MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 165
  1. #76
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Belgique
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default

    gewoon goed gedaan van Tyrone! Op naar de volgende pot...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    aan power schort het niet....

  3. #78
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default


  4. #79
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Misschien moet hij gewoon naar die organisatie in Dubai gaan waar Badr Hari voor vecht die kunnen 'm sowieso betalen. En dan kunnen we Spong vs Hari na al die jaren toch nog zien.

    Verder hoop ik dat hij het gewoon op kickboksen en MMA houdt.

  5. #80
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou Spong wel graag zien knokken tegen Matt Hamill onder de WSOF banner.

    Zou in meerdere aspecten wel een vet gevecht zijn!

  6. #81
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Iemand info over Spong. Staat er nog wat gepland voor hem, zowel op boks als op MMA gebied? Zo jammer dat hij niet meer te zien is in de ring / octagon.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het boksen toch te makkelijk was, hij heeft vast een grotere uitdaging nodig.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik denk dat het boksen toch te makkelijk was, hij heeft vast een grotere uitdaging nodig.
    Waar baseer je dit nou weer op?

  9. #84
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Waar baseer je dit nou weer op?
    Dont feed the troll

  10. #85
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Slecht nieuws voor T15.

    http://www.mmafighting.com/2015/12/1...-name-fight-on

    18-12-2015 ORLANDO –Tyrone Spong may be done with mixed martial arts for good. And possibly kickboxing, too.
    The Blackzilians fighter who has been splitting time between kickboxing and MMA over the last few years is still plagued by lingering issues with his right leg, which he fractured in gruesome fashion against Gokhan Saki at Glory 15 in April 2014. Though he held multiple titles as a kickboxer, he competed just twice in professional MMA events, both under the World Series of Fighting banner. Spong defeated Travis Bartlett and Angel DeAnda in 2013, and was slated to face Jake Huen at WSOF 26 on Dec. 18 before falling out after complications with the injury.

    His longtime coach at the Blackziians Henri Hooft, who is in Orlando this week helpingMichael Johnson prepare for his UFC on FOX 17 bout with Nate Diaz, said the injury may be directing him to the boxing ring.
    "It's very difficult, because all the time it's the same, the knee, the leg," Hooft told MMA Fighting. "I mean, it's not a big thing [this time], but it's still hurting him, it's just, it's dangerous. Another thing is Tyrone is very into boxing. A lot of the big names are all asking about him. That's more money, and Tyrone is so good at everything, it's so difficult.
    "I talked to him a couple of weeks ago, [and told him to] make a decision. You can't fight MMA with those injuries, make some money at boxing, because he spars with the best guys in the gym in Miami. Every trainer says, you need to go to boxing. They all say it, that he's going to do great in boxing."
    The 30-year old Spong has been training at the Jaco Hybrid Training Center in Miami with Pedro Diaz. He made his boxing debut this year against Gabor Farkas, and fought again two weeks later against Emre Altintas, knocking out both in the first round. Hooft, who has honed Spong's stand-up game to adapt to MMA, said he encourages the move to boxing.
    "Yeah, I told him, I said you're going to go to boxing and have some rest, because you've kicked the sh*t out of me those times," he said. "I'd really want to see him go to boxing."

    Hooft thinks Spong is done with MMA.
    "I think he's going to go to boxing," he said. "I think he's made a decision. Very soon some news is going to come out that he's going to sign for a very big name. He's going to go to boxing. And he's crazy enough to fight heavyweight, because we kickboxers, we don't really care about the weight cut. I think he's going to do great.
    "I mean, if the boxing trainers say he's doing so well — and I see him boxing with the big heavyweights, and I see what he's doing there — I think he's going to do big things."

  11. #86
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Erg jammer dat MMA nooit wat is geworden zoals het er nu voorstaat. Had echt het idee dat hij daarin mooie dingen kon bereiken.

  12. #87
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Erg jammer dat MMA nooit wat is geworden zoals het er nu voorstaat. Had echt het idee dat hij daarin mooie dingen kon bereiken.
    +1, had stiekem de hoop hem ooit in de UFC te zien.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wat een klote nieuws.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die beenblessure zal wel nooit goed geheeld zijn dan.

  15. #90
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die beenblessure zal wel nooit goed geheeld zijn dan.
    Liep hij niet de volgende dag na de breuk alweer op dat been?

  16. #91
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Zijn eens super mooie kickboks stijl is laatste jaren verworden tot harde en single punches. Weinig kicks, weinig combinaties meer. Dus boksen ligt veel meer in lijn dan louter boksend hoge ogen in MMA proberen te gooien. Als hij in zijn drijvende stijl actiever wordt met stoten, dan kan hij wellicht nog iets bereiken in het boksen. Ik hoop het wel, want vroeger stond ik wel op de banken voor Tyrone.

  17. #92
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Zijn eens super mooie kickboks stijl is laatste jaren verworden tot harde en single punches. Weinig kicks, weinig combinaties meer. Dus boksen ligt veel meer in lijn dan louter boksend hoge ogen in MMA proberen te gooien. Als hij in zijn drijvende stijl actiever wordt met stoten, dan kan hij wellicht nog iets bereiken in het boksen. Ik hoop het wel, want vroeger stond ik wel op de banken voor Tyrone.
    zijn combinerend vermogen is idd achteruit gegaan afgelopen jaren is denk ik ook inherent aan de gewichts toename die hij heeft door gemaakt van 78 naar 100 kilo.
    maar ook al zijn het soms idd harde single punches de timing en techniek blijven het zelfde heerlijke techniek heeft hij en kan ik echt van genieten.

    jammer dat hij niet verder kan in het mma had hem daar wel een eind zien komen als light heavyweight
    “If you haven’t lost in this sport, you haven’t fought the right guys yet.” - Matt Hughes

  18. #93
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Spong is altijd een van mijn favoriete kickboxers geweest wat betreft stijl. Maar in MMA zag en zie ik hem echt niet ver komen. De achterstand is te groot. Wil niet zeggen dat hij niet voor wat spectaculaire gevechten kan zorgen.

  19. #94
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Spong is altijd een van mijn favoriete kickboxers geweest wat betreft stijl. Maar in MMA zag en zie ik hem echt niet ver komen. De achterstand is te groot. Wil niet zeggen dat hij niet voor wat spectaculaire gevechten kan zorgen.
    MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.
    ik vraag me wel eens af wat de sweet science zou moeten zonder jou.

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Je verwart mij met Spong, swa.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.
    Kap toch eens met je zielige gedoe omtrent Spong en zijn boks aspiraties. Spong zal niet zomaar wereldkampioen worden, dat weet iedereen. Maar als hij een switch wilt maken naar het boksen wat zal jou dat wat uitmaken. Het wordt ondertussen echt een beetje triest dat je elke keer komt huilen in een topic over Spong.

  23. #98
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    hahahahah kan wel lachen om T15boxing.

    soms heb je gelijk ook nog maar zoals je hierboven kunt zien wtf maak je je druk om of hij gaat boxen of niet...

    niemand zegt hier volgens mij dat hij champ word of whatever..laat hem gewoon lekker wat boxen en centjes binnen harken...

  24. #99
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Spong gaat echt wel potjes breken in het boksen hoor. Subtop moet ie zo kunnen halen met zijn achtergrond. Titelgevecht zal lastig worden. Komt ook veel politiek bij kijken natuurlijk.

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    T15 huilt niet om Spong maar om iedereen die gaat boksen zonder toestemming van hem. Dat is een groot verschil.

    Als ik het zo lees zit het maken van harde lowkicks er niet meer in met die poot en kan hij of huisschilder worden of bokser. Ik denk dat hij inmiddels wat te oud is voor wereldkampioen maar dat hij nog wel marktwaarde heeft.

    Dus nu rap beginnen en partijen draaien want niks doen schiet ook niet op.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •