MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Zadar, Croatia
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default [HL] Ramon Dekkers & Bas Rutten

    Vandaag 2 jaar geleden overleed Ramon Dekkers. Ter herinnering heb ik een compilatie gemaakt van 2 legendes die beiden bekend staan als de beste Nederlanders ooit in de vechtsport.

    http://youtu.be/0jMh4jrYrPo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Dank Johan,
    soms achteraf kom je er pas achter hoe goed sommige Nederlanders daadwerkelijk waren.
    Ik was te jong om de hoogtij dagen van Ramon Dekkers mee te maken, maar achteraf kan ik pas zien hoe goed hij eigenlijk was en ik vraag me af of ik écht weet hoe goed hij nu echt was.
    Het is goed om te zien dat Nederlanders zich op een sportief vlak zou enorm profileren. Iconen zoals Ramon Dekkers, Bas Rutten en niet te vergeten Lucia de Rijker waren en zijn een voorbeeld voor deze sport. Het is jammer dat Ramon niet meer onder ons is, ook hij was een voorbeeld voor de sport en zou evenals bovenstaande nog meer bij hebben kunnen dragen aan de (vecht)sport in Nederland.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  3. #3
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Dank Johan,
    soms achteraf kom je er pas achter hoe goed sommige Nederlanders daadwerkelijk waren.
    Ik was te jong om de hoogtij dagen van Ramon Dekkers mee te maken, maar achteraf kan ik pas zien hoe goed hij eigenlijk was en ik vraag me af of ik écht weet hoe goed hij nu echt was.
    Het is goed om te zien dat Nederlanders zich op een sportief vlak zou enorm profileren. Iconen zoals Ramon Dekkers, Bas Rutten en niet te vergeten Lucia de Rijker waren en zijn een voorbeeld voor deze sport. Het is jammer dat Ramon niet meer onder ons is, ook hij was een voorbeeld voor de sport en zou evenals bovenstaande nog meer bij hebben kunnen dragen aan de (vecht)sport in Nederland.
    Vergeet Rob Kaman niet.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Sowieso toppers, en deze zijn het bekendst denk ik maar we hebben er echt heel veel toppers gehad

    Ernesto Hoost
    Rick vd vathorst
    Remco Pardoel
    Rayen Simson
    Ivan Hippolyte

    Maar erg mooie compilatie , mooi om te zien...
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #5
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    goeie highlight. bas rutten heeft hem ook al op z'n eigen facebook geplaatst zag ik.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt Johan! reps
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Mooi Werk Johan, erg bedankt!

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Nederland scoort erg hoog scoort als je de iconen van alle vechtsportlanden op een rijtje zet. Zeg de top 5 vechters, een van elke martial art. Kan een leuk topic zijn.....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •