MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Stefan Struve ===> Blackzillians

    Stefan "Skyscraper" Struve heeft voor zijn volgende partij een belangrijke verandering doorgevoerd. Volgens UFC Tonight op FOX Sports 1 heeft de UFC zwaargewicht zich bij de Blackzilians aangesloten. Er is verder weinig informatie over de verandering bekend.

    Struve die vanwege hart problemen een tijdje niet kon vechten verloor onlangs van Alistair Overeem.

    Volgens Ariel Helwani heeft Big Nog aangegeven dat hij graag tegen Struve wil vechten er is nog niks bevestigd
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Leuk om te zien dat de Nederlanders daar erg in trek zijn!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Kan hij mooi met henry hooft aan zijn standup werken.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Beter! Ik hoop dat hij even de tijd neemt om daar een flinke tijd aan de gang te gaan voordat hij een partij heeft.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd

  6. #6
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Struvezillian!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Goede move! Denk dat het niveau bij Bob qua sparringpartners te laag is en dat hij daar niet meer groeit, en stilstand is achteruitgang in deze wereld.
    Train for perfection but aim for more

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik hoop dat het in heel goed overleg met Bob is en dat bob nog steeds een paar procenten uit de purse krijgt omdat hij struve daar heeft gebracht.
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Deze jongen komt te kort voor de top,zijn staande werk is helemaal niets,gebruik totaal zijn lengte niet.Heeft al met veel toppers getraind waaronder Ghita.Verandering van gym zal weinig tot niets uithalen.Ze zouden Sem Schilt naar Schreiber gym moeten halen kan hij veel van leren .

  11. #11
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Goede move! Denk dat het niveau bij Bob qua sparringpartners te laag is en dat hij daar niet meer groeit, en stilstand is achteruitgang in deze wereld.
    Inderdaad Stef, hij heeft aangegeven dat hij tot zijn volgende partij in Florida traint om met sparringspartners van niveau te trainen. Hij gaf zelf aan dat hij traint met mensen die in de top vijf staan ongeacht dicipline. Geweldige partners hebben ze daar: Spong, Verhoeven, Evans, Estima en A. Johnson.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  12. #12
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik ben erg benieuwd wat dit met hem zal doen.

  13. #13
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Deze jongen komt te kort voor de top,zijn staande werk is helemaal niets,gebruik totaal zijn lengte niet.Heeft al met veel toppers getraind waaronder Ghita.Verandering van gym zal weinig tot niets uithalen.Ze zouden Sem Schilt naar Schreiber gym moeten halen kan hij veel van leren .

    Gast, hij vecht al zo'n zes jaar in de HW-divisie van de UFC, heeft meerdere keren SOTN, FOTN en KOTN behaald, stond voor z'n hartfalen meerdere jaren in de top 10. En jij zegt dat ie te kort komt voor de top?
    Kan jij niet es gewoon stoppen met zeiken...heb nog geen positieve post van jou gezien hier...
    It's okay to be white

  14. #14

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Gast, hij vecht al zo'n zes jaar in de HW-divisie van de UFC, heeft meerdere keren SOTN, FOTN en KOTN behaald, stond voor z'n hartfalen meerdere jaren in de top 10. En jij zegt dat ie te kort komt voor de top?
    Kan jij niet es gewoon stoppen met zeiken...heb nog geen positieve post van jou gezien hier...
    2x !!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik hoop dat het in heel goed overleg met Bob is en dat bob nog steeds een paar procenten uit de purse krijgt omdat hij struve daar heeft gebracht.
    Schrijber kan zich volledig vinden in het besluit van Struve en wenst hem alle succes toe.

    “Wij zijn van mening dat het goed voor zijn ontwikkeling is om bij een sportschool te trainen die dag en nacht UFC uitademt,” aldus Schrijber. “Omdat de Blackzilians over een trainer beschikt die goed is in het staande werk zijn we bij hen uitgekomen. Na die drie maanden gaan we de kaarten schudden om te kijken hoe wij verder gaan.”

    “Het leven is vallen en opstaan en als hij besluit om voor hun uit te komen, heb ik daar vrede mee. Ik hoop dat hij in de toekomst nog iets aan mijn adviezen en raad heeft. Een vechter moet tot slot voor zichzelf kiezen en niet voor zijn trainer. Hij moet verder, zo is het leven. Stefan praat er tenminste met ons over. We hebben er lang over gepraat. Dat is wel zo eerlijk.”

    “Veel vechters, waaronder Rodney Glunder, hebben mij in het verleden anders behandeld. Dat is heel erg, krenkend en respectloos. Op de manier waarop het nu verlopen is, kan ik er goed mee omgaan. Echter denk ik dat beter presteren niet alleen aan de coach, trainer en sportschool ligt. Om beter te presteren moet er ook heel veel in Stefan’s hoofd veranderen. Dat is uiteindelijk moeilijker dan de overstap maken.”

    Bron R1N

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post


    Schrijber kan zich volledig vinden in het besluit van Struve en wenst hem alle succes toe.

    “Wij zijn van mening dat het goed voor zijn ontwikkeling is om bij een sportschool te trainen die dag en nacht UFC uitademt,” aldus Schrijber. “Omdat de Blackzilians over een trainer beschikt die goed is in het staande werk zijn we bij hen uitgekomen. Na die drie maanden gaan we de kaarten schudden om te kijken hoe wij verder gaan.”

    “Het leven is vallen en opstaan en als hij besluit om voor hun uit te komen, heb ik daar vrede mee. Ik hoop dat hij in de toekomst nog iets aan mijn adviezen en raad heeft. Een vechter moet tot slot voor zichzelf kiezen en niet voor zijn trainer. Hij moet verder, zo is het leven. Stefan praat er tenminste met ons over. We hebben er lang over gepraat. Dat is wel zo eerlijk.”

    “Veel vechters, waaronder Rodney Glunder, hebben mij in het verleden anders behandeld. Dat is heel erg, krenkend en respectloos. Op de manier waarop het nu verlopen is, kan ik er goed mee omgaan. Echter denk ik dat beter presteren niet alleen aan de coach, trainer en sportschool ligt. Om beter te presteren moet er ook heel veel in Stefan’s hoofd veranderen. Dat is uiteindelijk moeilijker dan de overstap maken.”

    Bron R1N
    Goede reactie en mooi dat het in goed overleg is gegaan, hopelijk gaan we nog lang van Struve genieten, en Bob komt wel weer met een ander nieuw talent mocht hij besluiten om over te stappen. Wens ze beide succes!

  17. #17
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Jongens Struve is echt geen top vechter,hij heeft best wel goede partijen gevochten,maar een topper is het niet.Dat was Overeem.

  18. #18
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Jongens Struve is echt geen top vechter,hij heeft best wel goede partijen gevochten,maar een topper is het niet.Dat was Overeem.
    pfff vermoeiend dit

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by M3 View Post
    Goede reactie en mooi dat het in goed overleg is gegaan, hopelijk gaan we nog lang van Struve genieten, en Bob komt wel weer met een ander nieuw talent mocht hij besluiten om over te stappen. Wens ze beide succes!
    Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?

    heeft jones dat geleerd van z'n staande trainer?

    jones is uniek in zijn stijl, dat is niet aangeleerd.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by malle eppie View Post
    2x !!
    Badr is nep
    overeem is nep
    struve is een topper

    welcome to mixfight.nl

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?
    ik doelde op de reactie mbt Struve.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Als je mee wil horen over Struve en z'n move luister dan ff de podcast van Eindbazen.



    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Badr is nep
    overeem is nep
    struve is een topper

    welcome to mixfight.nl
    Valt me nog mee, ik dacht even dat je de racisme kaart ging trekken omdat Struve blank is en die andere twee niet
    Fighting is poetry in motion

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Foto's van Struve die aan het trainen is in Flordia bij de Blackzilians.

    http://www.blackzilians.com/gallery/AAA-T/36.html

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    thanx

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •