MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default ISIS beesten onthoofden 21 Koptische christenen in Libië VIDEO

    Fuck off met commentaren over de website. De video is alles behalve smakelijk. Dus je bent gewaarschuwd.
    NIET KIJKEN ALS JE RUSTIG WILT SLAPEN!
    http://shoebat.com/2015/02/15/watch-...sus-fulfilled/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat hoop ik dat die beesten zelf 10x erger sterven. Lafaards.

    Ik kijk ze nooit, maar ik zou wel een beschrijving lezen van iemand die ziek genoeg is om het te bekijken.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Voor een beschrijving hoef je alleen de berichten op de nieuwswebsites lezen.
    Van RTL:

    "In de gepubliceerde video maakt IS duidelijk dat de groep voet aan de grond heeft in Libië. De video zou zijn opgenomen in de buurt van Tripoli. "We staan ten zuiden van Rome", aldus een beul. De video is een boodschap voor 'de vijandige Egyptische kerk'. "Veiligheid voor jullie kruisvaarders is iets wat jullie alleen maar kunnen wensen."
    Daarna worden hun gevangenen die in oranje jumpsuits gekleed zijn gedwongen te knielen en worden ze door het ISIS ongedierte...je weet zelf. Ze deden hun verhaal trouwens in het Engels. Dus zal wel weer een van de verrijkers uit de UK of een ander Engelstalig land zijn.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Die vent sprak niet met een Engels accent, denk niet dat die uit de UK kwam. Maar goed, ziek was het wel weer.

    Het vreemde is ook weer dat wanneer je een aantal van die video's gezien hebt je ermee om leert gaan ze te kijken. De eerste keer dat ik zoiets zag was ik er behoorlijk van aangedaan. Nu vind ik het nog steeds erg, maar op die manier raakt het me niet meer. Moet je je voorstellen hoe murw de geest van de mensen in die oorlogsgebieden geslagen is. Ik vraag me daarnaast af of je zoiets ooit kunt relativeren wanneer je het echt meemaakt. Denkt het niet. Iets op een scherm zien en er zelf bij zijn, dat zijn toch twee hele verschillende dingen. Die hele regio is fucked voor meerdere generaties lang.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Die regio is fucked up idd maar er gaan ook gewoon jongens naar toe die hier geboren zijn... die daar wat kunnen "betekenen" Terwijl zij hier een onbeduidend leven zullen leven oid. Terwijl het omgekeerde net zo waar is. Gewoon kapot gaan door kogels en dat was het dan.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Die regio is fucked up idd maar er gaan ook gewoon jongens naar toe die hier geboren zijn... die daar wat kunnen "betekenen" Terwijl zij hier een onbeduidend leven zullen leven oid. Terwijl het omgekeerde net zo waar is. Gewoon kapot gaan door kogels en dat was het dan.
    Om maar even de totale zinloosheid van dit alles nog eens te onderstrepen.

    Net wat Turboknecht al aanhaalt, op de één of andere manier wen je eraan. Ik heb dus prima geslapen Blackaddert. Het enige zinnige dat ik ervan kon maken was #FuckIS

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ben er zelf eigenlijk ook niet echt onpasselijk van geworden. Maar met zoiets moet het wel ff vermeld worden leek mij.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Maar ook een beetje goed nieuws. Egypte en Libië zijn naar aanleiding van dit allemaal begonnen het ongedierte te bombarderen. Volgens hen zijn er zeker 50 ratten gedood tot nog toe. En Egypte is niet van plan om het bij een eenmalige actie te laten.
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...j-bombardement

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Die vent sprak niet met een Engels accent, denk niet dat die uit de UK kwam.
    Misschien niet de UK. Maar hij heeft in elk geval in een Engelstalig land gewoond. Hij klonk niet als iemand die het pas veel later heeft geleerd en nooit of zelden heeft gebruikt.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Lang leve de 'arab spring'! Het is daar nu inderdaad veel beter dan toen Ghaddafi er de scepter zwaaide...

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    walgelijk, ze filmen deze shit wel elke keer weer professioneler dan de vorige. slowmotion,in-uitzoomen enz enz

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    walgelijk, ze filmen deze shit wel elke keer weer professioneler dan de vorige. slowmotion,in-uitzoomen enz enz

    Het zieke daarvan is dat veel van die gasten die skills waarschijnlijk op een school in west-europa hebben opgedaan. Ze kunnen dus bij wijze van spreken bij jou of mij in de klas gezeten hebben. En nu staan ze daar met een mes in hun handen om iemand letterlijk een kop kleiner te maken. Waar is het dan met ze mis gegaan vraag ik me af.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Het zieke daarvan is dat veel van die gasten die skills waarschijnlijk op een school in west-europa hebben opgedaan. Ze kunnen dus bij wijze van spreken bij jou of mij in de klas gezeten hebben. En nu staan ze daar met een mes in hun handen om iemand letterlijk een kop kleiner te maken. Waar is het dan met ze mis gegaan vraag ik me af.
    Volgens alle linkse propaganda die ik tijdens maatschappijleer van mijn weg-met-ons juf heb mogen aanhoren is deze generatie 100% geïntegreerd.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ongelooflijk ziek weer.
    Het probleem is dat we ISIS kunnen bombarderen wat we willen als westerlingen, maar dat de zaak alleen maar erger maakt.
    Ik kopieer deze post van reddit, die geeft namelijk een heel goede analyse van de situatie.

    We have to remember, ISIS is aligning itself to make massive gains if western nations decide to intervene. They and their supporters want boots on the ground.We may talk big about bombing them to kingdom come, annihilating their villages, and eradicating both soldiers and their families to thoroughly "cleanse" the world of their bloodline. But this kind of response will, like the brooms in Fantasia, make them stronger in numbers and justify their existence as soldiers fighting the invading western "empires".
    The solution has to come from local nations that are occupied by or adjacent to ISIS controlled regions. Without their desire to see ISIS wiped from existence, foreign intervention will only be a temporary solution, and when the western forces leave, an even bloodier fanatical group will take ISIS' place.
    This is exactly what happened in Iraq, exactly what caused ISIS to pop into existence in the first place. Western powers attempted to "stabilize" Iraq by removing a leader they thought was stockpiling weapons of mass destruction, and after they ended combat operations and executed Saddam Hussein, Iraq became a veritable Petri dish of Islamic fundamentalism. Operation Enduring Freedom Operation Iraqi Freedom (thanks /u/DrShaufhausen for the correction) didn't have local Iraqi support, nor did it have support from Iraq's neighboring nations, thus the "evil" we were fighting to extinguish ended up getting replaced by something worse.
    It got replaced by ISIS.
    ISIS wants another invasion like that of Iraq in 2003. And they're probably going to get it with the length of barbarism they're achieving like today's sick display. But the end result is likely going to be an even worse region than it was before, because we do not have the local support needed to keep the region stable after any foreign military intervention.
    And the biggest problem, even worse than the cowards and psychopaths living out their sick power fantasies under the false pretenses of Islamic righteousness, are the foreign interests supporting ISIS.
    In particular, the Saudi Royal Family. You want to hit Isis where it hurts the most? Remove those rich Saudi bastards from their donations listing. Diplomatic persuasion is preferred...but not required...
    Fighting is poetry in motion

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Niet echt vergelijkbaar met Irak. Maar Irak binnen vallen is de grootste schande van de afgelopen 35 jaar en is mede voedings bodem van IS. Boots komen er voorlopig niet. Dat zou alleen de VS kunnen En Obama is niet gek itt de republikeinen.... Mss wel meer inzet van drones. Scary shit iig. En vreselijk voor mensen die gewoon willen leven. Dat is toch wat iedereen wilt. Een goede sociale omgeving waar menselijkheid bloeit.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Dat is toch wat iedereen wilt. Een goede sociale omgeving waar menselijkheid bloeit.
    Sommigen willen het alleen als het volgens de Sharia is. En dat zijn er aardig wat.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ergens willen zij dat ook, is zijn ook reclame filmpjes van IS Hoe gezellig het is in het kalifaat....maar idd er zijn erg veel nutcases. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik zelf de grond in ga, laten we zeggen over 50 jaar, het gezeik nog steeds bestaat.....

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ergens willen zij dat ook, is zijn ook reclame filmpjes van IS Hoe gezellig het is in het kalifaat....maar idd er zijn erg veel nutcases. Ik ben bang dat tegen de tijd dat ik zelf de grond in ga, laten we zeggen over 50 jaar, het gezeik nog steeds bestaat.....
    Hitler had ook wel propaganda filmpjes van hoe gezellig het wel niet was in de kampen.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    vuile tering lijers. ik word gek bij het zien van dit soort filmpjes.
    Home mtk-gym.nl


  20. #20
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hitler had ook wel propaganda filmpjes van hoe gezellig het wel niet was in de kampen.
    Idd. Enige wat ik zeg is dat ergens in die gekke bolletjes van die IS boys ook zij denken dat het sprookje uit komt En de wereld kan genieten. Hitler dacht ook dat het leuker wad zonder joden. Maar ik kan je nu al vertellen. Ookal wint IS de wereld blijft gewoon hetzelfde.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    http://www.theatlantic.com/features/...-wants/384980/

    Interessant maar lang verhaal over IS. Gasten gaan er vanuit dat judgement day eraan komt. die denkbeelden zijn gewoon een slechte grap als het niet zo erg zou zijn.Het is gewoon de kruisvaarders tegen de goddelijke strijders. Ze willen gewoon alle sjiiten dood hebben omdat zijn innovatie in de islam hebben toegepast.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    http://www.theatlantic.com/features/...-wants/384980/

    Interessant maar lang verhaal over IS. Gasten gaan er vanuit dat judgement day eraan komt. die denkbeelden zijn gewoon een slechte grap als het niet zo erg zou zijn.Het is gewoon de kruisvaarders tegen de goddelijke strijders. Ze willen gewoon alle sjiiten dood hebben omdat zijn innovatie in de islam hebben toegepast.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    http://www.theatlantic.com/features/...-wants/384980/

    Interessant maar lang verhaal over IS. Gasten gaan er vanuit dat judgement day eraan komt. die denkbeelden zijn gewoon een slechte grap als het niet zo erg zou zijn.Het is gewoon de kruisvaarders tegen de goddelijke strijders. Ze willen gewoon alle sjiiten dood hebben omdat zijn innovatie in de islam hebben toegepast.
    En de koerden omdat ze niet streng geloviig genoeg zijn als soenniet.
    Alle andere soennieten die niet van hoofden afhakken houden.
    Alle christenen
    Alle joden
    Alle boedhisten
    Alle atheisten

    Die mannen zijn boos.
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    http://www.theatlantic.com/features/...-wants/384980/

    Gelezen en idd redelijk verhelderend wat ze nou eigenlijk willen.

    Wel grappig om te lezen dat ze echt denken dat als de Eindstrijd daar zal zijn ze nog maar met 5000 man zijn en dan lekker met zwaarden en pijl en boog aan de slag gaan.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    From the Blog Bas Boon Says:
    Isis Giant “Bruce Lee’s”, Cage: Muslim lawyers and human rights-groups, Cologne Cathedral cost 1 euro!

    Beheadings manipulated.

    http://www.foxnews.com/world/2015/02...s-manipulated/

    If there is one guy within the Isis terrorist group who deserves to be be-headed it’s the producer of the propaganda videos. Fuck he has all the equipment and technology, but he just could not help himself and his ego when producing the 21 Christian be-headings video. He made the Isis warriors 7 feet tall, whoehoee spooky and very frightening those giant Isis terrorists. Btw, where are the spy human rights associates reports on the whereabouts of these mass executions. I mean 21 prisoners in orange suits and 21 giants Isis terrorists some as big as 7 feet in black clothing following their prisoners on a beach with a film crew, where are the reports from the human rights activist or were they too busy counting Christians being kidnapped by Isis? Where are the drones and the spy planes and satellites

    The video has some sound effects of the ocean picked right out of a Discovery nature broadcasting about Ocean life. According to the report on fox video experts say there should not be more the 6 man on the beach and that the whole video was made using a blue screen and added sound effects in a studio. This would a least give the human rights activist spies and drone operators some credit as they can’t reports things which did not take place ( or take it out of context). The perspective according to the shore line is wrong and according to the experts that is an amateur mistake. ISIS in Libya ? Even if the producer would have hired the whole Syrian national Basketball team members there is only one 7 footer, what the fuck was he thinking making all these Isis warriors look like giants. Did he really think nobody would notice or was this done on purpose to make Isis warriors more intimidating and frightening?

    Lees meer hier: http://basboon.com/?p=2350

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •