

    Heel interessant dat zoiets neurologisch gemeten kan worden.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •