MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 165
  1. #126
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ben je dementerende? Of ben je je ervan bewust dat je al 100x hetzelfde gepost hebt?
    + beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Ik ga niet die hele Kadyrov discussie weer aanzwengelen want die is hier al ruimschoots geweest. In vind het ethisch gewoon onverantwoord.
    100% eens hoor.
    Dat Badr daar in bad gaat liggen kan ik helemaal in meegaan, helemaal gezien z'n relatie met CR7. Maar van Spong had ik verwacht dat ie eerst wat andere organisaties zou uitchecken.

  3. #128
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Geld maakt blind.

  4. #129
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    + beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.
    Het probleem is dat wanneer Spong onderwerp van gesprek is, meneer alleen maar sarcastisch is.

  5. #130
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Het probleem is dat wanneer Spong onderwerp van gesprek is, meneer alleen maar sarcastisch is.
    Ah een klassieke "player hater"


  6. #131
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij had kunnen kickboksen voor zijn brood maar hij wou meer geld. Ik betwijfel of zijn salaris bij glory slechter zou zijn dan wat hij maakt tegen bokszakken in Duitsland. Wat dachten jullie er eens van om Tyrone zelf de schuld te geven? Het ligt altijd aan iets anders, nooit aan zichzelf. Nu zit ie weer te flikflooien tussen MMA en Boksen, alsof beide sporten moeten smeken of ze waardig zijn voor hem.
    jeetje wat een verschikkelijk negatiefe post gooi je er weer in.
    af en toe maak je een goed punt (bij andere topics) maar als het over spong gaat ben je echt een verschikkelijk zielig mannetje aan het worden ..
    waar komt alle haat vandaan man .
    niemand roept dat hij wel even makkelijk bokskampioen word ofzo .
    tyrone spong is een parel van de nederlandse vechtsport .. als hij af en toe een boks partytje draait of boks dromen heeft..
    wie ben jij om te zeggen dat hij dat niet mag proberen ..wat heb jij bereikt om iemand als spong af te schilderen alsof hij nooit een leuke pot kan draaien in het boksen .
    kimbo staat volgens mij 8-0 in boksen en heeft een paar hele spannende partyen gedraait ..
    waarom zou spong dit niet kunnen ..
    ik denk dat je jezelf in de spiegel moet aankijken en jezelf eerlijk moet afvragen of dat je stiekum niet een beetje jaloers op tyrone bent. omdat hij ondanks maar 2 boks partytjes een onderwerp van gesprek is .. en jij waarschijnlijk al 20 partyen heb gedraait en nog steeds geen hoofdpartyen krijg aangeboden

  7. #132
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    + beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.

    T15 is bang dat Tyrone misschien wel echt potjes gaat breken in het boksen...en da's een klap in het gezicht, iemand die van het kickboksen afdaalt en de sport even overneemt...
    It's okay to be white

  8. #133
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    T15 is bang dat Tyrone misschien wel echt potjes gaat breken in het boksen...en da's een klap in het gezicht, iemand die van het kickboksen afdaalt en de sport even overneemt...
    Is al eens gedaan door Klitchsko
    Max. 400 x 125

  9. #134
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Tyrone Spong keert op zaterdag 5 maart terug in de ring. Hij vecht dan tijdens een WBA evenement van de Tsjetsjeense vechtsport organisatie Akhmat Fight Show zijn derde professionele boks wedstrijd tegen de ervaren Georgische bokser Shalva Jomardashvili

    De 29-jarige Shalva Jomardashvili heeft veel meer professionele bokswedstrijden op zijn naam staan dan Spong. Hij heeft op dit moment 63 professionele wedstrijden gevochten waarvan hij er 45 gewonnen heeft.

    Spong is een van de beste kickboksers is in de wereld en heeft ook al enkele MMA gevechten op zijn naam staan. Spong liep tijdens zijn laatste kickboks gevecht tijdens Glory 15 In april 2014 een verschrikkelijke blessure op toen hij tegen Gokhan Saki zijn been brak. Dat was waarschijnlijk de laatste keer dat we Spong een kickboks gevecht hebben zien vechten.

    Spong heeft inmiddels twee professionele bokswedstrijden gevochten die hij beide op knockout gewonnen heeft

    AkhmatFight Show vindt plaats op zaterdag 5 mei en is live te zien via Match TV

    mooi meet moment voor spong om te kijken hoever zijn boksen is ..
    de jongen tegen wie hij moet is geen pannekoek


  10. #135
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Is al eens gedaan door Klitchsko
    Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

    En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.

  11. #136
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

    En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.

    Het valt me op dat je andere onderwerpen aansnijdt dan anderen op dit forum. Toch lijkt je toon op die van een discussie. Ik zie zo'n 'solo discussie' niet vaak, maar vind het wel een interessant fenomeen.

    Ik vind Spong echt een baas, maar ben bang dat we hem nooit meer in absolute top off the line krakers gaan zien in welke sport dan ook. Echt jammer, want zoals eerder gezegd, hij is een parel in onze vechtsport.

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

  13. #138
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    jeezz, Spong weet toch wie dat ........ach laat ook maar.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #139
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post

    Alles is te koop blijkbaar. Frank Mir bakte ze nog bruiner.

  15. #140
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    De schoorsteen in huize spong moet wel blijven roken...

  16. #141
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij moet partijen draaien om zijn rating op te schroeven maar dit is wel heel erg.

  17. #142
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...

  18. #143
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...
    Volgens mij kwamen de meesta van die partijen voordat hij er 8 jaar uit was.......op welk gewicht was dit?

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...
    Tegen tegenstanders met een losing record.. zegt dus niks.

  20. #145
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    hey t15 ik ben zelf geen moslim of islamiet of hoe je het noemt en maakt eigenlijk ook niet uit maar zijn onderwerpen die niet aangehaald hoeven te worden en al helemaal niet dat het leugens zijn ben jij wel helemaal lekker eigenlijk?

    zie jou echt met de dag gekker worden en idd zoals iemand hier al aangaf helemaal als het om spong gaat...gast wtf man word je niet moe van jezelf?

  21. #146
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...
    'K vond 'm niet echt overtuigend boksen. Ik geloof dat ie Spong 5x geraakt heeft ofzo. En dan na zo'n tik maar opgeven. Slappe hap.

  22. #147
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Tot nu toe hebben nog geen echte test gezien voor Spong , dus blijft het moeilijk om hem te in te schatten.

  23. #148
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

    En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.
    Wat heeft Islam hiermee nou te maken idioot? Spong heeft meer bereikt wat jij ooit zal durven dromen en als commentator bak je er ook niets van stukje hopeloos geval

  24. #149
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Beast mode View Post
    Wat heeft Islam hiermee nou te maken idioot? Spong heeft meer bereikt wat jij ooit zal durven dromen en als commentator bak je er ook niets van stukje hopeloos geval
    Ik vind, met alle respect, opmerking van ''jij hebt zelf niets bereikt'' zwak als argument. Die jongen is knettergek hoor, daar gaat het niet om maar dit schiet ook niet op.

  25. #150
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goed , poging tot on topic dan maar

    In het persbericht werd gesproken over Shalva Jomardashvili en in het echie stond hij tegen Gogishvili.
    Is dat gebruikelijke in de lage regionen van de bokselarij ? Dat er iemand anders komt als dat je besteld hebt ?


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •