MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 140
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Een sisser hahaha. Gebroken arm is geen sisser hoor. Dat is letsel. die jones is echt een ego tripper. 0 verantwoordelijkheidsgevoel en geen moreel besef. Maar wel een mooie bijbel tattoo op zijn borst. Wat een lul.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

  3. #53
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Rampage Jackson all over again....

    Wat is dat toch met die lui?

  4. #54
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Een sisser hahaha. Gebroken arm is geen sisser hoor. Dat is letsel. die jones is echt een ego tripper. 0 verantwoordelijkheidsgevoel en geen moreel besef. Maar wel een mooie bijbel tattoo op zijn borst. Wat een lul.

    Ligt eraan bij een autoongeluk vind ik van wel hopelijk behoud de vrouw haar zwangerschap, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je zoiets kan doen tenzij je een crimineel bent wapenbezit of een straf nog uit te zitten hebt.

    Hij is gewoon te voet ervandoor gegaan in paniek ik snap dat gewoon niet uitgerekend als je jj bent hij gedraagt zich echt als een puber.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    @tarantula

    Hij is er niet van door gegaan in paniek maar omdat er wiet en een wietpijp in zijn (huur) auto lagen. Hij is zelfs na het vluchten nog terug gegaan naar zijn auto om er geld uit te halen. Dit is dus gewoon een weloverwogen beslissing geweest. Straffen die jongen!

  6. #56
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ligt eraan bij een autoongeluk vind ik van wel hopelijk behoud de vrouw haar zwangerschap, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je zoiets kan doen tenzij je een crimineel bent wapenbezit of een straf nog uit te zitten hebt.

    Hij is gewoon te voet ervandoor gegaan in paniek ik snap dat gewoon niet uitgerekend als je jj bent hij gedraagt zich echt als een puber.
    Het kan inderdaad nog veel erger. Maar ik vind het daardoor geen sisser.... maar ook was er geen letsel, ook dan ren je niet weg.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    @tarantula

    Hij is er niet van door gegaan in paniek maar omdat er wiet en een wietpijp in zijn (huur) auto lagen. Hij is zelfs na het vluchten nog terug gegaan naar zijn auto om er geld uit te halen. Dit is dus gewoon een weloverwogen beslissing geweest. Straffen die jongen!
    Als dat idd de feiten zijn, dan is straf wel degelijk op zijn plaats.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik begrijp hier weer eens geen bal van.

    Hij rijd in een gehuurde auto in zijn eigen woonplaats. Vreemd. Rent nog even terug naar zijn auto om een stack cash er uit te halen. nog vreemder. Laat daarbij papieren met zijn naam er op liggen. Vreemdst.
    En dan heeft hij een wietpijp met wiet bij zich met minder dan een maand te gaan voor zijn partij. pakkans 100%. Op zijn minst ook vreemd te noemen.

    Het lijkt er op dat hij er belang bij heeft om zijn partij niet door te laten gaan. Maar dit is wel een heel aparte manier om het op te lossen.

    Kijk, dat dit soort figuren dit soort dingen doen vind ik niet zo vreemd. Dat zien we bij voetballers ook nog wel eens. Veel cash, niet te hoog IQ en een behoorlijke partij nuthuggers om hun heen. dan ga je rare dingen doen.

    Ik vind overigens dat zijn straf er uit moet bestaan dat hij gewoon gaat vechten tegen Johnson.
    Last edited by Bromios; 28-04-2015 at 18:22. Reason: iets vergeten

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Inside job? CIA? illuminati of bilderbergers.... Of toch gewoon een ego kwestie....en dacht hij er gewoon mee weg te komen. Wat waarschijnlijk ook gelukt was als hij de taxi genomen had. En albequerque is niet zijn woonplaats heb ik begrepen. Zit daar voor z'n trainingcamp.

  10. #60
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Khabib is out of UFC187.

    Bron: Sherdog.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Khabib is out of UFC187.

    Bron: Sherdog.
    Weer zn knie.. Gaat dat nog goedkomen? Die jongen is al veel te lang geblesseerd.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Nurmagomedov out, UFC seeking replacement vs, Cowboy at UFC 187

    MMAJunkie reports that Khabib Nurmagomedov has a knee injury, and is out of the fight with Donald 'Cowboy' Cerrone at UFC 187 on May 23, 2015 at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. meniscus. The injury is reportedly to his meniscus. Surgery possible but not certain.
    The UFC is seeking a replacement.
    The winner of Cowboy vs. The Eagle was expected to move up to fight UFC Rafael dos Anjos. Nurmagomedov, who said yesterday that he was 100%, has trash talked both Cerrone and dos Anjos relentlessly. It is not know when he will be back. Further it is not known if the winner of Cowboy vs. TBA earns a title shot or not.
    Nurmagomedov also trash talked Anthony Pettis with glee; Pettis was apparently not amused.
    Anthony Pettis @Showtimepettis
    @TeamKhabib karma is a bitch hope that disability pays well!!!
    If it's true that bad things coming in threes, as Jones was out yesterday, and Nurmagomedov is out today, then someone should get Vitor Belfort in this anti bear suit tomorrow, and don't let him out of his house.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  13. #63
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Is nig niet zeker of hij out is. Ze gaan vandaag zijn knie testen.

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Is nig niet zeker of hij out is. Ze gaan vandaag zijn knie testen.
    Die is er natuurlijk wel gewoon weer uit al hoop ik het niet. Met al zijn gebash op twitter moet er snel een rematch tussen hem en Dos Anjos komen natuurlijk.

  15. #65
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Is nig niet zeker of hij out is. Ze gaan vandaag zijn knie testen.
    Lekker handig om te laten lekken waar je blessures zitten

  16. #66
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Om Cerrone maak ik me op een of andere manier nooit druk, die vent vecht nog als hij een geamputeerde voet heeft.
    Als ik het iemand gun om de titel te pakken dan is hij het wel. Hij gaat er voor, veel matches en een aantrekkelijke vechtstijl.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  17. #67
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    199
    vCash
    122591

    Default

    Cowboy vecht nu tegen Makdessi (hij won bij ufc 186 op KO). http://uk.ufc.com/news/Makdessi-in-f...bib-at-UFC-187
    Nu wordt het dus moeilijker voor Cowboy om een title shot te krijgen, want Makdessi is geen eens top15 plus daarbij komt nog dat Dos Anjos geblesseerd is en tegen die tijd is Khabib vast al hersteld.

    Had liever gehad dat ze bijv. een Al Iaquinta of Johnson hadden geschrapt en die tegen Cowboy laten vechten.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Jammer man. als het hier maar bij blijft. Cowboy is altijd klaar om te knallen En ik denk dat hij veel credits heeft bij de UFC.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default



    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  20. #70
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


  21. #71
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


  22. #72
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Blijft erg leuk die UFC Embedded filmpjes.

    Cowboy is echt een baas, die gast heeft echt een mooi leven.

    Belfort ziet er ripped as fuck uit zeg damn!! Ik hoop dat hij geen last heeft van ring rust. Stiekem hoop ik dat Belfort ook gewoon met volle overtuiging gaat winnen. En niet op decision.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/watch?v=web_boovjH4 ps, waarom krijg ik alleen de url te zien en niet het filmpje zelf?


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  25. #75
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •