MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 165
  1. #51
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Tegen wie knokt hij nu aankomend weekend?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    willem leef jij ook nog ik dacht dat je binnen zat.
    Klopt maar ben er weer 😆

  3. #53
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Welcome back Willem.
    Max. 400 x 125

  4. #54
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Het begint bij 1 wedstrijd... Alleen zullen straks mensen roepen; "Ja maar die gast waar die tegen vocht is een pannenkoek"
    dat dus : http://www.allthebestfights.com/tyro...ht-video-2015/
    + die gast heeft stats om te janken

    Daar in tegen ziet spong er behoorlijk fit uit, al vind ik het moeilijk om aan zoŽn gevecht te zien hoe ver hij nu is.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Hij is nu klaar om tegen Charr te boksen

  6. #56
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    klitschko

  7. #57
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Nu had Spong wellicht ook meer tegenstand verwacht, maar wat schiet Spong nu op met zo'n tegenstander / gevecht?

  8. #58
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone Spong bokst zijn 2e profbokspartij 21 maart in Wuppertal
    Promotor : Werner Kreiskott
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb niet veel verstand van boksen maar ik denk dat je in korte tijd een soort recordje op moet bouwen. En dat je als uitgerangeerde bokser dan voor een klein bedragje je hersens komt laten klutsen.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by victor45 View Post
    Nu had Spong wellicht ook meer tegenstand verwacht, maar wat schiet Spong nu op met zo'n tegenstander / gevecht?
    Alle kritiek is overigens wel begrijpelijk want iedereen had liever een sterkere tegenstander gehad inclusief hijzelf en het management. Alleen ik kan jullie vertellen dat de bokswereld heel anders werkt als de wereld waar ik voornamelijk mee bekend ben namelijk kickboksen/M.M.A.

    Als het aan Spong lag nam hij de shortcut en vocht hij tegen een grotere naam in het boksen maar zo werkt het helaas niet. Om jullie wat meer achtergrond te geven over waar Tyrone nou precies mee bezig is wil ik jullie die best wel prijs geven. Tyrone is nu bezig om in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk wedstrijden te boksen en dit voornamelijk om zijn record op te bouwen. In het boksen ga je pas geld verdienen als je bij de (sub)top hoort en dit soort wedstrijden kan je krijgen als je een record heb opgebouwd van 15-0 ongeveer. Vandaar dat grote bokspromoters - voornamelijk in Amerika - interesse hebben getoond maar allemaal zeiden dat Spong eerst een record moet opbouwen voordat ze met hem echt televised wedstrijden kunnen aanbieden.

    Vandaar dat Spong via zijn trainer Pedro Diaz naar Duitsland is gegaan om daar te trainen/wonen en in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk gevechten te draaien. Dan is de tegenstander van ondergeschikt belang want je hebt daar gewoon niks over te zeggen. Het is aan de promoter om met iemand te komen. Dat er vervolgens een jongen gaat vechten met een record van 7-35 is natuurlijk niet ideaal maar als je kijkt naar de sterren van nu (bv Klitschiko en Fury) begonnen ook te vechten tegen dit soort vechters. Het is zover ik mij er in kan verdiepen in het boksen, de normale gang van zaken.

    Een ander punt waar je tegen aan loopt is dat niks zeker is, met andere woorden: dingen veranderen op het laatste moment en dingen staan niet vast. Zo ging Spong naar Duitsland met de gedachten dat hij elke week zou knokken maar dat is niet het geval en nu vecht hij volgende week weer maar of hij de naam van zijn tegenstander al weet, nee dat hoor je echt letterlijk last minute. Het is echt allemaal politiek achter de schermen en maar hopen dat de promoter een plaatsje heeft voor Spong.

    Ook qua organisatie is het ver te zoeken met wat wij gewend zijn, het gala waar hij zijn debuut maakte is vergelijkbaar met het zonnehuis en zelfs dan doe ik zonnehuis te kort eerlijk gezegd. Tyrone begint onderaan de ladder want ook al mag hij een kickboks kampioen zijn, de promoter ziet hem niet zo en er is een grote kans dat de promoter hem niet eens kent. Dus dingen eisen als een goede tegenstander, een hotelovernachting ect is niet aan de orde.

    Zijn doelstelling is om dit jaar rond de 10 partijen te boksen en dat elke partij een stap omhoog is, betekent het dan dat zijn volgende tegenstander weer een negatief record heeft, dikke kans van wel alleen door te blijven winnen en zijn naam in het boksen te vechten hoopt hij en wij natuurlijk ook dat hij steeds betere tegenstand krijgt en pas echt kunnen zien of hij het redt tegen de subtoppers...

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Oke dat is duidelijk hij zal later ook een boks manager met naam moeten aannemen wil die doorbreken.

  12. #62
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Een duidelijke verhaal, als ik het zo hoor is het eigelijk wel beter om zulke tegenstanders te treffen in het begin dan is hij sneller bij de 15-0 goede tegenstanders gaat hij toch krijgen, wat je soms rauw te zien krijgt is niet de totale werkelijkheid dus iemand die op basis daarvan conclusies trekt misleid zichzelf.

    Thanks voor de info.

  13. #63
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Duidelijk, ophelderend verhaal.

    Al denk ik wel dat als je de 1e vijf allemaal in de 1e ronde tegen het canvas werkt dat het wel - iets - sneller kan gaan!

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Tyrone begint onderaan de ladder want ook al mag hij een kickboks kampioen zijn, de promoter ziet hem niet zo en er is een grote kans dat de promoter hem niet eens kent....
    In het geval van Werner Kreiskott die de promoter van het gala volgend weekend is weet ik eigenlijk wel zeker dat hij weet wie Tyrone is.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  16. #66
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Lekker vechten zo...

  17. #67
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Of de vertaling haperde hier, of men geeft aan dat ze hem zoiezo tegen een can laten knokken?
    Alexander Ustinov wordt genoemd..dat is niet bepaald een can. Die heeft er al aardig wat partijen opzitten. Sterker nog..ik denk fst Ustinov Het Spong zelfs op Kickboksregels heel moeilijk kan maken

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default


  19. #69
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    http://boxrec.com/list_bouts.php?hum...8233&cat=boxer

    Die gast staat nu 10-5-1. Lijkt een prima record. Wel zijn laatste 4 verloren voordat hij tegen spong mocht. Voor spong wel een stap omhoog. Gast heeft 6x op ko gewonnen.
    Weet iemand welke ronde dit beslist werd en of spong blessurevrij uit de strijd kwam?

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    mooi voor zijn record, op welke plek stond die Emre op de ranglijst?

  21. #71
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    http://boxrec.com/list_bouts.php?hum...8233&cat=boxer

    Die gast staat nu 10-5-1. Lijkt een prima record. Wel zijn laatste 4 verloren voordat hij tegen spong mocht. Voor spong wel een stap omhoog. Gast heeft 6x op ko gewonnen.
    Weet iemand welke ronde dit beslist werd en of spong blessurevrij uit de strijd kwam?
    1ste ronde

  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    op welke plek stond die Emre op de ranglijst? Staat gewoon in de link 697

  23. #73
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Ja idd, zo lees ik het ook, en wat betekent het dan voor Tyrone, stijgt hij of blijft op zelfde plek staan? Want Emre staat flink lager op de lijst dan Gabor, is die site boxrec ook een officiële site die ook wordt gehanteerd door de bonden?

  24. #74
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Lekker tempo!

    Next!

  25. #75
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie nog wat kickboks trekjes bij hem tijdens het afweren/afstand nemen
    Fat girlz need lovin too!



Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •