MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 165
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default Spong en zijn toekomst

    Ik begin mezelf stiekem zorgen te maken over Tyrone Spong.
    Zo duidelijk keer op keer flirtten met verschillende stijlen en organisaties maar vooralsnog nergens op de match-making list beland.

    Naar wat ik vernomen heb is hij voor de volle 100% hersteld. Qua leeftijd zit hij op zijn prime, hij moet zo snel mogelijk de ring en of octagon in. Dan maar een minder aansprekend gevecht aannemen..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Levi View Post
    Ik begin mezelf stiekem zorgen te maken over Tyrone Spong.
    Zo duidelijk keer op keer flirtten met verschillende stijlen en organisaties maar vooralsnog nergens op de match-making list beland.

    Naar wat ik vernomen heb is hij voor de volle 100% hersteld. Qua leeftijd zit hij op zijn prime, hij moet zo snel mogelijk de ring en of octagon in. Dan maar een minder aansprekend gevecht aannemen..
    nigga dont worry bout nothing

  3. #3
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Hij kan beter alle tijd nemen om helemaal goed terug te komen. Dan gehaast partijen aannemen waar hij toch niks mee opschiet.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    komt goed

  5. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hij zou in januari al een bokspartij draaien, daar is niks meer van gekomen denk ik.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik wil hem ook wel eens zien boksen.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ben het wel met je eens dat hij beter op 1 ding kan focussen. Hij mag dan wel het talent hebben om alle 3 vechtsporten te kunnen doen maar toch zijn het 3 compleet andere spelletjes. As hij MMA wilt dan is dit zijn laatste kans anders kan hij het beste gewoon bij kickboksen blijven. En boksen mag hij al helemaal vergeten.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Kan me haast niet voorstellen dat hij na zo'n breuk nog voluit trapt met dat been. Daarnaast moet hem toch door zijn hoofd spoken hoe zijn vriend Tarik in korte tijd twee keer zijn been heeft gebroken en nooit meer is teruggekomen.
    Voor topniveau boksen had hij denk ik al eerder moeten beginnen met wedstrijden. Hoop eerlijk gezegd nog op een
    avontuur in het MMA. Dat worstelen en grondwerk zal hij nu toch wel van Rashad en Johnson geleerd hebben?

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ja ik denk dat mensen niet beseffen hoe zwaar zijn blessure was, dat komt waarschijnlijk omdat hij enkelsokken droeg dus het zag er niet zo extreem uit als andere breuken die we gezien hebben.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Kan me haast niet voorstellen dat hij na zo'n breuk nog voluit trapt met dat been. Daarnaast moet hem toch door zijn hoofd spoken hoe zijn vriend Tarik in korte tijd twee keer zijn been heeft gebroken en nooit meer is teruggekomen.
    Voor topniveau boksen had hij denk ik al eerder moeten beginnen met wedstrijden. Hoop eerlijk gezegd nog op een
    avontuur in het MMA. Dat worstelen en grondwerk zal hij nu toch wel van Rashad en Johnson geleerd hebben?
    Met dat eerste ben ik het eens alleen dat worstelen en grondwerk gaat hij niet "nu wel geleerd hebben".
    Nu niet, nooit niet, althans niet op het niveau waarop die twee die je noemt dat kunnen.
    Fighting is poetry in motion

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Misschien weet Fascade meer over Tyrone?
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ja het is uiteraard zonde dat wij weinig van Spong horen maar gezien zijn blessure is dat niet erg vreemd. Hij is wel volop aan het trainen en oogt scherp. De focus van zijn training is toch voornamelijk met bokstrainer Pedro Diaz. Hoewel niks nog officieel is heb ik wel al mee gekregen dat hij waarschijnlijk in Maart wat bokswedstrijden gaat draaien. Er is ook gezegd dat dit in Duitsland zal zijn dus verwacht dat hij binnen nu en 4 weken gewoon weer in de ring te zien is.

    Als ik wat meer info heb dan zal ik dat laten weten.

    @Lopez ik ben het met je eens dat Tyrone nooit het niveau worstelen onder de knie zal krijgen als Rashad en Tyrone maar om goed te presteren in M.M.A. is dit niet een vereiste in mijn ogen. Er zijn zat kampioenen die zonder worstelen ver zijn gekomen ben het wel met T15boxing eens dat hij zich beter kan focussen op 1 sport (boksen of M.M.A.) want kickboksen is zijn tweede natuur wat hij altijd kan blijven doen in mijn ogen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post

    @Lopez ik ben het met je eens dat Tyrone nooit het niveau worstelen onder de knie zal krijgen als Rashad en Tyrone maar om goed te presteren in M.M.A. is dit niet een vereiste in mijn ogen. Er zijn zat kampioenen die zonder worstelen ver zijn gekomen ben het wel met T15boxing eens dat hij zich beter kan focussen op 1 sport (boksen of M.M.A.) want kickboksen is zijn tweede natuur wat hij altijd kan blijven doen in mijn ogen.
    Dat snap ik, maar dat zeg ik ook niet
    Ik zie m liever in MMA dan boksen trouwens.
    Fighting is poetry in motion

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    just received a message that Tyrone shall have a boxing fight 06.03. in Berlin

    But no proof yet, normally the events and matches are listed in boxrec.com
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  15. #15
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ben erg benieuwd op wat voor niveau hij instapt in het boksen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ben erg benieuwd op wat voor niveau hij instapt in het boksen.
    Het is nieuw voor hem hè . Zal wel Nieuwelingen klasse zijn

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft al 1 keer gebokst in de V.S. was niet echt denderend maar ook niet slecht.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Hamburg press release 18.02.2015

    [..] And now the good news: Tyrone Spong, K1 superstar from the United States, will give on 6 March in Berlin his debut as a professional boxer. Who will go up against the hard-hitting heavyweight in the ring, but is not yet decided.

    EC Boss Ceylan: “We are currently negotiating with Özcan Cetinkaya from Kassel and with Alexander Ustinov. In any case, we are the Knockouter from Miami serve up fallen fruit. ” Euro Sport Boxpremiere of the US stars will also be broadcast live as three other major battles. In Spandau 12 fights program five Berlin are expected to step into the ring. Heavyweight: Sinan Baran, Cruiser: Varol Vekiluglo and Lars Buchholz, heavyweight Leo Tschoula, spring: Adnan Özcoban.

  19. #19
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Uitstapje naar boksen ligt inderdaad meer voor de hand dan MMA. Succes!

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    spong vs manuel charr lijkt mij een goede partij.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Spong heeft geen kans tegen top boksers.

  22. #22
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Sja. Wat denk je nou. Dat ie in één keer de top KO slaat? Wat voor verwachting heb je van 'm. Tering. Laat 'm eerst even lekker binnen komen.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij kan binnenkomen hoe hij wilt, hij zal nooit toppers verslaan. Dit is geen MMA waar we het over hebben, dit is The Sweet Science.

  24. #24
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij kan binnenkomen hoe hij wilt, hij zal nooit toppers verslaan. Dit is geen MMA waar we het over hebben, dit is The Sweet Science.

    Nou en? Dus omdat jij dat zegt moet ie er maar niet aan gaan beginnen ofzo?
    Stel je voor dat je een wedstrijd verliest, boehoe. Dan hoeft Manny ook niet eens beginnen te trainen voor 2 mei...
    Last edited by e-type; 22-02-2015 at 02:41.
    It's okay to be white

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dat is allemaal prima maar ga je echt dingen roepen als "hij zou tegen een topper als Charr moeten boksen" alsof hij dat zou winnen. Dan kun je net zo goed zeggen dat hij een top LHW in de UFC mag uitdagen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •